Ή στραβός είν΄ ο γυαλός...
...ή στραβά αρμενίζουμε!!!
19 Οκτωβρίου 2007, 11:54
Περί απιστίας...


 

Χωρίς πρόλογο, μπαίνω κατευθείαν στο... ψητό!

 

Ξυπνάω το πρωί με μια μούρη μέχρι το πάτωμα,

και με τα χίλια ζόρια (μιας και οι 3 ώρες μάλλον ήταν λίγες)...

 

Η τηλεόραση παίζει...

...έχει μείνει ανοιχτή από την ώρα που ξάπλωσα...

...δεν θυμάμαι γιατί, αλλά είχε μείνει στο Star Channel...

 

Στο πρωινάδικο της κυρίας Λιβανίου,

η έγκριτη δημοσιογράφος παίρνει συνέντευξη

από τον εθνικό σεξολόγο, τον Δρ. Θάνο Ασκητή.

 

 Το θέμα είναι η απιστία, και ο Δόκτωρ Ασκητής έχει πάρει φόρα

ως συνήθως, αναλύοντας επιστημονικά τους λόγους

που οδηγούν στην ασυνέπεια προς τον/την σύντροφό μας...

 

Μετά την ωραία και τεκμηριωμένη ανάλυση του Δόκτωρα,

και αφού για ένα ολόκληρο λεπτό (!!!) το πάνελ της εκπομπής

εκφράζει την δική του "επιστημονική άποψη", η δημοσιογράφα Έμυ

μας πετάει στα μούτρα το βιντεάκι με τις ερωτήσεις προς τον κόσμο

(μιλάμε για μάχιμο ρεπορτάζ, όχι μαλακίες!!!)...

 

Ρωτήσανε, λοιπόν, μεταξύ άλλων ένα ζευγαράκι

(γύρω στα 25 και οι δυό τους) σχετικά με την απιστία.

Να σημειωθεί ότι οι φάτσες και των δύο "μιλάνε" για άτομα σοβαρά,

συνεσταλμένα, από αυτά που θα ήθελε ο μπαμπάς σου κι η μαμά σου δίπλα σου...

...κάτι σαν "τα καλά παιδιά" ένα πράγμα...

 

Δημοσιογράφος (Δ):  Θα συγχωρούσες την απιστία?

Αγόρι (Α):  Ναι! (με σιγουριά και χαμόγελο)

Δ:  Ναι??? (έκπληκτη...) Έτσι απλά?

Α:  Εεεε.... δηλαδή.... (τα μασάει λίγο) εεε... κοίτα, 'ντάξει.... ανάλογα με τις συνθήκες... τους λόγους... εεε........ δεν ξέρω.... μπορεί... αλλά, μάλλον ναι...... (μ'αρέσει η σταθερότητα στις απόψεις σου!!!)

Δ:  Για ψάξε λίγο στο κεφάλι σου... (ο ’η-Βασίλης κάνει ανανέωση στο προσωπικό... μήπως να έστελνες ένα βιογραφικό?)

Α:  (ψάχνει στο κεφάλι...) Όχι, ok, εντάξει είμαι... καθαρός...

Δ:  Εσύ (απευθυνόμενη προς το κορίτσι)... θα έκανες απιστία? (ωραία ερώτηση... τί περιμένεις να σου απαντήσει το κοριτσάκι?)

Κορίτσι (Κ):  εεε... ναι... (!!!!!!!!!!!!)

Δ:  Τί ναι? Έτσι απλά? Και ο φίλος σου? Δεν θα τον σκεφτόσουν?

Κ:  Εεεεε..... τί να σου πω... αν ο άλλος μου άρεσε...

 

Τα έχω πάρει τόσο άσχημα, που θέλω να σπάσω την τηλεόραση!

Και με τους δύο!

 

Ρε μαλάκα! ’μα αυτή σε "πουλήσει",

εσύ θα κάτσεις να σκεφτείς τις συνθήκες και τους λόγους???

Μήπως θα κάτσεις να το συζητήσεις κιόλας???

Μην ξεχάσεις να της πεις να μην το ξανακάνει, ok???

 

Κι εσύ, μωρή πατσαβούρα... έτσι απλά "ναι"???

Και τί πάει να πει "αν ο άλλος μου άρεσε"???

Είσαι με κάποιον, κυρά μου!!!!! Δεν τον σκέφτεσαι αυτόν???

Γιατί να τον "πουλήσεις"???

Γιατί να προδώσεις την εμπιστοσύνη του???

Γιατί να τον κουρελιάσεις???

Γιατί να τον ξεφτιλίσεις έτσι???

Αν δεν γουστάρεις, χώρισέ τον, και μετά άντε κάνε

ό,τι θέλεις και με όποιον θέλεις!!!!!

Όσο είσαι με κάποιον, όμως, τουλάχιστον σεβάσου τόν!!!

 

 

Αγοράκια ατσούτσουνα, και μαλακισμένα τσουλάκια!!!

Δεν σέβεστε και δεν υπολογίζετε τίποτα!!!

’ει στο διάολο πια!!!

 

 

55 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

marylin (19.10.2007)
Συμφωνώ απόλυτα! Αν δε σου κάνει για το χ λόγο χωρίζεις αξιοπρεπώς και μετά ότι θέλεις κάνεις. Θεωρώ ότι είναι πρόστυχο κι ανέντιμο το να έχεις ταυτόχρονα κι άλλη σχέση!
KAKOFONIKS (19.10.2007)
είναι ορισμένα πράγματα σε μια σχέση που δεν συγχωρούνται με καμιά Παναγία ένα απο αυτά είναι απιστία.....

Εγώ θα αντιδρούσα πολύ άσχημα εννοείται αν μου συνεβαινε κάτι τέτοιο και αν ήμουν στην θέση του τύπου στην συνέντευξη μπορεί και να έφευγα επι τόπου στην καλύτερη.....

Ρε που πάμε έχουμε ξεφύγειειειειειειειειειειειειειειει
Kinezes_trexoun_gimnes (19.10.2007)
""Αγοράκια ατσούτσουνα, και μαλακισμένα τσουλάκια!!!""

άρχοντα....

mprizas (19.10.2007)
Σε βρισκω σωστό και επαυξάνω!!!

Τόσο φλωριά κυκλοφορεί πια???
Τι θα συγχωρούσες ρε τι-βι-πιτουρόμυαλε?

Κι αφού είσαι τόσο φλούφλης τουλάχιστον,εστω, κράτα λίγο μούτρα!

Κάτι είναι κι αυτό!τουλάχιστον δε θα νομίζει η τυπισσα ότι κεράτωσε το κάδρο του παππού της! Ελεος!
Dimitrios_En_MH (19.10.2007)

Νίκο,

Περί Απιστίας ο λόγος γενικά, είτε για το γάμο, είτε για τις σχέση, είτε όταν πας να δημιουργήσεις μια σχέση, που διάβασα τελευταία, και είχε ενδιαφέρον:

Απευθύνεται σε άνδρες. Αν και στην Απιστία, ο πόνος της Μαχαιριάς είναι το ίδιο για όλα τα φύλα.

"Όταν ένας άνδρας σου κλέβει τη γυναίκα, (και μια σκέψη του Δημητρίου (η καμία φορά, μπορεί να φαντάζεσαι ότι υπάρξει κάποιος άλλος, και να μην είναι αλήθεια) δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση από το να τον αφήσεις να την κρατήσει" Σάσα Γκιστρί, Γάλλος ηθοποιός που είπε επίσης ότι "η γυναίκα που το σκάει με τον εραστή της δεν εγκαταλείπει τον άνδρα της, τον απαλλάσσει από μια άπιστη σύζυγο."

Κοινός θα πρέπει κάποιος να χαίρεται. Γιατί τελικά πότε δεν τον είχε δίπλα του πιστό τον σύντροφο του.

Είναι αλήθεια δεν μιλάμε για εύκολα πράγματα.


Κουράγιο Νίκο.

Υστερόγραφο,

Όσο και αγανακτισμένος και να είσαι, σε θερμό παρακαλώ, μέχρι και να σου φιλήσω και τα πόδια, μην ξανά γράψεις (και αν είναι δυνατό να αφαιρέσεις) το Αει στο …

Έχει πολύ μεγάλη βαρύτητα στην πνευματική ζωή και για αυτόν που το εκφράζει και σε αυτούς που απευθύνεται.

Συχώρησε με που επεμβαίνω στην προσωπική σου ελευθερία για έκφραση.
Η πρόθεση μου είναι από αγάπη και μονό.

Συγχώρησε με.
anastasisk (19.10.2007)
Ο ΕΜΕΤ ΦΟΞ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΙΑ:


"Εχετε ακουσει οτι ειπαν στους αρχαιους,μη μοιχευσεις.Εγω ομως σας λεω οτι καθε ανθρωπος που βλεπει μια γυναικα και τη επιθυμει ηδη διεπραξε με αυτη αμοιχεια μεσα στην καρδια του".Σ'αυτη την αλησμονητη παραγραφο,ο Ιησους υπογραμμιζει τη μεγαλη αληθεια,η οποια ειναι τοσο βασικη κι ομως τοσο ανθποψιαστη απο τους ανθρωπους γενικοτερα,συμφωνα με την οποια εκεινο που εχει ουσιαστικη σημασια ειναι η σκεψη.Οι ανθρωποι συνηθιζαν παντοτε να υποθετουν οτι οσο οι πραξεις τους συμμορφωνονται προς το νομο ειναι απολυτα σωστες,οτι οι σκεψεις και τα αισθηματα τους δεν εχουν μεγαλη σημασια και οτι ειναι προσωπικη τους υποθεση.Η σκεψη ομως εκεινη την οποια επιτρεπουμε να γινει συνηθεια θα βρει αργα ή γρηγορα εκφραση στο πεδιο δρασης.
Η λογικη συνεπεια αυτου του γεγονοτος ειναι εκπληκτικη.Η σημασια της εγκειται στο οτι αν ορεγεσαι τα χρηματα του γειτονα σου,τοτε εισαι κλεφτης,εστω κι αν δεν εβαλες το χερι σου στην τσεπη του.Ο μοιχος στην καρδια διαφθειρει την ψυχη του,εστω κι αν η βρομικη σκεψη του δεν εκδηλωνεται ποτε στο φυσικο πεδιο.Η λαγνεια,η ζηλια και η εκδικητικοτητα,οταν πλανωνται στο νου σου,εχουν τη συναινεση της ψυχης και η συναινεση αυτη ειναι αμαρτια.
.



johnny8 (19.10.2007)
και μαλακισμένα τσουλάκια!!!
Να με συγχωρνάς κι όλας αλλά μη μας βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι(παρεπιπτόντως είμαι θηλυκιά για να μην παρεξηγηθώ).Έγω προσωπικά δε θα μπορούσα με τίποτα να απατήσω κάποιον που με αγαπούσε αλλά αν τύχαινε να τον αγαπάω κι εγώ θα του συγχωρούσα και μια απιστία(αρκεί να μην ήταν μόνιμη κατάσταση).Γιατί άντρες είστε και όπως και να χει τη σκατιά σας θα την κάνετε.
Αυτά.Φιλιά.
anastasisk (19.10.2007)
StavmanR (19.10.2007)
Καμία "επανάσταση" δεν περιορίζεται σε έναν μόνο τομέα. Εξαπλώνεται παντού μέχρι να κορεστεί, όπως συμβαίνει αν ρίξεις αλάτι στο νερό. Ζούμε σε μία εποχή που δέχεται την "επανάσταση" του ιδιώτη. Κύριο σλόγκαν της η "ελεύθερη αγορά". Αγοράζουμε και πουλάμε το τομάρι μας ανάλογα με τις κοινωνικές "χρηματιστηριακές" συνθήκες. "Πούλα, πούλα!........"

Συμμερίζομαι την αγανάκτησή σου.
ariadni0909 (19.10.2007)
Λοιπον...η κατασταση ειναι απλη...
Ο τυπακος ηταν τσιμπημενος...
το κοριτσακι ηταν βλαμμενο και βαμμενο(ξανθο)χαχα!
Νικο μου συνφωνω μαζι σου αλλα...να πω κ την αληθεια μου...κι εγω συγχωρω την απιστια...(μαζοχααα)
gusfunn (19.10.2007)
...καλημέρα...
Panos72 (19.10.2007)
Ρε κι ακόμα παραπέρααααααα θα έλεγα εγώ....
uNick (19.10.2007)

@ marylin
Ακριβώς αυτό είναι το point μου!


@ kakofoniks
...και πού είσαι ακόμα... αυτό είναι μόλις ένα από τα χάλια γύρω μας...


@ Chinese Boy
...των δαχτυλιδιώνε!!!!! :p (σ'άρεσε, ε???)


@ mprizas
Έτσι είναι ρε φίλε... Πολλοί έχουν φλωρέψει, δυστυχώς... Και όταν λέει μια γυναίκα ότι οι πραγματικοί άντρες σπανίζουν, άντε να το αντικρούσεις...


@ Dimitrios
Με τον Γκιστρί δεν μπορώ να συμφωνήσω... Όχι! Έχω μια αξιοπρέπεια και έναν εγωισμό, και δεν θέλω να μου τα τσαλαπατήσει καμία!!! Κι αν τελικά το κάνει, δεν μπορώ να αντιδράσω σαν "ευρωπαίος"! Θα την πάρει και θα την σηκώσει!!!
Όσο για την παράκλησή σου... Γνωρίζω ακριβώς το "βάρος" της έκφρασης αυτής, και δεν την έγραψα τυχαία. Αντιλαμβάνομαι και δεν παρεξηγώ την πρόθεσή σου. Συγνώμη, όμως, αλλά δεν την διαγράφω...


@ anastasisk
Σωστός ο Φοξ σε γενικές γραμμές, αν και λίγο υπερβολικός... Σίγουρα όλοι κάποια στιγμή είχαμε τουλάχιστον μια περίπτωση στη ζωή μας, όπου είδαμε έναν/μία στο δρόμο και αυτομάτως πέρασε μπροστά από τα μάτια μας η εικόνα του εαυτού μας μαζί του/της σε καμασουτρικές σκηνές... Αν ενοχοποιήσουμε και την φαντασία, νομίζω πως το παρακάνουμε. Ακραίο μου μοιάζει...


@ johnny8
Σε συγχωρνάω... Συγχώρνα μέ όμως κι εσύ που δεν έκανα σαφές ότι με την φράση "μαλακισμένα τσουλάκια" αναφέρομαι σε εκείνες που στην ερώτηση "θα έκανες απιστία?" απαντούν θετικά... Όσες απαντούν αρνητικά σαφώς και δεν συμπεριλαμβάνονται...
Εσύ όμως γιατί μας τσουβαλιάζεις όλους ("...άντρες είστε και όπως και να χει τη σκατιά σας θα την κάνετε...")??? Όχι, γλυκιά μου! Αυτό ισχύει για τους ανθρώπους γένους αρσενικού! Ο "άντρας" είναι άλλο πράγμα!!!


@ StavmanR
Ωραίο σχόλιο!
Να'σαι καλά, φίλε μου.


@ ariadni
Συμφωνείς που τον κράζω... αλλά κάνεις το ίδιο???
Περίεργα μου τα λες, Αριάδνη... Δηλαδή εσύ δεν έχεις πρόβλημα αν ο άνθρωπός σου σε "πουλάει"? Δηλαδή αν είμασταν μαζί και εγώ έπαιρνα κάθε εβδομάδα και άλλη γκόμενα, θα ήσουν ok με αυτό και θα με συγχωρούσες?


@ gusfunn
...'μέρααααα...


@ Panos72
...και παραπέρα...
...και πιο πέρα...
...στα πέρα μέρη... :p

alexia-vicky (19.10.2007)
Λοιπόν, άργισες να καταλάβεις την πραγματικότητα του 2007??? Έτσι πάει!! ΄Οσοι μένουν πιστοί ή δεν σκέφτονται να κερατώσουν τον άλλον είναι μαλάκες και τύποι του παρελθόντος, ξενέρωτοι και εξωγήινοι! Βρε Νίκο, τς τς τς..παρωχημένο μυαλό :p

Πού βαδίζουμε???? Αλλά να σου πω κάτι, εμείς φταίμε !! Που το έχουμε αφήσει να συμβαίνει! Ζώα!!
MPara (19.10.2007)
Μάλιστα....ενδιαφέροντα όλα αυτά...
Ωστόσο εγώ (σε αντίθεση με τον φίλο Κακοφωνίξ)θα είμαι πιο ελαστική και λιγότερο απόλυτη.Συγχωρείται η απιστία φίλες,φίλοι!Πιστέψτε με!Και επίσης μπορεί να συμβεί στον καθένα ΣΑΣ (όντας θύτης ή θύμα)αν δεν έχει συμβεί ήδη.
Όσον αφορά εμένα πάντως, θα πω ότι δεν έχω εμπιστοσύνη ούτε στον κ*λο μου (τρόπος του λέγειν).
Φίλε Γιουνίκ,συμμερίζομαι απόλυτα την άποψή σου περί σεβασμού.Κι εμένα έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω....
uNick (19.10.2007)

Αλεξία μου, η παραδοχή του προβλήματος ("...Αλλά να σου πω κάτι, εμείς φταίμε !! Που το έχουμε αφήσει να συμβαίνει!...") είναι ένα καλό πρώτο βήμα. Από εκεί και πέρα?... Εμείς που φταίμε για αυτό, τί κάνουμε για να το διορθώσουμε?...


Μάρα μου... όσο κι αν θέλεις να είσαι με κάποιον, αν σου την κάνει και τον συγχωρήσεις, μετά τί γίνεται? Θα έχεις στο μυαλό σου συνεχώς το σαράκι... αν εκτίμησε την πρόθεσή σου ή απλώς σε πέρασε για μαλάκα, καθώς και το αν και πότε θα σου την ξανακάνει!
’σε που θα έχεις σκάσει για αυτό που έχει γίνει...
Γιατί να τα περνάς αυτά???

marylin (19.10.2007)
...............
Έχω φάει από σένα τόσες φόλες
κι έχουν λιώσει απ'τα παπούτσια μου οι σόλες
κάθε βράδυ σε μαζεύω απ' τα μπαράκια
κι έχω βγάλει στο κεφάλι κερατάκια
...............
Αυτός που το έγραψε κάτι θα ήξερε...
uNick (19.10.2007)

...επίσης:

"...Πάρε τηλέφωνο τον κερατά,
καλύτερα τώρα παρά μετά..."

...και άλλα πολλά αγνά καλλιτεχνήματα!

Τελικά η τέχνη μιμείται τη ζωή, ή η ζωή την τέχνη?...
ariadni0909 (19.10.2007)
Νικο...μιλαμε για μαζωχισμο ρε συ!Αγιατρευτη αρρωστια...αν γουσταρω?Βρε δε παν να κανεις οτι θες...κολλημενη λεμε!
uNick (19.10.2007)

Είσαι περίπτωση, Αριάδνη μου... :p
(δεν μου κάνει εντύπωση, βέβαια... το σκηνικό αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι πολύ καλά... απλώς την έλλειψη λογικής και αξιοπρέπειας σχολιάζω...)
melkat06 (19.10.2007)
Αν ήμουν τρελλαμένη με τον άλλον ΙΣΩΣ και να τον δικαιολογούσα...!!!
Αλλά μετά θα ήταν μια σχέση, σίγουρα άρρωστη.
Όσον αφορά την απιστία εκ μέρους μου, είναι κάτι που δεν έχω κάνει μέχρι σήμερα, και ελπίζω πως δεν θα αλλάξει αργότερα.

Φιλάκιαααα...
uNick (19.10.2007)

Καμμένο μου, με εξαίρεση αυτό το "ΙΣΩΣ"... σε βρίσκω ολόσωστη!!!
:kiss:

marylin (19.10.2007)
Τι άλλο θα διαβάσουν τα όμορφα καστανά αμυγδαλωτά και μελαγχολικά μου μάτια?
Αν μιλάτε για ελεύθερες σχέσεις να το δεχτώ αλλά είναι δυνατόν να θεωρείται ένας δεσμός υγειής κάτω από αυτές τις συνθήκες?
Διαλέγουμε κι αποφασίζουμε να μείνουμε μ' έναν άνθρωπο στηριζόμενοι στην ειλικρίνεια και ασφαλώς στη μονογαμία.
uNick (19.10.2007)

Και πάλι σωστή, marylin.
;-)
marylin (19.10.2007)
Κι ένα λατρεμένο μου τραγουδάκι...

Με βλέμματα και λόγια ακατάλληλα
απόψε με σκοτώνεις εν ψυχρώ
εκείνα τα ΦΙΛΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ
εγώ να ξέρεις δεν στα συγχωρώ
Γι΄αυτό καλύτερα που φεύγεις
εδώ αν μείνεις δεν ξεφεύγεις
απ' το χειρότερό μας εαυτό
γι' αυτό μη ΄ρθεις ξανά εδώ...

Απ' το κακό στο χειρότερο πάμε Νικόλα μου και να μη ρωτάμε μετά γιατί τα χάλασαν ο Τάδε με τη Δείνα ή γιατί διαλύονται τόσοι γάμοι...
Όταν ο άνθρωπος χάνει και το παραμικρό ίχνος ηθικής αυτά συμβαίνουν...
pafa (19.10.2007)
Τα λόγια είναι εύκολα, οι πράξεις όμως?
Και σε ρωτάω, έχεις αγαπήσει,έχεις μοιράσει τη ζωή σου στα δύο,έχεις γίνει ένα με το συντροφο σου, έχεις επενδύσει πάνω σε έναν ανθρωπο τον έχεις νιώσει δικό σου? Πονούσες όταν πονουσε, έκλαιγες όταν έκλαιγε? Εχεις αισθανθει ,εχεις μυρίσει την ευτυχία? Τελικά εχεις αρηκτα και εξ αγχυστίας συνδεθει μα κάποιον ,έχεις παράγει έργο που το βλέπεις να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα?
Παίρνω παράδειγμα, παρόλα αυτά, από εμένα ,απο τους πειρασμούς που κυκλοφορούν δίπλα μου,απο τη δύναμη του ζωόδους ενστίκτου και αναρωτιέμαι τι θα έκανα σε μια περίπτωση αδυναμίας ,δικής μου η της συντρόφου μου και δεν μπορώ να μου απαντήσω. Και δεν μπορώ γιατί δεν είναι κανείς ιδιοκτησία κανενός.Ειναι λοιπον δύσκολες καταστάσεις που καλύτερα να μην σου τύχουν .
marylin (19.10.2007)
Σε ότι λες συμφωνώ κι έχω περάσει τόσα και περισσότερα απ' ότι φαντάζεσαι...
Ασφαλώς και πιστεύω ότι είναι να μη σου τύχει και καλό θα είναι να προσέχουμε ώστε να μην αφήνουμε περιθώρια γιατί σίγουρα έρχονται στιγμές που ο κάθε ένας από μας είναι ευάλωτος αλλά δε μπορώ να δεχτώ το κι αν με απατήσει ο - η σύντροφός μου δεν τρέχει τίποτα κι όλα καλά! Οι πειρασμοί ανέκαθεν υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα, αυτό όμως τι σημαίνει? Βρίσκω κάποιον κι αποφασίζω να κάνω σοβαρή σχέση αλλά κι αν μου κάτσει κάτι άλλο του κάθομαι κι εγώ? Εδώ είναι η διαφωνία μας...
marylin (19.10.2007)
Και κάτι ακόμα που ξέχασα, ασφαλώς και όλα είναι μέσα στη ζωή αλλά σ' αυτή την περίπτωση αποδεσμεύεσαι πρώτα και μετά κάνεις ότι θέλεις.
Η παράλληλες σχέσεις είναι για μένα ασυγχώρητες...
Dimitrios_En_MH (19.10.2007)

@uNick

Νίκο,

Σε καταλαβαίνω πως νιώθεις.

Η έλλειψη, ωριμότητας, σεβασμού και ειλικρινείας τελικά, μας φέρνει σε αυτές τις καταστάσεις που αισθάνομαι ότι δεν είναι για κανένα μας ευχάριστες.

Πραγματικά πονάει πολύ το θέμα και αισθάνομαι ότι μόνο αν μπούμε όλοι σε μια διαδικασία αυτογνωσία, να γνωρίσουμε τους εαυτούς μας, να ξέρουμε τι θέλουμε από την ζωή μας και από τους άλλους, και να το επικοινωνούμε με τους συνανθρώπους μας, θα ελευθερωθούμε.

Νίκο,

Δεν είναι ότι σε παρεξηγώ για το θέμα του πνευματικό. Αν ήταν να μπω σε αυτή την διαδικασία θα σου μίλαγα και διαφορετικά.

Αποδεχτή η επιθυμία σου όποια και αν είναι, και ας μην συμφωνώ.

Ό λόγος που στο λέω είναι, γιατί, είναι αλήθεια ότι κάποια στιγμή έκανα μια έρευνα και μελέτη πάνω στα θέματα της κατάρας, και πραγματικά, συγκλονιστικά. Θα μίλαγα αναλυτικά για το θέμα της κατάρας, αλλά πολύ φοβάμαι, θα είναι τόσο βραγιά τα λόγια, που δεν ξέρω να θα αντέξουν όσοι θα τα διαβάσουν.

Όπως και να έχει όλοι σε αγαπάμε και το ξέρεις αυτός. Καθώς επίσης όλοι μας σε μια στιγμή μας Ιερής αγανακτήσεις, έχουμε πει βαρείες κουβέντες. Με πρώτο εμένα.

Το θέμα είναι όλοι μας, να βρίσκουμε και τον τρόπο, να τα θεραπεύουμε αυτά που πονάνε, για να ελευθερωνόμαστε, και να προχωράμε στην ζωή μας με αγάπη, μια και από όλους μας αυτή είναι η κοινή επιθυμία, με βάση τις αντιδράσεις μας.

Σε αγαπώ όποια και αν είναι επιθυμία σου.
Δεν έχω λόγω άλλωστε γιατί να μην το κάνω.
Και γενικότερα έχω δει ότι όταν βγαίνω από την αγάπη, αδικώ πρώτα τον εαυτό μου.

Νικόλα κάθε καλό σου εύχομαι.

Καλή συνέχεια.

6:00 μ.μ.
pafa (19.10.2007)
Δεν μίλησα εγώ για παράλληλες σχέσεις, μα για ατύχημα και για να εξηγηθώ, αν ύστερα απο 17 περίπου χρόνια, μου την έπεφτε η μόνικα η μπελούτσι βέβαια (ειναι της ηλικίας μου), θα απετούσα να συγχωρηθώ, αναλόγως βεβαίως αν την έπεφτε ο μελ γκιμπσον στη Μαιρούλα (της αρέσει).
uNick (19.10.2007)

Παντελή, όντως στα λόγια είναι πιο εύκολα τα πράγματα.
Από την άλλη, όμως, αν κάποιος δεν μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και στα δύσκολα (πχ στον πειρασμό που ανέφερες) αντί να αντισταθεί τελικά υποκύπτει, τότε κάτι δεν είναι σωστό... Από τη στιγμή που μπαίνει ένα τρίτο πρόσωπο ανάμεσα στο ζευγάρι, στην ουσία η έννοια του ζευγαριού παύει να υφίσταται... Και το πρόβλημα δεν είναι ότι δεμ μιλάμε πια για ζευγάρι. Το πρόβλημα είναι ότι, μεταξύ άλλων, ο άλλος καταρρακώνεται και ψυχολογικά. Τί σου φταίει ο άλλος? Γιατί να βιώσει την προδοσία και όσα την συνοδεύουν?...

uNick (19.10.2007)

Δημήτριε, έχω μελετήσει πολύ διάφορα θέματα του μεταφυσικού, μεταξύ των οποίων και τις κατάρες. Αν αρχίσουμε να αναλύουμε, θα ξεφύγουμε πάααααρα πολύ. Απλώς θα επαναλάβω αυτό που σου είπα και πριν: ξέρω την βαρύτητα της φράσης στην οποία αναφέρεσαι, κι όμως την έγραψα, γιατί την εννοώ (ό,τι κι αν αυτό σημαίνει). Όπως θα έχεις καταλάβει από τα προηγούμενα posts μου, αποφεύγω να χρησιμοποιώ τέτοιου είδους εκφράσεις. Για να το κάνω σήμερα, σκέψου ποιόν παραπάνω λόγο έχω...

Την αγάπη και εκτίμησή μου!
Καλό απόγευμα να έχεις. ;-)

milkyway (19.10.2007)
τζάμπα χαλιέσαι φίλε μου unic ατσούτσουνα αγοράκια και μαλακισμένα τσουλάκια υπήρχαν,υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν.
τώρα για τιν απιστία τι να σου πω..ένα κέρατο όλοι το φάγαμε...άδικο,ανέντιμο.κακό,ότι και να πω λίγο θάναι αλλά έτσι είναι.
σ'αυτή την περίπτωση-του κέρατου-λες ένα "ασταδιάλα" παίρνεις το καπελλάκι σου κι αποχωρείς...απλά και ήρεμα... !!
uNick (19.10.2007)

Σε γενικές γραμμές δεν έχεις άδικο. Προσωπικά όμως το βλέπω λίγο διαφορετικά... Θα μου επιτρέψεις να σχολιάσω τμηματικά?


"...ένα κέρατο όλοι το φάγαμε... άδικο, ανέντιμο, κακό, ό,τι και να πω λίγο θά'ναι, αλλά έτσι είναι..."

Γιατί "έτσι είναι"??? Αν απλώς το αποδεχτούμε, κανείς δεν πρόκειται να διορθωθεί. Και δεν είμαι εγώ αυτός που θα αλλάξει τον κόσμο, αλλά τουλάχιστον μπορώ να κρατάω αυτή την χυδαιότητα και την ατιμία μακρυά μου, κράζοντας ταυτόχρονα τους χυδαίους και τους άτιμους, μπας και καταλάβουν κάποτε πόσο πόνο προκαλούν...


"...σ'αυτή την περίπτωση-του κέρατου-λες ένα "ασταδιάλα" παίρνεις το καπελλάκι σου κι αποχωρείς...απλά και ήρεμα...!!!"

Εύκολο να το λέμε αυτό το "απλά και ήρεμα"... και συμφωνώ ότι είναι το πιο σωστό που μπορούμε να κάνουμε...
Πόσο εύκολο είναι όμως να το κάνει κάποιος πράξη?...
Εγώ σπάνια εκρήγνυμαι. Πολύ δύσκολα φτάνω στα όριά μου, και ακόμα πιο σπάνια τα ξεπερνάω...
Δεν είναι όμως εύκολο... Καθόλου εύκολο...

Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου. ;-)

redrose84 (19.10.2007)
Παλιοζωή και παλιοκοινωνία....! ! !
tsibitos (20.10.2007)
Πες τα!!! Αλλά και συ τι το βλέπεις το Κωλο - Καναλο; Ολο "τέτοιους" και "τέτοιες" προβάλει..
loiless (22.10.2007)
Επιτελους εφτασα και γω :)

Λοιπον Νικο μου οι εποχες αλλαξαν πλεον..δεν ειναι οπως παλια...η απιστια σημερα παει συννεφο...σαν να ειναι και αυτο μες τη μοδα μου φαινεται..

Για να εμπιστευτεις πλεον καποια/ον πρεπει να περασετε πολλα ''κυμματα'' μαζι...ποτε δεν ξερεις τι σου ξημερωνει το αυριο..και απο κει που νομιζεις οτι δεν το περιμενεις πρεπει να φυλαγεσσαι

τουλαχιστον πες 'χωριζουμε δεν παει αλλο....δεν αντεχω ...κλπ'' παρα να φυγεις ετσι σαν κυνηγημενος/η χωρις να πεις κατι
και μετα να ξαναεμφανιζεσαι σαν ''αγγελακι''σαν να μην εγινε τιποτα...να το χεσω εγω αυτο και ολες τις λοιπες δικαιολογιες!!!!!!!!!!


Τα χω φαει και γω με το ΚΟΥΤΑΛΙ
Και δεν την συγχωρω την απιστια με καμια Παναγια !

Φιλια Νικολα μου:))))
loiless (22.10.2007)
και κατι αλλο ....

ευτυχως που εχω να δω τηλεοραση απο τον Απριλη ....ουτε που μου κανει κεφι να βλεπω πια.....αντε ενα μισαωρο το πολυ οταν βλεπουν οι αλλοι..αλλιως θα ειχα συνχιστει περισσοτερο απο σενα αν το εβλεπα....!
dimitrapan (22.10.2007)
Ας είμαστε είμαστε τόσο αφοριστικοί! Κανείς δεν ξέρει ποτέ τι του ξημερώνει... Αυτά! :-)
movflower (22.10.2007)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το δίκαιο σου το έχεις, όμως!
renabill (22.10.2007)
συμφωνώ με Τζόννυ και Μπρίζα
analystis (25.10.2007)
Πως μου είχε ξεφύγει αυτό;
Γεια σου ρε μοναδικέ Νίκε!
NIKOSPI (02.01.2008)
kai bebaia den thn diagrafei thn frasi (brisia)dioti einai masonos opos egrapse sto blog m!!!more Dimitraki ti les se enan masono?na mhn brizei??? apo to ena ayti mpainei kai apo to allo bgainei!!!are masonara m esy!!
uNick (02.01.2008)

Ρε φίλε... είδωλο είσαι!!!!!
Κόντεψα να πέσω από την καρέκλα μου από τα γέλια!!!!!

χαχαχαχαχα




Α, πού'σαι:
Το ότι ο Δημήτριος κατάλαβε ακριβώς τί εννοούσα, σημαίνει ότι είναι άνθρωπος που σκέφτεται. Δεν είναι σαν εσένα, που ρωτάς γύρω-γύρω τί να μου απαντήσεις...


NIKOSPI (02.01.2008)
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΒΡΙΣΙΑ!!! ΚΑΑΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΟΜΑΤΙΟ ΜΟΥ!!! ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!3ΕΡΟ ΝΑ ΑΠΟΣΤΟΜΟΝΩ ΚΑΛΑ ΑΘΕΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ!!! Α ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟ ΤΟ ΤΙ ΕΙΣΑΙ!!!
uNick (02.01.2008)

Πάντως μέχρι τώρα δεν με έχεις αποστομώσει σε καμία περίπτωση...

...και αυτό που λες περι σταυρού είναι τουλάχιστον κωμικό, αφού δεν είσαι σε πνευματική διαύγεια ώστε να καταλάβεις τί είναι σοβαρό και τί χιουμοριστικό... απλά δεν βρίσκεις τί να πεις, και γελοιοποιείσαι διαρκώς με λανθασμένες κρίσεις...
Λίγο χιούμορ στη ζωή σου δεν θα έβλαπτε... αλλά ξέχασα, οι καθοδηγητές σου δεν θέλουν να έχεις ελεύθερο πνεύμα και κριτική σκέψη, γιατί τότε θα άρχιζες να αμφισβητείς τα ψέματα που σου πλασάρουν...




NIKOSPI (02.01.2008)
XIOUMOR TO LES ESY AYTO??? XIOYMOR EINAI NA MHN SEBESE TON ALLON POY PISTEYEI SE KATI KAI ESY TO GELEIOPIEIS???!!! ALLA TI SE ROTAO TORA!!! 3ERO EISAI ANAISTHITOS KAI ASEMNOS!!! DEN SE TIMOYN AYTA POY KANEIS!!!
uNick (02.01.2008)

Και αναίσθητος και άσεμνος... πέρα από άθεος!...

Ok, λοιπόν. Αφού έτσι σου είπε ο ρασοφόρος... να του πάω κόντρα?




NIKOSPI (02.01.2008)
ELA KAI EDO SE TAPOSA KAI ALAZEIS THEMA!!!!
uNick (02.01.2008)

Ε, ναι... βέβαια...

Τέτοιες τάπες... ούτε ο Φασούλας στα νιάτα του!!!

(μήπως να βάλεις και υποψηφιότητα για δήμαρχος?)





NIKOSPI (02.01.2008)
MHN TO GELAS KATHOLOY!!!AN EBAZA THA EPERNA PERISOTEROYS PSIFOYS APO ESENA AN EBAZES KAI ESY IPOPSIFIOTITA ALLA 3EREIS TI THA PAREIS KAI GIAYTO DEN BAZEIS!! PAO KAI STOIXIMA!!!
uNick (02.01.2008)

Κοίτα, πάνε πολλά χρόνια από τότε που τελείωσα το δημοτικά, οπότε η τακτική και η επιχειρηματολογία εκείνης της εποχής δεν υπάρχει στο μυαλό μου...

Δεν θα σου απαντήσω, λοιπόν, σοβαρά, γιατί μόνο και μόνο το γεγονός ότι από όσα σου έγραψα εσύ κατάλαβες ότι το πάω σε διαγωνισμό δημοτικότητας, δείχνει ότι δεν είναι δυνατόν να μιλήσω σοβαρά με έναν άνθρωπο χαμηλής διανοητικής ικανότητας...

’ντε πίσω στο κατηχητικό να παίξεις με τα άλλα παιδάκια, και όταν μεγαλώσεις και μπορείς να αρθρώσεις μια ολόκληρη πρόταση που να βγάζει νόημα ξαναέρχεσαι...








NIKOSPI (02.01.2008)
NAI THA PAO STO KATIXITIKO NA PAI3O KAI ME PAIDAKIA!!!KALITERA PAIDI ME AGNH KARDIA PARA SAN KAI ESENA!!!!PAIDAKI EIXAN KAIRO NA ME POYNE ALLA NA SE KALA. ME EKANES ILIKRINA PERIFANO P KAI OI MASONOI ME LENE AGNO!!!
uNick (02.01.2008)

Δεν σε είπαν τίποτα οι μασόνοι, εγώ σε είπα...

...και δεν σε είπα αγνό... καθυστερημένο σε είπα, και προσπάθησα να το πω ευγενικά για να μην σε κάνω ρόμπα...

...αλλά ούτε αυτό δεν κατάλαβες...




Πάω να ετοιμαστώ, γιατί έχω και μια ζωή και δεν θα κάθομαι πίσω από μια οθόνη όλη μέρα για σένα... Τα υπόλοιπα (γιατί είμαι σίγουρος ότι θα γράψεις κι άλλα φασιστοδογματικά) θα στα απαντήσω αύριο.

NIKOSPI (02.01.2008)
EYXARISTO GIA TO KATHISTERIMENOS!!!!ROA KAI THN XIO AN EIMAI AYTO P LES KAI EIMAI BEBAIOS OTI THA MEINEIS EKPLIKTOS!!!MA POY PAS????MIPOS PAS NA BREIS AYTOYS TOYS FILOYS SOY TOYS MASONOYS???NAI KAI EIMAI MESA!!!ANTE MN XANEIS XRONO!!!

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
unick
Νίκος


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/unick

Αμπελοφιλοσοφίες, σκέψεις, συναισθήματα, χιούμορ... λίγο απ'όλα!



Επίσημοι αναγνώστες (19)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links