ελληνική μουσική
367 online   ·  208.880 μέλη

Ψεύτικη φωνή;

MARIAXANIA
Σολίστ
Chat
11.12.2007, 02:15
Στο μοντερνο τραγούδι που ακριβως τοποθετούν τη φωνή. Αν βάλουν ψεύτικη είναι σαν να λένε όπερα. Αν βάλουν λαιμό τον καταστρέφουν. Τι γίνεται εκεί;
#1   
sakisarabatzis
Σολίστ
Chat
11.12.2007, 16:13
Πολυ ωραια ερρωτηση. Ομως για μενα που διδασκω χρονια,δεν υπάρχει ο ορος= ψευτικη δωνή= υπάρχει ο ορος Φαλτσετο και αυτο με τεχικη γίνεται και ποτε στην Οπερα δεν χρησιμοποιουν ψευτικη φωνή. Ισα-ισα ειναι το υπέρτατο ειδος φωνητικης τεχνικης και φωνητικων δυνατοτητων. Ο τραγουδιστης πρεπει να ξεχασει να στηρίζεται μονο στη φωνη Πρεπει να μαθει να χρησιμοποιει το διαφραγμα,τη μάσκα και την κινηση που ολα αυτα με την σωστη καλλιεργεια της φωνης με την ορθοφωνια,φερνουν το επιθυμητο αποτέλεσμα Γι αυτο και χρειαζονται τα μαθηματα φωνητικης με καθοδήγηση απο εμπειρους καθηγητες.
#2   
oulion
Σολίστ
Chat
11.12.2007, 23:19
Ανεβαζεις τον ηχο πισω απ'το λαιμο,αλλα οχι με φαλτσετο.Σαν να το νιωθεις να βγαινει γυρω απ'τη μυτη χωρις ωστοσο να το ελεγχεις απ'το διαφραγμα.Θελει καιρο ασχολιας πιστευω για να το καταφερεις.
#3   
kostas-5150
Συγχορδία Μινόρε
Chat
12.12.2007, 10:17
Παράθεση:

Το μέλος MARIAXANIA στις 11-12-2007 στις 02:15 έγραψε...

Στο μοντερνο τραγούδι που ακριβως τοποθετούν τη φωνή. Αν βάλουν ψεύτικη είναι σαν να λένε όπερα. Αν βάλουν λαιμό τον καταστρέφουν. Τι γίνεται εκεί;

Ψευτικη φωνη και οπερα ειναι 2 εκδιαμετρου αντιθετα ειδη τεχνικης.
Να σου πω ενα παραδειγμα ο Rod Stewart ας πουμε ειναι master σε οτι εχει να κανει με ψευτικη φωνη(Φαλτσετο) αρα ακουγοντας τον καταλαβαινεις οτι δεν μπορει να εχει σχεση φωνητικα,τεχνικα με την Καλλας!

#4   
MARIAXANIA
Σολίστ
Chat
14.12.2007, 14:57
Με μπερδέψατε λίγο. Ψεύτικη φωνή εννοώ την ''εγκεφαλική''. Κάνω πολλά χρόνια φωνητική (κλασικό τραγούδι) και κυρίως αυτήν χρησιμοποιώ και όταν είναι κάτι χαμηλά χρησιμοποιώ στήθος και ποτέ λαιμό. Τώρα είπα να δοκιμάσω λαϊκό-μοντέρνο και είναι απογοήτευση. Μου έχουν δώσει τρομερά χαμηλούς τόνους. Είχα πρόβλημα με τις φωνητικές χορδές (κάλους) και φοβάμαι ότι θα επιβαρύνω το λαιμό μου.
#5   
incomplete_angel
Φθασμένος
Chat
14.12.2007, 15:33
Παράθεση:

Το μέλος MARIAXANIA στις 14-12-2007 στις 14:57 έγραψε...

Μου έχουν δώσει τρομερά χαμηλούς τόνους. Είχα πρόβλημα με τις φωνητικές χορδές (κάλους) και φοβάμαι ότι θα επιβαρύνω το λαιμό μου.



Απαιτείς να αλλάξουν τόνο στα κομμάτια ώστε όταν τα τραγουδάς να μη νιώθεις πίεση πουθενά στο σώμα σου. Αυτό το φροντίζεις εσύ. Και επειδή ξέρω ότι γενικώς κάποιοι που παίζουν σε μαγαζιά δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε αυτό και λένε ¨εγώ από κει τα παίζω και τραγούδα¨, αφού ξέρεις από μουσική και ξέρεις και το range της φωνής σου απαίτησε αλλαγή τόνου στα κομμάτια.

Μπορεί να είναι το ένα άκρο με το άλλο σαν τεχνική αλλά σε τι τόνο θα τραγουδίσεις τα κομμάτια είναι το ίδιο. Απλά το φροντίζεις εσύ και μην περιμένεις από άλλους. Ή ακόμα ζήτα από τη δασκάλα σου ένα 5λεπτο να σε βοηθήσει με αυτό.
#6   
incomplete_angel
Φθασμένος
Chat
14.12.2007, 15:40
Παράθεση:

Το μέλος MARIAXANIA στις 11-12-2007 στις 02:15 έγραψε...

Στο μοντερνο τραγούδι που ακριβως τοποθετούν τη φωνή. Αν βάλουν ψεύτικη είναι σαν να λένε όπερα. Αν βάλουν λαιμό τον καταστρέφουν. Τι γίνεται εκεί;



'Οσο γι' αυτή σου την απορία, στις χαμηλές νότες η φωνή τοποθετείται στο στήθος και στις ψηλές στο κεφάλι. Δεν υπάρχει λαιμός. Αν βγαίνει από το λαιμό ή δεν ξέρεις να τραγουδάς ή σε έχουν διδάξει λάθος. Αν τοποθετήσεις τη φωνή στο λαιμό πολύ σωστά είπες την καταστρέφεις.

Το φαλτσέτο χρησιμοποιείται πάρα πολύ στην κλασική μουσική, πχ σκέψου τους τενόρους πως τραγουδούν στις ψηλές τους νότες. Δεν είναι ακριβώς ψεύτικη. Εγώ ψεύτικη έχω ακούσει που λένε τη φωνή όταν κάποιος τραγουδάει με τη μύτη [χωρίς να υπάρχει πρόβλημα υγείας..]. Τώρα..

Ελπίζω να σε βοήθησα.
#7   
MARIAXANIA
Σολίστ
Chat
16.12.2007, 22:31
Ευχαριστώ πραγματικά με διαφωτισες!!! Έτσι τα ήξερα κι εγώ αλλά με μπερδεύουν.
#8   
aurelia
Περαστική Νότα
Chat
23.12.2007, 11:35
Τα λογια σε αυτη την τοσο χιλιοειπωμενη ερωτηση ειναι περιττα!!!

Το φωνητικο οργανο ειναι ενα και αν το αφησουμε ελευθερο,θα σου απαντησει το ιδιο σε αυτη την ερωτηση.
Αλλα...εχουμε ενσωματωσει τοσα κακα συνηθειΑ ΚΑΙ ΣΦΥΞΙΜΑΤΑ, ασκοπες και επιβαρυντικες συσπασεις μυων στην δομη του οργανου μας και κατα την διαρκεια του τραγουδιου,που εχουν γινει ενα με μας!!!Αυτο ειναι το μεγαλο προβλημα!!
Οχι τι φωνη χρεισιμοποιουμε καθε φορα.
Αυτο ειναι και θεμα αισθητικης του τελικου κριτη,που ειναι το αυτι μας,και απο εκει ξεκινανε πολλα προβληματα.
αααα..ΔΕΝ λεγεται "εγκεφαλικη φωνη" αλλα "κεφαλικη"...Aντιχηση στο κεφαλι δηλαδη..
#9   
val83
Περαστική Νότα
Chat
14.01.2008, 04:01
Συμφωνώ Aurelia άλλα θέλω να προσθέσω και κάτι άλλο. Στην ουσία αυτές οι συσπάσεις που αναφέρεις καταστρέφουν το ερμηνευτικό μέρος του τραγουδιού. Προσωπικά, χωρίς να έχω καμία απίστευτη φωνή, μπορώ να πω ότι έστω και τα λιγοστά πράγματα που έχω μάθει στο τραγούδι προέκυψαν περισσότερο μέσα από τον αυθορμιτισμό, παρά από τεχνικούς όρους. Γενικά πιστεύω οτι η καλύτερη μέθοδος - όταν δεν δύναται σωστή καθοδήγηση από κάποιον έμπειρο στο είδος- είναι η αυθόρμητη προσέγγιση - αν και είναι χρονοβόρα αφού απαιτεί αρκετό πειραματισμό. Αν κάποια στιγμή ανακαλύψεις το ζητούμενο, ε τότε δώσε του για όνομα τον αντίστοιχο τεχνικό όρο αν το θες και ψάξε να δεις τι συμβαίνει σε οργανικό επίπεδο (τοποθετήσεις λάρυγγα, χρήση μυών κτλ). Όχι οτι δε θα το πετύχεις με κάποια άλλη μέθοδο, αλλά κινδυνεύεις να μείνεις εκεί, στο τεχνικό. Και φυσικά αυτό ποτέ δεν είναι αρκετό στο επίπεδο ερμηνείας...


---------"...The music that you listen to, becomes the soundtrack of your life..."---------
(Blues Wire - " Keep Blues Alive")
#10   
christosuv
Περαστική Νότα
Chat
01.05.2008, 03:11

Γεια σας,

Είναι το πρώτο post μου. Έχω μερικές απορίες και θα ήθελα αν μπορείτε να με διαφωτίσετε.
Δεν έχω κάνει ποτέ φωνητική, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ασκήσεις, έμαθα πως η φωνή μου έχει έκταση από Ε2 –Ε5 και με ζόρι F5 (Όλα μαζί, Chest Voice και Head Voice). Σε ποια κατηγορία ανήκω; Τενόρος, βαρύτονος; Μπάσος;
Η έκταση μπορεί να διευρυνθεί; Να πιάνω ποιο ψηλές;
Πολλά ακούγονται για το κάπνισμα. Έχω καταλάβει ότι κάνει ζημιά στις φωνητικές χορδές αλλά τεχνικά, τρώει ψηλές? Ή χαμηλές; Τι χάνεις με το κάπνισμα στη φωνή;
Πάρα πολλά ακούγονται για κλασσικό και για μοντέρνο. Αλλά δε θα ήθελα σε καμία περίπτωση να τραγουδάω «σκυλάδικα». Οι φωνές που θαυμάζω είναι Andrea Bocelli, Adam Lopez  ( http://www.youtube.com/watch?v=x5lCH_H0DJc ) και φυσικά Mariah Carey.
Τι πρέπει να κάνω; Έχω ακούσει από φίλους μου ότι έχουν αλλάξει 2 – 3 καθηγητές, μια άλλη φίλη μου που κάνει κλασσικό, δεν ξέρουν ακόμα (ασχολείται 4 χρόνια) να της πουν αν είναι mezzo η soprano. Τι θα με συμβουλεύατε;


#11   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
01.05.2008, 12:18

3 οκταβες δε σου φτανουν παληκαρι?Θες κι αλλο?...Οσο για την κατηγορια που ρωτας σε πια ανηκεις,εγω σου λεω οτι εισαι μπασσος....με διαθεσεις τενορου...{#emotions_dlg.thumbup}


#12   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
01.05.2008, 12:35

Παράθεση:

Το μέλος MARIAXANIA στις 14-12-2007 στις 14:57 έγραψε...

Με μπερδέψατε λίγο. Ψεύτικη φωνή εννοώ την ''εγκεφαλική''. Κάνω πολλά χρόνια φωνητική (κλασικό τραγούδι) και κυρίως αυτήν χρησιμοποιώ και όταν είναι κάτι χαμηλά χρησιμοποιώ στήθος και ποτέ λαιμό. Τώρα είπα να δοκιμάσω λαϊκό-μοντέρνο και είναι απογοήτευση. Μου έχουν δώσει τρομερά χαμηλούς τόνους. Είχα πρόβλημα με τις φωνητικές χορδές (κάλους) και φοβάμαι ότι θα επιβαρύνω το λαιμό μου.

Αγαπητη Μαρια,για να μπορεσεις να χρησιμοποιησεις τα εγκεφαλικα και τα μετωπιαια ηχεια σωστα,δηλ την ψηλη κεφαλικη σου φωνη,θα πρεπει να εχεις εξοικειωθει πρωτα πολυ καλα με την τοποθετηση της φωνης σου στη 'μασκα' δηλ ξεκινωντας με εστιακο σημειο αντηχησεων πισω απο τους ανω κοπτηρες των δοντιων,να ανεβασεις σιγα σιγα με το ανεβασμα του τονου,τις αντιχησεις της φωνης απο αυτο το σημειο προς 'τα πανω'...Το ανεβασμα αυτο των αντιχησεων πρεπει να γινεται ομαλα χωρις να ζοριζεσαι...Και η φωνη να μην χανει την τοποθετηση της προς τα εξω...Αν πηγες κατευθειαν στη χρηση της ψηλης κεφαλικης φωνης σου,τοτε ειναι ευλογο γιατι απεκτησες και καλους...Αν η φωνη δεν εχει την απαιτουμενη ελαστικοτητα να ατηχησει εκει πανω(και να ανεβει κατα συνεπεια τονικα)ο λαιμος δεν ανοιγει,αλλα κλεινει  και το αποτελεσμα ειναι απλα μια κλαη μιμιση του ηχητικου αποτελεσματος του φαλσετο της Σοπρανο...Ετσι οταν τωρα  κληθηκες να τραγουδησεις κανονικες και 'γεματες' νοτες που θα επρεπε να τοποθετηθουν στη 'μασκα' τα βρηκες σκουρα...Εγω το μονο που εχω πολυ φιλικα οχι να σε συμβουλευσω(γιατι θεωρω οτι δεν ειμαι πιο πανω απο σενα,ειμαστε ισως στα ιδια μπορει να ειμαι και κατωτερος σου φωνητικα)αλλα να σε προτρεψω ειναι να ξεκινησεις να δουλευεις το λαικο-μοντερνο-εντεχνο τραγουδι και κυριως την τοποθετηση στη μασκα...Ξηλωσε τα ολα και παλι απο την αρχη...Ξεχνα την παλια εκταση της φωνης σου και αρχινα με υπομονη σιγα σιγα να την χτιζεις οπως πρεπει...Θελει υπομονη,αλλα θα δεις οτι θα εχει αποτελεσματα...Κι αργοτερα οταν την τοποθετηση στη μασκα θα τη ν παιζεις στα δακτυλα,μπορεις να μεταβεις πιο ανετα στη χρηση των μετωπιαιων ηχειων αλλα και των εγκεφαλικων...Δεν εισαι ονο εσυ σε ατη τη δυσμενη σχετικα θεση να σου πω,αλλα  και πολλα αλλα παιδια που πιστευοντας οτι θα εχουν μια καλυτερη φωνη και πιο καλλιεργημενη επελεξαν να αρχισουν με κλασσικο τραγουδι....


-----------------
LIFE IS A MISERY ONLY FOR MISERABLE

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 01-05-2008 12:38 ]


#13   
VOICETEACHER
Φθασμένος
Chat
01.05.2008, 13:28

Αυτα ολα που λεs FREDDIEKRUEGER, καλα ειναι ,αλλα μονο με καθοδηγηση δασκαλου και με αφθονο χρονο μελετηs και εφαρμογηs.Ετσι γραμμενα δεν μπορει να τα μαθει κανειs.{#emotions_dlg.rockon}


#14   
christosuv
Περαστική Νότα
Chat
01.05.2008, 19:11

Πάρα πολλά ακούγονται για κλασσικό και για μοντέρνο. Αλλά δε θα ήθελα σε καμία περίπτωση να τραγουδάω «σκυλάδικα». Οι φωνές που θαυμάζω είναι Andrea Bocelli, Adam Lopez  ( http://www.youtube.com/watch?v=x5lCH_H0DJc ) και φυσικά Mariah Carey.
Τι πρέπει να κάνω; Έχω ακούσει από φίλους μου ότι έχουν αλλάξει 2 – 3 καθηγητές, μια άλλη φίλη μου που κάνει κλασσικό, δεν ξέρουν ακόμα (ασχολείται 4 χρόνια) να της πουν αν είναι mezzo η soprano. Τι θα με συμβουλεύατε;


#15   
BAGRATION
Σολίστ
Chat
01.05.2008, 21:50

Παράθεση:

Το μέλος christosuv στις 01-05-2008 στις 03:11 έγραψε...

Γεια σας,

Είναι το πρώτο post μου. Έχω μερικές απορίες και θα ήθελα αν μπορείτε να με διαφωτίσετε.
Δεν έχω κάνει ποτέ φωνητική, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ασκήσεις, έμαθα πως η φωνή μου έχει έκταση από Ε2 –Ε5 και με ζόρι F5 (Όλα μαζί, Chest Voice και Head Voice). Σε ποια κατηγορία ανήκω; Τενόρος, βαρύτονος; Μπάσος;
Η έκταση μπορεί να διευρυνθεί; Να πιάνω ποιο ψηλές;
Πολλά ακούγονται για το κάπνισμα. Έχω καταλάβει ότι κάνει ζημιά στις φωνητικές χορδές αλλά τεχνικά, τρώει ψηλές? Ή χαμηλές; Τι χάνεις με το κάπνισμα στη φωνή;
Πάρα πολλά ακούγονται για κλασσικό και για μοντέρνο. Αλλά δε θα ήθελα σε καμία περίπτωση να τραγουδάω «σκυλάδικα». Οι φωνές που θαυμάζω είναι Andrea Bocelli, Adam Lopez ( http://www.youtube.com/watch?v=x5lCH_H0DJc ) και φυσικά Mariah Carey.
Τι πρέπει να κάνω; Έχω ακούσει από φίλους μου ότι έχουν αλλάξει 2 – 3 καθηγητές, μια άλλη φίλη μου που κάνει κλασσικό, δεν ξέρουν ακόμα (ασχολείται 4 χρόνια) να της πουν αν είναι mezzo η soprano. Τι θα με συμβουλεύατε;



 

Καλώς ήλθες!!! Να πώ ότι κατασκευαστικά οι αντρες χωρίζονται σε οξύφωνους, μεσόφωνους και βαθύφωνους, και προφανώς αυτό δεν αλλάζει (αυτό όμος δε σημαίνει ότι π.χ. οι μπάσσοι δεν έχουνε ψηλές νότες η δεν μπορρούν να απόκτήσουν)......τώρα στο ρεπερτόριο όμως ανακατεύονται πολύ τα πράγματα και είναι πολλοί (πλήν του κλασσικού τραγουδιού) δεν δεχονται αυτούς τους όρους....

Είναι σημαντικό να ξέρεις τη κατηγορία σου. Ενα καλό τέστ είναι το εξής..... βρές ποιά είναι η χαμηλότερη νότα που μπορείς να τραγουδήσεις με άνεση και χωρίς να ακουστεί καθόλου το vocal fry η "ροκάνα" που ακούγεται στης χαμηλές....

Συνήθως συμβαίνει το εξής....

1)στους μπάσους (βαθύφωνους) η νότα αυτή είναι λίγο κάτω από τη E2

2)Στους βαρύτονους (ορισμένους) είναι λίγο πανω από τη E2

3)Σε άλλους πιο "ευκίνητους" βαρύτονους είναι F#2 η G2

4)Από εκεί και πάνω είναι οι (τενόροι) οξύφωνοι

Είναι χρήσιμη και η φωνή ομιλίας ώς ένα παραπάνω κριτήτριο.....καμμία φορά μπερδεύει όμως...

Η περεταίρω κατάταξη είναι δύσκολο να γίνει και γίνεται  από τους  δασκάλους (στο κλασσικό τραγούδι τουλάχιστο)

Η έκταση πάντως που αναφέρεις (αν πρόκειται για "πραγματική" φωνή και όχι φαλσέτο από  κάποιο σημείο και πέρα) είναι τεράστια για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με ασκήσεις.....


-----------------
http://www.myspace.com/ancestorthrash

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : BAGRATION στις 01-05-2008 23:11 ]


#16   
christosuv
Περαστική Νότα
Chat
01.05.2008, 23:45
Φίλε BAGRATION Κατ' αρχάς, όταν ανέφερα την έκταση της φωνής μου, είπα ότι περιλαμβάνει τόσο της chest voice όσο και την head voice. Οι άπειρες συζητήσεις που έχω κάνει ενίοτε με μουσικούς και η ελάχιστη - ταπεινή εμπειρία μου, επιτρέπει να πω πως, ΔΕΝ υπάρχει ψεύτικη και αληθινή φωνή. Υπάρχουν τα είδη chest voice και head voice, η head voice λέγεται και falsetto registry. Ναι δεν έχω κάνει ποτέ μάθημα φωνητικής διότι δεν έχω την οικονομική δυνατότητα. Η αλήθεια είναι ότι έχω ψάξει αλλά δεν έχω βρει κάτι μου να αντέχει η τσέπη μου. Άσε που έχω ακούσει κάτι για κάλους στις φωνητικές χορδές από "κακό ΄δάσκαλο" κλπ. Πρέπει να είμαι σίγουρος πρώτα. Δεν θέλω να αναφέρω τιμή - ποσό για ευνόητους λόγους. Όσον αφορά την έκταση της φωνής μου είπα σε παραπάνω σχόλιό μου ότι περιλαμβάνει τόσο την chest voice όσο και την head voice. Η κεφαλική φωνή μου αρχίζει από την νότα Ε4. και φτάνει στην E5. Επίσης, δεν έχω "ψώνιο" με την έκταση της φωνής: στην πραγματικότητα δε με αφορά! το μόνο που θέλω να ξέρω είναι που ανήκω και αν γίνεται η όχι την έκταση να την διευρύνεις. Για μένα το δαχτυλικό αποτύπωμα της φωνής είναι η ΧΡΟΙΑ. Τόσο η Georgia Brown όσο και η Mariah Carey έχουν την ίδια έκταση φωνής (5 οκτάβες), ποια από τις δύο όμως έχει καλύτερη χροιά; ηχόχρωμα;
#17   
BAGRATION
Σολίστ
Chat
02.05.2008, 13:41

Να ξεκεθαρίσω καταρχήν ότι το σχόλιό μου για την έκταση σου δεν ήταν γία να σου κάνω επίθεση ούτε να σου κάνω τον καμπόσο....Δεν μου φάνηκες να είσαι από αυτους τους ψυχωτικούς με την έκταση που λές, ούτως η άλλως....

Εχεις δίκιο για αυτό που λές με την πραγματική και τη ψεύτικη απλά συνήθως αυτό τα χρησιμοποιούμε (εσφαλμένα...χαριν συντομίας) για να διαχωρίσουμε την πλήρη φωνή που έχει τα αντηχεία στο κεφάλι  (αυτή τη λέμε κεφαλική φωνή/θέση και head voice) από την "τσιριχτή" και άδεια φωνή που πάλι έχει τα αντηχεία στο κεφάλι και τη λέμε  falsettο. Δηλαδή 2 διαφορετικά πράγματα και όχι ένα. Δηλαδή η head voice δεν λέγεται falsetto registry.Μπορεί κάποιος να αισθάνεται την αντηχηση αυτών των δύο τρόπων στο "ίδιο σημείο" αλλά η διαφορά στον τόνο και στον ήχο είναι πολυυυυύ διαφορετική.....

Καταλαβαίνω ότι μπορεί να σε έχουν μπερδεψει οι διάφοροι "φαλσετάκηδες" που έχουν γεμίσει το γιουτιούμπ και έχουν μαθει να τσιρίζουν σε  3 οκτάβες πανω από τη πλήρη φωνή (σύνολο 5-6 οκτάβες δηλ) ισχυριζόμενοι ότι κανουν την κεφαλική φωνή ενώ απλά έχουν συνδέσει την chest με το falsetto.....

Να τονίσω ότι εσύ γία να τραγουδήσεις αυτά που θές θέλεις να αναπτύξεις την κεφαλική σου φωνή και όχι το falsetto registry, το οποίο σου είναι αδιάφορο.Το είπες και εσύ ότι σε ενδιαφέρει η χροιά και όχι οι νότες.Το  φαλσσέτο έχει "ιμιτασιόν"  χροια ενώ η κεφαλική φωνή έχει πολύ όμορφη χροιά.

Αν δεν έχεις την δυνατότητα για μαθήματα (ούτε και εγω έχω αυτή τη περίοδο) και  θέλεις στείλε μου ΠΜ να σου στείλω καποια πράγματα και site που εμένα με βοήθησαν να αναπτύξω την head voice και δεν είναι "παπατζίδικα". Για τη ασφάλεια τηνς φωνή σου πρέπει να μάθεις να  προσέχεις καθώς και ποιοί τρόποι φωνησης είναι επιζήμιοι για τη φωνή.....

{#emotions_dlg.clap}

 

 


#18   
thaliey
Φθασμένος
Chat
04.05.2008, 00:28

{#emotions_dlg.rockon}

Παράθεση:

Το μέλος sakisarabatzis στις 11-12-2007 στις 16:13 έγραψε...

Πολυ ωραια ερρωτηση. Ομως για μενα που διδασκω χρονια,δεν υπάρχει ο ορος= ψευτικη δωνή= υπάρχει ο ορος Φαλτσετο και αυτο με τεχικη γίνεται και ποτε στην Οπερα δεν χρησιμοποιουν ψευτικη φωνή. Ισα-ισα ειναι το υπέρτατο ειδος φωνητικης τεχνικης και φωνητικων δυνατοτητων. Ο τραγουδιστης πρεπει να ξεχασει να στηρίζεται μονο στη φωνη Πρεπει να μαθει να χρησιμοποιει το διαφραγμα,τη μάσκα και την κινηση που ολα αυτα με την σωστη καλλιεργεια της φωνης με την ορθοφωνια,φερνουν το επιθυμητο αποτέλεσμα Γι αυτο και χρειαζονται τα μαθηματα φωνητικης με καθοδήγηση απο εμπειρους καθηγητες.

sosta sumfono!!i pseftiki i legomeni xrisimopoieite kyrios otan kapoio simeio den t ftanoume alla den xrisimopoieite gia polla metra k sigoura sto klassiko den xrisimopoieite k ektos aytou t klassio exei tin kalyteri texniki m tin opoia mporeis n tragoudiseis oidipote..k afou loipon exei tin pio sosti texniki sigoura den einai dunato n xrisimopoiei texnasmata para mono fysiki ektasi tis fonis toy kathenos!!!!!!!!!!!{#emotions_dlg.biggrin}


#19   
christosuv
Περαστική Νότα
Chat
05.05.2008, 01:53

Διαφωνώ με το ότι στο κλασσικό δε χρησιμοποιείς φαλτσέτο.


#20   


Αυτά τα διάβασες;