ελληνική μουσική
309 online   ·  208.869 μέλη

Σωστή επιλογή δασκάλου φωνητικής...

vouliakis
Βετεράνος
Chat
16.04.2008, 01:43
Nα σας θυμίσω κι εγώ, πως το θέμα του topic είναι σχετικό με τη σωστή επιλογή δασκάλου φωνητικής. Προσωπικές αντιπαραθέσεις και προσβολές δεν ωφελούν...




[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vouliakis στις 16-04-2008 01:50 ]


#41   
Vocalist
Περαστική Νότα
Chat
16.04.2008, 20:04
Η διαμαχη τελειωσε κυριε vouliaki.
#42   
nefeli87
Περαστική Νότα
Chat
17.04.2008, 03:46
Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα αυτό το θέμα, που καταλήξαμε? Είναι καλύτερο να κάνεις κλασικό ή μοντέρνο τραγούδι? Γιατί πχ. στο πιάνο, αν κάνεις κλασικό, μπορείς να παίζεις παπάδες μετά και αν θες να προχωρήσεις, τα μαθήματα κλασικού πιάνου είναι μονόδρομος. Ισχύει το ίδιο και στο τραγούδι? Εμένα, ας πούμε, δεν μου αρέσει γενικώς η κλασική μουσική, αλλά αν ήταν να με βοηθήσει θα το έκανα. Βοηθάει όμως? Και για να πω αυτό που σκέφτομαι, όλοι οι τραγουδιστές που ακούμε και θαυμάζουμε, ο Ιωαννίδης, η Αλεξίου, η Mariah Carey που αναφέρθηκε πιο πάνω κτλ τι μαθήματα έκαναν για να τραγουδάνε έτσι? Είναι έμφυτο ταλέντο ή μπορείς να το αποκτήσεις?
Και τελικά με τι κριτήρια επιλέγεις τον δάσκαλο? Με την μόρφωση, την εμπειρία του, το πόσο μεταδοτικός είναι? Εγώ είχα δύο δασκάλες, με την μία έκανα μοντέρνο (ένα χρόνο) και με την άλλη κλασικό (ένα χρόνο). Η καθεμιά είχε διαφορετική τεχνική και ζητούσε διαφορετικά πράγματα, αλλά με καμία από τις δύο δεν είδα κάποια βελτίωση στην φωνή μου. Όπως τραγουδούσα πριν, τραγουδούσα και μετά.
#43   
Nadie
Περαστική Νότα
Chat
17.04.2008, 04:06
Ax Nefelh mou, polu wraies apories, makari na gnwrizei kapios kai na mas apadhsei.
To klasiko piano einai monodromos???
To mono pou 3erw, alla den einai sigouro , gia na diakrineis ean kapoios tragoudisths exei kanei klasiko h oxi einai to kata poso xrhsimopoiei vibrata, px h tragoudistria twn Portishead den akougetai na exei kanei klasiko. Afto einai to mono pou 3erw ki afto mou to exei pei dhladh kopela pou kanei klasiko kati xronia.
H fwnara despoinida Carey mou akougetai na kanei vibrata, ara an den einai kapoio allo stule pou de to gnwrizw, nomizw oti exei kanei klasiko.
Iwannidhs klp pisteuw oti exoun kanei entexno. To entexno sto e8niko wdeio as poume to sunantas ws moderno, alla den einai moderno (dhladh texnikes jazz, rock klp). H texnikh tou entexnou einai diaforetikh apo afth tou klasikou, polu anoixto stwma, tonizeis sumfwna, kratas th fwnh oso pio fusikh ginetai. Eixa kanei ligous mhnes ma8hma sto e8niko me ka8hghtria pou didaske afth th texnikh kai de mou arese, alla apopseis einai aftes. As poume de me afhne na vgazw korwnes, ola afta kai ta polu pshla faltseta opws kanei h Carey as poume, den anhkoun sthn entexnh texnikh.

Krataw epifula3eis gia osa eipa ennoeitai, den eimai eidikos, apla moirazomai thn ebeiria mou, mhpws boresw na voi8isw.

Makari opoios 3erei na mas apadhsei kai sta upoloipa!

Kalhnuxta :D
#44   
Vocalist
Περαστική Νότα
Chat
17.04.2008, 09:31
Παράθεση:

Το μέλος nefeli87 στις 17-04-2008 στις 03:46 έγραψε...

Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα αυτό το θέμα, που καταλήξαμε? Είναι καλύτερο να κάνεις κλασικό ή μοντέρνο τραγούδι? Γιατί πχ. στο πιάνο, αν κάνεις κλασικό, μπορείς να παίζεις παπάδες μετά και αν θες να προχωρήσεις, τα μαθήματα κλασικού πιάνου είναι μονόδρομος. Ισχύει το ίδιο και στο τραγούδι? Εμένα, ας πούμε, δεν μου αρέσει γενικώς η κλασική μουσική, αλλά αν ήταν να με βοηθήσει θα το έκανα. Βοηθάει όμως? Και για να πω αυτό που σκέφτομαι, όλοι οι τραγουδιστές που ακούμε και θαυμάζουμε, ο Ιωαννίδης, η Αλεξίου, η Mariah Carey που αναφέρθηκε πιο πάνω κτλ τι μαθήματα έκαναν για να τραγουδάνε έτσι? Είναι έμφυτο ταλέντο ή μπορείς να το αποκτήσεις?
Και τελικά με τι κριτήρια επιλέγεις τον δάσκαλο? Με την μόρφωση, την εμπειρία του, το πόσο μεταδοτικός είναι? Εγώ είχα δύο δασκάλες, με την μία έκανα μοντέρνο (ένα χρόνο) και με την άλλη κλασικό (ένα χρόνο). Η καθεμιά είχε διαφορετική τεχνική και ζητούσε διαφορετικά πράγματα, αλλά με καμία από τις δύο δεν είδα κάποια βελτίωση στην φωνή μου. Όπως τραγουδούσα πριν, τραγουδούσα και μετά.


Αν σου αρεσει το μοντερνο και δεν σε ενδιαφερουν οι κλασσικες σπουδες, θα κανεις μοντερνο. Η γνωμη μου ειναι το κλασσικο δεν θα σε βοηθησει να τραγουδησεις Carey
, αλλα σιγουρα ο Ιωαννιδης και η Αλεξιου δεν διδαχτηκαν τα ιδια με την Carey. Εμφυτο ταλεντο δεν χρειαζεται να εισαι για να μαθεις να τραγουδας με καλη τεχνικη, υπαρχει βεβαια αυτο το "κατι" που θα σε κανει να ξεχωρισεις...Καποιοι εχουν αυτο το "κατι", καποιοι αλλοι χρειαζεται να το βρουν. Οσο για τα κριτηρια προσωπικα εχω απαντησει σε προηγουμενο post. Οσο για το τελευταιο που λες οτι δεν ειδες βελτιωση, ειναι λογικο γιατι η μια διαδικασια (συγχρονο τραγουδι), τεχνικα μιλωντας, ακυρωνει την αλλη (κλασσικο τραγουδι)
#45   
VOICETEACHER
Φθασμένος
Chat
17.04.2008, 13:55
Κοριτσια για ριξτε μια ματια στο προφιλ μου στο myspace και επισηs στο προφιλ τηs κορηs μου www.myspace.com/luciaslavi που εκανε 3 χρονια κλασσικο,και μετα την ανελαβα εγω.Α κουστε το αποτελεσμα και τα λεμε.
#46   
Nadie
Περαστική Νότα
Chat
17.04.2008, 16:06
Εγώ σας έχω ακούσει και σας έχω κάνει και add, Μου άρεσε αυτό που άκουσα αλλά επειδή μου αρέσατε εσείς, δε σημαίνει οτι αποφάσισα να κάνω και μοντέρνο ούτε οτι η δασκάλα μοντέρνου που θα με αναλάβει θα επιτύχει τα ίδια αποτελέσματα.

Ο λόγος που εγω προτιμώ το κλασικό ειναι ότι πρώτον μπορείς τυπικά μετά να διδάξεις, δεύτερον μπορείς να τραγουδήσεις και τα άλλα είδη και κλάσικο! Αλλα κυρίως, μεχρι στιγμής είχα βρεί πολλούς καθηγητές μοντέρνου οι οποίοι ουσιαστικά δεν έχουν την ικανότητα να διδάξουν καθοδηγώντας μια νέα φωνή να βρεί το δικό της δρόμο, απλά προσπαθούσαν να τους κάνουν να τραγουδάνε το ίδιο με αυτούς. Σιγουρα βέβαια υπάρχουν και καλοί καθηγητές μοντέρνου. Απλά ο κλασικός καθηγητής εμπνέει περισσότερη σιγουριά οτι έχει τελειώσει αυτό που πρέπει, ενώ πολύ μοντέρνοι απλά τραγουδούσαν κάπου χρόνια , ίσως χωρίς κάν σπουδές και μετά λένε, ε! δε πάω να διδάξω...

Επίσης ένας ακόμη λόγος που προτιμώ το κλασικό είναι οτι διευρύνεις πλήρως τη φωνή σου, και χρησιμοποιείς όλα τα αντιχεία ανάλογα τον τόνο που τραγουδάς.
Τέλος επειδή με ενδιαφέρει ροκ και η μέταλ, θεωρώ οτι μπορώ να το επιτύχω πολύ καλύτερα με κλασική τεχνική. Προσωπικά έκανα 7 μαθήματα κλασικού και είδα αποτελέσματα, απλά τα εκάνα στο εξωτερικό που ήμουν και τώρα γύρισα. Και όταν λέω αποτελέσματα, εννοώ κάλύτερα αντίληψη του τί γίνεται,και να ελέγχω εγώ που στέλνω τη φωνή και τα λοιπά...

ΜΙα ερώτηση τώρα. Στο μοντέρνο λένε "έξω τη φωνή!"
Στο κλασικό λένε "μέσα τη φωνή!"
Γιατί?
#47   
sakisarabatzis
Σολίστ
Chat
17.04.2008, 18:10
Το θέμα ειναι τι θέλει να κάνει κανείς.Οποσδήποτε οι σπουδές ειναι σπουδές και ουδείς τις αμφισβητεί.Διευρύνεται ο μουσικός του ορίζοντας μεσω και των 1Ο υποχρεωτικών μαθηματων που περικλείει η Μονωδία και συγκεκριμένα μιλάμε για το κλασικό τραγούδι.Και βεβαια μονο οι καθηγητές μονωδίας σε αναγνωρισμένα Ωδεία μπορουν να υπογράψουν Πτυχία η διπλώματα αναγνωρισμένα απο το κρατος στους μαθητές τους,εχουν δηλ.δικαιωμα υπογραφής κατα τον νόμο. Φυσικά δεν μπορει να αναπτυχθει και να διδαχθει το μαθημα αυτο δια αλληλογραφίας.Εξαρτάται βασικα τι θέλει να κάνει ο μαθητης και τι οραματισμούς εχει.Ολα τα ειδη σπουδών βοηθουν στο να γίνεται ενας καλλιτέχνης καλυτερος.Η προσωπικότητα ενός μουσικού διαμορφώνεται οταν η μουσική του αντίληψη,γνωση,ερευνα χρονο με το χρόνο μεγαλώνει.Τίποτα δεν πρέπει να απορρίπτει,κρατα αυτά που του χρειαζονται στον τομέα που θέλει να ακολουθήσει.Αυτα κατα την ταπεινή μου γνώση.Πάντως αν θελουμε να μιλήσουμε για τη λαικη μουσική Χριστοδουλόπουλος,Τερζής,Μελας κλπ ειχαν τη γνώση και της Βυζαντινης μουσικής ετσι δικαιολογούνται και τα θαυμάσια χρωματικα τριημιτόνια που αποδίδουν με τη φωνή τους στα τραγούδια τους.Η γνώση ειναι μεγάλο πραγμα στον ανθρωπο που μαζί με το πηγαιο ταλέντο δημιουργησαν μορφές στο χωρο της Μουσικής.
#48   
VOICETEACHER
Φθασμένος
Chat
17.04.2008, 18:14
Σοβαρα στο myspace ειμαστε (φιλεs)?την κορη μου την ακουσεs?Aν δειs τραγουδαει Soul-R n B-Funk,και οπωs σουειπα 3 χρονια κλασικο και μετα με μενα.Εχει κανει ενα πολυ καλο mixing νομιζω.Το μεσα η φωνη ειναι γιατι στο κλασσικο ειμαστε μασκα,ψιλη κεφαλικη,φωνη.Ενω στο συγχρονο οχι.Πεs μου το ονομα σου στο myspace.
#49   
BAGRATION
Σολίστ
Chat
18.04.2008, 21:08
nefeli87 μόνο στη Ελλάδα πιστεύουμε τόοοοοσο πολύ στο "ταλέντο" και στα "έμφυτα ταλέντα".....Είμαστε ο λαός των ταλέντων τι να κάνουμε....
Πάντως δεν μπορούμε να ξέρουμε τι έφταιξε σε αυτά τα δύο χρόνια.Συμβαίνουν και τέτοια, και πολύ συχνά μάλιστα, αλλά δεν αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να τραγουδήσεις πολύ καλύτερα απ ότι τραγουδάς τώρα.Αν δεν σου αρέσει το κλασσικό και η όπερα μην ασχοληθείς με τέτοια είδη καθόλου, άποψή μου.

Nadie το κανονικό βιμπράτο παράγεται από τον ίδιο μηχανισμό είτε στην όπερα είτε στη ρόκ είτε στο R&Β είτε στο σκυλάδικο!!!!! Τώρα αν γίνεται από μερικούς/ες άλλου τύπου κόλπα που ηχούν σαν "βιμπράτο", ερήμην κανονικού βιμπράτο η για τραγουδιστικό στυλ είναι άλλου παπά ευαγγέλιο!!!!!(Τέτοια γίνονται με τριλιες, ανεβοκατεβάζοντας το σαγόνι,τρεμουλιαζοντας τη φωνή, η κουνώντας το διάφραγμα....)

Παιδιά κ εγώ είχα αντιλήψεις του τύπου "να κάνω κλασσικό πρώτα,για να καλλιεργήσω τη φωνή μου και για να τραγουδήσω μέταλ μετά ".Τώρα λέω "ευτυχώς που τελικά δεν έκανα κάτι τέτοιο..."

#50   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
18.04.2008, 22:50
Παράθεση:

Το μέλος BAGRATION στις 18-04-2008 στις 21:08 έγραψε...

nefeli87 μόνο στη Ελλάδα πιστεύουμε τόοοοοσο πολύ στο "ταλέντο" και στα "έμφυτα ταλέντα".....Είμαστε ο λαός των ταλέντων τι να κάνουμε....
Πάντως δεν μπορούμε να ξέρουμε τι έφταιξε σε αυτά τα δύο χρόνια.Συμβαίνουν και τέτοια, και πολύ συχνά μάλιστα, αλλά δεν αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να τραγουδήσεις πολύ καλύτερα απ ότι τραγουδάς τώρα.Αν δεν σου αρέσει το κλασσικό και η όπερα μην ασχοληθείς με τέτοια είδη καθόλου, άποψή μου.

Nadie το κανονικό βιμπράτο παράγεται από τον ίδιο μηχανισμό είτε στην όπερα είτε στη ρόκ είτε στο R&Β είτε στο σκυλάδικο!!!!! Τώρα αν γίνεται από μερικούς/ες άλλου τύπου κόλπα που ηχούν σαν "βιμπράτο", ερήμην κανονικού βιμπράτο η για τραγουδιστικό στυλ είναι άλλου παπά ευαγγέλιο!!!!!(Τέτοια γίνονται με τριλιες, ανεβοκατεβάζοντας το σαγόνι,τρεμουλιαζοντας τη φωνή, η κουνώντας το διάφραγμα....)

Παιδιά κ εγώ είχα αντιλήψεις του τύπου "να κάνω κλασσικό πρώτα,για να καλλιεργήσω τη φωνή μου και για να τραγουδήσω μέταλ μετά ".Τώρα λέω "ευτυχώς που τελικά δεν έκανα κάτι τέτοιο..."


Φιλε BAGRATION με βρισκεις 100% συμφωνο!!Σε ερωτηση που ειχα κανει στο δασκαλο μου αν υπαρχει καποιος ποιυ οσο μελετη κι αν κανει ειναι αδυνατο να τραγουδησει,μου ειχε πει πως αν υπαρχει υγιης νους(οχι καποια πανευματικη υστερηση)και υγιης μηχανισμος τοποθετησης και στηριξης φωνης(οχι συγγενεις ανωμαλιες λαρυγγα,ηχειων,οχι δυσφωνιες,απουσια ανωμαλιων θωρακα-κοιλιας,πνευμονοπαθειων,νοσων που προσβαλλουν το διαφραγμα και τους ανταγωνιστες του μυς-κοιλιακους οπως μυοπαθειες,νευροπαθειες,κτλ)αυτος που μπορει να μιλησει μπορει και να τραγουδησει και μαλιστα και πολυ καλα...
Στο θεμα 'ταλεντο' ειναι περαν πασης αμφισβητησης οτι καποιοι ανθρωποι γενιουνται με καλυτερη φωνη...δηλαδη απο τη φυση τους εχουν τη σωστη στηριξη,τοποθετηση,ωραια χροια,κτλ...Αυτοι ισως χρειαζονται πολυ λιγοτερο μελετη γαι να φτασουν σε ενα δεδομενο φωνητικο επιπεδο...Αυτο δε σημαινει πως δεν μπορουν να ξεπεραστουν απο καποιους αλλους λιγοτερο 'χαρισματικους'άλλα περισσοτερο μελετηρους....
Κλεινοντας θα θελα να συμφωνησω επισης μαζι σου στο οτι μοναδικο κριτηριο επιλογης τους κλασσικου τραγουδιου πρεπεινα ειναι η αγαπη για αυτο το ρεπερτοριο και οχι η φιλοδοξια για καλυτερευση της φωνης-κλασσικο δε σημαινει και ανωτερο ειδος τεχνικης σε αντιθεση με οτι πιστευουν πολλοι...φιλος μουβ εχει χαντακωθει στο τραγουδι του απο την επιλογη του κλασσικου...Συμπερασματικα,λοιπον αυτο που παιζει ρολο για να εχει καποιος μια ωραια φωνη και για να μπορει να διευρυνει την εκταση του ειναι να εχει ΚΑΛΟ δασκαλο(ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ) και να ειναι και σε θεση να κατανοησει αυτα που θα του πει...να μην ειναι επιπολαιος και να μην περιμενει χωρις υπομονετικη και σοβαρη δουλεια να εχει καρπους η μελετη του...Ολα τα αλλα ειναι για μενα αερολογιες(κανε κλασσικο για να εχεις καλυτερη φωνη και υψηλοτερου επιπεδου φωνητικη παιδεια,κοκ...)
#51   
ATROMITOS
Περαστική Νότα
Chat
19.04.2008, 10:38
Παιδιά έχω μια απορία.Ποια η διαφορά μεταξύ κλασικού και μοντερνου τραγουδιού όσον αφορά την εκμάθηση?Θέλω να πω δηλαδή οτι και στα δύο είδη κάνεις ασκήσεις πάνω στο πιάνο ανεβαίνει και κατεβαίνεις κλίμακες σωστα?Αυτ'ες είναι οι ασκήσεις και για τα 2 είδη.Δεν έχω καταλάβει πως ο κλασικός τραγουδιστής αποκτάει αυτή την περίεργη χροιά που χουν όλοι οι κλασικίζοντες και ο μοντέρνος δεν την αποκτά παρόλο που κάνουν τις ίδιες ασκήσεις.Αυτό το χω απορία μεγάλη.Επισης πώς γίνεται οι του κλασικού να χουν τόσο καλό ηχείο και να βγαίνει πιο αβίαστα η φωνή τους υπάρχουν συγκεκριμένες τεχνικές ασκήσεων που δεν τις κάνουν στο μοντέρνο?
#52   
Nadie
Περαστική Νότα
Chat
19.04.2008, 15:41
Eλπίζω να βρεθούν κι άλλου που να ξέρουν καλύτερα για να σου απαντήσουν. Ωστόσο αυτό που ξέρω εγώ να σου πώ, είναι ότι αλλάζει ο τρόπος που "ανεβοκατεβαίνεις" τις κλίμακες. Οι του κλασικού "χτυπάνε" τη φωνή σε διαφορετικά ηχεία απο ότι οι του "μοντέρνου". Και εκεί ωφείλεται αυτή η περίεργη χροιά, στη διαφορετική τοποθέτηση...
#53   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
19.04.2008, 19:32
Παράθεση:

Το μέλος ATROMITOS στις 19-04-2008 στις 10:38 έγραψε...
.Επισης πώς γίνεται οι του κλασικού να χουν τόσο καλό ηχείο και να βγαίνει πιο αβίαστα η φωνή τους υπάρχουν συγκεκριμένες τεχνικές ασκήσεων που δεν τις κάνουν στο μοντέρνο?

Φιλε Ατρομητε:Το 'καλο' ηχειο ειναι πολυ σχετικο πραγμα...Οι κλασσικοι τραγουδιστες απο ενα τονικο υψος κι επειτα,χρησιμοποιουν και τα μετωπιαια και εγκεφαλικα τους ηχεια,με αποτελεσμα να βγαινει αυτη η 'ιδιαιτερη' χροια...Τωρα για το αβιαστα επετρεψε μου να διαφωνησω:Αυτο εχει να κανει με το ποσο καλος τραγουδιστης ειναι καποιος και οχι με το ειδος του...Αβιαστα τραγουδουσε και ο Παβαροτι,αβιαστα τραγουδα και ο Β.Παπακωνσταντινου(περνω τα 2 ακρα)Αντιθετα ο μεγαλος κατα τ αλλα τενορος Carouso,μονο αβιαστα δεν τραγουδουσε..ειχε κακες αναπνοες και φυσικα κακη τοποθετηση και αυτα τον οδηγησαν στο να κανει ουτε μια ουτε δυο,αλλα 7 εγχειρησεις για καλους φωνητικων χορδων...Συμπερασμα και το ξαναλεω:ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ(ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ,ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ),ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΗ

LIFE IS A MISERY ONLY FOR MISERABLE

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 19-04-2008 19:35 ]


[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 19-04-2008 19:36 ]


#54   
Nadie
Περαστική Νότα
Chat
28.04.2008, 18:39

Γεια σου Ιλιάνα!

Να το πρώτο άτομο που συμφωνεί στο οτι το κλασικό ειναι πιο εύκολο απο το μοντέρνο!!!


#55   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
30.04.2008, 17:18

Συμφωνω οτι στο μοντερνο τραγουδι μπορει να συναντησεις περισσοτερους κομπογιαννητες παρα στο κλασσικο...Αλλα διαφωνω καθετα πως το μοντερνο ειναι πιο δυσκολο απο το κλασσικο....το καθε ειδος εχει τις δικες του 'συμπληγαδες'πετρες...Προσωπικα εγω προτιμω το μοντερνο το οποιο δεν 'πνιγει' τη φωνη και δεν 'ισοπεδωνει' τη χροια της φωνης σε αυτο το χαρακτηριστικο falseto registro....Αλλα αν καποιος μιλαει για επιφανειακη μιμιση αυτης της  ιδιαιτερης χροιας,τοτε ναι το μοντερνο ειναι πιο δυσκολο...Γεγονος παντως ειναι οτι και τα δυο ειδη στηριζονται στις βασικες αρχες παραγωγης και τοποθετησης του ηχου:Σωστη στηριξη,σωστη αντιχηση στα καταλληλα ηχεια...


#56   
Nadie
Περαστική Νότα
Chat
02.05.2008, 00:36

TI einai to bealting sth headvoice?


#57   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
02.05.2008, 11:47

Παράθεση:

Το μέλος -Iliana- στις 01-05-2008 στις 23:27 έγραψε...

Τι να πω….Συναντώ, μόνο στο διαδίκτυο όμως, για κάποιον περίεργο λόγο, και άτομα που είναι πολύ σίγουρα για τους καθηγητές τους. Και για τις φωνητικές ικανότητες που έχουν αποκτήσει. Το θέμα είναι ότι μόνο τα λόγια τους έχω διαβάσει, δεν τους έχω ακούσει για να έχω και προσωπική άποψη…

 

Διαβάζω εδωμέσα για φωνές που χτυπάνε στους φρονιμίτες και το πίσω μέρος του κρανίου και κάτι άλλα τέτοια.. Επίσης έχω μιλήσει και με κάποιον που δείχνει πολύ σίγουρος για όλα. Έτσι τον ρώτησα κι εγώ, για τον καθηγητή του, μήπως είναι ΤΟ αστέρι. Και μόνο που μου είπε ότι είναι του κλασσικού αλλά του διδάσκει μοντέρνο, προσωπικά προβληματίστηκα. Για μένα αυτές οι «αλλαξοκωλιές» (και συγγνώμη για την έκφραση) με τους τραγουδιστές και τη διδασκαλία των ειδών της μουσικής δε μου κάθονται καλά, τι να πω…. Το ίδιο και η υπερβολική σιγουριά……  «γιατι μου φαινεται αδιανοητο καποιος με μικρο χρονο ασχολιας και μικρη πειρα να κανει αληθινο belting στη headvoice» Σας έχει μιλήσει ποτέ καθηγητής σας με τέτοιες ορολογίες;……..



Ιλιανα καταρχην να αναφερεσαι και στο  μελος που ειχες την κουβεντα αυτη...Να εχεις τα κοτσια μεχρι τελους...Οπως τα εχω εγω..ΟΚ???ΕΓΩ ειμαι εκεινος που εχω καθηγητη που διδασκει κλασσικο και μοντερνο και ειναι πραγματικα πολυ καλος...Και ναι αισθανομαι για τον εαυτο μου ΠΟΛΥ σιγουρος..ΠΟΤΕ δεν ειπα εδω μεσα οτι ειμαι φωναρα η οτι εχω αποκτησει τρελες φωνητικες ικανοτητες ουτε οτι εχω ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ καθηγητη...ειναι απλα καποιος που με βοηθαει να γινομαι ολοενα και καλυτερος...Οσο για την αντιχηση του ηχου στους ανω κοπτηρες και τα λοιπα ειναι πραγματα ευρεως γνωστα και απορω που δεν στα εχει πει η καθηγητρια σου...Το στυλακι σου να μου στειλεις πμ ρωτωντας με με ακρως ειρωνικο υφος(οπως τελικα αποδειχθηκε οτι ηταν)'ποιος ειναι ο καθηγητης σου,εγω δεν τα εχω ακουσει ξανα αυτα που γραφεις' να μπαινω στον κοπο να σου απαντησω και μετα ενω δε μου εχεις απαντησει στο πμ που σου εστειλα,να  μεταφερεις την κουβεντα σε επιπεδο φορουμ ειναι για μενα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ...Ετσι βγαινω κι εγω δημοσια ΑΦΟΥ σου εχω απαντησει ομως πρωτα σε πμ...Δεν εισαι σοβαρο ατομο ρε συ...Να μη μου απευθυνθεις σε παρακαλω ξανα ουτε δημοσια ουτε και προσωπικα....Δεν εχουμε να πουμε τιποτα οι δυο μας....


-----------------
LIFE IS A MISERY ONLY FOR MISERABLE

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 02-05-2008 11:48 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 02-05-2008 11:50 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 05-05-2008 19:14 ]


#58   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
02.05.2008, 16:08

Δεκτη η συγνωμη,ισως κι εγω να ημουν υπερβολικος απο μερους μου...αποσυρω το χαρακτηρισμο μου για σενα ως 'μη σοβαρου ατομου'...Απλα να ξερεις οτι απο τη στιγμη που μπαινεις στον κοπο να με ρωτησεις σε επιπεδο πμ για τον καθηγητη μου και σου δινω καποιες πληροφοριες,θα μπορουσες αντι να προτρεξεις , να με ρωτησεις και αλλες πληροφοριες και να μη μεινεις στην 'πρωτη γευση'....Και ΟΤΑΝ καταληξεις σε καποιο συμπερασμα απο την προσωπικη μας επικοινωνια,ΤΟΤΕ να βγεις και στο φορουμ και να τοποθετηθεις ελευθερα...παρεπιπτοντως:Ναι,δε διαφωνω οτι ΣΥΝΗΘΩΣ ενας καθηγητης δεν μπορει να διδαξει 2 ειδη ...Επισης δε σου κρυβω οτι ειχα τρομερους ενδοιασμους στην αρχη για καποιον που διδασκει κλασσικο και μοντερνο...Ειπα:Δε γ...ται?Θα κανω μερικα μαθηματα και βλεπουμε...Και στην πορεια αλλαξοπιστισα!Τα πολλα λογια ειναι φτωχια σε αυτο το σημειο...Στην επομενη συναυλια μας θα σου στειλω πμ να παρευρεθεις...Δεν εχω τιποτα αλλο να προσθεσω....{#emotions_dlg.rockon}


-----------------
LIFE IS A MISERY ONLY FOR MISERABLE

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 02-05-2008 16:11 ]


#59   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
03.05.2008, 12:10

Προς αποφυγη παερξηγησεων και με τα υπολοιπα μελη εδω μεσα και κυριως για να τονιστει οτι εγω ουδεποτε μιλησα προσβλητικα η κομπασα για τον εαυτο μου σε καποιο πμ που εστειλα στο μελος που εχει πολλακις τροποποιησει το παραπανω μηνυμα της και με εκθετει χωρις λογο,κανω copy paste το πμ που της εστειλα...Κι αν υπαρχει ΙΧΝΟΣ προσωπικου κομπασμου η και προσβολης παρακαλω το οποιοδηποτε να τοποθετηθει...Το πμ εχει ως εξηςΣταλθηκε στο μελος Iliana στις 23:34 χθες)                       Ηλιανα σου στελνω πμ γιατι αρκετα γ*#$%κε το θεμα στο φορουμ..δε νομιζεις?Κοιτα να δεις κατι, τα σχολια σου προς τον καθηγητη μου ηταν ειρωνικα ευθυς εξαρχης και πρωτη εσυ εκφραστηκες με τροπο ταπεινωτικο και ειρωνικο,οποτε ουτε να το συζητας να βγαλω τα εισαγωγικα απο τη λεξη καθηγητρια....Και τα πτυχια της που επικαλλεισαι δε με συγκινουν καθολου να ξερεις...Θα μπορουσα κι εγω να επικαλεστω τα πτυχια το δικου μου καθηγητη...και να σου ζητησω κι εγω να ανκαλεσεις!!Ασε λοιπον αυτα που ξερεις...σε μενα δεν πιανουν...Εχεις ενα αερα δηθεν ανωτερωτητας,αλλα να ξερες ποσο γελοιοποιησαι...Οταν καποιος λεει 'λυπαμαι για κατι που σε πειραξε' τις περισσοτερες φορες εχει απολογητικο χαρακτηρα...ετσι κι εγω ειπα να ριξω λιγο νερο στο κρασι μου...Αλλα εσυ τη βγηκες κι απο πανω μολις με ειδες λιγο να λυγιζω...Ποσο αβγαλτη εισαι ακομη!!χαχαχαχα...Στη συναυλια σε καλεσα για να τρυψεις τα ματια σου απλα(η μαλλον τα αυτια σου) απο το ακουσμα των φωνων που εχει για μαθητες ο δασκαλος μου...Νομιζω παντως οτι μου οφειλεις τη συγνωμη...κι αυτο γιατι αυτο που εγραψες στο φορουμ(δηλ τη γνωμη σου για τον καθηγητη μου με βαση τα οσα σου ειπα στο πμ)ΟΦΕΙΛΕΣ πρωτα να τα μοιραστεις μαζι μου σε πμ...Εκτος απο βιαστικη κριτης λοιπον,δεν εχεις και τη λεπτοτητα να καταλαβεις που εσφαλες...Τεσπα..με κουρασες ηδη πολυ....Απλα απο δω και στο εξης οταν ποσταρω αγνοησε με τελειως...Κι εγω φυσικα το ιδιο θα κανω...Αν εδινα στον καθενα την προσοχη μου ετσι καθε φορα..παει μετα δε θα χα χρονο ουτε να...βηξω...Ειναι για τους λιγους και καλους οπως καταλαβαινεις...κι εσυ δεν εισαι μεσα σ αυτους!!!!Καλη συνεχεια)

 

    

        Πρωτο πμ Ηλιανας σε μενα1/05/2008 20:04) 

Εσύ πού κάνεις φωνητική; Θεωρώ πολύ καλή τη δασκάλα μου, αλλά βλέπω γράφεις πράγματα που ούτε καν έχω ακούσει, και θα με ενδιέφερε να τα γνωρίσω.

        Απαντηση μου σε αυτο1/05/2008 22:06)

Γεια σου Ιλιανα μου!!!Καλος για μενα ειναι απλα ο καθηγητης που μετα απο το μαθημα μαζι του νοιωθεις το λαιμο σου υγιη και φυσικα μπορεις να τραγουδας ολοενα και καλυτερα στο βαθος του χρονου.Καλος επισης ειναι ο καθηγητης που σεβεται την προσωπικη σου φωνητικη 'ταυτοτητα'και δεν σε 'ανεβαζει' τονικα ψηλα απο την αρχη...Οσα διαβαζεις ειναι αποτελεσμα συγχωνευσης δικης μου ερευνας πανω στο θεμα 'φωνη-τραγουδι'αλλα  και της διδασκαλιας του καθηγητη μου ο οποιος ειναι ο Κ.******.Ειναι τενορος της λυρικης αλλα πολυ επιτυχημενα θα ελεγα διδασκει και μοντερνο(=το 'μη κλασσικο' τραγουδι για να εξηγουμαστε,δηλαδη εντεχνο λαικο,εντεχνο ροκ,ποπ,jazz,κοκ).Αν με την καθηγητρια σου εχεις τα αποτελεσματα που επιδιωκεις και συναμα η φωνητικη σου υγεια δεν παραβλαπεται,τοτε δεν ειναι αναγκη να κανεις αλλαγη δασκαλου κι αυτο γιατι πιστεψε με ο καθενας απ αυτους εχει το δικο του τροπο διδασκαλιας...που μπορει στην αρχη να σε δυσκολεψει η και να σε αποπροσανατολισει...Για μενα η πραξη ειναι που μετρα περισσοτερο και οχι η θεωρια:Ακους πολλες φορες να μιλουν καποιοι για τη φωνη σαν να ειναι κατι αοριστο(οπως η ιδια η ψυχη)πχ 'πηγαινε την πανω,βγαλτηνεξω,βαλτη μεσα,σπρωχτη πισω...και αλλες 'προσταγες' που ειναι πολυ ασαφεις...Συνεπως ολα αυτα που λεμε ειναι παντα καλα,αλλα εχουν περισσοτερο σκοπο να 'κατευθυνουν'τη μελετη προς καποια κατευθυνση παρα να νουθετησουν τον τροπο τραγουδιου του καθενος μας...Αλλωστε ο τροπος που αντιλαμβανομαστε ο καθενας το θαυμα που ακουει στο ονομα 'τραγουδι'ειναι ισως τοσο διαφορετικος οσο και τα δακτυλικα μας αποτυπωματα...

     Και μετα ακολουθει το ακρως ειρωνικο και υποτιμητικο μηνυμα της Ηλιανας στο Φορουμ....Οπως καταλαβαινετε σε κανεναν δεν αρεσει ο παραπανω τροπος αντιμετωπισης....Προσωπικα θιχτηκα γιατι εκ πρωτης οψεως πιστεψα οτι ειχα απεναντι μου καποιο ατομο που ενδιαφεροταν να ανταλλαξουμε τις αποψεις μας και οχι καποιον που 'ριχνει αδεια για να πιασει γεματα'....Ο νοων νοειτο...ΥΓ:Το ονομα του δασκαλου μου το εσβησα με βαση τους κανονες Δεοτολογιας σε ενα Δημοσιο Φορουμ...Οποιος η οποια θελει ας στειλει πμ ...Αυτα και ζητω συγνωμη αν το θεμα ξεφυγε....{#emotions_dlg.oops}

 

         


-----------------
LIFE IS A MISERY ONLY FOR MISERABLE

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 03-05-2008 12:37 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 03-05-2008 12:41 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 03-05-2008 12:50 ]


#60   


Αυτά τα διάβασες;