ελληνική μουσική
    672 online   ·  210.861 μέλη

    Η Μάρθα και η Ρόζα

    kasel
    09.12.2011, 14:56

    Οκ ούτε εγώ συμφωνώ με την άποψη να της πετάξει κάποιος ένα μπουκάλι και τη θεωρώ ακραία.Αλλά πραγματικά αν κρίνω απ'τις εδώ αντιδράσεις και σε περιηγήσεις στο ίντερνετ η συντριπτική πλειοψηφία τη βρήκε γελοία.Πίστεψε με,μου αρέσει η Φριντζήλα στις ερμηνείες της,αλλα θεωρώ οτι έκανε φάουλ στο συγκεκριμένο.Και υπερ της σάτιρας είμαι ακόμα και στον ''Ύμνο'' όπως ειπώθηκε,αλλά όχι με αυτό τον τρόπο,το βρήκα φτηνό.Θέμα γούστου?Ίσως.


    kasel
    09.12.2011, 22:42

    Απάντηση εν μέρει της Φριντζήλα από άρθρο στο www.musicpaper.gr.Τα συμπεράσματα δικά σας.

    http://www.musicpaper.gr/index.pHP?option=com_content&view=article&id=1278&catid=22&Itemid=32


    rouli726
    09.12.2011, 23:24

    Χμ..όπως το είπες.."εν μέρει" απάντηση..

    Οκ δικαίωμά της, αλλά ο καθένας κρίνεται από τις επιλογές του και τελικά δεν είμαστε και τόσο "τρελοί" όσοι αντιδράσαμε με αυτό που είδαμε κι ακούσαμε, ήταν κι άλλοι {#emotions_dlg.biggrin}


    Stray
    10.12.2011, 01:11

    Παράθεση:

    Το μέλος StavmanR στις 09-12-2011 στις 14:00 έγραψε...

     

     

     

    Συνεχίζεις παρακάτω:

    "Τώρα τι πάει να πει "τα κακώς κείμενα δεν έχουν όρια"??
    -Οτι υπάρχουν πολύ κακώς κείμενα? Υπάρχουν, είναι ένα απο αυτά η Ρόζα??
    -Εκτός αν θες να πεις ότι το κάθε "κείμενο" (λέγοντας κείμενο μπορεί να είναι: ένα κείμενο, μία πράξη, ενέργεια, ιδέα, συμπεριφορά κτλ) είναι και εν δυνάμει κακό. Αλλά μία τέτοια χαοτική λογική που να μην μπορείς να ξεχωρίσεις, σε κανένα βαθμό, το καλό από το κακό και να μην υπόκειται η αντικειμενικότητα, δεν υπάρχει. Γιατί αν ήταν έτσι, θα συζητούσαμε αν είναι καλό ή οχι η δουλεμπορία, παιδεραστία κτλ κτλ.
    Όσο για τη "δήθεν εντεχνίλα" που είπες ότι πουλάμε όλοι μας, εγώ δεν πουλάω. Εσύ πουλάς? Μήπως τελικά αυτή που πουλάει "δήθεν εντεχνίλα" είναι η Φριντζήλα που γελοιοποιώντας ένα ομολογουμένως αξιόλογο κομμάτι, επιδυκνύει την "ανωτερότητά" της?"

     

    Τι εννοείς με τη φράση 'τί πάει να πει "τα κακώς κείμενα δεν έχουν όρια;"'; Εγώ εννοώ αυτό ακριβώς που διαβάζει κανείς στην πρότασή μου: προφανώς, ότι δεν έχουν όρια. Και τα κακώς κείμενα βρίσκονται μέσα κι έξω μας, μέσα σε κάθε τί που κάνουμε και λέμε. Έχουν διαποτίσει την ζωή μας, και τα περισσότερα τα θεωρούμε φυσιολογικά, αναγκαία κλπ. Κι έτσι, η σάτιρα, κάθε τύπου, μας υπενθυμίζει τα κακώς κείμενα της κοινής μας ζωής, τα οποία και δεν μπορούμε να αντιληφθούμε μέσα από τις απλές μας συζητήσεις ή τα πλαίσια στα οποία εκτυλίσσεται η καθημερινότητά μας.

     

     

     


     

    Σορρυ κιόλας αλλά νομίζω πραγματικά πως εχεις μπερδεψει τα μπούτια σου. Τι απάντηση είναι αυτη; Εδω σε ρωταει τι εννοείς οταν λες πως τα κακως κειμενα δεν έχουν όρια και καθεται και αναλύει τι θα μπορουσες να εννοεις, και εσύ αντι να εξηγησεις, απαντας σαν παιδάκι (Τι εννοείς με τη φράση 'τί πάει να πει "τα κακώς κείμενα δεν έχουν όρια;"). Και λες μετά κατι παπάδες του στυλ εννοω αυτό που έγραψα και τα κακως κειμενα βρίσκονται και μεσα μας και εξω μας...

    Κι εγώ δεν κατάλαβα καθολου με το (τα κακως κειμενα δεν έχοθν όρια). Δηλαδή τα καλως κειμενα έχουν; Αντι να συζητησεις φυσιολογικα μου φαινεται πουλας 'εντεχνίλα'...


    Despinis
    11.12.2011, 00:11
    νομίζω κι εγώ, που προσπαθησα να δω το θέμα λίγο από την άλλη όψη, ότι μας τα μάσησε λίγο η Μάρθα σε αυτό που είπε...νομίζω ότι το βίντεο δείχνει ακριβώς τι κάνει...η απόπειρα σάτυρας κατέλειξε σε κοροιδία του τραγουδιού, το οποίο ξαναλέω ότι θεωρώ υπερτιμημένο...ο καθένας που θέλει να σατυρίζει ας κρίνει πρώτα απ΄όλα ξεκινώντας από τον ίδιο τον εαυτό του, το πόσο συνεπής είναι σε ό,τι κάνει πάνω στη μουσική και τι επιλέγει να τραγουδάει κάθε φορά...και μετά ας κάνει σάτυρα σε ό,τι νομίζει....
    StavmanR
    11.12.2011, 13:14

    Kasel,

     

    • Οκ ούτε εγώ συμφωνώ με την άποψη να της πετάξει κάποιος ένα μπουκάλι και τη θεωρώ ακραία.Αλλά πραγματικά αν κρίνω απ'τις εδώ αντιδράσεις και σε περιηγήσεις στο ίντερνετ η συντριπτική πλειοψηφία τη βρήκε γελοία.Πίστεψε με,μου αρέσει η Φριντζήλα στις ερμηνείες της,αλλα θεωρώ οτι έκανε φάουλ στο συγκεκριμένο.Και υπερ της σάτιρας είμαι ακόμα και στον ''Ύμνο'' όπως ειπώθηκε,αλλά όχι με αυτό τον τρόπο,το βρήκα φτηνό.Θέμα γούστου?Ίσως.

     

    Εδώ θα πρέπει να αναρωτηθείς καταρχήν αν ένα κομμάτι όπως η Ροζα ή ο Χιονάνθρωπος μπορεί να θεωρηθεί ...Ύμνος. Κι από εκεί να επαναξιολογήσεις και το γιατί η σάτιρα είναι όχι μόνο θεμιτή, αλλά απαραίτητη.

    Ρόλος του οποιουδήποτε σατιρικού είναι να γελοιοποιείται μαζί με το αντικείμενο της γελοιοποίησης. Διότι μόνον τότε παρέχει γέλιο στους θεατές/ακροατές του. Είναι το ζητούμενο της υποκριτικής. Κι εσύ, όταν λές ένα ανέκδοτο, κάνεις περιέργες γκριμάτσες και χειρονομίες, αλλάζεις περίεργα τη φωνή σου. Αν κάποιος δεν αφεθεί στο σύνολο της παράστασής σου, τότε απλώς φαίνεσαι γελοίος στα μάτια του...

     

    rouli,

     

    • Οκ δικαίωμά της, αλλά ο καθένας κρίνεται από τις επιλογές του και τελικά δεν είμαστε και τόσο "τρελοί" όσοι αντιδράσαμε με αυτό που είδαμε κι ακούσαμε, ήταν κι άλλοι

     

    Καταρχήν, αυτό μπορείς να το απευθύνεις στον Japan που ζήτησε την ποινικοποίηση της σάτιρας δια του μπουκαλώματος του σατιρικού και μάλιστα προέτρεψε οποιονδήποτε να εφαρμόσει αυτοδικία σε ζητήματα σατιρισμού του ...Ύμνου. Επιπλέον, κανείς δεν σας θεώρησε τρελούς ή αν το έκανε θα πρέπει να μας το καταθέσει. Όπως και κανείς δεν κατηγορεί ως τρελούς κι εκείνους που μετείχαν στην εκδήλωση και γέλασαν μέσα από την καρδιά τους, ή το κάνει θα πρέπει να το καταθέσει εξίσου.

     

    Stray,

     

    • Σορρυ κιόλας αλλά νομίζω πραγματικά πως εχεις μπερδεψει τα μπούτια σου. Τι απάντηση είναι αυτη; Εδω σε ρωταει τι εννοείς οταν λες πως τα κακως κειμενα δεν έχουν όρια και καθεται και αναλύει τι θα μπορουσες να εννοεις, και εσύ αντι να εξηγησεις, απαντας σαν παιδάκι (Τι εννοείς με τη φράση 'τί πάει να πει "τα κακώς κείμενα δεν έχουν όρια;"). Και λες μετά κατι παπάδες του στυλ εννοω αυτό που έγραψα και τα κακως κειμενα βρίσκονται και μεσα μας και εξω μας... Κι εγώ δεν κατάλαβα καθολου με το (τα κακως κειμενα δεν έχοθν όρια). Δηλαδή τα καλως κειμενα έχουν; Αντι να συζητησεις φυσιολογικα μου φαινεται πουλας 'εντεχνίλα'...

     

    Σόρρυ κι όλας (που λες κι εσύ) αλλά δεν καταλαβαίνω την ένστασή σου...

    Τα κακώς κείμενα στη ζωή μας δεν έχουν όρια, όπως δεν έχουν και τα καλώς κείμενα. Αν γνωρίζαμε οριστικά τα όρια μεταξύ του κακού και του καλού, θα ζούσαμε έναν παράδεισο... Το ερώτημα του προηγούμενου που έλεγε ως 'τί εννοείς ότι τα κακώς κείμενα δεν έχουν όρια;' υπονοεί ότι γνωρίζουμε τα όρια των κακώς κειμένων... Όμως, μέσα από την κοινή μας ζωή διαπιστώνουμε ότι στην πραγματικότητα δεν έχουμε ιδέα για το τί είναι καλό και τί κακό. Σκέψου, μόνο, ότι αυτή τη στιγμή συζητάμε για το αν ήταν καλή ή κακή μία ερμηνεία ή σάτιρα, την ίδια στιγμή που δεν συζητάμε για το αν είναι καλό ή κακό αυτό που συμβαίνει στον κόσμο μας. Εφόσον, λοιπόν, θεωρούμε ότι μπορούμε να στιγματίσουμε μία παράσταση ως κακό του κόσμου μας, το κακό βρίσκεται στο γεγονός ότι θεωρούμε καλό να ασχολούμαστε με εκείνον (το στιγματισμό) κι όχι με τα προβλήματά μας. Άρα το κακό που παράγουμε από μία τέτοια διάθεση είναι πολλαπλώς μεγαλύτερο (εστιάζουμε σε ένα κομματάκι της καθημερινότητας) από το κακό που θεωρούμε ότι βλέπουμε μπροστά μας, διότι απλούστατα προσωποποιούμε το κακό και 'δαιμονοποιούμε' ανθρώπους.

    Τώρα έγινα κατανοητός ή σε μπέρδεψα και πάλι;

     

     

     

    Despinis,

     

    • νομίζω κι εγώ, που προσπαθησα να δω το θέμα λίγο από την άλλη όψη, ότι μας τα μάσησε λίγο η Μάρθα σε αυτό που είπε...νομίζω ότι το βίντεο δείχνει ακριβώς τι κάνει...η απόπειρα σάτυρας κατέλειξε σε κοροιδία του τραγουδιού, το οποίο ξαναλέω ότι θεωρώ υπερτιμημένο...ο καθένας που θέλει να σατυρίζει ας κρίνει πρώτα απ΄όλα ξεκινώντας από τον ίδιο τον εαυτό του, το πόσο συνεπής είναι σε ό,τι κάνει πάνω στη μουσική και τι επιλέγει να τραγουδάει κάθε φορά...και μετά ας κάνει σάτυρα σε ό,τι νομίζει....

     

    Αν το κομμάτι είναι υπερτιμημένο, τότε καλώς δεν σατιρίζεται;

    Έχουμε άραγε μία σαφή εικόνα του 'τί είναι σάτιρα'; Θα ήταν χρήσιμο να ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα για το τί είναι...



    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 11-12-2011 13:16 ]


    kasel
    11.12.2011, 13:27

    StavmanR εγώ δε θεώρησα ύμνο τη Ρόζα και γι'αυτό είπα για τον ''Ύμνο'',όπως ειπώθηκε και γι'αυτό έβαλα τη λέξη σε εισαγωγικά.Και ξαναλέω οτι είμαι υπερ της σάτιρας.

    Στο κάτω κάτω η ίδια η Φριντζήλα είπε οτι δεν ειρωνεύτηκε,ούτε υποτιμά το τραγούδι.Μια φράση που μπορεί να γεννήσει νέες ολόκληρες συζητήσεις,μια φράση που ίσως ακυρώνει ό,τι έχουμε γράψει μέχρι τώρα και οι μεν και οι δε.Κι αυτό επειδή είναι μια διπλωματική απάντηση.Και πραγματικά μετά απ'αυτή την απάντηση ξενέρωσα περισσότερο και καμία διάθεση δεν έχω ν'ασχοληθώ άλλο με το θέμα.


    rouli726
    12.12.2011, 03:21

    @giannisliolios

    έχεις ένα δίκιο..στο όνομα του "έντεχνου" έχουν γίνει πολλά "εγκλήματα" τα τελευταία χρόνια. φυσικά, το τί είναι έντεχνο δεν έχει καμμία σχέση με την κάθε κυρία φριντζήλα. που να ξερε ο χατζιδάκης όταν εισήγαγε την έννοια του έντεχνου τί θα επακολουθούσε!{#emotions_dlg.tt2}

    @StavmanR

    από την αρχή έχω δείξει ότι συμφωνώ με την άποψη του japan ως προς την εμφάνιση της κυρίας φριντζήλα στο συγκεκριμένο απόσπασμα από τις παραστάσεις της, ακόμα δε το έχεις καταλάβει?
    το πώς φυσικά θα αντιδράσει ο καθένας δε θα το κρίνω εγώ, όταν η κυρία φριντζήλα αποφάσισε να δείξει αυτό το ...πράγμα στις εμφανίσεις της, έπρεπε να περιμένει όλες τις αντιδράσεις. ίσως και να τις περίμενε, ίσως και αυτός να ήταν ο σκοπός, δε μπορώ να ξέρω  και δε με αφορά κιόλας. το ότι είμαι κατά της οποιασδήποτε μορφής βίας το έχω δηλώσει επανειλλημένα και κατηγορηματικά. αυτό δε σημαίνει ότι μου προκαλεί λιγότερη αηδία αυτό που είδα, όσες φορές κι αν το επαναπροσδιορίσω ως προς το σκοπό του.


    o-Zone
    12.12.2011, 09:45

    Σιγά μην απολογηθούμε κιόλας!!!


    nafnaki
    12.12.2011, 13:34
    Η Μάρθα Φριντζήλα μου αρέσει πολύ, αλλά πραγματικά αυτό που είδα στα βιντεάκια για τη συγκεκριμένη βραδιά, δε μου άρεσε καθόλου. Βλέποντας το δε μου φάνηκε αστείο και μου έδωσε την εντύπωση ότι προσπαθούσε με το ζόρι να προκαλέσει γέλιο.
    StavmanR
    12.12.2011, 14:18

    Rouli,

     

    • έχεις ένα δίκιο..στο όνομα του "έντεχνου" έχουν γίνει πολλά "εγκλήματα" τα τελευταία χρόνια. φυσικά, το τί είναι έντεχνο δεν έχει καμμία σχέση με την κάθε κυρία φριντζήλα. που να ξερε ο χατζιδάκης όταν εισήγαγε την έννοια του έντεχνου τί θα επακολουθούσε!

     

    Αν εννοείς ότι ο Χατζιδάκις θα έκανε ...εμετό και μόνο στο άκουσμα της απαξίωσης των άλλων ή της πρόθεσης για βία στο όνομα του 'έντεχνου' μάλλον συμφωνούμε. Δεν χρειάζεται καν να αναφεθούμε επισταμένως την γνωστή συνέντευξη σε αποκαλούμενο ως σόουμαν της εποχής του. Αλλά αυτή είναι η μοίρα των μεγάλων καλλιτεχνών: να ανοίγουν δρόμο με λουλούδια εκεί που έρχονται να σπείρουν γαϊδουράγκαθα οι αυτοαποκαλούμενοι 'συνεχιστές' τους.

     

    Γράφεις:

    • το πώς φυσικά θα αντιδράσει ο καθένας δε θα το κρίνω εγώ, όταν η κυρία φριντζήλα αποφάσισε να δείξει αυτό το ...πράγμα στις εμφανίσεις της, έπρεπε να περιμένει όλες τις αντιδράσεις. ίσως και να τις περίμενε, ίσως και αυτός να ήταν ο σκοπός, δε μπορώ να ξέρω  και δε με αφορά κιόλας. το ότι είμαι κατά της οποιασδήποτε μορφής βίας το έχω δηλώσει επανειλλημένα και κατηγορηματικά. αυτό δε σημαίνει ότι μου προκαλεί λιγότερη αηδία αυτό που είδα, όσες φορές κι αν το επαναπροσδιορίσω ως προς το σκοπό του.

     

    Δηλαδή, αγαπητή Rouli, για να καταλάβω: θεωρείς το ίδιο ...αηδιαστική την σατιρική ή ερμηνευτική έκφραση ενός ανθρώπου με το σάλπισμα μπουκαλομαχιών προς καταστροφή οδοντοστοιχιών; Έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι συμμετέχουμε σε κατ' όνομα 'μουσικό φόρουμ', δηλαδή σε φόρουμ όπου έπρεπε να κυριαρχεί η ελευθερία και η ανοχή της έκφρασης. Τώρα απομένει να μπω σε 'θεατρικό φόρουμ' και να διαβάσω "μπουκάλια να πέσουν στο πρόσωπο του τάδε ηθοποιού, διότι τόλμησε και σατίρισε την Ιφιγένεια", ακολουθούμενο από ιαχές πλήθους "αίσχος!", "ντροπή!", "αηδία!" κλπ.

     

    Οι καιροί αλλάζουν, αλλά πολλά πράγματα μένουν ίδια.


    o-Zone
    12.12.2011, 14:30

    Παράθεση:

    Το μέλος StavmanR στις 12-12-2011 στις 14:18 έγραψε...
    ...

    Δηλαδή, αγαπητή Rouli, για να καταλάβω: θεωρείς το ίδιο ...αηδιαστική την σατιρική ή ερμηνευτική έκφραση ενός ανθρώπου με το σάλπισμα μπουκαλομαχιών προς καταστροφή οδοντοστοιχιών; Έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι συμμετέχουμε σε κατ' όνομα 'μουσικό φόρουμ', δηλαδή σε φόρουμ όπου έπρεπε να κυριαρχεί η ελευθερία και η ανοχή της έκφρασης. Τώρα απομένει να μπω σε 'θεατρικό φόρουμ' και να διαβάσω "μπουκάλια να πέσουν στο πρόσωπο του τάδε ηθοποιού, διότι τόλμησε και σατίρισε την Ιφιγένεια", ακολουθούμενο από ιαχές πλήθους "αίσχος!", "ντροπή!", "αηδία!" κλπ.

     

    Οι καιροί αλλάζουν, αλλά πολλά πράγματα μένουν ίδια.



     

    Υπερβάλλεις... ας μην ανάγουμε σε μείζον θέμα ένα σχήμα λόγου.


    ixthis
    12.12.2011, 17:48


    Japan88gr
    13.12.2011, 01:24

    Παράθεση:

    Το μέλος ixthis στις 12-12-2011 στις 17:48 έγραψε...



     

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ : Θυμάμαι οτι είχαμε πάει με τον Μίκη τον Θεοδωράκη στα Γιάννενα στο αρχαίο θέατρο της Δωδώνης κι όταν άρχισε να παίζει.. ο Μίκης να διευθύνει σηκώθηκαν εκατό "γόνοι" εκεί πέρα οικογενειών των Ιωαννίνων και άρχισαν να χορεύουν ζεϊμπέκικα μέσα στον χώρο του θεάτρου. Αυτό το θεώρησα ηλίθιο.. τρισάθλιο.. υποανάπτυκτο.. Αυτό που μπορούσαν να κάνουν στο πρώτο σκυλάδικο το κάναν στο θέατρο της Δωδώνης με τον Θεοδωράκη διευθυντή ορχήστρας ο οποίος είχε έρθει από την Αθήνα.. για να τους κάνει να χορεύουνε? Αυτή είναι η αθλιότης του τόπου. Αυτός ο τόπος είναι άθλιος εις τις λεπτομέρειές του κι έχει γίνει μεταδικτατορικά.. και οι κυβερνήσεις κολακεύονται σ΄αυτό  -λόγω ψηφοθηρίας- το συνεχίζουν.. το τροφοδοτούν..

     

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ : Αυτά τα παιδιά μπορεί να μην έχουνε πληροφόρηση?

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ : Καθόλου.. ή έχουνε...

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ: (διακόπτει) ...δεν έχουν εκπαίδευση δηλαδή?

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ: (συνεχίζοντας) ... κακή μεταχείριση.. έχουν εκπαίδευση κακή.. Τους..τους χαϊδολογούνε γιατί τους έχουνε ανάγκη. Οι κακοί καλλιτέχνες.. οι μέτριοι καλλιτέχνες και το κράτος..- διότι είναι ψηφοοο..(πως το λένε?) ψηφοφόροι και οι κακοί καλλιτέχνες διότι νομίζουν έτσι οτι έχουν "επαφή" με κοινό, κι έχουν δημιουργήσει αυτή την άθλια κατάσταση... που για μένα εκείνη την ώρα ήτανε να τους πάρεις να τους δέρνεις επί μία ώρα να συνέλθουν.

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ: Αντιδράσατε τότε?

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ : Ε βέβαια !! Θύμωσα και σηκώθηκα και δεν έπαιξα. Αυτή είναι η κατάσταση. Τα παιδιά αυτά τα οποία κάθονται σε καφετερίες και μετά βρίσκουν ευκαιρία μιά συναυλία, έρχονται, κι αρχίζουν και επιβάλλουν τον ατροφικό εαυτό τους.

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ: Μήπως φταίνε και τα ξένα πρότυπα? δηλαδή βλέπουν στην τηλεόραση, ξερω γω, οτι πάνε σε κάποιων κυρίων τις συναυλίες στο εξωτερικό.. αυτούς με τα χαϊμαλιά..

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ: (διακόπτει) εε, θα έπρεπε να ξέρουν οτι αυτές οι συναυλίες δεν έχουν καμμιά σχέση με την συναυλία την δικιά μου ή με την συναυλία ορισμένων... γιατί πρέπει να συγχέουν τα μεν και γιατί .. επειδή.. φερ΄ειπείν ας πούμε έχουμε μια ηλικία η οποία προκαλεί σεβασμό.. νομίζω οτι έχουμε μεγαλώσει... διότι όλοι αυτοί οι ήρωές τους είναι.. τα είδωλα  τους είανι νέα.. νέοι.. νομίζουν οτι εμείς είμαστε μεγάλοι πιά και οτι πρέπει να φύγουμε απ΄τη μέση, χωρίς να καταλαβαίνουν οτι αυτοί πρέπει να φύγουν απ΄τον χώρο μας εφόσον δεν έχουν προετοιμαστεί. Αλλά κανένας δεν βρίσκεται να τους το πει... Αλλά πρόκειται περί παλιόπαιδων, με την κυριολεξία και οι Αθηναίοι πολίτες, οι περισσότεροι φτιάχνουνε βρωμόπαιδα.. και το λέω με όλη την σημασία της λέξεως. Η Ελληνική νεολαία αποτελειται ως επί το πλείστον από βρωμόπαιδα.. κακομαθημένα..

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ ΔΙΑΚΌΠΤΕΙ) .. απαίδευτα..

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ: (συνεχίζει αγνοώντας την) .. οι οποίοι πηγαίνουν οι μεν, ας πούμε, γίνονται εξτρέμ και φθάνουν μέχρι τον χουλιγκανισμό, οι δε άλλοι επιβάλλουν κατά τρόπο αηδή τον εαυτό τους.Λοιπόν, δεν είμαι εγώ βέβαια εκείνος που θα το συγχωρέσω αυτό ή θα το ανεχθώ

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ : Ισως είναι γι αυτό ακριβώς τον τρόπο που σας λένε αντιλαϊκό

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ: Εχουνε χάσει οι λέξεις την σημασία τους. Αν αυτό σημαινει "αντιλαϊκό" το δέχομαι μεγαλοπρεπώς!! Αλλά δεν νομίζω οτι είναι αντιλαϊκό. Τι είμαι? λαϊκότατος είμαι με όλη την σημασία της λέξεως, με μόνη διαφορά οτι λαϊκός δεν σημαίνει και στριπτήζ στην πλατεία Συντάγματος για να διασκεδάσουνε -πως το λένε?- οι νεοσσοί της άθλιας ελληνικής κοινωνίας.

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ: Κύριε Χατζηδάκι εάν βάζαμε κάποιο τραγούδι σας θα διαλέγατε μεταξύ ερμηνευτριών -ας πούμε- την Νάνα Μούσχουρη...

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ: Οχι, η Νάνα Μούσχουρη δεν αποτελεί.. δεν..

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ:.. την Αγνή Μπάλτσα?

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ: α παπα πα.. αυτά είναι σκληρά πράματα..προς θεού.... Η Νάνα Μούσχουρη δεν αποτελεί.. δεν είναι ερμηνεύτρια. Δεν μπορείτε να πάρετε ένα κορίτσι το οποίο τραγούδησε ωραία τρία χρόνια κάτι τραγούδια και να ερμηνεύσει την μουσική μου η οποία υπάρχει από 20 χρονών μέχρι 61 δηλαδή 41 χρόνια. Η κυρία Μούσχουρη τραγούδησε τρία χρόνια. Δεν μπορεί να εκπροσωπεί την μουσική μου. Περισσότερο την εκπροσωπεί ένας τραγουδιστής σημερινός που μπορεί να αγγίζει την μουσική μου σοβαρά και καλά, παρά η κυρία Μούσχουρη που είχε την... που κατά σύμπτωση τραγουδούσε επί τρία χρόνια τραγούδια μου. Η κυρία Μπάλτσα είναι μια ανόητη κυρία που δεν λογαριάζομαι μαζί της. Είναι ανόητη διότι ούτε άκουσε αυτά που είπα και έβαλε και φαρδιά πλατιά μπροστά το όνομά μου. Τουλάχιστον να μην το έβαζε, θα το δεχόμουν.. "Η Αγνή Μπάλτσα τραγουδάει ελληνικά τραγούδια" αλλά να βάζει το όνομά μου και μην με ρωτάει την θεωρώ ανήθικη και το λέω και δημόσια!!Να μην το έβαζε , και να έβαζε μονάχα "ελληνικά τραγούδια" το δέχομαι.. και από πίσω για την σανσέμ να έβαζε το όνομά μου εντός παρενθέσεως... θα το δεχόμουν πάρα πολύ...αλλά δεν μπορεί να με βάλει μπροστά και να με αγνοεί. Θα την πάρει ο διάολος και θα την σηκώσει.. όχι την Μπάλτσα..οποιαδήποτε και να ΄ναι. Είναι μια ηλίθια κυρία ελληνίδα όπως είναι οι περισσότερες.. Λοιπόν.. θα ξεμπερδέψουμε..αλλού.. Το θέμα η Μούσχουρη.. δεν μ΄ενδιαφέρει καθόλου. Αν θα βάζατε η Βίκυ Λέανδρος.. αυτή είναι μια τραγουδίστρια της Γερμανίας... ούτε θέλω ν΄ακούω τέτοια πράγματα.

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ: Ποιά είναι η τραγουδίστρια ή οι τραγουδίστριες που μπορούν να σας εκφράζουν?

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ: Φαραντούρη.. Η Φαραντούρη είναι μεγάλη τραγουδίστρια.. Είναι η Πασπαλά η οποία δουλεύει μαζί μου τόσο καιρό..η Νταντωνάκη η οποία είναι μιά καταπληκτική τραγουδίστρια

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ: Με το Μεγάλο Ερωτικό..

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ:  Εε, μα βέβαια.... όταν έχω την Νταντωνάκη θα βάλω τώρα μπροστά την Βίκυ Λέανδρος και την Μπάλτσα? Η Μπάλτσα μπορεί να τραγουδάει όπως είπα πολύ καλά.. ας μας αφήσει την περιοχή αυτού του τραγουδιού απ΄έξω.

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ: Αρνιέστε δηλαδη την ερμηνεία της γιατί δεν είναι σωστή..αν ήταν μια καλή ερμηνεία δεν θα είχατε αντίρρηση

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ: Γιατί να είναι καλή? Πότε ασχολήθηκε με το τραγούδι η κυρία Μπάλτσα? Επειδή έκανε ο Καρέρας ή έκαναν οι άλλοι τραγουδιστές τραγούδια της πατρίδας των νόμισε οτι και αυτή έπρεπε να κάνει κάτι απ΄την πατρίδα μας. Μιμείται κι αυτή μιμείαται... όπως έκανε η Βεκάντσα, έκανε η Βιττόρια ντε Λος Αντζελες.. ο Καρέρας.. έκανε ο Παβαρόττι Ιταλικά.. πήρε κι αυτή να κάνει ελληνικά τραγούδια. Να έκανε ελληνικά τραγούδια. Δεν μπορεί να παίρνει επωνύμως και να με αγνοεί.. θα την πάρει ο διάολος και θα την σηκώσει... ούτε να την ακούσω.

     

     

     

     

     

    '' για μένα εκείνη την ώρα ήτανε να τους πάρεις να τους δέρνεις επί μία ώρα να συνέλθουν.''

    Ευχαριστώ Μάνο..

     

    Καληνύχτα


     

     

     

     

     

    
    -----------------
    Και συ λοιπόν στέκεσαι έτσι βουβός με τόσες παραιτήσεις, απο φωνή, απο τροφή, απο άλογο, απο σπίτι, στέκεις απαίσια βουβός σαν πεθαμένος: Ελευθερία ανάπηρη πάλι σου τάζουν. Μιχάλης Κατσαρός https://www.youtube.com/user/japan88gr

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Japan88gr στις 13-12-2011 01:27 ]


    ixthis
    13.12.2011, 03:07


    mixalis-kleanthis
    13.12.2011, 03:11

    Ακούστε ΛΙΓΟ φίλοι μου, μιλάει ο Μάνος {#emotions_dlg.confused1}

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mixalis-kleanthis στις 13-12-2011 03:17 ]


    jorge
    13.12.2011, 10:02
    Για να παραμείνουμε στο θέμα, φαντάζομαι πως η παρέμβαση περι Χατζιδάκι συνδέεται με τις αντιδράσεις του κοινού της Φριντζήλα;
    StavmanR
    13.12.2011, 14:20

    Ευχαριστώ τον Japan για την παράθεση της συνέντευξης. Όμως θα ΤΟΝΙΣΩ όσα εκείνος δεν τόνισε και θα εξηγήσω παρακάτω ΓΙΑΤΙ τα τόνισα:

     

    "Αλλά πρόκειται περί παλιόπαιδων, με την κυριολεξία και οι Αθηναίοι πολίτες, οι περισσότεροι φτιάχνουνε βρωμόπαιδα.. και το λέω με όλη την σημασία της λέξεως. Η Ελληνική νεολαία αποτελειται ως επί το πλείστον από βρωμόπαιδα.. κακομαθημένα..

    ΛΟΛΑ ΝΤΑΙΦΑ ΔΙΑΚΌΠΤΕΙ) .. απαίδευτα..

    ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ: (συνεχίζει αγνοώντας την) .. οι οποίοι πηγαίνουν οι μεν, ας πούμε, γίνονται εξτρέμ και φθάνουν μέχρι τον χουλιγκανισμό, οι δε άλλοι επιβάλλουν κατά τρόπο αηδή τον εαυτό τους."

     

     

    Όλοι μας γνωρίζουμε ότι χουλιγκανισμός είναι η εφαρμογή μαζικής βίας απέναντι σε ιδεολογικούς και οπαδικούς αντιπάλους. Δηλαδή, ανάμεσα σε ομάδες, σε συγκροτήματα, σε μουσικές προτιμήσεις, σε κομματικές παρατάξεις... Ο Japan, στο πρώτο του κείμενο, γράφει "ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΤΑΞΕΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΤΑ ΔΟΝΤΙΑ!". Θέλει κάποιος να μου γράψει τη διαφορά της συμπεριφοράς του Japan από εκείνη του οργανωτή χούλιγκανς επί του προκείμενου, δεδομένου ότι αναζητά εκτελεστές για τα δικά του βίαια αιτήματα; Κι αντί να πει "ευχαριστώ Χατζιδάκι που μου άνοιξες τα μάτια λέγοντας ότι συμπεριφέρομαι ως 'μεγαλοαστός-αθηναίος γόνος', ως χουλιγκάνος, και κατάλαβα το λάθος μου, ότι δηλαδή 'είμαι για μπάτσες' με τον τρόπο που συμπεριφέρομαι", του λέει ευχαριστώ γιατί πιστεύει ότι οι 'μπάτσες' του Χατζιδάκι πηγαίνουν σε άλλους...

     

    Η μισή νεολαία της Αθήνας (των μεγάλων αστικών κέντρων), κατά τον Χατζιδάκι είναι χούλιγκανς, και η άλλη μισή καλλιτεχνικά και κοινωνικά πάτος. Πρόκειται βεβαίως για συναισθηματική υπερβολή, που όμως έχει μία γερή βάση, έστω κι όχι σε τόσο αφοριστικά επίπεδα.

     

    Για να επιστρέψουμε στο θέμα μας...

     

    pentatonikos,

    • Υπερβάλλεις... ας μην ανάγουμε σε μείζον θέμα ένα σχήμα λόγου.

     

    Δηλαδή, θεωρείς υπερβολή το ζήτημα αυτό και δεν θεωρείς υπερβολή το γεγονός ότι αυτό το 'σχήμα λόγου' (που όπως αποδεικνύεται από το τελευταίο σχόλιο δεν είναι καθόλου σχήμα λόγου, καθώς ψάχνει την κυριολεκτική δικαίωσή του στα λόγια του Χατζιδάκι) έγινε επάνω σε μία καλλιτεχνική έκφραση ενός ανθρώπου; Είναι περισσότερο παράλογο να ασχολείται κανείς με συνθήματα βίας σε μουσικό φόρουμ ή με την εκδίκαση καλλιτεχνικών φρονημάτων της εκάστοτε ...Φριτζήλα; Πώς το βλέπεις εσύ; Δεν σε προβληματίζει το γεγονός ότι εσύ θα βγεις μεθαύριο να τραγουδήσεις σε ένα μαγαζί λχ. το τραγούδι 'Ρόζα', με το δικό σου ύφος και το δικό σου στυλ (κομψό ή άκομψο), και θα πεταχτεί κάποιος από κάτω, με 'δηθεν-εντεχνολογική ευαισθησία' να φωνάξει "σπάστε του τα δόντια ρε! Τόλμησες να αγγίξεις τον ύμνο ρε;"; Πώς το βλέπεις εσύ λοιπόν;


    -----------------
    Λίστα αγνόησης σχολίων των μελών: Spoiler

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 13-12-2011 14:21 ]


    ixthis
    13.12.2011, 14:42

    jorge

    ''Για να παραμείνουμε στο θέμα, φαντάζομαι πως η παρέμβαση περι Χατζιδάκι συνδέεται με τις αντιδράσεις του κοινού της Φριντζήλα;''

     

    Φαντάζομαι πως ναι σχετίζεται άμεσα αλλά αν θεωρείτε οτι είναι εκτός θέματος αφαιρέστε το .


    -----------------
    κατά βάθος όλοι ξέρουμε..........

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ixthis στις 13-12-2011 14:43 ]


    o-Zone
    13.12.2011, 14:48

    Παράθεση:

    Το μέλος StavmanR στις 13-12-2011 στις 14:20 έγραψε...

    ...

    • Υπερβάλλεις... ας μην ανάγουμε σε μείζον θέμα ένα σχήμα λόγου.

     

    Δηλαδή, θεωρείς υπερβολή το ζήτημα αυτό και δεν θεωρείς υπερβολή το γεγονός ότι αυτό το 'σχήμα λόγου' (που όπως αποδεικνύεται από το τελευταίο σχόλιο δεν είναι καθόλου σχήμα λόγου, καθώς ψάχνει την κυριολεκτική δικαίωσή του στα λόγια του Χατζιδάκι) έγινε επάνω σε μία καλλιτεχνική έκφραση ενός ανθρώπου; Είναι περισσότερο παράλογο να ασχολείται κανείς με συνθήματα βίας σε μουσικό φόρουμ ή με την εκδίκαση καλλιτεχνικών φρονημάτων της εκάστοτε ...Φριτζήλα; Πώς το βλέπεις εσύ; Δεν σε προβληματίζει το γεγονός ότι εσύ θα βγεις μεθαύριο να τραγουδήσεις σε ένα μαγαζί λχ. το τραγούδι 'Ρόζα', με το δικό σου ύφος και το δικό σου στυλ (κομψό ή άκομψο), και θα πεταχτεί κάποιος από κάτω, με 'δηθεν-εντεχνολογική ευαισθησία' να φωνάξει "σπάστε του τα δόντια ρε! Τόλμησες να αγγίξεις τον ύμνο ρε;"; Πώς το βλέπεις εσύ λοιπόν;


    -----------------
    Λίστα αγνόησης σχολίων των μελών: Spoiler

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 13-12-2011 14:21 ]



     

    Επιμένω. Υπερβάλλεις όλο και περισσότερο...