1) Για να ακουγονται συγχρονισμενα τα οργανα, το μονο που χρειαζεσαι ειναι συγχρονισμενους μουσικους.
2) Αλλο η προβα, αλλο ενα μικρο live. Παρολο που υπαρχουν "πασπαρτου" λυσεις, δεν ειναι ο,τι καλυτερο. Στην προβα, ο μουσικος θελει να ακουει τον εαυτο του, αρα τα ηχεια που εχει παρει ειναι αποκλειστικα για τη μπαντα. Εαν ομως παει με το ιδιο setup να κανει live, θα πρεπει να χρησιμοποιησει αυτα τα ηχεια για να ακουει ο κοσμος, οποτε ο ιδιος και η μπαντα δεν θα εχει ηχεια για να ακουνε τι παιζουν ( και βεβαια...να παιζουν συγχρονισμενα ).
3) Το τι θα χρειαστειτε, εξαρταται απο το τι δινετε χρηματικα, τι θελετε να καλυψετε και τι θελετε να πετυχετε! Ενα βασικο setup οντως ειναι "κονσολα ηχου->ηχεια", ομως αυτο δεν ειναι παρα ο τιτλος ενος μεγαααααλου βιβλιου που ονομαζεται PA.
4) Αν και οι ορισμοι passive και active εχουν να κανουν με το που βρισκεται ενα crossover ( πριν ή μετα το σημα που λαμβανει ενα ηχειο ), νομιζω πως το πιο σωστο ειναι να μιλησουμε για αυτοενισχυομενα και απλα ηχεια. Τα αυτοενισχυομενα ειναι αυτα που εχουν μεσα τους δικο τους ενισχυτη ηχου ( αυτα πολλοι τα λενε, λαθος, active ), ενω τα απλα ειναι αυτα που χρειαζονται εξωτερικο ενισχυτη ηχου ( και πολλοι τα λενε κατα λαθος, passive ).
5) Τα καναλια στη κονσολα συμβολιζουν ποσες εισοδους εχει η κονσολα. Αυτο δε σημαινει πως ολες οι εισοδοι κανουν και για ο,τι θελουμε να βαλουμε πανω. Πχ, ενα μικροφωνο θελει δικη του εισοδο, οπως και μια κιθαρα ή ενα μπουζουκι.
Εαν τωρα ξεκινατε να ασχολειστε με αυτα, προτεινω πρωτα να εξοικειωθειτε με βασικες εννοιες, οπως Watt RMS, τι ειναι κονσολα, τι ειδη σηματων υπαρχουν, κλπ.
Σε περιπτωση που δεν θελετε να μπλεξετε με αυτη τη διαδικασια, βρειτε καποιον φιλο σας που ασχολειται ή σπουδαζει ή σπουδασε ηχοληπτης για να σας βαλει σε μια πορεια.