Εχε μονο κατα νου πως επειδη προκειται για pre-amp, καλο ειναι να ξεκινας με μηδεν gain και level στο DI και σιγα σιγα να ανεβαζεις και τα 2 ποτενσιομετρα μεχρι να φτασεις σε ενα επιπεδο που δεν peak-αρει το σημα σου.
Εαν δεις πως η κονσολα "τραβαει" ζορια ( ιδιαιτερα η behringer ), γυρισε το σε line input ( οχι σε HiZ ) μηπως ισορροπησεις το σημα.
Γενικα, τα καθαρο-αιμα DI's μπαινουν σε MIC inputs. Αντιθετως, αυτα που ειναι συνδυασμος ( οπως το MIC200 ) pre-amp/DI θελουν προσοχη. Για να μην καψεις αποτομα καποιο καναλι ( ιδιαιτερα στην behringer που δεν εχει σιγουρα ασφαλεια σε αυτο το θεμα ), ξεκινα με χαμηλες εντασεις.
Παντως, μην πιστευεις πως επειδη θα βαλεις ενα DI θα εχεις περισσοτερη ενταση. Ισως σε loudness να εχεις την αισθηση πως κερδισες μερικα dB, ομως στην πραγματικοτητα η κονσολα θα σου δινει παλι την ιδια ενταση ως level, γιατι τοσο εχει να δωσει.
Καλυτερες κονσολες εχουν και μεγαλυτερο headroom για εντασεις. Υλοποιησεις οπως της Behringer μπορει να ειναι φτηνες, ομως συνηθως σου δινουν αλλα 6-8dBu πριν αρχισει να "σκαει" το σημα σου!