Quote:
|
Το μέλος ph στις 17-03-2006 στις 22:08 έγραψε:
... Η ελαφρότητα στην Ελλάδα διώκεται...
|
|
Κανείς δεν κατακρίνει την ελαφρότητα. Η χυδαιότητα είναι αυτή που ενοχλεί. Τα σκυλάδικα με το μανδύα του ποπ, ή λαϊκού, ή ροκ, ή ό,τι άλλο κάθε φορά επιλέγεται ως μόδα και άλλοθι. Οι πλαστικές και οι αναστηλώσεις, τα υπερκέρδη των εταιρειών και των ανδρείκελών τους, το ψέμμα που πωλείται ως "γκλάμουρ". Αυτά ενοχλούν τους σκεπτόμενους. Αλλά δυστυχώς δε διώκονται από κανέναν...
Quote:
|
Το μέλος ph στις 17-03-2006 στις 22:08 έγραψε:
... Αν ήμουν πάντως η ΄Αννα θα έγραφα ένα γράμμα που θα πήγαινε κάπως έτσι...
"Αγαπητοί συμπατριώτες,
συγχωρέστε με που μεγάλωσα στην ηλικία και μυαλό δεν έβαλα. Διατηρώ την εμφάνισή μου νεανική αν και τα 'χω τα χρονάκια μου. Επίσης, συχωρέστε με που ξεκίνησα από το έντεχνο και επειδή δεν είδα προκοπή, το γύρισα στο ελαφρύ και βρήκα και τον Καρβέλα και γεύτηκα επιτυχία, χρήμα και μεγάλες στιγμές δημοσιότητας. Συγχωρέστε με που τραγούδησα στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Κυρίως όμως συγχωρέστε μου αυτή τη φωνή που μου έδωσε ο Θεός. Ακόμα, λυπάμαι που υπάρχει Γιουροβίζιον και που επικράτησε ο αγγλικός στίχος και δεν θα τραγουδήσω ένα έντεχνο τραγούδι στη γλώσσα μας. Ξέρω πως πρέπει να αποσυρθώ. Είμαι αδιόρθωτη. Στις 20 Μαίου θα τα δώσω όλα για να σας βγάλω ασπροπρόσωπους. Μετά θα αποσυρθώ για πάντα, για να μετανοήσω.
Με αγάπη, ΄Αννα."
|
|
Και εγώ ως παραλήπτης θα απαντούσα ως εξής:
Αγαπητή Άννα,
Δε σε κατηγορεί κανείς για την ηλικία σου. Οφείλεις όμως να καταλάβεις, από σεβασμό στον εαυτό σου, σε ποιο σημείο της ζωής σου βρίσκεσαι. Και αυτό δεν αλλάζει όσες πλαστικές και αν κάνεις, όσες ώρες και αν αφιερώσεις στα γυμναστήρια, όσες φορές και αν αλλάξεις το χρώμα των μαλλιών σου.
Όσο για τις επιλογές σου μέσα στο χρόνο, θα έχεις αντιληφθεί ότι ήσουν μεγάλο ταλέντο. Στην ηλικία που κάποιοι δεν έχουν τελειώσει τις σπουδές τους, ή ακόμα ψάχνονται, εσύ είχες την τιμή να σου εμπιστευτούν έργα τους μεγάλοι δημιουργοί. Και όντως εκείνες οι ερμηνείες σου τους δικαίωσαν και άφηναν τότε τεράστιες ελπίδες σε εμάς τους υπόλοιπους για τη δημιουργία μίας μεγάλης φωνής. Πιστεύεις ότι ήσουν έντιμη απέναντι σε αυτούς τους δημιουργούς, το έργο τους και το κοινό, όταν το "γύριζες" από το έντεχνο στο "ελαφρύ"; Τόσο πολύ ποθούσες τη δόξα και το χρήμα; Τόσο μεγάλο καλό σου έχει κάνει ο Καρβέλας;
Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων. Πραγματικά σε ζηλεύω. Είσαι από τους λίγους Έλληνες που κέρδισαν από αυτούς τους Αγώνες...
Η φωνή που έχεις είναι όντως δώρο Θεού. Όμως, πώς συμπεριφέρεσαι σε αυτό το δώρο;
Η Eurovision, την οποία αναφέρεις, έχει πάψει προ πολλού να είναι διαγωνισμός διαφορετικών μουσικών και καλλιτεχνών. Έχει καταντήσει ένα στημένο πανηγύρι ομογενοποίησης και χωνέματος του διαφορετικού, από το οποίο θα μου άρεσε να απέχουν επιδεικτικά οι Έλληνες καλλιτέχνες.
Κανείς δε σου ζήτησε να αποσυρθείς. Ούτε κανείς σου ζήτησε να μας "βγάλεις ασπροπρόσωπους". Αυτό που θέλουμε από εσένα είναι να επανέλθεις στα επίπεδα που σου αξίζουν.
Με εκτίμηση,
Αλέξιος
Quote:
|
Το μέλος ph στις 17-03-2006 στις 22:08 έγραψε:
... Φυσικά όταν τη χώρα εκπροσωπούσε το συγκρότημα Θάλασσα (που τα έκανε θάλασσα το 1998) ή ο Χρήστος Κάλλοου με τριτοκοσμική μπαλάντα το 1990, κανείς δεν ούρλιαζε για την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό, επειδή τότε δεν ήταν η Γιουροβίζιον μόδα. Το 1988 πήγαμε με το τραγούδι ΚΛΟΟΥΝ με την Αφροδίτη Φρυδά. Στο βίντεο κλιπ γελούσαν δυνατά οι συντελεστές, μέσω γκρο πλαν στην κάμερα και από πάνω. Ούτε η Αλβανία του ' 70 δεν θα σκαρφιζόταν τέτοιο βίντεο κλιπ. Το να πηγαίνει μια επαγγελματίας, που την λατρεύει ένα μεγάλο κοινό, που έχει κάνει τεράστιες επιτυχίες, που αποτελεί βεβαιότητα πως θα είναι αξιοπρεπής, κι ας μην λέει τα καλύτερα τραγούδια κι ας είναι της πίστας, δεν θα έπρεπε να μας θυμώνει, αλλά να μας ανακουφίζει.
|
|
Ρh, φυσικά και δεν υπήρχαν μεγάλες διαμαρτυρίες σε προηγούμενες συμμετοχές, αφού δεν επιχειρείτο τότε τέτοια τεχνητή αποθέωση του συγκεκριμένου πανηγυριού. Η Eurovision βρισκόταν εκεί που της άξιζε: στην απαξία. Πραγματικά δε μπορώ να βρω κάτι που να αξίζει σε αυτήν. Όσο για την αξιοπρέπεια των γεροντικών κοιλιακών της Άννας και της έπαρσης του Καρβέλα, τί σχόλιο να κάνει κανείς;
Quote:
|
Το μέλος ph στις 17-03-2006 στις 22:08 έγραψε:
Απειλούμεθα από αυτή την αγένεια που δείχνουμε απέναντι σε μια σημαντική τραγουδίστρια.
|
|
Η αγένεια που δείχνει η ίδια στο παρελθόν και τον εαυτό της δεν απειλεί κανέναν;
Quote:
|
Το μέλος ph στις 17-03-2006 στις 22:08 έγραψε:
Απειλούμεθα που τα ραδιόφωνα δεν παίζουν κάτι από την ΕΡΗΜΙΑ του Θεοδωράκη.
|
|
Πραγματικά, ανοίγω να ακούσω ΕΡΑ και, αντί να ακούσω την ΕΡΗΜΙΑ, ακούω το everything, ακολουθούμενο πάντα με την ανάλογη αβάντα και το αντίστοιχο σποτάκι.
Quote:
|
Το μέλος ph στις 17-03-2006 στις 22:08 έγραψε:
Απειλούμεθα από αυτό που δεν έχουμε ή χάσαμε, όχι από αυτά που ήδη έχουμε. Αν δεν ξεπουλούσαμε το αντιστάθμισμά μας, αν ξέραμε να σεβόμαστε κάποια μεγέθη, αν η ποίηση δεν ήταν έρμαιο στα χέρια των αμόρφωτων φιλόλογων που προσπαθούν να την εξηγήσουν στους μαθητές διαβάζοντας το λυσάρι, αν όλη η εκπαίδευση δεν είχε στόχο την (αμφίβολη) επαγγελματική αποκατάσταση, αλλά και την διάπλαση των ψυχών, τότε θα νιώθαμε περισσότερη ασφάλεια, και δεν θα παθαίναμε πολιτισμική υστερία, επειδή η ΄Αννα κουνιέται και τραγουδάει Καρβέλα, δεν θα βλέπαμε φτηνό το κοριτσάκι που χορεύει οριεντάλ, θα χαρίζαμε ένα χαμόγελο στην ΄Αντζελα (Δημητρίου). Δεν θα νιώθαμε σφιγμένοι, σαν υπάλληλοι της εφορίας.
|
|
Συμφωνούμε. Αν ο ελληνικός λαός ήταν όντως καλλιεργημένος, θα είχε απορρίψει δεκαετίες νωρίτερα τον Καρβέλα και τα σκουπίδια που αυτός παράγει.