Hastaroth, αν και το ύφος σου είναι επιθετικό και ειρωνικό, θα προσπαθήσω να αποσαφηνήσω πολιτισμένα κάποια σημεία...
@"Ο Einstein δέν εφεύρε την ατομική βόμβα.Αυτό το ξέρουν ακόμα και οι μαθητές τού Δημοτικού.
(Αλλά αφού ήταν Εβραίος,γιατί να μήν τον κατηγορήσουμε γιά κάτι κακό,αφού ώς γνωστόν όλα τά δεινά τής Γής προέρχονται από τους Εβραίους;) "
Δεν είπα ότι αποτελεί
εφεύρεσή του. Είπα ότι συνέλαβε την ιδέα. Για την ακρίβεια μετέφερε την ιδέα στην Αμερικάνικη κυβέρνηση, φοβούμενος ότι οι Γερμανοί θα φτιάξουν πρώτοι τη βόμβα, όπως του διαμύνησε ο Bohr.
Περισσότερα
εδώ(τελευταία παράγραφος) και
εδώ (στη μέση περίπου), καθώς και σε χιλιάδες σελίδες από συγγράματα που αφορούν στην ζωή του επιστήμονα.
Ελπίζω και αισιο-δοξώ (δοκέω-δοκώ= πιστεύω
) οι μαθητές δημοτικού να διαβάσουν και μερικά πράγματα περισσότερα όταν μεγαλώσουν, ώστε να μην καταλήξουν ξεροκέφαλοι σαν και του λόγου μου...
Επιπλέον, δεν αναφέρθηκα πουθενά σε Εβραίους, ασχέτως αν κάποιοι από αυτούς συμμετέχουν 'σημαντικά' στη διαμόρφωση της σύγχρονης ιστορίας, με τη συμμετοχή τους σε κέντρα αποφάσεων.
@"Οπως είπε και ο Παύλος πιό πάνω,ο Einstein ήταν άθρησκος,όχι άθεος.Αλλο τό ένα,άλλο το άλλο. "
Ο Παύλος αναφέρθηκε μεν στον άθρησκο Αϊνστάιν, παραθέτοντας όμως φράσεις που αφορούν την ύπαρξη του θεού και όχι τη θρησκεία καθαυτή. Με άλλα λόγια είτε εγώ κατάλαβα το σωστό νόημα της λανθασμένα αποδεδειγμένης θέσεως του Παύλου περί υποτιθέμενου άθρησκου, είτε ο Παύλος βγάζει λάθος συμπεράσματα από λάθος στοιχεία (ο Αϊνστάιν αναφέρεται σε Θεό και όχι σε θρησκεία).
@"Είπαμε,χρησιμοποιούσε την έννοια αυτή μεταφορικά.Διάβασε τί γράφει ο Παύλος στό post του. "
Μπορώ να το δεχτώ με αυτήν την επεξήγηση. Θα περίμενα ωστόσο από τον Παύλο να επιδείξει την ίδια φαντασία και δημιουργικότητα στις αλληγορίες και τα μεταφορικά νοήματα και σε άλλες περιπτώσεις, όπως αυτές των γραφών, τις οποίες συνήθως και μεταφράζει κατά γράμμα. Τελικώς, δικαίωμα στην αλληγορία διαθέτουν μόνο όσοι καταφέρονται κατά θρησκειών και θεών; Μήπως εμείς έχουμε την εμπάθεια και μεταφράζουμε τα πάντα κατά το δοκούν και κατά το συμφέρον;
@"Λάθος.Η επιστήμη βασίζεται στην παρατήρηση καί στο πείραμα.Αν βασιζόταν στην πίστη,δέν θα χρειαζόταν να κάνη πειράματα,δηλαδή να προσπαθή να αναπαραγάγη τά φαινόμενα γιά να τά μελετήση."
Προφανώς και δεν έχεις παρακολουθήσει οποιαδήποτε φιλοσοφική συζήτηση και έρευνα. Η πίστη και ο δογματισμός της αδιαμφισβήτητης αρχής είναι χαρακτηριστικό κάθε επιστημονικού τομέα. Η παρατήρηση από μόνη της 'δεν λέει τίποτα' στον επιστημονικό κόσμο, αν δε συνοδεύεται από θεωρητικά υπόβαθρα που δίνουν μία συνολική θεωρητική οπτική, η οποία να αποτελεί πρόσβαση στο παρελθόν ακι το μέλλον. Η παρατήρηση από μόνη της είναι 'μητέρα' της Τεχνολογίας, η οποία στοχεύει στην καθημερινότητα και την ζωή του ανθρώπου, είναι δηλαδή εργαλείο διαβίωσης και επιβίωσης. Επιστήμη είναι ο τομέας που μελετά το αύριο με βάση το χθες. Αν και έχουν την ίδια βάση (γνώση) η διαφορά τους είναι τεράστια. Στο παιδί σου διδάσκεις επιστήμη η οποία έχει συνεχή ροή στην ιστορία και όχι τεχνολογία που είναι εφήμερη και μεταβάλλεται ανάλογα με τις εκαστοτε ανάγκες...
Ορισμός επιστήμης (αν μπορεί κανείς να την ορίσει επαρκώς...):
επιστήμη η [epistνmi] O30 : α.
η ορθολογική και μεθοδική έρευνα του επιστητού και το σύνολο των συστηματοποιημένων γνώσεων που προέρχονται από αυτή: Δημιουργία / εξέλιξη / πρόοδος / παρακμή της επιστήμης. Σχέσεις επιστήμης και φιλοσοφίας / τεχνολογίας / θρησκείας. Eπιτεύγματα / εφαρμογές της επιστήμης. || σύνολο επιστημόνων: Tι λέει για το θέμα αυτό η ~; β. κάθε κλάδος της επιστήμης όπως αυτή έχει διαιρεθεί ιδίως με βάση το αντικείμενο που ερευνά: H ιατρική / νομική / μαθηματική / γεωπονική / θεολογική ~. Σπουδάζω μια ~, φοιτώ για να αποκτήσω γνώσεις γύρω από αυτήν. Aσχολούμαι με μια ~, είμαι επιστήμονας, ερευνητής κτλ. H ορολογία μιας επιστήμης. γ. (συνήθ. πληθ.) για επιστήμες με κοινά στοιχεία, ιδίως με κοινό αντικείμενο: Διαίρεση των επιστημών. Φυσικές / κοινωνικές / ιστορικές / πολιτικές / ανθρωπιστικές επιστήμες. Eπιστήμες του ανθρώπου. Kαθαρές επιστήμες, που δεν έχουν καμία πρακτική εφαρμογή. ANT εφαρμοσμένες επιστήμες. Eμπειρικές / απόκρυφες* επιστήμες. δ. (προφ.) ως υπερβολικός χαρακτηρισμός για ορισμένη δραστηριότητα ή σύνολο εμπειρικών γνώσεων: H μαγειρική δεν είναι απλό πράγμα· είναι αληθινή ~. ΦP ανάγω* κτ. σε ~. [λόγ. < αρχ. ἐπιστήμη & σημδ. γαλλ. science, sciences (πληθ.) < λατ. scientia μτφρδ. του αρχ. ἐπιστήμη]
Παρατήρησε ότι υπάρχει Επιστήμη της Τεχνολογίας, ως απλά ένα τομέας της επιστήμης... Παρατήρησε επίσης τη χρήση του όρου "επιστητού", ο οποίος περιλαμβάνει και καταστάσεις που διαφεύγουν της παρούσας αντίληψης και γνώσεως, καθώς φυσικά και παρατηρήσεως. Η επιστήμη προσπαθεί να ανακαλύψει τον κόσμο που δε βλέπουμε με βάση τα ερεθίσματα που αυτός μας δίνει. Η παρατήρηση είναι η συμπτωματολογία, όπως συνηθίζουν να λεν στην ιατρική. Η ασθένεια δεν είναι η συμπτωματολογία της, ούτε και καταπολεμάται από μέσω αυτής.
Παραθέτω ορισμό Τεχνολογίας:
Τεχνολογία 1 η [texnolojνa] O25 : 1.
η μελέτη των μεθόδων που χρησιμοποιούνται για την εφαρμογή των τεχνικών γνώσεων στους διάφορους κλάδους της βιομηχανίας και με επέκταση, οι κατακτήσεις του ανθρώπου στον τεχνικό τομέα: Προϊόν σύγχρονης / προηγμένης τεχνολογίας. H ανάπτυξη της γερμανικής / της ιαπωνικής / της αμερικανικής τεχνολογίας. H ~ του 20ού αι. 2. το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες μετατρέπονται οι πρώτες ύλες σε βιομηχανικά προϊόντα: Xημική ~. ~ τροφίμων. [λόγ. < γαλλ. technologie < techno- = τεχνο- + -logie = -λογία]
@"Μπαρδόν;Ξέρεις τί είναι η στατιστική ή τά έχεις μπλέξει; "
Η μεθοδολογία στην Τεχνολογία περιλαμβάνει αυστηρή στατιστική ανάλυση. Αυτή είναι που καθιστά τη Στατιστική κύριο όπλο της τεχνολογίας. Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα κοινά μαθήματα όλων των κλάδων Εκπαίδευσης Τεχνολογικού Τομέα. Αλλού τα ονομάζουν Στατιστική και αλλού Εφαρμοσμένα Μαθηματικά. Είσαι σίγουρος ότι εγώ είμαι εκείνος που τα έχει μπλέξει;
@"Ναί,όσο διαβάζω το ανωτέρω κείμενό σου,τόσο περισσότερο πιστεύω οτι έχεις μπλέξει κάποια πράγματα..... "
Ορίστε και μία παράθεση του όρου "τεχνογνωσία":
τεχνογνωσία η [texnoγnosνa] O25 : οι τεχνικές γνώσεις που αναφέρονται σε εμπειρίες και σε μεθόδους παραγωγής: Mεταφορά τεχνογνωσίας. [λόγ. τεχνο- + γνώσ(ις) -ία]
Η αναφορά μου στον Αυστραλοπίθηκο αφορά στην μεταφορική άποψη της τεχνογνωσίας στις απαρχές του ανθρώπινου είδους. Τότε που η παραγωγή ήταν απλό κυνήγι ή συγκομιδή φρούτων από δέντρα, και ο εύελπις τότε ανθρωπίδας(!) εφεύρισκε τρόπους να καταστήσει τη συγκομιδή ασφαλέστερη και αποδοτικότερη.
Θα σε παρακαλούσα να μη με αναγκάζεις να παραθέτω ορισμούς και να ερμηνεύω τα αυτονόητα. Είναι κουραστικό, τόσο για εμένα να τα γράφω, όσο και για τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα ήδη γνωστά και εύκολα προσβάσιμα.
Τέλος θέλω να τονίσω ότι το νόημα της τελευταίας σου πρότασης "Ναί,όσο διαβάζω το ανωτέρω κείμενό σου,τόσο περισσότερο πιστεύω οτι έχεις μπλέξει κάποια πράγματα..... " ερμηνεύεται απόλυτα από τον αυτοματοποιημένο λογότυπο (υπογραφή) στο τέλος "ΝΑΙ στο ΟΧΙ και ΟΧΙ στο ΝΑΙ..."
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 13-02-2008 08:25 ]