ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΓΙΑ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣ...
ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ...
25 Φεβρουαρίου 2008, 23:42
ΤΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥ...
Χιούμορ...  

..Υπάρχουν κάποιες απορίες, που παραδοσιακά βασανίζουν τους περισσότερους μουσικούς... Αποτόλμησα μια πρώτη καταγραφή, αν και  σίγουρα υπάρχουν πολύ περισσότερα ερωτήματα, συνήθως διανθισμένα με διαφόρων βαθμίδων και αποχρώσεων  μπινελίκια...

Επίσης, αποτολμώ μιά σειρά δειλών απαντήσεων, όπου με παίρνει δηλαδή....

Τα ερωτήματα λοιπόν αυτά, αρχίζουν να παίζουν μπάλλα με το που ανεβαίνει ο μουσικός στο πάλκο, και αρχίζει να μπαίνει ο κόσμος... ( "Εδώ θα κάτσουμε Μήτσο μου, αυτά να παραγείλλουμε Μήτσο μου, πλήρωσε να φύγουμε Μήτσο μου"....)

Λοιπόν....

- Γιατί όπως και να μετακινήσω το σκαμπό, πάντα θα πατά πάνω σε ένα (στην καλύτερη περίπτωση) καλώδιο;

(Απόπειρα εξήγησης:  Ξέχνα το…Πάνω στο πάλκο, έτσι κι αλλιώς γίνεται της πουτάνας από καλώδια και βύσματα. Δεν έχεις καμία πιθανότητα.)

 - Γιατί το όργανο που ακούγεται δυνατότερα από τα άλλα, είναι του μουσικού που παίζει δίπλα στην κονσόλα; (Ζαφείρη Ούουουου!!!!!!)    

( Ξεκάθαρη απάντηση:  τι να λέμε τώρα….) 

-Γιατί η γκόμενα που κιαλάριζα όλο το βράδι, φεύγει σχεδόν πάντα 10 λεπτά  πριν κάνω διάλλειμα για να μπορέσω να της μιλήσω;

( Απόπειρα εξήγησης: απόλυτη σκευωρία σκοτεινών δυνάμεων απέναντι στις πάναγνες  πλατωνικές προθέσεις μου…)               

- Γιατί μετά από μετά από τρεις ώρες δουλειάς,  κοιτάω το ρολόι μου και έχει περάσει μόνο μία;

(απόπειρα εξήγησης: Γιατί το ρολόι μου  δουλεύει σε άλλο μαγαζί από αυτό που δουλεύω εγώ…)

-Γιατί οι περισσότερες τραγουδιάρες θεωρούν πατρογονικό δικαίωμά τους να τραγουδούν τραγούδια καθαρά αντρικά; (π.χ. Οποια και νά ‘σαι, Δαχτυλίδια, κ.α)

(πιθανή εξήγηση:  γιατί έτσι…)

-Γιατί πρέπει να αρχίσω ΑΚΡΙΒΩΣ στην ώρα μου, αλλά δεν είναι καθόλου βέβαιο τί ώρα θα τελειώσω;

(απόλυτη απάντηση: μην κάνεις μαλακισμένες ερωτήσεις…) 

-Γιατί σηκώνονται για χορό την ώρα που τελειώνει πιά το τραγούδι; 

(Καταραμένο σύνδρομο, που επιφέρει συνήθως ακαριαίες μεταβολές στον όλο σχεδιασμό εκείνου  που καταδικάστηκε να καθοδηγεί τους υπόλοιπους. Η αλλαγή πλάνου εκδηλώνεται συνήθως με ποιητικές φράσεις του τύπου « πάμε για φινάλε, παιδιά….. ΩΧ!!!!!  ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΦΙΝΑΛΕ!!!!! ΤΑΞΙΜΙ!!!  ΤΑΞΙΜΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!!!) 

 -Γιατί  η πιο ξενέρωτη παρέα μέσα στο μαγαζί,  είναι αυτή που κάθεται ακριβώς μπροστά μου;

(Μάτια γλαρά, ύφος βαθειάς ύπνωσης, ατμόσφαιρα πολικής ψύξης…Α, ναι, συνήθως φεύγουν σχεδόν τελευταίοι…)

-Γιατί ο «καταστηματάρχης» είναι μια χαρά όλη την βραδιά, αλλά πέφτει πολύ ψυχολογικά την ώρα που πρέπει να με πληρώσει;

(Αυτό δεν χρειάζεται επεξηγήσεις…)

-Γιατί το ποτό μου έρχεται πάντα τελευταίο, και αφού έχει σερβιριστεί όλο το υπόλοιπο μαγαζί;

(«αχ….  Συγνώμη…. Σε ξέχασα….»)

-Γιατί πάντα ο ένας από τους μουσικούς σπάει τα νεύρα όλων των υπολοίπων;

(Στην καλύτερη περίπτωση είναι ένας… Συνήθως οι μουσικοί  είναι από την φύση τους αξιοσημείωτα βαρεμένοι … κάτι ξέρω κι εγώ ,για να σας το λέω  …)

-Γιατί η πιο μπάνικη ύπαρξη στο μαγαζί καρφώνει τον μπασίστα και όχι εμένα;

(Συνεσταλμένη απόπειρα απάντησης: μάλλον έχει πιεί πολύ, και γι αυτό δεν κεντράρει σωστά…)   

-Γιατί η τελευταία παρέα που  έχει απομείνει, δεν λέει να ξεκουμπιστεί με τίποτα;

(Αν ήξερα….) 

-Γιατί η ίδια προηγούμενη παρέα δείχνει να ενθουσιάζεται όλο και πιο πολύ, με τα τραγούδια που λέω στο τέλος για να τους στείλω;

(Γιατί είναι η ώρα του νόμου του Μέρφυ)… 

-Γιατί πάντα κάτι μoυ ακούγεται ξεκούρδιστο;

(Πιθανότερη εξήγηση:  Γιατί είναι…)   

-Γιατί πάντα το αιρ-κοντίσιον χτυπάει πάνω στους μουσικούς;

( Απόπειρα εξήγησης: Γιατί κάπου πρέπει να χτυπάει, και οι πελάτες διαμαρτύρονται… οπότε……  )  

-Γιατί ενώ εγώ δεν ακούω σχεδόν ποτέ τι παίζω,  οι πελάτες σχεδόν πάντα διαμαρτύρονται για την ένταση;

(Ξεκάθαρη απάντηση: Δεν ξέρω…)

-Γιατί πάντα ο ένας από τους μουσικούς (συνήθως ο μπουζουξής) είναι κολλημένος με το να σκαλίζει την κονσόλα όλη νύχτα;

(Δεν θέλω να αποτολμήσω απάντηση, γιατί πιθανότατα θα παρεκτραπώ…)

-Πώς γίνεται να σου ζητούν να παίζεις χαμηλότερα και ταυτόχρονα να «φτιάχνεις κέφι»;(Όχι μόνο δεν ξέρω, αλλά δεν θα μάθω και ποτέ…)

-Γιατί οι χορδές έχουν την τάση να σπάνε λίγο πριν κάνω διάλειμμα, με αποτέλεσμα να αφιερώνω το διάλειμμά μου στην αλλαγή της χορδής;

(Προφανής απάντηση: Για να μην  πλήττω…)

-Γιατί ο ήχος, που ήταν εντάξει χτες όταν τελείωσα, είναι εντελώς μπουρδέλο απόψε;

(Απόπειρα απάντησης:  Δεν  ξέρω….)  

-Γιατί οι τραγουδίστριες θεωρούν ότι στο χι τραγούδι , η φωνή τους βγαίνει καλύτερα στον ψι εξωφρενικό τόνο (π.χ. Μι μπεμόλ ), με αποτέλεσμα να σπάει τα χέρια του ο κιθαρίστας  στους μπαρέδες και ο πληκτράς στα μαύρα πλήκτρα;

(σ.σ. … Αυτό το προβληματάκι λύνεται εύκολα. Παίζεις Μι ή Ρε, και την διαβεβαιώνεις ότι ναι, φυσικά και το παίζεις στον τόνο που σου είπε… αλίμονο… τι λες τώρα…)

 ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΤΟ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΑΙΝΙΓΜΑ:

    Γιατί οι γυναίκες πάνε 2-2 στην τουαλέτα;

(Πιθανές εξηγήσεις:…

-Σχολιάζουν  τον απέναντι σφίγγουλα τεκνό……

-Θάβουν την τρίτη γυναίκα που έχει μείνει στο τραπέζι……

-Eπεξεργάζονται κατασκότεινα σχέδια……

-ανταλλάσουν γνώσεις και υλικά πάνω σε θέματα  μακιγιάζ……

-Εξηγούν η μία στην άλλη πόσο ο άντρας τους δεν τις καταλαβαίνει….

-…αναρίθμητοι άλλοι λόγοι….) 

 

Προφανέστατα, υπάρχουν πολλά ακόμα ερωτήματα... Πείτε κι εσείς τίποτα....

11 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

thank (26.02.2008)
Πάρε το σεντονάκι σου για απάντηση, γιατί σήμερα σε σκεφτόμουν.

- Γιατί όπως και να μετακινήσω το σκαμπό, πάντα θα πατά πάνω σε ένα (στην καλύτερη περίπτωση) καλώδιο; Σωστά απάντησες. Μπορεί να υιοθετήσετε και ασύρματα συηστήματα, αλλά θα είναι πιο ακριβά, οπότε θα μετακυλίσετε το κόστος σε μας, εμείς δεν θα πατάμε και με τόσο λίγο κόσμο δεν θα χρειαζονται μικρόφωνα.

- Γιατί το όργανο που ακούγεται δυνατότερα από τα άλλα, είναι του μουσικού που παίζει δίπλα στην κονσόλα; (Ζαφείρη Ούουουου!!!!!!) Εξειδικευμένο τεχνικό θέμα.

-Γιατί η γκόμενα που κιαλάριζα όλο το βράδι, φεύγει σχεδόν πάντα 10 λεπτά πριν κάνω διάλλειμα για να μπορέσω να της μιλήσω; Πρώτον, δεν είναι βέβαιο ότι θα της μιλήσεις. Α1. Θα κομπλάρεις. Α2. Θα σου την πέσει κάποιος εσένα για διάφορα βαρετά θέματα και ταυτόχρονα ενώ εσύ δεν θα μπορείς να τον φτύσεις, θα την έχει διπλαρώσει ένα τεκνό από το απέναντι τραπέζι κλπ κλπ. Μη το ψάχνεις. Ετσι γίνεται συνήθως.

- Γιατί μετά από μετά από τρεις ώρες δουλειάς, κοιτάω το ρολόι μου και έχει περάσει μόνο μία; Μπερδέυτηκα με τον διχασμό του ρολογίού σου.

-Γιατί οι περισσότερες τραγουδιάρες θεωρούν πατρογονικό δικαίωμά τους να τραγουδούν τραγούδια καθαρά αντρικά; (π.χ. Οποια και νά ‘σαι, Δαχτυλίδια, κ.α). Σωστή απάντηση. Ετσι. Και γουστάρουν και μη το ψάχνεις. Θα χάσεις.

-Γιατί πρέπει να αρχίσω ΑΚΡΙΒΩΣ στην ώρα μου, αλλά δεν είναι καθόλου βέβαιο τί ώρα θα τελειώσω; Γιατί οι πελάτες δεν μπορούν να περιμένουν και επίσης δεν πρέπει να ξενερώνουν ξαφνικά με το τέλος. Ο πολιτισμός και η ψυχαγωγία δεν έχουν όρια, δεν μπαινουν σε νόρμες και τα σχετικά.

-Γιατί σηκώνονται για χορό την ώρα που τελειώνει πιά το τραγούδι; Γιατί σε όλη τη διάρκεια σκέφτονται για το αν και πως θα σηκωθούν κλπ.

-Γιατί η πιο ξενέρωτη παρέα μέσα στο μαγαζί, είναι αυτή που κάθεται ακριβώς μπροστά μου; Ε να γιατί νοιάζονται πιο πολύ για το πρώτο τραπέζι πιστα.

-Γιατί ο «καταστηματάρχης» είναι μια χαρά όλη την βραδιά, αλλά πέφτει πολύ ψυχολογικά την ώρα που πρέπει να με πληρώσει; Γενικός κανόνας του καπιταλισμού, αν και στις σύγχρονες εκδοχές του αναιρείται. Θέλει εκσυγχρονισμό το μπόσ.

-Γιατί το ποτό μου έρχεται πάντα τελευταίο, και αφού έχει σερβιριστεί όλο το υπόλοιπο μαγαζί; Γιατί είσαι δικός τους και δείχνεις κατανόηση.

-Γιατί πάντα ο ένας από τους μουσικούς σπάει τα νεύρα όλων των υπολοίπων; Συμβαίνει σε όλες τις παρέες και τις ομάδες άνω του ενός.

-Γιατί η πιο μπάνικη ύπαρξη στο μαγαζί καρφώνει τον μπασίστα και όχι εμένα; Γιατί σου ρίχνει (μάλλον) ή δεν είσαι του γούστου της. Αστα να πανε. Δεν νοιάζεται για ψυχικό κόσμο. Παράτατην.

-Γιατί η τελευταία παρέα που έχει απομείνει, δεν λέει να ξεκουμπιστεί με τίποτα; Γιατί της αρέσεις. (της παρέας, ως μουσικός κλπ).

-Γιατί η ίδια προηγούμενη παρέα δείχνει να ενθουσιάζεται όλο και πιο πολύ, με τα τραγούδια που λέω στο τέλος για να τους στείλω; Γιατί είναι ψαγμένοι.

-Γιατί πάντα κάτι μoυ ακούγεται ξεκούρδιστο; Εξειδικευμένο τεχνικό θέμα.

-Γιατί πάντα το αιρ-κοντίσιον χτυπάει πάνω στους μουσικούς; Σωστή απάντηση.

-Γιατί ενώ εγώ δεν ακούω σχεδόν ποτέ τι παίζω, οι πελάτες σχεδόν πάντα διαμαρτύρονται για την ένταση; Εξειδικευμένο τεχνικό θέμα.

-Γιατί πάντα ο ένας από τους μουσικούς (συνήθως ο μπουζουξής) είναι κολλημένος με το να σκαλίζει την κονσόλα όλη νύχτα; Το διευρύνεις πολύ το θέμα.

-Πώς γίνεται να σου ζητούν να παίζεις χαμηλότερα και ταυτόχρονα να «φτιάχνεις κέφι»;(Όχι μόνο δεν ξέρω, αλλά δεν θα μάθω και ποτέ…) Σωστή απάντηση.

-Γιατί οι χορδές έχουν την τάση να σπάνε λίγο πριν κάνω διάλειμμα, με αποτέλεσμα να αφιερώνω το διάλειμμά μου στην αλλαγή της χορδής; Σωστή απάντηση.

-Γιατί ο ήχος, που ήταν εντάξει χτες όταν τελείωσα, είναι εντελώς μπουρδέλο απόψε; Τεχνικό θέμα.

Για τις τραγουδίστριες και τις γυναίκες στα wc μεγάλη συζήτηση.
Φιλιά.
marylin (26.02.2008)
Έλεγα κι εγώ, βρε τι έχει ο καλλιτέχνης μου και είναι πάντα σκεφτικός και προβληματισμένος όταν μεγαλουργεί?????????

Υπάρχουν κι άλλα ερωτήματα (περί καθηγητριών ξένων γλωσσών και αλλοδαπών)που είναι φανατικοί οπαδοί σου και σε ακολουθούν όπου κι αν βρίσκεσαι...
Προβλέπω να κάνεις διεθνή καριέρα και μη τον είδατε το Θοδωρή τον κούκλο το λεβέντη!!!!!!!!!!!
pavel (26.02.2008)
Αυτό Θάνο μου, δεν είναι σεντονάκι... Πανί ιστιοφόρου είναι.... Πολλά φιλιά...
Μαρία, αυτό με τις καθηγήτριες ξένων γλωσσών, πώς σου ήρθε;;;;; Με έχεις αφήσει έκπληκτο...
marylin (26.02.2008)
Αστέρι μου......θα στα πω από κοντά την Πέμπτη έτσι για να δω πως είσαι όταν τα χάνεις......

Μέχρι τότε σου - σας στέλνω μια μεγάαααλη αγκαλιά και πολλά φιλάκια στα μαγουλάκια!!!!!!!!!!!
Termite (26.02.2008)
Πολλά τεχνικά θέματα ρε παιδί μου...εγω γιατί όταν ακούω κάτι ξεκούρδιστο, βρίζω πάντα τον Ερμή;

Γιατί οταν θέλω να πάρω τον δικό μου ήχο απο την κονσόλα, έρχεται ο οργανοπαίχτης που είναι πιο κοντά στην κονσόλα (Ζαφείρη Ούουουου!!!!!) και μου παίρνει τα ακουστικά;

Και γιατί οταν δεν του τα δίνω, με λέει μακάκα;;;;

Θοδωρή πάμε Βαρκελωνη;
uNick (26.02.2008)

Εκτός του ότι δεν έχω το χρόνο για τέτοιες αναλύσεις... σε μεγάλο βαθμό με κάλυψε το "σεντονάκι" του φίλτατου Θάνου.
Θα επανέλθω, πάντως, κάποια στιγμή με "φρέσκο"¨υλικό προς συζήτηση.
Καλημέρες.


jorge (26.02.2008)
- Γιατί εκεί που έχει τελειώσει ένα τραγούδι, έρχεται συχνά κάποιος και σου ξαναζητάει ...το ίδιο; (συχνά με άλλο όνομα, πχ "Δεν θα ξαναγαπήσω", "Το μερτικό", "Όσο η καρδιά κι αν λαχταρά")

- Πως γίνεται ο πελάτης να χορεύει ζεϊμπέκικο όταν η μπάντα παίζει χασάπικο; (και το αντίθετο)
PHILIPPOSSM (26.02.2008)
Γιατι εγραψες τοσες ερωτησεις αφου ξερεις τις απαντησεις;
asxetos (26.02.2008)
Καλησπερα Θοδωρη. Ερωτηση κρισης και αμα θελεις μου απαντας.
Γιατι ο εργοδοτης μπορει και ζηταει πολλες φορες να σε πληρωσει το σαββατο και το σημερινο σου μεροκαματο(αν υποθεσουμε οτι το σημερα ειναι Παρασκευη)δηλ. την επομενη μερα, και γιατι δεν μπορει να συμβει το αντιθετο, δηλ. ο μουσικος να ζητησει προκαταβολη ΚΑΙ το αυριανο μεροκαματο(του Σαββατου δηλ.) μαζι με της Παρασκευης ;
Τιθεται θεμα εμπιστοσυνης, η ανωτεροτητας του εργοδοτη;
pavel (27.02.2008)
Τι να απαντήσω... αστα να πάνε καλύτερα... Θα σου πω όμως τι έχω κάνει εγώ σε έναν απίστευτο μίζερο που είχε υπάρξει εργοδότης μου...
Επειδή μια βραδιά του ζήτησα κι εγώ να φάω ένα πιάτο μακαρόνια που τα ζήλεψα, και μου ταχρέωσε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ, τις 3 επόμενες βραδιές πήγαινα στο μαγαζί του εφοδιασμένος με μπουκάλια απο το εμφιαλωμένο κρασί που συνήθως ζητούσαν οι πελάτες.... Πέραν του πρώτου μπουκαλιού, λοιπόν, όταν έβλεπα οτι ετοιμαζόντουσταν να παραγγείλουν δεύτερο μπουκάλι, τους έδινα εγώ απο εκείνα που είχα φέρει, και τα είχα σε τσάντα δίπλα μου. Κάπως έτσι έληξε άδοξα εκείνη η ονειρική συνεργασία...
gate (04.03.2008)
Απίθανο!
Να κάνω κι εγώ καμια ερώτηση;
- Γιατί οι τραγουδιστές νομίζουν πως ο κόσμος βαριέται αν δεν ακούει ΜΟΝΟ τη φωνή τους και τίποτε άλλο;
- Γιατί επίσης οι μουσικοί νομίζουν πως ο κόσμος βαριέται αν δεν ακούει ΜΟΝΟ το ταξίμι τους και τίποτε άλλο;
- Γιατί ΌΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θέλουν να γίνουν τραγουδιστές;

Thank... εδώ σε θέλω... ;)

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
pavel
ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΥΛΑΚΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΟΣ
από ΝΙΚΑΙΑ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/pavel

ΜΟΥΣΙΚΗ,ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ,ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.

Tags

Σκέψεις... Αναφορές σε τραγούδια... Ελεύθερη γραφή και δοκίμια... Λογοτεχνία Σκέψεις Στίχοι μου Στίχοι μου... σχόλια Χιούμορ χιούμορ Χιούμορ...



Επίσημοι αναγνώστες (29)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links