θα κυνηγω τα θελω μου κι ας μου τα παιρνει ο αερας
ΚΑΘΕ ΤΕΛΟΣ ΜΙΑ ΑΡΧΗ
23 Ιουνίου 2009, 10:05
Το χρυσοπράσινο φύλλο κουράστηκε!


Ένα χαρτάκι. Αυτό είναι. Ένα χαρτάκι, ένα εισητήριο για διακοπές χρειάστηκε για να δώ κάτι πάνω μου που έχω ξεχάσει πως υπήρχε.Το χαμόγελο.Βλέπετε μετά τον επαναπατρισμό, εξαφανίστηκε από προσώπου γης. Η ζωή βλέπετε παίζει πάντα παιχνίδια με τους ανθρώπους. Εκεί που νομίζουμε πως τα ξέρουμε όλα, πάντα μας στένλει κάτι καινούργιο. Ίσως και αυτή να είναι η ομορφία της.

Στη Μεγαλόνησον, τα πράγματα δεν άλλαξαν καθόλου. Ίδια νοοτροπία του χωριού, νεές φάτσες με παλιά μυαλά, άνθρωποι που συμβιβάζονται με χλιαρούς έρωτες απλά για να μη πεθάνουν, καρδίες που θέλουν περισσότερα, ψυχές που λαχταρούν το αληθινό, αγκαλιές άδειες και μέτριες.

Βρήκα λοιπόν τα πάντα τα ίδια. Μόνο οι δικοί μου άνθρωποι προχώρησαν χωρίς εμένα (αφού έλειπα εκτός χώρας) και τώρα φαίνονται να δυσκολεύονται να βρούν τις παλίες μας ενώσεις. Δε στεναχωριέμαι, έτσι είναι η ζωή. Μα χαίρομαι που έζησα στο Λονδίνο. Εκτίμησα τη φιλία και πόσο σημαντική είναι. Εδώ θεωρείται δεδομένη. Βλέπουν ο ενας τον άλλον κάθε τρείς μήνες. Οκ το καταλαβαίνω οτι κάνεις οικογένεια, ανοίγεις σπίτι, έχεις σχέση. Αλλά τους φίλους σου γιατί τους βάζεις περιθώριο με μια ταμπέλα ''σε αναμονή'' και τους βγάζεις όποτε θέλεις εσύ? Είναι λογικό και δίκαιο ο άλλος να είναι στο πάγο γιατί εσύ δεν έχεις ΠΟΤΕ ώρα να τον συναντήσεις? Δηλαδή αμα εγώ δε μπορώ την επόμενη φορά που έχεις μια ελεύθερη ώρα, η επόμενη μου ευκαιρία να σε ξαναδώ θα είναι σε 1 μήνα και βάλε?

Τώρα μιλάμε για τη Κύπρο έτσι? Όλοι έχουνε αμάξια και είναι 10-15 λεπτάκια απο το σπίτι τους. Εγώ δούλευα στο Λονδίνο,1.5 ώρα με το τρένο από το σπίτι μου, και πάντα έβρισκα ώρα για τους φίλους μου. Αμ το άλλο, που ειναι μονίμως κουρασμένοι??? Πάνε γραφείο-σπίτι και έχουνε πεθάνει! Εμ τώρα αυτό σοβαρά? Σίγουρα έχει βράδια που θέλεις να είσαι μόνος, η που είσαι κουρασμένος...δε λέω.Αλλά μένουμε σε ένα νησί που έχει μικρές αποστάσεις και ο κόσμος δε δουλεύει τρελλές ώρες (πλην μερικών εξαιρέσεων). Πώς γίνεται να είναι όλοι κουρασμένοι κάθε μέρα και κάθε ώρα?

Όμως ο κόσμος έχει σταματήσει να επενδυεί στις φιλίες του και τις πέρνει για δεδομένο. Μόλις τους το λες βέβαια αυτό αρχίζει μια κατα μέτωπον επίθεση η οπόια σταματά μόνο αν ψευδοσυμφωνήσω μαζί τους οτι είναι κουρασμένοι, οτι δουλεύουνε τρελλά ωράρια, οτι τους κατανοώ και ότι πρέπει να καταλάβω ότι έτσι είναι η ζωή. Ευτυχώς έζησα σε μια μεγάλη πόλη που ΟΟΟΟΟλα αυτά θα ήταν δικαιολογημένα και όμως ο κόσμος εκεί δίνει μια μάχη για τις σχέσεις του, γιατί έμαθε να τις εκτιμά και πως οι σχέσεις θέλουν χρόνο, κόπο και αγώνα για να μπορέσουν να επιβιώσουν.Ακόμα και οι φίλοι μου στην Αθήνα πάνε για ένα καφέ, ένα ποτό. Εμείς εδώ είμαστε κουραμένοι....

Συμπέρασμα? Αυτοί που θέλουν να βλέπουν τους φίλους τους μια φορά το δίμηνο, είναι δικαίωμα τους. Κατανοώ οτι μεγαλώνουμε, έχουμε προβλήματα και οι προτερεότητες μας αλλάζουν.Αλλά εχω νέα για αυτους. Κανένας άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του, δε πρόκειται να είναι στο πάγο και να είναι διαθέσιμος όταν και εφόσον έχουν αυτοί χρόνο. Απλά θα προχωρήσουν όλοι σε ξεχωριστά μονοπάτια και ο καθένας ας αναλογιστεί τη δικιά του διαδρομή. 

23 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Latte (23.06.2009)
Αχ, βρε Χίθτολυ, σε όλα τα θέματα ανθρωπίνων σχεσεων (και, κυρίως στη σχέση της φιλίας), όταν είναι ουσιαστική (πράγμα πολύ δυνατό, ευλογία θα έλεγα, οπότε και απέραντος πλούτος αν το βρεις), όταν θέλεις, βρίσκεις (κάνεις) χρόνο. Όταν δεν υπάρχει χρονος να βρεθούμε, δεν είμαστε φίλοι, αλλά γνωστοί (δηλ. αποξενωμένοι άνθρωποι που επικοινωνούν κοινωνικά μόνο, αλλά όχι ψυχικά).
Μην απογοητεύεσαι. Μέσα στη ζωή είναι όλα. Σιγά σιγά θα ξαναπροσαρμοστείς, θα βρεις τους ρυθμούς σου και τον "πλούτο" σου.
hithtoly (23.06.2009)
latte μα αν πρόσεξες και εγώ σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξα.απλά σημείωση είναι το πόστ και όχι παράπονο.η απογοήτευση υπήρχε αρχικά. τώρα έχω φύγει και σιγά σιγά βρίσκω τα πόδια μου.να σε καλά. καλημέρα.
MagicaDeSpell (23.06.2009)
Αυτοι που δεν βρισκουν χρονο δεν ειναι πραγματικοι φιλοι....

Την καλημερα μου!! Ελα στην Αθηνα να βρεις την υγεια σου :p
nevitelle (23.06.2009)
Το θέμα δεν είναι πόσο συχνά βλέπουμε τους φίλους μας αλλά πόσο δεμένοι είμαστε μεταξύ μας. Είχα φίλη με την οποία βρισκόμασταν μια φορά στα δέκα χρόνια λόγω απόστασης κι όμως συνεχίζαμε την κουβέντα μας από εκεί που την είχαμε αφήσει σαν να μην πέρασε μια μέρα. Επίσης μου εχει τύχει να συναντάω άτομα τα οποία κάποτε τα έβλεπα κάθε μέρα και να αναρωτιέμαι γιατί δεν μπορώ πια να συννενοηθώ μαζί τους.
Τίποτα δεν πρέπει να το παίρνουμε για δεδομένο όμως όλοι μπαίνουμε σ'αυτό το τρυπάκι κάποια στιγμή και ξεχνάμε.
Πιστεύουμε πως ζούμε με τρελούς ρυθμούς(για κάποιους είναι όντως έτσι) μα με λίγη καλή θέληση όλοι και όλα χωράνε στο 24ωρό μας. Αν όχι, φανερώνονται οι προτεραιότητες του καθενός.
Όπως έλεγε και ο Gabriel Garcia Marquez "μην σπαταλάς τον χρόνο σου με κάποιον που δεν είναι πρόθυμος να τον περάσει μαζί σου".
Καλημέρα:))))
hithtoly (23.06.2009)
καλημέρα μάτζικα μου! το ξέρω και σκοπεύω πολύ ήσυχα, χωρίς καυγάδες και φασαρία να ανοίξω τα φτερά μου και να κάνω νεές γνωριμίες.θα κρατήσω μόνο 4-5 άτομα που ξέρω οτι είναι δίπλα μου και θα τη κάνω. πίστεψε με αν μου το επέτρεπε το επάγγελμα μου θα ερχόμουν.καλη σου μέρα.
hithtoly (23.06.2009)
νεβι καλημέρα.πάντα γράφεις όταν απαντώ σε κάποιον άλλο! ΛΟΛ ραντάρ έχεις?

συμφωνώ για το δέσιμο. μα και η αγάπη φούξια (δείτε προηγούμενο πόστ) δε με βλέπει τόσο συχνά αλλά έχουμε ένα δέσιμο σπάνιο. εγω μιλάω γενικά.όλοι μπαίνουμε στο τρυπάκι και είναι κατανοητό. το πόστ μου δεν είναι, πρέπει να ομολογήσεις, απόλυτο.Ακριβώς όμως αυτό που λες.Άμα θές όλα χωράνε. Αχ πάλι ρε παιδία ο λατρεμένος μου λέει διαμάντια. θα το κρατήσω αυτό...μην σπαταλάς τον χρόνο σου με κάποιον που δεν είναι πρόθυμος να τον περάσει μαζί σου.καλημέρα σου.
Oraclas (23.06.2009)
Τι να πρωτοπεις για την φιλία. Συμφωνώ με τα παιδιά ότι όποιος θέλει βρίσκει πάντα χρόνο. Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και επιλογών μας. Θυμάμαι κάποτε που δεν είχαμε κινητά βρισκόμασταν πιο συχνά (εντάξει είμασταν και πιο μικροί χωρίς τόσες υποχρεώσεις), αλλά όσο θεωρητικά η επικοινωνία μας γίνεται πιο εύκολη, τόσο απομακρυνόμαστε από τους δικούς μας ανθρώπους.

Όμορφο το κείμενο σου Τoly.
hithtoly (23.06.2009)
να σε καλά και συμφωνώ για τα κινητά! εγω δε θεωρώ επαφή τα σμσ και τα γρήγορα τηλεφωνήματα μεταξυ προορισμών! την καλημέρα μου και ευχές για ένα όμορφο απόγευμα.

Παιδιά αν σας βοηθά το όνομα μου (ναι έχω όνομα) είναι Χρίστος!
nevitelle (23.06.2009)
Ναι,ναι..δορυφορικό!!χαχα!!
Όσο για το όνομά σου, επιτέλους όσοι βασανιστήκαμε με το nick σου θα ανακουφιστούμε.
Ουυυυφφφφ!!!:)))
Καλό απόγευμα Χρίστο!
hithtoly (23.06.2009)
να σε καλά καλή συνέχεια.
sven (23.06.2009)

Χρίστο,

νομίζω πως σε καταλαβαίνω πολύ, καθώς πέρασα ακριβώς από ανάλογη φάση μετά από 16 χρόνια παραμονής στο εξωτερικό. Στη διάρκεια των πρώτων τριών χρόνων, έρχονταν νύχτες που ξυπνούσα κλαμμένος, εξαιτίας κάποιου ονείρου που αφορούσε όσα αποχωρίστηκα και αυτά που συνάντησα μετά τον επαναπατρισμό μου.
Εκτός από τις αλλαγές που έχουν γίνει τόσο σε μας τους ίδιους όσο και στους ανθρώπους που αφήσαμε πίσω μας και ξανασυναντάμε μόνιμα πλέον -γιατί στις διακοπές μας τους συναντούσαμε και πάλι, αλλά είναι τότε εντελώς διαφορετικά και συνήθως σύντομα και ευχάριστα- έχουμε στο μυαλό μας συνήθως μια εξιδανικευμένη κατάσταση αυτού που αφήσαμε, αρνούμενοι να αποδεχθούμε ότι έχει αλλάξει και μη συνειδητοποιώντας και το πόσο αλλάξαμε κι εμείς. Θεωρούμε, συνήθως, πως η ευθύνη είναι μόνο δική τους, γιατί η διάθεση επικοινωνίας και επαναπροσέγγισης εκ μέρους μας υπάρχει.
Το θέμα είναι ακόμα πιο περίπλοκο, αρκούμε όμως, λόγω στενότητας του χώρου, στα συγκεκριμένα σαν ερέθισμα σκέψης...
Η πραγματική προσαρμογή θέλει αρκετό χρόνο, περισσότερο από αυτόν που συνήθως νομίζουμε. Και το κυριότερο: το να πάψεις να πονάς ή να βασανίζεσαι δεν σημαίνει κατ΄ανάγκην πως προσαρμόσθηκες. Κάποιες φορές σημαίνει ακριβώς το αντίθετο!!!

Καλό σου μεσημέρι

hithtoly (23.06.2009)
σβεν ανατριχιαστικό το πόστ σου. φαίνεται από μερικές προτάσεις οτι όντως το έχεις περάσει..να σε καλά που το μοιράστηκες μαζί μας. δεν επιρρίπτω ευθύνες. απλά μια σημείωση ήταν.έχω καταλάβει πως για να προσαρμοστώ πρέπει να περάσει καιρός.αρκετός καιρός. μακάρι να μου έρθουν όλα δεξιά.
movflower (23.06.2009)
Οι εκτός Κύπρου, δεν μπορούνε να καταλαβουν για τί πράγμα μιλάς. -Συγγνώμη παιδάκια αλλά πραγματικά δεν μπορείτε να καταλάβετε, ούτε τα παιδάκια των επαρχιακών περιοχών!-
Είναι κολλητική η ασθένεια, το έχω παρατηρήσει. Άτομα, που παραπονιούνταν πέρσι, κάνουν τα ίδια φέτος στους επανανεοφερμένους.
Χαρακτηριστική ατάκα, που άκουσε παιδικός μου φίλος από άλλο παιδικό μας φίλο στα παρακάλια του να πάνε επιτέλους κάπου έξω.
- Έχω φιλενάδα, δεν γυρεύκουμαι!
Που υπάρχει δλδ το πουάντ αλλά ΕΛΕΟΣ!!!

Αν πάλι το καλοσκεφτείς όμως, πού να πας;Πόσα καινούρια μέρη πιάστηκαν στην Λευκωσία ή στην Κύπρο γενικότερα; Μα τον Θεό, έχουμε εφεύρει τα δεινοσαυρικά μέρη εξόδου στο νησί!-τα υπόλοιπα κάνουν γκεστ εμφανίσεις μιας σεζόν- Όλο τα ίδια και τα ίδια, τα βαριέσαι. Και με τη βαρεμάρα, έρχεται και η κατηφόρα. Και με την κατηφόρα, έρχεται το κουκκούλωμα και τα μπεμπέ κλπ κλπ κλπ...

Εννά μάθεις να τους ξαναγαπάς, όσους αξίζουν. Οι υπόλοιποι, είναι απλά γνωστοί.

Κι όλοι, κουρασμένοι. Ίσως να είναι και θέμα ηλικίας...ξέρω;

kithara-woman (23.06.2009)
Συμφωνώ 1000% από την πρώτη μέχρι την τελευταία λέξη!!
Μην νομίζεις,παντού έτσι είναι.Εδώ στην Αθήνα να δεις...Που έχουν και τη δικαιολογία-και καλά-της απόστασης...Εγώ δεν το πστεύω!Αν κάποιος θέλει να σε δει,κι από την Αυστραλία θα έρθει!Να δεις τι αποστάσεις κάνω μες την Αθήνα!Και δεν έχω αμάξι,με τα λεωφορεία.Δεν έχω κανένα πρόβλημα.Υπάρχουν επίσης και τα ταξί.
Νέοι άνθρωποι εντελώς μουχλιασμένοι,τους λες για βόλτα και μονίμως είναι κουρασμένοι.Αν στα 25 και στα 30 και στα 35 είναι ψόφιοι,στα 50 τι θα κάνουν;Έλεος!
Μια φιλία πως να κρατηθεί με το να βλέπεις κάποιον μια φορά το μήνα;Μια βόλτα είναι,δεν τους βάζεις και να σκάψουν.
Πλέον πάω μόνη σχεδόν παντού,διακοπες,μπάνια,συναυλίες.Σε σπάνιες αναλαμπές φίλων,μπορεί και να βρω παρέα για κανένα σινεμά.
Εντάξει,δεν το παίζω υπεράνω,κι εγώ κάποιες ώρες αρνούμαι να πάω κάπου αλλά δεν το κάνω επειδή δεν θέλω.Συνήθως είμαι κακοδιαθετη και δεν θέλω να χαλάσω και του άλλου την διάθεση.Ο μοναδικός λόγος που αρνούμαι κάτι.Αν είμαι κακοδιάθετη,θέλω να είμαι και μόνη.
Ο πιο σίγουρος τρόπος για να χάσεις κάτι είναι να το έχεις δεδομένο.Όσοι με είχαν δεδομένη κατά καιρούς,σιγά σιγά άρχισα να ξενερώνω,να βαριέμαι και στο τέλος όλα χάλασαν...Σε φιλιές αναφέρομαι πάντα,όσα είπα.
Αχ,αυτό το Λονδίνο...Κλαψ!Μην μου το λες!χαχαχα!ααααχχχχχ... ;-)
hithtoly (23.06.2009)
mov ασχολίαστη η ατάκα!καταλαβαίνω τι λες για το νησί αλλά οκ εγω δε μπορώ να το αλλάξω αυτό. αυτό που λες είναι σωστό. το λυπηρό είναι οτι η αφορμή για το πόστ είναι ένας από τους παιδικούς μου φίλους. λυπηρό. με το που βρήκε δεσμό εξαφανιζόλ!σε λα βι!χεχεεχε

κιθάρα μου καλή μου καλημέρα τι γίνεσαι? ακριβώς αυτό λέω. μούχλα στα 30? δλδ στα 60 τί θα κάνετε? και ο παιδικός φίλος μόλις μου ακύρωσε το Σάββατο γιατί έχει μια άλλη υποχρέωση(δλδ ο δεσμός αντέδρασε μπάς και μείνει μόνος σαββατόβραδο!). Ε σόρρυ αυτό σημαίνει ότι θα τον δώ το άλλο σαβ/κο (και αν!) αυτό σημαίνει 1 μήνα!!!! ε τι σκ*τά φιλία θα μείνει σε 1 χρόνο! αυτό εννούσα!ξενερώνεις, βαριέσαι και χαλιέσαι και απλά φεύγεις! τίποτα τραγικό,απλά λυπηρό.

τη καλησπέρα μου και στις 2
Tsipouraki (24.06.2009)
Αχ βρε Hithtoly, τι να σου πω τώρα? Ότι σε καταλαβαίνω? ΟΚ, θα σου το πω!Σε καταλαβαίνω, κι εγώ, όπως και οι περισσότεροι που διάβασαν το κείμενό σου. Θα συμφωνήσω πολύ με το Sven ότι χρειάζεται αρκετός χρόνος… Αυτά που σκέφτομαι όμως επίσης είναι τα εξής:
-Λείπεις πολλά χρόνια και κάποιοι «έμαθαν» να ζουν και χωρίς εσένα...
-Ο παιδικός σου φίλος (που ακύρωσε για το Σάββατο) μπορεί να είναι πάρα πολύ ερωτευμένος και να τά’χει δώσει όλα εκεί…. (καλώς ή κακώς)
-Κάποιοι μπορεί να φορτώθηκαν υποχρεώσεις που δεν ξέρουν πώς να τις διαχειριστούν και χρειάζονται και αυτοί το χρόνο τους...
-Εσύ, τους έχεις πει ή δείξει με κάποιον τρόπο ότι πραγματικά σου λείπουν και ότι πραγματικά τους έχεις ανάγκη….? Δεν εννοώ να παρακαλέσεις, απλά κάποιες φορές μερικά πράγματα πρέπει να λέγονται ή/και να ακούγονται…
Είναι και αυτή η αγάπη η φούξια… Και ενώ πραγματικά σε πιστεύω όταν λες ότι είσαι τυχερός που τη γνώρισες, την αγάπησες κλπ., παρ’όλα αυτά είναι φανερό ότι αυτός ο ανεκπλήρωτος έρωτας σε έχει κάνει ευάλωτο.
Έρωτας ανεκπλήρωτος (που μάλιστα θα φύγει και για Αμερική), αλλά και φίλοι απόντες…. Βαρύ το φορτίο….
Για να μη μακρηγορήσω άλλο, αν έχεις μιλήσει ειλικρινά και μέσα απ’τη καρδιά σου με τους φίλους σου και η αντίδρασή τους είναι χλιαρή, τότε ο χρόνος, η καρδιά σου ή/και η λογική σου θα σου βρουν τη λύση.
Αν δεν τα έχετε πει (όπως τα λέγαμε όταν είμαστε έφηβοι), μίλησέ τους. Μπορεί να βγει κάτι καλό. Αν όχι, οκ, τουλάχιστον δε θα έχεις πέσει αμαχητί...
Εύχομαι όλα καλά!!!
hithtoly (24.06.2009)
τσιπουράκι να σε καλά για το πόστ σου. ο έρωτας που πάει για αμερική και η αγάπη φούξια δεν είναι το ίδιο πρόσωπο.και εγώ σκέφτομαι να τους μιλήσω ξανά. μίλησα λίγο αλλά σκέφτομαι και εγώ να μιλήσω ξανά.δεν είναι ότι δε ξέρω απλά ο κόσμος εκτός μεσογείου είναι πολύ πιο κούλ και ισορροπημένος στις σχέσεις του παρα εδώ.τι να πω....και εγώ ερωτεύτηκα...αλλά δεν έπεσα τόσο χαμηλά γιατι το να ξεχάσεις φιλία 24 χρονών, είναι για μένα αδιανόητο.
inappropriate (24.06.2009)
Αχ αυτή η φιλία...κι αχ όλες οι ανθρώπινες σχέσεις γενικά...που είναι δύσκολες και μας παιδεύουν, αλλά και που ταυτόχρονα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας...
Όπως είπες και συ θέλουν χρόνο, κόπο και αγώνα για να επιβιώσουν γι' αυτό συνέχισε και όλα θα πάνε καλά..Μην απογοητεύεσαι, είναι αρχή ακόμα..να δεις που σιγά σιγά θα βρεις πάλι το χώρο σου στη ζωή των φίλων σου, τουλάχιστον εκείνων που αξίζουν να μείνουν δίπλα σου γιατί πραγματικά νοιάζονται για σένα. Δώστους απλά μια ευκαιρία να σε ξαναμάθουν, οι άνθρωποι εύκολα ξεσυνηθίζουν στην απουσία κάποιου, αλλά όταν υπάρχει αληθινό ενδιαφέρον θα καταφέρουν να βρουν ξανά το δρόμο :)
hithtoly (24.06.2009)
καταλαβαίνω τι λές inappropriate να σε καλά. έχω ξεμάθει πως είναι να μεγαλώνεις στη Μεσόγειο. από απόσταση όλα ήταν πιο εύκολα.να σε καλά.
Tsipouraki (24.06.2009)
Oops, φάουλ! Με συγχωρείς Χρίστο που μπέρδεψα 2 τόσο σημαντικά για σένα πρόσωπα…:(
Αλλά δεν είναι το μόνο που μπέρδεψα… Εδώ έγραψα "όπως όταν ΕΙΜΑΣΤΕ έφηβοι"… Λες και είμαστε ακόμη :D Αλλά και πάλι…γιατί όχι;
hithtoly (24.06.2009)
χαχαχαχχα ναι δε πειράζει. έφηβοι είμαστε στη ψυχή. μα ακόμα και όταν νομίζουμε πως έχουμε μεγαλώσει, τότε πάντα κάτι συμβαίνει και ανατρέπονται όλα.
ZARATHUSTRA (25.06.2009)
Χρίστο νιωθω σαν να το εχω γραψει εγω
αυτο το κειμενο. Απο αυτα που διαβασα ειμαι σιγουρος πως ξερεις να βαδιζεις και πως παιζεται το εργο. Φαινεσαι ψαγμενος και ολα θα σου πανε καλα.
Δεν πειραζει... λιγοι φιλοι και καλοι.
Να περνας καλα.
hithtoly (25.06.2009)
Zarathustra καλημέρα. να σε καλά σ' ευχαριστώ.το έχω αναλύσει το πράμα όντως λίγο περισσότερο από ότι περίμενα. μίλησα τελικά με το φιλαράκο και τουλάχιστο όπως λέει και το τσιπουράκι, αν πέσω δε θα πέσω αμαχητι.τη καλημέρα μου.

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
hithtoly

Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/hithtoly



Επίσημοι αναγνώστες (9)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links