ιδού λοιπόν, η τελευταία "κραυγή αγωνίας" των εθνικών δια στόματος πυθίας:
«Είπατε τώ βασιλεί, χαμαί πέσε δαίδαλος αυλά, ουκέτι Φοίβος έχει καλύβην, ου μάντιδα δάφνην, ουδέ παγάν λαλέουσαν. Απέσβετο και το λάλον ύδωρ»
σύμφωνα με τα ελληνικά βιβλία "ιστορίας"-πηγές παρα-μόρφωσης και παρα-λογικής-ο αυτοκράτωρ Ιουλιανός ο φιλόσοφος, παραπλανητικώς καλούμενος και παραβάτης, έστειλε το έτος 361 τον ορειβάσιο, γιατρό από την Πέργαμο, να λάβη τον "τελευταίο"χρησμό. αφού αναφέρω ότι α) ο χρησμός δεν μοιάζει με κανέναν από τους γνωστούς χρησμούς του μαντείου των δελφών που γνωρίζουμε και β) ο χρησμός λέγεται ότι εφευρέθηκε-καταγράφηκε τον 11ο αιώνα από βυζαντινό χρονογράφο Γεώργιο Κεδρηνό (αλήθεια τον 11ο αιώνα μετά χριστόν ακόμα ενοχλούσαν οι εθνικοί??? ρε τους "αστείους") να πώ το εξής λογικοφανές:
τί μπορεί να ειπωθή για μια θρησκεία η οποία χρησιμοποιεί χρησμό της προηγούμενης θρησκείας και την αποδέχεται ως αληθη, για να αποδείξη ότι η προηγούμενη θρησκεία(άρα και οι χρησμοί της) ήταν πλάνη και ψέμμα? το αφήνω στην κρίσι σας. επειδή θέλετε επιχειρήματα με ψυχραιμία. να κραυγάζουν ενάντια στους "κακούς" που αμφισβητούν "όσια και ιερά", ξέρουν πολλοί.
ελπίζω όσοι έχουν αντίρρησι να κατάλαβαν τον χρησμό. αν όχι, μάλλον υπάρχει και πρόβλημα κατανοήσεως και στις πηγές(τις παλίες) που παραθέτουν οι ίδιοι . εκτός κι αν η όποια επιχειρηματολογία στηρίζεται στους παπαδες και "δασκάλους" του σημερα...