ελληνική μουσική
    530 online   ·  210.876 μέλη
    vouliakis
    27.12.2004, 11:33
    Όχι, απλά προσπαθώ να πω ότι αν ψάχνουμε συσχετισμούς, πάντα κάτι βρίσκουμε...
    Πρόσφατα διάβασα κι ένα σχόλιο κάποιου που συνδέει το τραγούδι με το παλαιότερο Farewell Angelina.
    Θεωρεί ότι εκφράζει τη νοσταλγία του -χριστιανού τότε- Dylan με τον "παλαιότερο" αμφισβητία εαυτό του και τη σχέση του με την Baez.
    Tall man είναι αυτός ο "παλαιός" Dylan και ακόμα και οι τονικότητες των δύο τραγουδιών όπως και κάθε τι σουρεαλιστικό στο τραγούδι Angelina ,είναι σύμβολο-προέκταση αυτής της νοσταλγίας για τη ζωή του με την Baez.

    revekka
    27.12.2004, 12:46
    εξαρτάται πως και που τους ψάχνουμε τους συσχετισμούς, δεν έχω σχετίσει κάποιες έννοιες απο το πουθενά, υπάρχουν ιδέες και συμπεριφορά, στάση προς τη ζωή, που συνδέουν τα τραγούδια του dylan.

    ο μεταφορικός λόγος, οι προσωποποιήσεις, η πολιτική, η αγάπη, ο έρωτας, είναι τεχνικές που χρησιμοποιεί ανέκαθεν, είναι θέματα που τον απασχολούσαν απο πάντα, και απο πριν να αρχίσει να γράφει.
    vouliakis
    27.12.2004, 17:18
    Συμφωνώ. Τα παραπάνω που γράφω αφορούν μόνο στο συγκεκριμένο τραγούδι. Είναι έξω από το "κλίμα" των τραγουδιών που έγραφε ο Dylan εκείνη την εποχή.

    Δεν θεωρώ κακό να συσχετίσεις έννοιες "από το πουθενά". Είναι κάτι που από μόνο του μπορεί να είναι δημιουργία.


    revekka
    27.12.2004, 19:22
    όλες οι έννοιες έχουν και θετική και αρνητική πλευρά, ο συσχετισμός απο το πουθενά μπορεί να είναι δημιουργία, μπορεί όμως να είναι και άτοπος (για να πώ το ελάχιστο).
    τελικά, δε μου είπες τι νομίζεις για τις σκέψεις μου για το Angelina.

    p.s: orfeus τι κάνεις, το ριξες στις μπύρες τωρα τελευταία
    να μην πω για τον astron....αλλά ξέρω οτι τα διαβάζει
    Orfeus
    27.12.2004, 19:31


    Πω, πω...

    Έλειψα για λίγο και έγινε χαμός από τα σχόλια για το τραγούδι...

    Μπράβο, μπράβο...

    Ρεβέκκα...
    Είναι αλήθεια ότι το έριξα όχι μόνο στις μπύρες, αλλά και σε ένα καταπληκτικό κρασί από την ......Αργεντινή!!!!!


    vouliakis
    27.12.2004, 21:29
    Παιδιά, σ' αυτό το σημείο, λίγο γέλιο δεν βλάπτει. Νομίζω, θα μας "χαλαρώσει" όλους. Κοιτάξτε εδώ...


    vouliakis
    28.12.2004, 16:34
    Πέρα λοιπόν από την πλάκα, ας ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας.

    Θεωρώντας ότι ο Dylan -τουλάχιστον σ' αυτή τη φάση του έργου του που εξετάζουμε- είναι "απόγονος" των μοντερνιστών και επειδή ζούμε -πλέον- στη μεταμοντέρνα εποχή, κρίνω σκόπιμο να αναφερθώ στα χαρακτηριστικά του μοντερνισμού όπως αυτά εκδηλώνονται στη λογοτεχνία.


    Ο μοντερνισμός.

    Οι πολύμορφες εκφράσεις μιας νέας αισθητικής που αποδίδονται με τον όρο μοντερνισμός (ή νεωτερική λογοτεχνία), συστηματοποιούνται και αποκρυσταλλώνονται την περίοδο 1890-1920. Τη νέα αυτή αισθητική προαναγγέλλει η ποίηση του Baudelaire. Στην πεζογραφία σημαντικότερος πρόδρομος θεωρείται ο Flaubert, ενώ βασικοί εκπρόσωποί της στον 20ο αιώνα είναι οι Γάλλοι Marcel Proust και Andre Gide, οι Άγγλοι D.H Lawrence και Virginia Woolf, ο Ιρλανδός James Joyce, ο Samuel Beckett, ο Γερμανός Thomas Mann, ο Τσέχος Franz Kafka και οι Αυστριακοί Robert Musil και Herman Broch.

    Η εξέλιξη της επιστήμης, με τις θεωρίες του Αϊνστάιν και του Πλανκ, αντικρούει την πεποίθηση ότι ο φυσικός κόσμος μπορεί να αναλυθεί λογικά. Η ψυχολογία του Φρόυντ μιλά για τις σκοτεινές περιοχές της ανθρώπινης ψυχής και το ρόλο του ενστίκτου στη συμπεριφορά. Ο Μπερξόν θα διαχωρίσει τον χρόνο της ψυχικής βίωσης που δεν είναι ενιαίος ούτε ομοιογενής, από τον ‘κοινό’ χρόνο που υπολογίζεται με μαθηματική ακρίβεια. Ο Γάλλος φιλόσοφος, μαζί με τον Αμερικανό ψυχολόγο William James, τονίζουν ότι ‘η συνείδηση του ανθρώπου δεν μπορεί να αναλυθεί σε διακριτά τμήματα γιατί βρίσκεται σε συνεχή κίνηση.’

    Ο μοντερνισμός καλλιεργεί την πεποίθηση ότι το υποκειμενικό εγώ έχει πολλαπλές, πολύπλοκες και αντιφατικές πλευρές, που κατακερματίζουν την ταυτότητά του. Απορρίπτει τη ευθύγραμμη αφήγηση, την αιτιατή αλληλουχία και την παραδοσιακή ψυχολογία.[1]



    Ο James Joyce, στηρίζεται -από τεχνικής άποψης- στη θεωρία του ‘περί επιφανειών’: ορισμένες φαινομενικά ασήμαντες συγκυρίες ή κάποια περιστατικά λειτουργούν ως εκλάμψεις φανερώνοντας στον παρατηρητή την εσωτερική αλήθεια ενός προσώπου

    Είναι επίσης φανερά στο έργο του, δυο βασικά χαρακτηριστικά του μοντερνισμού: αμεσότητα και διείσδυση.

    Ο χρόνος γίνεται συνειρμικός, ‘ψυχολογικός’: εν μέρει κατακερματίζεται. Ο χώρος παραμένει ενιαίος: Χώρος γεμάτος σύμβολα που λειτουργούν όπως τα έργα των κυβιστών: απεικονίζουν ταυτόχρονα διαφορετικές όψεις του ιδίου αντικειμένου.


    Στα έργα της Βιρτζίνια Γουλφ, ‘η υπόθεση δίνεται θραυσματικά και έμμεσα, μέσα από εντυπώσεις, ήχους και εικόνες. Ο αναγνώστης καλείται να παρέμβει ενεργητικά για να ανασυνθέσει τον μύθο, προβληματιζόμενος για την έννοια του χρόνου, τη γραμμική του διάταξη και την πραγματική του διάρκεια ως χρονική στιγμή και συνέχεια.’[2]

    Η Virginia Woolf , αμφισβητεί την άμεση σχέση συμβόλου – σημαινομένου. Επίσης, ανατρέπει το αξίωμα ότι το σύμβολο ενεργεί ως σημαίνον. ‘Τα καθολικά σύμβολα μεταποιούνται σε ιδιωτικά.’[3] Έχει εξωθήσει την λεπτή και ‘εξονυχιστική’ τέχνη της πέρα από τον ορθό λόγο. Δράση και πλοκή δεν παίζουν πιά κανένα σχεδόν ρόλο. Στο έργο της, προσπαθεί να κάνει αισθητή την ρέουσα και ασύλληπτη ζωή της συνείδησης, να αναδείξει τις συνεχείς αποχρώσεις του κόσμου που μας περιβάλλει και που –πέρα από το εγώ- δεν έχει καμμια δική του υπόσταση.

    Ο στοχασμός έχει το προβάδισμα. Ο χρόνος έχει διασπασθεί και ανασυγκροτηθεί. Έχει γίνει χρόνος της ψυχικής βίωσης, υποκειμενικός. Οι ήρωες παρουσιάζονται χωρίς ολοκληρωμένη ταυτότητα, ενώ ο κοινωνικός περίγυρος παραμένει αμέτοχος –περιορίζεται σε ρόλο παρατηρητή ή είναι ανύπαρκτος.





    --------------------------------------------------------------------------------

    [1] Benoit-Dusausoy A., Fontaine G., Ευρωπαϊκά Γράμματα, Ιστορία της Ευρωπαϊκής Λογοτεχνίας, Τόμος Γ, εκδ.Σοκόλη, Αθήνα 1999, σελ.65

    [2] Εισαγωγικό σχόλιο για την ηλεκτρονική έκδοση του διηγήματος της Virginia Woolf, Εικόνες τρεις, μετάφραση Γιώργος Δέλιος, από http://www.komvos.edu.gr/diaglossiki/MetafrasmeniPezogafia.htm

    [3] Αριστηνός Γ., Το μεταμοντέρνο ως συμβεβηκός, από τον τόμο Μοντέρνο-Μεταμοντέρνο, Σμίλη, Αθήνα 1988, σελ.143

    revekka
    03.01.2005, 13:36
    πάμε παρακάτω

    First Release
    Down in the Groove
    1988

    SILVIO

    Stake my future on a hell of a past
    Looks like tomorrow is coming on fast
    Ain't complaining 'bout what I got
    Seen better times, but who has not?

    Silvio
    Silver and gold
    Won't buy back the beat of a heart grown cold
    Silvio
    I gotta go
    Find out something only dead men know

    Honest as the next jade rolling that stone
    When I come knocking don't throw me no bone
    I'm an old boll weevil looking for a home
    If you don't like it you can leave me alone

    I can snap my fingers and require the rain
    From a clear blue sky and turn it off again
    I can stroke your body and relieve your pain
    And charm the whistle off an evening train

    I give what I got until I got no more
    I take what I get until I even the score
    You know I love you and furthermore
    When it's time to go you got an open door

    I can tell you fancy, I can tell you plain
    You give something up for everything you gain
    Since every pleasure's got an edge of pain
    Pay for your ticket and don't complain

    One of these days and it won't be long
    Going down in the valley and sing my song
    I will sing it loud and sing it strong
    Let the echo decide if I was right or wrong

    Silvio
    Silver and gold
    Won't buy back the beat of a heart grown cold
    Silvio
    I gotta go
    Find out something only dead men know

    Orfeus
    03.01.2005, 15:56
    Με το δεδομένο ότι οι στίχοι του "Silvio" δεν είναι του Dylan αλλά του Robert Hunter (Grateful Dead), δεν έχω να πω κάτι.

    Τέθηκε το ερώτημα εάν οι στίχοι αναφέρονται στον Κουβανό Ποιητή/Τραγουδοποιό Silvio Rodriguez.

    Ο Hunter απάντησε ότι δεν έχει ακούσει ποτέ το όνομα Silvio Rodriguez.
    Ο Dylan βρήκε τους στίχους στο σημειωματάριο του Hunter σε μια επίσκεψη που του είχε κάνει και τους έβαλε μουσική.


    vouliakis
    03.01.2005, 18:50
    Ολική επαναφορά στον Dylan, λοιπόν και "παραθέτω" κάτι συγκλονιστικά απλό (;):

    It's All Over Now, Baby Blue


    You must leave now,
    take what you need,
    you think will last.
    But whatever you wish to keep,
    you better grab it fast.
    Yonder stands your orphan with his gun,
    Crying like a fire in the sun.
    Look out the saints are comin' through
    And it's all over now, Baby Blue.

    The highway is for gamblers,
    better use your sense.
    Take what you have gathered from coincidence.
    The empty-handed painter from your streets
    Is drawing crazy patterns on your sheets.
    This sky, too, is folding under you
    And it's all over now, Baby Blue.

    All your seasick sailors, they are rowing home.
    All your reindeer armies, are all going home.
    The lover who just walked out your door
    Has taken all his blankets from the floor.
    The carpet, too, is moving under you
    And it's all over now, Baby Blue.

    Leave your stepping stones behind,
    something calls for you.
    Forget the dead you've left,
    they will not follow you.
    The vagabond who's rapping at your door
    Is standing in the clothes that you once wore.
    Strike another match, go start anew
    And it's all over now, Baby Blue.



    revekka
    03.01.2005, 19:58
    βρε orfEA, βρε orfEA, και επειδή δεν είναι του dylan οι στίχοι δεν έχεις καμιά έμπνευση? άσε που ήδη μας είπες ένα-δυό πραγματάκια.

    μα πως γίνεται ο hunter να μην έχει ακούσει για τον silvio rodriguez, αφού είναι πασίγνωστος, οι μεξικανοί τον λατρεύουν και όχι μόνο αυτοί, όλη η λατινική Αμερική και εγώ επίσης!

    υ.γ: για το baby blue θα επανέλθω
    Orfeus
    04.01.2005, 03:25
    Καλά ντε... Μη φωνάζεις...

    Για το Baby Blue, θα επανέλθω κι' εγώ!!!


    Orfeus
    04.01.2005, 17:07
    It's All Over Now, Baby Blue

    You must leave now,
    take what you need,
    you think will last.
    But whatever you wish to keep,
    you better grab it fast.
    Yonder stands your orphan with his gun,
    Crying like a fire in the sun.
    Look out the saints are comin' through
    And it's all over now, Baby Blue.

    The highway is for gamblers,
    better use your sense.
    Take what you have gathered from coincidence.
    The empty-handed painter from your streets
    Is drawing crazy patterns on your sheets.
    This sky, too, is folding under you
    And it's all over now, Baby Blue.

    All your seasick sailors, they are rowing home.
    All your reindeer armies, are all going home.
    The lover who just walked out your door
    Has taken all his blankets from the floor.
    The carpet, too, is moving under you
    And it's all over now, Baby Blue.

    Leave your stepping stones behind,
    something calls for you.
    Forget the dead you've left,
    they will not follow you.
    The vagabond who's rapping at your door
    Is standing in the clothes that you once wore.
    Strike another match, go start anew
    And it's all over now, Baby Blue.
    It's All Over Now, Baby Blue


    Το "It's All Over Now Baby Blue", βρίσκεται μέσα στο άλμπουμ "Bringing It All Back Home" (1967) και αυτό το άλμπουμ, σημειώνει μία μεγάλη αλλαγή στην πορεία του Dylan. Ήρθε αμέσως μετά το “Another Side of…” και πριν το “Highway 61…”.

    Είχε πει τότε:
    "Η Αλήθεια είναι Χάος. Ίσως η Ομορφιά να είναι Χάος".

    Είχε πει κι’ άλλα:
    "Δεν θέλω να γίνω Μπαχ, Μότσαρτ, Τζέϊμς Ντην ή Τολστόι. Τα μεγάλα βιβλία έχουν γραφτεί και τα μεγάλα λόγια έχουν ειπωθεί. Προσπαθώ να σκιτσάρω και να σας πω αυτό που συμβαίνει. Αν και δεν είναι βέβαιο ότι καταλαβαίνω πολύ καλά τι είναι αυτό που συμβαίνει γύρω μου.
    Γνωρίζω ότι όλοι μια μέρα θα πεθάνουμε και κανενός ο θάνατος δεν θα σταματήσει τον κόσμο από το να προχωράει.
    Οι στίχοι μου είναι γραμμένοι σε έναν ρυθμό α-ποιητικής παραμόρφωσης, ντυμένοι με μία απλή μελωδική γραμμή.
    Ένα τραγούδι, είναι κάτι που μπορεί από μόνο του να προχωρήσει παραπέρα. Λέω πως είμαι Τραγουδοποιός και τα τραγούδια μου είναι το γυμνό μου σώμα. Μερικοί λένε πως είμαι Ποιητής. Δεν έχει διαφορά. Τα ποιήματά μου, είναι το γυμνό μου σώμα."


    Το άλμπουμ, μετά από τα καταιγιστικά “Gates of Eden” & “It’s Alright Ma…” τελειώνει με το …καλμαρισμένο "It's All Over Now, Baby Blue". Μία θαυμάσια και δηκτική μπαλάντα όπου ο Dylan λέει αντίο σε πολλά πράγματα. Στην νεανική του αθωότητα, σε έναν αριθμό γυναικών που είχαν -μέχρι τότε- περάσει από τη ζωή του (π.χ. Rotolo & Baez) και στο folk κίνημα διαμαρτυρίας. Όλα αυτά τα αφήνει πίσω.

    Οι στίχοι:

    "The lover who just walked out your door
    Has taken all his blankets from the floor"


    και:

    "Leave your stepping stones behind, something calls for you
    Forget the dead you've left, they will not follow you"


    Δίνουν έμφαση σε αυτά που γράφει ο ίδιος στο εξώφυλλο του δίσκου και αναφέρω πιο πάνω, περί Μπαχ & Μότσαρτ.

    Και όταν τραγουδάει για τον:

    "vagabond who is standing in the clothes that you once wore"

    σίγουρα φωτογραφίζει τον εαυτό του που βρίσκεται σήμερα στη θέση εκείνων των μεγάλων.

    “Κι’ εγώ θα “φύγω” μια μέρα. Όπως Εκείνοι. Όπως όλοι μας.”

    Αλλά εσύ μη λυπάσαι….

    ”Strike another match, go start anew….”

    Μπορεί να νομίζεις ότι:

    “The sky too, is folding under you….”

    Μπορεί να νομίζεις ότι:

    “The carpet too, is moving under you…”

    Αλλά εσύ baby blue μην απογοητεύεσαι….

    ”Strike another match, go start anew….”


    Δεν είναι σπουδαίος ο Ποιητής μας;





    Music, is your only friend until the ...end!!!!


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Orfeus on 04-01-2005 17:15 ]
    revekka
    05.01.2005, 13:08
    take what you need, you think will last
    διάλεξε τι χρειάζεσαι, τι θέλεις να κρατήσεις που νομίζεις εσύ πως θα διαρκέσει

    strike another match, go start anew
    καινούρια αρχή, ανάβεις καινούρια φλόγα αλλά....σπίρτου, που δεν κρατάει. αρχίζεις ξανά, μα θα υπάρχει κι άλλο τέλος, κι άλλη αρχή...μπορεί εσύ να διαλέξεις ο,τι θέλεις που νομίζεις πως θα διαρκέσει αλλά...δεν είναι για πάντα (ούτε εσύ είσαι για πάντα) η φλόγα του σπίρτου θα σβήσει, και θα ανάψεις άλλο
    (κι άμα σου τελειώσουν τα σπίρτα...πας στον μπακάλη!)

    keep rolling
    Orfeus
    05.01.2005, 17:24
    Quote:

    Το μέλος revekka στις 05-01-2005 στις 13:08 έγραψε:

    η φλόγα του σπίρτου θα σβήσει, και θα ανάψεις άλλο
    (κι άμα σου τελειώσουν τα σπίρτα...πας στον μπακάλη!)

    keep rolling





    Ρεβέκκα μου....
    Θα πάρω ....αναπτήρα!!!!


    vouliakis
    05.01.2005, 22:04
    Baby Blue
    Μια γυναίκα παθητική: όλοι -και όλα- την έχουν εγκαταλείψει.
    Αυτή διάλεξε ο Dylan για να περιγράψει -σε αντιδιαστολή- την ένταση που γεννούν οι προτροπές για αναθεωρήσεις (δημιουργικές ή καταστροφικές), για ανεξερεύνητες διεξόδους.

    Μήπως ο Dylan γίνεται γι αυτή τη γυναίκα ένας Ορφέας που θα την οδηγήσει μακριά από το βασίλειο των νεκρών;

    Ή μήπως η Baby Blue είναι μια ήδη νεκρή μητρική φιγούρα: το -νεκρό- αμερικάνικο όνειρο. Η ίδια η Αμερική, που τα παιδιά της εκείνη την εποχή -από τον Φεβρουάριο του '65- πέθαιναν στο Βιετνάμ;
    Orfeus
    06.01.2005, 00:21
    Όλα τα σενάρια "παίζουνε".

    Γιατί όχι;

    Και το δικό σου σενάριο Παναγιώτη, πολύ μου αρέσει.



    Υ.Γ. Έβαλες κι' εμένα μέσα... Τι άλλο θέλω;

    Θα πιω πάλι...
    Orfeus
    09.01.2005, 16:38
    Quote:

    Το μέλος revekka στις 03-01-2005 στις 19:58 έγραψε:

    …….μα πως γίνεται ο Hunter να μην έχει ακούσει για τον Silvio Rodriguez, αφού είναι πασίγνωστος, οι μεξικανοί τον λατρεύουν και όχι μόνο αυτοί, όλη η λατινική Αμερική και εγώ επίσης!





    Νομίζω ότι ο κατάλληλος για να σου απαντήσει, είναι ο ίδιος ο ……Hunter.



    Εγώ, σου έχω …….αυτό:

    Εάν…….

    - Προτιμάς να αγοράσεις καινούργιες μπότες, αντί κάτι για να φας,

    - Έχεις λογαριασμό στην τράπεζα του Montreal,

    - Οδηγείς μόνο μηχανές "Triumph",

    - Φοράς στο λαιμό σου βάση για φυσαρμόνικα όταν κυκλοφορείς έξω,

    - Έχεις έναν Βαλέ Κούπα στο πορτοφόλι σου,

    - Αγοράσεις ένα pony και το ονομάσεις Lucifer,

    - Ο πεθερός σου λέγεται Mr. Jones,

    - Δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνουν στιχάκια όπως το: "My love is like some raven, at my window with a broken wing" αλλά τα βρίσκεις θαυμάσια,

    - Όταν σε ρωτάνε: "what's love?" Απαντάς: "Love is just a four-letter word",

    - Όταν χωρίζεις με το κορίτσι/αγόρι σου του λες: "Strike another match go start a new, it's all over now baby blue"

    - Έχεις διαβάσει όλα τα βιβλία του F. Scott Fitzgerald,

    - Προσπαθείς να φανταστείς πως θα ήταν τα παιδιά του Dylan και της Baez,

    - Έχεις έναν χάρτη των ΗΠΑ με όλες τις πόλεις που ο Dylan αναφέρει στα τραγούδια του,

    - Έχεις λυπημένα μάτια και είσαι από τα Lowlands,

    - Αγνοείς όσους από τους φίλους και γνωστούς σου έχουν γενέθλια στις 24 του Μάη,

    - Έχεις flash back από τα '60'sτότε που άκουγες το "Like a Rolling Stone", αλλά γεννήθηκες μετά από …….την κυκλοφορία του δίσκου που περιέχει το τραγούδι,

    - Η e-mail διεύθυνσή σου είναι τίτλος τραγουδιού του Dylan,

    - Ονομάσεις τον δρόμο που μένεις "Desolation Row",

    - Ψάχνεις να βρεις τη Μούσα σου στην Honolulu, στο San Francisco και στην Ashtabula,

    - Κάθε πρωί πίνεις “one more cup of coffee for the road”,


    - Αρχίσεις ξανά να χρονολογείς και υπολογίζεις ότι το “μηδέν” είναι το 1941 και αντί να λες μ.Χ. (μετά Χριστόν), λες μ.Ν. (μετά Ντύλαν),

    - Γνωρίζεις αρκετούς που έχουν “many contacts among the lumberjacks, who get them facts when someone attacks their imaginations”,

    - Αποκτάς μία μοναδική και ανίατη ασθένεια που την ονομάζεις “Ντυλανισμό” και λες υπερήφανα στους φίλους σου: "Κατέληξα!"

    - Όταν κάποιος σε ρωτάει "Ποιος είσαι τέλος πάντων;" και του απαντάς: "I and I",

    - Ρωτάς πάντα τον “γαλανομάτη γιο σου” που είχε πάει,

    - Θα σου άρεσε να κάνεις διακοπές στη Μοζαμβίκη,

    - Πυροβόλησες κάποιον που τον έλεγαν Gray και μετά έφυγες στην Ιταλία,

    - Ονειρεύτηκες ότι είδες τον Άγιο Αυγουστίνο,

    - Βαφτίζεις όλα σου τα παιδιά Bob, ακόμα κι’ αν είναι ….κορίτσια,

    - Είσαι καλύτερος από κανέναν και κανένας δεν είναι καλύτερος από σένα,

    - Ακούς τα τραγούδια του Dylan το πρωί, το μεσημέρι, το απόγευμα και το βράδυ, αλλά όταν πέφτεις για ύπνο, κλείνεις το cd player, γιατί δεν είναι σωστό να κοιμάσαι και αυτός να παίζει,

    - Πιστεύεις ότι θα ήταν αρκετά ρομαντικό να : “rest in a field and be half asleep near the stars even to have a small dog licking at your face”.

    - Σε συλλαμβάνουν οι μπάτσοι, αλλά εσύ φωνάζεις: "it ain't me you're lookin' for". Μετά σε πετάνε σε ένα κελί και λες: "I shall be released",

    - Σε λένε Jones και δεν ξέρεις τι συμβαίνει γύρω σου,

    - Έχεις 5 σκυλιά και τα έχεις ονομάσει Hamlet, Lefty, Lucky, Boo και Charlie,


    ……τότε στα σίγουρα θαυμάζεις τον ….Dylan



    Και πού 'σαι....


    One more glass of beer, just for the road....



    revekka
    09.01.2005, 23:39






    Orfeus
    11.01.2005, 16:30
    Να 'μαστε πάλι.....

    Πάρτε το!!!!

    "Brownsville girl" (Knocked Out Loaded/1986)

    Well, there was this movie I seen one time,
    About a man riding 'cross the desert and it starred Gregory Peck.
    He was shot down by a hungry kid trying to make a name for himself.
    The townspeople wanted to crush that kid down
    and string him up by the neck.

    Well, the marshal, now he beat that kid to a bloody pulp
    as the dying gunfighter lay in the sun and gasped for his last breath.
    Turn him loose, let him go, let him say he outdrew me fair and square,
    I want him to feel what it's like to every moment face his death.

    Well, I keep seeing this stuff and it just comes a-rolling in
    And you know it blows right through me like a ball and chain.
    You know I can't believe we've lived so long and are still so far apart.
    The memory of you keeps callin' after me like a rollin' train.

    I can still see the day that you came to me on the painted desert
    In your busted down Ford and your platform heels
    I could never figure out why you chose that particular place to meet
    Ah, but you were right. It was perfect as I got in behind the wheel.

    Well, we drove that car all night into San Anton'
    And we slept near the Alamo, your skin was so tender and soft.
    Way down in Mexico you went out to find a doctor and you never came back.
    I would have gone on after you
    but I didn't feel like letting my head get blown off.

    Well, we're drivin' this car and the sun is comin' up over the Rockies,
    Now I know she ain't you but she's here
    and she's got that dark rhythm in her soul.
    But I'm too over the edge and I ain't in the mood anymore
    to remember the times when I was your only man
    And she don't want to remind me.
    She knows this car would go out of control.

    Brownsville girl with your Brownsville curls,
    teeth like pearls shining like the moon above
    Brownsville girl, show me all around the world,
    Brownsville girl, you're my honey love.

    Well, we crossed the panhandle and then we headed towards Amarillo
    We pulled up where Henry Porter used to live.
    He owned a wreckin' lot outside of town about a mile.
    Ruby was in the backyard hanging clothes,
    she had her red hair tied back.
    She saw us come rolling up in a trail of dust.
    She said, "Henry ain't here but you can come on in,
    he'll be back in a little while."

    Then she told us how times were tough
    and about how she was thinkin' of bummin' a ride back to where she started.
    But ya know, she changed the subject every time money came up.
    She said, "Welcome to the land of the living dead."
    You could tell she was so broken-hearted.
    She said, "Even the swap meets around here are getting pretty corrupt."

    "How far are y'all going?" Ruby asked us with a sigh.
    "We're going all the way 'til the wheels fall off and burn,
    'Til the sun peels the paint and the seat covers fade
    and the water moccasin dies."
    Ruby just smiled and said, "Ah, you know some babies never learn."

    Something about that movie though, well I just can't get it out of my head
    But I can't remember why I was in it or what part I was supposed to play.
    All I remember about it was Gregory Peck and the way people moved
    And a lot of them seemed to be lookin' my way.

    Brownsville girl with your Brownsville curls,
    teeth like pearls shining like the moon above
    Brownsville girl, show me all around the world,
    Brownsville girl, you're my honey love.

    Well, they were looking for somebody with a pompadour.
    I was crossin' the street when shots rang out.
    I didn't know whether to duck or to run, so I ran.
    "We got him cornered in the churchyard," I heard somebody shout.

    Well, you saw my picture in the Corpus Christi Tribune.
    Underneath it, it said, "A man with no alibi."
    You went out on a limb to testify for me, you said I was with you.
    Then when I saw you break down in front of the judge and cry real tears,
    It was the best acting I saw anybody do.

    Now I've always been the kind of person that doesn't like to trespass
    but sometimes you just find yourself over the line.
    Oh if there's an original thought out there, I could use it right now.
    You know, I feel pretty good, but that ain't sayin' much.
    I could feel a whole lot better,
    If you were just here by my side to show me how.

    Well, I'm standin' in line in the rain to see a movie starring Gregory Peck,
    Yeah, but you know it's not the one that I had in mind.
    He's got a new one out now, I don't even know what it's about
    But I'll see him in anything so I'll stand in line.

    Brownsville girl with your Brownsville curls,
    teeth like pearls shining like the moon above
    Brownsville girl, show me all around the world,
    Brownsville girl, you're my honey love.

    You know, it's funny how things never turn out the way you had 'em planned.
    The only thing we knew for sure about Henry Porter
    is that his name wasn't Henry Porter.
    And you know there was somethin' about you baby
    that I liked that was always too good for this world
    Just like you always said there was something about me
    you liked that I left behind in the French Quarter.

    Strange how people who suffer together
    have stronger connections than people who are most content.
    I don't have any regrets, they can talk about me plenty when I'm gone.
    You always said people don't do what they believe in,
    they just do what's most convenient, then they repent.
    And I always said, "Hang on to me, baby,
    and let's hope that the roof stays on."

    There was a movie I seen one time, I think I sat through it twice.
    I don't remember who I was or where I was bound.
    All I remember about it was it starred Gregory Peck,
    he wore a gun and he was shot in the back.
    Seems like a long time ago, long before the stars were torn down.

    Brownsville girl with your Brownsville curls,
    teeth like pearls shining like the moon above
    Brownsville girl, show me all around the world,
    Brownsville girl, you're my honey love.