ελληνική μουσική
175 online   ·  206.153 μέλη

Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών ιδρύει ο Μίκης Θεοδωράκης

o-Zone
Σολίστ
Chat
19.11.2010, 11:25

Παράθεση:

Το μέλος PsycheLovesDragonflies στις 19-11-2010 στις 05:05 έγραψε...

Τον τόπο μας, εκτός των άλλων, πλήττει η προγονοπληξία, οι φανατικές πεποιθήσεις και ο συντηρητισμός. Αν προσθέσουμε σε όλα τούτα την προσωπολατρία, δημιουργούμε ένα σπέσιαλ κοκτέιλ, προς κατάποση και πέψη.

Άλλη μια σειρά από κοινότοπες διαπιστώσεις  που ούτε τεκμηριώνονται, ούτε στοιχειοθετούνται και σίγουρα, αν ζήσεις ή ταξιδέψεις στο εξωτερικό, θα διαπιστώσεις ότι, στο βαθμό που ισχύουν, δεν αφορούν αποκλειστικά  στην Ελληνική κοινωνία. Σε πληροφορώ όμως, ότι αν μας είχε "πλήξει" η "προγονοπληξία" θα είμασταν πολύ σοφότεροι, πολύ σεβαστότεροι και σίγουρα δε θα είμασταν στη κατάσταση της άγευστης, άοσμης και άχρωμης "κοινωνικής σούπας" που είμαστε σήμερα. Χωρίς ταυτότητα και χωρίς πυξίδα. Χωρίς όραμα και χωρίς συνοχή. Και είναι προς το συμφέρον της "νέας παγκόσμιας τάξης πραγμάτων" η διατήρηση των λαών σε μια τέτοια ομιχλώδη κατάσταση... Σε αυτό βέβαια και εμείς (η ελληνική κοινωνία) δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών αφού ο ατομικισμός, το προσωπικό συμφέρον, η φυγοπονία και η κουτοπονηριά έχουν ριζώσει για τα καλά στο πετσί μας...

Αλήθεια, πόσοι νέοι (ή και παλαιότεροι) πιστεύεις ότι έχουν γνώση της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας, της ιστορίας και των επιτευγμάτων των προγόνων μας?

Πάντως, νομίζω ότι είναι πολύ λιγότεροι από αυτούς που θα αποδείκνυαν του λόγου (σου) το αληθές...


Διαβάζοντας προσεχτικά τη συζήτηση που προηγήθηκε, στις ενστάσεις σχετικά με την κίνηση, δε συνάντησα αρνητικό σχολιασμό για το πρόσωπο του Μίκη Θεοδωράκη καθ' αυτό και τη γενικότερη προσφορά του στα πατρώα και μη εδάφη. Φαίνεται ότι κάτι μου διαφεύγει, εξ' ου και δεν αντιλήφθηκα το λόγο των λεκτικών επιθέσεων προς τους «αποκλίνοντες». Ιδού η προσωπική μου σχετική εκτίμηση.

Αν η φράση " πήγαινε κυρά μου να πλύνεις κάνα πιάτο στη κουζίνα σου, που μου θέλεις και τιμόνι..." δεν είναι προσβλητική και υποτιμητική για το γυναικείο φύλο, τότε και η φράση "Τι γουστάρει στα 85 του και αυτός τώρα και ιδρύει κινήματα...?" δεν είναι προσβλητική για το Μίκη...

Και αν είχες διαβάσει προσεκτικά, όπως λες, τις δημοσιεύσεις εμού και του pentatonikos θα μπορούσες να αντιληφθείς γιατί κατέληξε τόσο σκληρός ο μεταξύ μας διάλογος. Give it a try..., που θα έλεγε και ο pentatonikos...)


Ο Μίκης Θεοδωράκης δώρισε πολλά στην ελληνική κοινωνία, και το πράττει ακόμη με τη διαχρονική αξία των έργων του. Δε βλέπω να διαφωνεί κανείς με αυτό. Πρόκειται μάλλον για μια κοινώς παραδεκτή αλήθεια. Εφ' όσον ισχύει το παραπάνω, ο Μίκης Θεοδωράκης το τελευταίο που έχει ανάγκη είναι ένα πλήθος υποστηρικτών να πλέκουν εγκώμια και να τοποθετούν δαφνοστέφανα στο βωμό του ονόματός του. Η πραγματικότητα μπορεί να μην έχει στόμα, αλλά μιλάει.

Η "πραγματικότητα" απαιτεί και επίγνωση όμως, καλή μου PsycheLovesDragonflies... Και ρωτώ, δε θα μπορούσαν να υπάρχουν άτομα εδώ μέσα, που ΔΕΝ γνωρίζουν ποιός είναι ο Μίκης (εκτός του ότι ένας υπερήλικας συνθέτης μουσικής), που ίσως να μην είχαν καν γεννηθεί όταν ο Μίκης π.χ., προσχωρούσε, όντας αριστερός, στη κυβέρνηση της Ν.Δ. το 1990? Think about it...(λες να κόλλησα και γώ την ελληνικότατη συνήθεια να "κλείνω" έτσι τις παραγράφους μου?!?)

Και τέλος, μη ξεχνάς ότι το νήμα αυτό αφορά το Μίκη και το κίνημα που οργανώνει. Το να μιλά κανείς για το Μίκη, το έργο του (καλλιτεχνικό και πολιτικό) και τις ιδέες του, είναι  καταρχήν σχετικό (on-topic), δεν είναι απαγορευμένο (ευτυχώς) και είναι προνόμιο όλων όσων επιθυμούν να τον τιμούν και να τον "δαφνοστεφανώνουν". Εσύ πως ξέρεις τι έχει ανάγκη και τι όχι, ο Μίκης? Και τι άλλο να  έχει ανάγκη και σε τι να στοχεύει με τη κίνησή του αυτή, από το να συγκεντρώσει γύρω του υποστηρικτές (με σεβασμό και πίστη στο όνομά του) και άλλους ομοϊδεάτες?

Αλήθεια, αυτό που έγραψες τι ακριβώς σημαίνει?  "Η πραγματικότητα μπορεί να μην έχει στόμα, αλλά μιλάει." Μήπως πρέπει να πάψουμε να μιλάμε, αφού "μιλά" η πραγματικότητα για μας? Και τελικά, η "πραγματικότητα" του καθενός, δεν είναι διαφορετική και υποκειμενική? Πως μπορεί να διαμορφωθεί "συλλογική συνείδηση" που είναι το απαραίτητο συστατικό της εθνικής-κοινωνικής ταυτότητας και προϋπόθεση μιας οργανωμένης αντίδρασης στην άδικη μεταχείριση, αν αφήσουμε τη "πραγματικότητα" να εννοείται?!?! (υπόψιν, ΔΕΝ είμαι κομμουνιστής!)


Είναι η πιο ακατάλληλη ώρα για τυφλό ζήλο και μεγαλοποιήσεις. Ας είμαστε αμερόληπτοι και αντικειμενικοί, ας βάλουμε την «υπερτροφική» μας λογική σε λειτουργία. Το ζήτημα είναι το εξής: αφ' ενός, ο τόπος αυτός έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο αποθηρίωσης και εκφυλισμού, που ένας άνθρωπος πρωταγωνιστής των περασμένων καιρών, σε ιδαιτέρως ώριμη ηλικία, αναλαμβάνει χρέη νεοτέρων, σε μια προσπάθεια -εικάζω- κινητοποίησης ή/και καθοδήγησης των τελευταίων. Αφ' ετέρου, η σύγχρονη γενιά μοιάζει βραδυκίνητη και οκνηρή, μια γενιά χωρίς ψυχή, όπως συχνά αποκαλείται, που «επαναστατεί» με την εικονική συμμετοχή της σε ομάδες διαδικτυακών χώρων συζητήσεων. Είναι μια γενιά ακινητοποιημένη που κινείται και δρα πίσω από την οθόνη του υπολογιστή, επικρίνοντας και ευφυολογώντας, καθήμενη στο αναπαυτικό διαμέρισμα που πλήρωσε ο μπαμπάς. Για την αφύπνιση του κοιμώμενου λαού, μια ανεξάρτητη κίνηση πολιτών κρίνεται απαραίτητη. Απαραίτητο κρίνεται, εντούτοις/επίσης, να γίνει αυτή από αίμα ζεστό και φρέσκο (Είναι κρίμα, το ξέρω, αλλά το ελιξίριο της μακροζωίας και της πνευματικής ακμαιότητας δεν εφευρέθηκε ακόμη. Τις κατηγορίες στους χημικούς, παρακαλώ.).

Γράφεις ότι ο Μίκης αναλαμβάνει "χρέη νεοτέρων". Εδώ διαφωνώ κάθετα! Οι νέοι 15, 20 ή 25 χρονών δε χρωστούν τίποτε και είναι άδικο να επωμιστούν αυτά τα δυσβάσταχτα χρέη εξαιτίας των λαμόγιων του πολιτικού συστήματος (βλ. Τσοχατζόπουλος, κλπ). Ο Μίκης κρίνω ότι νιώθει ακριβώς αυτό το άδικο ( τα ευαίσθητα αντανακλαστικά του δε χρειάζονται ανάλυση...) και προσπαθεί να αφυπνίσει τους νέους που είναι τα θύματα αλλά και η μόνη δύναμη ελπίδας για το μέλλον της Ελλάδας, αναλαμβάνοντας το χρέος του σαν πνευματικός άνθρωπος.

Μα τι συμβαίνει επιτέλους με εμάς? Όταν κανείς δε μιλά, τότε παραπονιόμαστε ότι η πνευματικοί Έλληνες μας έχουν εγκαταλείψει στη μοίρα μας. Όταν μιλάνε και πράττουν, όπως ο Μίκης, τότε τους "κράζουμε"!!! Τι στο διάολο λαός είμαστε? Τι θέλουμε τέλος πάντων?!?!

Ναι. Είναι κοινωνικός ρατσισμός να απορρίπτεις έναν άνθρωπο 85 ετών λόγω της ηλικίας του, θεωρώντας τον ανίκανο να αποδειχθεί επαρκής και να συνεισφέρει ουσιαστικά με στόχο την αλλαγή. Όπως επίσης, κοινωνικός ρατσισμός είναι, να κατακρίνεις, να χλευάζεις και να απορρίπτεις έναν άνθρωπο 20 ετών, επειδή δε γεννήθηκε εν καιρώ πολέμου, επειδή δε θυσιάστηκε, δεν υπέφερε, δε βασανίστηκε ψυχή τε και σώματι για τις μελλοντικές γενιές, επειδή είχε την τύχη -ή την ατυχία- να ζήσει και να αναπτυχθεί στον αιώνα της πληροφορίας και της «ανατροπής του καναπέ», θεωρώντας πως αυτό και μόνο τον καθιστά άφρονα, χωρίς πολιτική συνείδηση, λιγότερο Ρωμιό από τους παλαιότερους.

Για την "απόρριψη ενός 20χρονου", σε παραπέμπω στις επιδερμικές και συντηρητικότατες απόψεις του ιδίου του 20χρονου... Ο προοδευτισμός και η νεωτερικότητα δε προκύπτει από τη χρήση των νέων τεχνολογιών και της εκάστοτε "αργκό", αλλά από τη φρεσκάδα των ιδεών και το ανοιχτό μυαλό! Οι απόψεις που εξέφρασε, θα μπορούσαν να είναι και απόψεις του πατέρα του ή ακόμη και του παππού του...

Δεν πίνουν όλοι οι νέοι φραπόγαλο και βωμολοχούν για τις ατυχίες τους στο προ. Δεν είναι όλοι οι νέοι παιδιά του Φέημ Στόρυ, του Τοπ Μόντελ και του οργουελικού εφιάλτη, ούτε συνωστίζονται όλοι στις συνοικιακές καφετέριες για να απολαύσουν τον επόμενο αγώνα του Μπάοκ. Οι υπόλοιποι είναι αποτραβηγμένοι, γιατί τους παίρνουν τη φωνή. Ή, γιατί, αν φωνάξουν, κανείς δε θα ακούσει, θα προτιμηθεί ξανά ένα πρόσωπο του τότε, ως μέντορας και ως σωτήρας και ως γνώστης των πάντων. Ελλείψει εμπειρίας, ελλείψει εξορίας, ελλείψει ένδειας, ελλείψει ετών, κανένας από τους νέους που επιθυμούν και προσπαθούν να δράσουν, δεν ακούγεται.

Συμφωνώ για το ξεπεσμό πολλών νέων, αλλά διαφωνώ για τον απόλυτο αποκλεισμό που εκφράζεις. Νομίζω ότι είναι καθήκον των νέων να βρουν το τρόπο να ακουστούν και να αξιοποιήσουν τα όπλα που έχουν (π.χ., διαδίκτυο, με εξαίρεση βέβαια το απολύτως ελεγχόμενο και cybernetic* "facebook").


Δεν ξέρω ποιος δύναται να φέρει τη σωτηρία. Επιδοκιμάζω όσους το επιδιώκουν. Μέσα μου, πάντως, θεωρώ ότι το πουλημένο μέλλον πρέπει να το αναλάβουν αυτοί που θα το ζήσουν.

Επικροτώ το εγχείρημα, χαμογελώ -διστακτικά, βέβαια, δεν το αρνούμαι, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο διάψευσης- και ελπίζω πως αυτός ο καταραμένος ο Γκάτσος θα διαψευσθεί, κάποια στιγμή (το δικό μου χαρακτήρα, βλέπετε, αγγίζει πιο πολύ η ρομαντική ονειροπόληση του Χατζιδάκι). Φτάνει με τις βαρυσήμαντες δηλώσεις. Μακάρι αυτή η κίνηση να βάλει ένα λίθο στο κτίριο της ελπίδας. Γιατί ζούμε σε καιρούς, που ακόμη κι αυτή μας επισκέπτεται σπάνια.



Σε ευχαριστώ για το πολύ ωραίο μήνυμα που μου έδωσε την ευκαιρία να τοποθετηθώ και συγχαρητήρια για τη ποιότητα του λόγου σου!

 

*κυβερνητική επιστήμη


-----------------
"During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act” --George Orwell

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : o-Zone στις 20-11-2010 16:27 ]


#21   
Post αρνητικής αξιολόγησης
Post αρνητικής αξιολόγησης
evlia
Συγχορδία Μινόρε
Chat
20.11.2010, 13:27

Καλημέρα σας.Υπάρχει επίσημη ανακοίνωση,όσο αναφορα την ίδρυση κινήματος απο το Μίκη Θεοδωράκη;

Μπορεί να συμμετέχει ο οποιοσδήποτε;

 

Σας χαιρετώ.


#24   
mary_omikron
Βετεράνος , Forum Moderator
Chat
20.11.2010, 14:48

Επίσημη ανακοίνωση θα κάνει την 1η Δεκεμβρίου στο Ιδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης"... Μέχρι τότε περιμένουμε (και ελπίζουμε) να είναι πανελλαδικής συμμετοχής

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 20-11-2010 14:49 ]


#25   
evlia
Συγχορδία Μινόρε
Chat
21.11.2010, 18:57

Καλησπέρα,ευχαριστώ.


#26   
Korios
Περαστική Νότα
Chat
22.11.2010, 09:40

Απ' το να καθόμαστε στην ανώδυνη και συνάμα ανεύθυνη καρέκλα ενός υπολογιστή και να κρίνουμε τους πάντες και τα πάντα, χωρίς επιχειρήματα και χωρίς να προσφέρουμε απολύτως τίποτα, προτιμώ την κίνηση ενός, ιστορικά αποδεδειγμένου, μαχητή που επιλέγει στα 80 του να είναι δραστήριος και μαχητικός.

Σε σχέση με τους βολεμένους νεαρούς που αντί βρίσκονται στο δρόμο και να αγωνίζονται, στοιβάζονται στην ουρά για μια αργόσχολη θέση στο δημόσιο.

Σε σχέση με την μερίδα της νεολαίας που αντί να πιάνουν την πέτρα και να την στύβουν, την πετάνε σπάζοντας βιτρίνες και καταστρέφοντας περιουσίες κρυμμένοι πίσω από το παραπέτασμα του δειλού ή και του δωσίλογου όπως είναι της κουκούλας.

Ζωή είναι ζωή μου η ζωή.

Πονάει, πονηρεύει, προχωράει.

Μα ως την τελευταία αναπνοή,

παλεύει μια ζωή, για ότι αγαπάει...

 

Μαζί σου Μική...


#27   
optiras
Φθασμένος
Chat
24.11.2010, 12:25

Αντί να έχουμε προκαταλήψεις,μήπως θα ήταν καλύτερα να περιμένουμε να δούμε τα γεγονότα για να κάνουμε ανάλυση και κριτική πάνω σε αυτά και όχι σε υποθέσεις;

Το βασικό είναι αν θα γίνει κάτι που να αξίζει τον κόπο.Λίγη σημασία έχει ποιος το κάνει...Σημασία έχει τι κάνει...Αν κάτι είναι σωστό αυτό δεν εξαρτάται από το ποιος το κάνει(αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί)...

Σίγουρα,εμείς οι αριστεροί,είμαστε απαισιόδοξοι για το τι θα κάνει ο Μίκης...Αλλά αυτό οφείλεται περισσότερο σε αυτά που έχει κάνει ο Μίκης παλιότερα και όχι στην ηλικία του...Βέβαια το ότι έχει κάνει λάθη στο παρελθόν δεν σημαίνει ότι θα κάνει λάθη και τώρα...

Υπάρχει μια απορία που αφορά την χρονική στιγμή που ο Μίκης επιλέγει να κάνει την κίνησή του:γιατί τώρα και όχι πριν π.χ. έξι μήνες...Αλλά αυτό,φαντάζομαι,θα το διευκρινίσει ο Μίκης...

Μένει επίσης να δούμε αν θα είναι κάτι καινούριο ή μια από τα ίδια.Αν θα ακούσουμε δηλαδή πάλι τον συνήθη ξύλινο λόγο των πολιτικών...

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : optiras στις 24-11-2010 12:27 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : optiras στις 24-11-2010 17:32 ]


#28   
o-Zone
Σολίστ
Chat
24.11.2010, 13:45

Παράθεση:

Το μέλος optiras στις 24-11-2010 στις 12:25 έγραψε...

Αντί να έχουμε προκαταλήψεις,μήπως θα ήταν καλύτερα να περιμένουμε να δούμε τα γεγονότα για να κάνουμε ανάλυση και κριτική πάνω σε αυτά και όχι σε υποθέσεις;

Το βασικό είναι αν θα γίνει κάτι που να αξίζει τον κόπο.Λίγη σημασία έχει ποιος το κάνει...Σημασία έχει τι κάνει...Αν κάτι είναι σωστό αυτό δεν εξαρτάται από το ποιος το κάνει(αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί)...

Σίγουρα,εμείς οι αριστεροί,είμαστε απαισιόδοξοι για το τι θα κάνει ο Μίκης...Αλλά αυτό οφείλεται περισσότερο σε αυτά που έχει κάνει ο Μίκης παλιότερα και όχι στην ηλικία του...Βέβαια το ότι έχει κάνει λάθη στο παρελθόν δεν σημαίνει ότι θα κάνει λάθη και τώρα...

Υπάρχει μια απορία που αφορά την χρονική στιγμή που ο Μίκης επιλέγει να κάνει την κίνησή του:γιατί τώρα και όχι πριν π.χ. έξι μήνες...Αλλά αυτό,φαντάζομαι,θα τα διευκρινίσει ο Μίκης...

Μένει επίσης να δούμε αν θα είναι κάτι καινούριο ή μια από τα ίδια.Αν θα ακούσουμε δηλαδή πάλι τον συνήθη ξύλινο λόγο των πολιτικών...

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : optiras στις 24-11-2010 12:27 ]



Φίλε optiras, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με τη πρόταση σου "Λίγη σημασία έχει ποιος το κάνει...". Πιστεύω ότι έχει μεγάλη σημασία, αν αυτή η κίνηση δρομολογείται από έναν  Έλληνα, με ιστορικά αποδεδειγμένη πατριωτική δράση, προσφορά στο τόπο, με αγαθές προθέσεις και χωρίς ιδιοτέλεια, που δεν είναι κατασκεύασμα κάποιων image makers και των Μέσων Μαζικής Εξημέρωσης, ή αν αυτή η "κίνηση" προέρχεται από ένα πολιτικό υποχείριο των συμφερόντων των "αστοκοτζαμπάσιδων" και του παρασιτισμού.

Βέβαια, πάντα θα πρέπει να θυμόμαστε ότι : "ο δρόμος προς τη κόλαση είναι στρωμένος με αγαθές προθέσεις"...

Εν αναμονή λοιπόν.


#29   
optiras
Φθασμένος
Chat
24.11.2010, 17:31

Παράθεση:

Το μέλος o-Zone στις 24-11-2010 στις 13:45 έγραψε...
επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με τη πρόταση σου "Λίγη σημασία έχει ποιος το κάνει...". Πιστεύω ότι έχει μεγάλη σημασία, αν αυτή η κίνηση δρομολογείται από έναν  Έλληνα, με ιστορικά αποδεδειγμένη πατριωτική δράση, προσφορά στο τόπο, με αγαθές προθέσεις και χωρίς ιδιοτέλεια, που δεν είναι κατασκεύασμα κάποιων image makers και των Μέσων Μαζικής Εξημέρωσης, ή αν αυτή η "κίνηση" προέρχεται από ένα πολιτικό υποχείριο των συμφερόντων των "αστοκοτζαμπάσιδων" και του παρασιτισμού

Νομίζω ότι μια πράξη είναι σωστή αν ικανοποιεί κάποια κριτήρια (π.χ.:να επιτευχθεί ένας σκοπός...).Τα κριτήρια αυτά είναι ανεξάρτητα από το πρόσωπο που την κάνει...Αυτό αν θέλουμε να κάνουμε ανάλυση και αντικειμενική (όσον το δυνατό) κριτική για να λύσουμε ένα πρόβλημα....

Αν π.χ. λέμε κάνει ένα λάθος ο Μίκης αυτό παύει να είναι λάθος επειδή το έκανε ο Μίκης;Οι συνέπειες των λαθών είναι διαφορετικές για τα διάφορα πρόσωπα;Έχει άλλη ορθότητα μια άποψη αν την είπε ο τάδε και άλλη αν την πει ένας απλός πολίτης;Τελικά το πόσο κάνει 2+2 εξαρτάται από το ποιος κάνει την πρόσθεση;

Αυτό φυσικά,δεν σημαίνει ότι σε δεύτερο επίπεδο δεν θα πρέπει να εξετάσουμε γιατί κάποιος κάνει κάτι...

 

Παράθεση:

Το μέλος o-Zone στις 24-11-2010 στις 13:45 έγραψε...

επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με τη πρόταση σου

Διάλογο κάνουμε...Και οι πιο αποδοτικοί διάλογοι είναι αυτοί ανάμεσα σε άτομα που διαφωνούν...


#30   
o-Zone
Σολίστ
Chat
24.11.2010, 18:25

Παράθεση:

Το μέλος optiras στις 24-11-2010 στις 17:31 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος o-Zone στις 24-11-2010 στις 13:45 έγραψε...
επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με τη πρόταση σου "Λίγη σημασία έχει ποιος το κάνει...". Πιστεύω ότι έχει μεγάλη σημασία, αν αυτή η κίνηση δρομολογείται από έναν  Έλληνα, με ιστορικά αποδεδειγμένη πατριωτική δράση, προσφορά στο τόπο, με αγαθές προθέσεις και χωρίς ιδιοτέλεια, που δεν είναι κατασκεύασμα κάποιων image makers και των Μέσων Μαζικής Εξημέρωσης, ή αν αυτή η "κίνηση" προέρχεται από ένα πολιτικό υποχείριο των συμφερόντων των "αστοκοτζαμπάσιδων" και του παρασιτισμού

Νομίζω ότι μια πράξη είναι σωστή αν ικανοποιεί κάποια κριτήρια (π.χ.:να επιτευχθεί ένας σκοπός...).Τα κριτήρια αυτά είναι ανεξάρτητα από το πρόσωπο που την κάνει...Αυτό αν θέλουμε να κάνουμε ανάλυση και αντικειμενική (όσον το δυνατό) κριτική για να λύσουμε ένα πρόβλημα....

Κάθε άνθρωπος, καλώς ή κακώς,  έχει ένα "ειδικό βάρος" που τον ξεχωρίζει από τους άλλους και ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να "ανοίγει πόρτες", όπως λέγεται. Δε μπορώ να δεχθώ ότι ο λόγος μου και οι πράξεις μου, έχουν την ίδια βαρύτητα με αυτές του Μίκη Θεοδωράκη (αν και πολύ θα το ήθελα! {#emotions_dlg.yes})

Αν π.χ. λέμε κάνει ένα λάθος ο Μίκης αυτό παύει να είναι λάθος επειδή το έκανε ο Μίκης;Οι συνέπειες των λαθών είναι διαφορετικές για τα διάφορα πρόσωπα;Έχει άλλη ορθότητα μια άποψη αν την είπε ο τάδε και άλλη αν την πει ένας απλός πολίτης;Τελικά το πόσο κάνει 2+2 εξαρτάται από το ποιος κάνει την πρόσθεση;

Στο παρόν νήμα δεν ειπώθηκε τίποτε περί απυρόβλητου για το Μίκη (ούτε εξάλλου και σε άλλο νήμα...). Το αντίθετο μάλιστα. Έγραψα ότι πρέπει να θυμόμαστε ότι "ο δρόμος προς τη κόλαση είναι στρωμένος με αγαθές προθέσεις", το οποίο επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει λόγος να απαντήσω σε αυτή την υποθετική ερώτηση.

Αυτό φυσικά,δεν σημαίνει ότι σε δεύτερο επίπεδο δεν θα πρέπει να εξετάσουμε γιατί κάποιος κάνει κάτι...

Παράθεση:

Το μέλος o-Zone στις 24-11-2010 στις 13:45 έγραψε...

επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με τη πρόταση σου

Διάλογο κάνουμε...Και οι πιο αποδοτικοί διάλογοι είναι αυτοί ανάμεσα σε άτομα που διαφωνούν...



Ας κάνουμε ένα γόνιμο διάλογο λοιπόν και ας μη προσπαθούμε να διαφωνούμε για χάρη του διαλόγου... {#emotions_dlg.beer}

Πες μας τι πιστεύεις εσύ για τη "κίνηση" του Μίκη?


#31   
optiras
Φθασμένος
Chat
24.11.2010, 20:43

Πρώτα απ' όλα θα περιμένω την ανακοίνωση της ίδρυσης της κίνησης για να δω σε τι πλαίσιο θα κινηθεί...Η 1η Δεκεμβρίου  είναι κοντά...Μετά θα παρακολουθήσω για κάποιο χρονικό διάστημα την δραστηριότητα της κίνησης,ώστε να μην βγάλω βεβιασμένα συμπεράσματα....Τότε θα μπορώ να κάνω την κριτική μου πάνω σε γεγονότα και να πω την άποψή μου...Σήμερα δεν μπορώ να το κάνω,μου λείπουν δεδομένα...Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως ελπίζω να μην επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος...

 

Ένα ζήτημα που δεν έχουμε θέσει σε αυτό το τόπικ είναι η απουσία των ελλήνων διανοούμενων από τα γεγονότα που συμβαίνουν στην ελλάδα...Το γιατί το γνωρίζουμε:φρόντισαν να τα κάνουν πλακάκια με την εξουσία και να το εκμεταλλευτούν προς όφελός τους...Ελπίζω ότι η κίνηση του Μίκη θα προκαλέσει εξελίξεις.Αλλά αυτό μένει να το δούμε...

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : optiras στις 25-11-2010 10:50 ]


#32   
Japan88gr
Φθασμένος
Chat
24.11.2010, 23:55

off topic.. ίσως..

εγω πάντως το βρήκα πριν λίγο και δε μου

κάνει καρδιά να μη το αναρτήσω εδώ..

 

 


#33   
Japan88gr
Φθασμένος
Chat
26.11.2010, 22:56

Τετάρτη λοιπόν, 1 Δεκεμβρίου 2010 στις 12.00 το μεσημέρι

στο Ίδρυμα ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ (Πειραιώς 206, Ταύρος),

με ελεύθερη είσοδο.

 

Ποιός προθυμοποιείται να εκπροσωπήσει το MusicHeaven σε αυτή την ιστορική στιγμή;

 

 


#34   
o-Zone
Σολίστ
Chat
27.11.2010, 00:14

Τετάρτη στις 12 το μεσημέρι, ε?

Προσωπικά, θα ήθελα να παρακολουθήσω τη ιδρυτική διακήρυξη του κινήματος που οραματίζεται ο Μίκης και την σίγουρα ενδιαφέρουσα συνέντευξη που θα δώσει, αλλά δυστυχώς εκείνη την ώρα θα είμαι στη δουλειά... {#emotions_dlg.sad}


#35   
Japan88gr
Φθασμένος
Chat
29.11.2010, 01:57

Θέατρο Λυκαβητού στις 29-7-2010

 


-----------------
Και συ λοιπόν στέκεσαι έτσι βουβός με τόσες παραιτήσεις, απο φωνή, απο τροφή, απο άλογο, απο σπίτι, στέκεις απαίσια βουβός σαν πεθαμένος: Ελευθερία ανάπηρη πάλι σου τάζουν.

Μιχάλης Κατσαρός

http://www.youtube.com/user/japan88gr

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Japan88gr στις 29-11-2010 01:57 ]


#36   
Japan88gr
Φθασμένος
Chat
01.12.2010, 15:39

Η ώρα είναι 15:40, κανένα Μέσο Μαζικής Εξημέρωσης δεν

ανέφερε τίποτα για την σημερινή ομιλία..

 

φοβούνται..

 

 

 

 

 

 

 

 


#37   
Japan88gr
Φθασμένος
Chat
01.12.2010, 15:41

μόνο κάτι ψιλά...

 

http://www.skai.gr/news/politics/article/157636/m-theodorakis-den-aposkopo-sto-shimatismo-neou-kommatos/


#38   
optiras
Φθασμένος
Chat
01.12.2010, 17:07

Ας περιμένουμε μέχρι αύριο...Θα φανεί αν θα πουν τίποτα...Ας μην βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα...s c r i p ta manent!(Τα γραπτά μένουν!)

Ξέρει κανείς αν η κίνηση έχει δημιουργήσει δική της ιστοσελίδα,μπλογκ ή κάτι τέτοιο;


#39   
optiras
Φθασμένος
Chat
01.12.2010, 17:12

Ένα πρώτο άρθρο που εντόπισα:

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=44470948

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : optiras στις 01-12-2010 23:16 ]


#40   


Αυτά τα διάβασες;