ελληνική μουσική
410 online   ·  204.184 μέλη

Φεστιβάλ Τραγουδιού - Θεσσαλονίκη '05

W4TT4N4B3
Σολίστ
Chat
07.10.2005, 13:40
απο τα σχολια σας το συμπερασμα που βγαζω εγω ειναι οτι

ο "κερδισμενος" της βραδιας ηταν ο Ζακ Στεφανου.

μαλλον εκανε τελικα την πιο εξυπνη κινηση...

Παντως το γεγονος οτι ο Δρογωσης συμπεριεληφθη στους πρωτοεμφανιζομενους εχει να κανει μαλλον με το οτι δε θεωρειται πρωτο ονομα για να συμπεριληφθει στους καλλιτεχνες της 2ης μερας του Φεστιβαλ. (υπαρχουν πρωτα και δευτερα ονοματα στο "ποιοτικο" ελληνικο τραγουδι? και γω που νομιζα οτι αυτα ισχυουν μονο στις πιστες)

το Φεστιβαλ θα επρεπε να ειναι μια γιορτη-κινητρο για νεους-πρωτοεμφανιζομενους καλλιτεχνες οι οποιοι δεν μπορουν να προβαλουν τη δουλεια τους με αλλο τροπο αφου δεν εχουν δισκογραφικη εταιρια .
Αυτο θα επρεπε να ειναι ολο το concept

Θα προτιμουσα να δω αλλα 112 μετρια κομματια οπως τα χαρακτηρισαν ορισμενοι παρα τα 12 Κυριακης. ΘΑ προτιμουσα η συμμετοχη των καλλιτεχνων της Κυριακης να μην ανηκει στο διαγωνιστικο μερος αλλα να ειναι κατι σα γιορτη και οχι να ειναι η τελικη βραδια.

#61   
gate
MusicHeaven Guru
Chat
07.10.2005, 13:42
Δεν μπορώ να πω ότι δε μου άρεσε το τραγούδι που βγήκε πρώτο. Ειδικά η φωνή της Σταυρούλας ήταν πολύ καλή. Θύμιζε και κάτι από Κανά ή κάνω λάθος;
Βέβαια δεν πίστευα ότι θα βγει πρώτο. Το είχα για τρίτο μάλλον.
Αυτά που ξεχώρισα ήταν το τραγούδι της Ευσταθίας και το "Χαμένη Ελπίδα".
Σε γενικές γραμμές, νομίζω πως δεν πήγαμε και άσχημα, για πρώτη φορά. Οι στίχοι ειδικά, στα περισσότερα είχαν πολύ ενδιαφέρον. Το τραγούδι που θεωρώ πως σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να ήταν στην τριάδα, είναι το "κομμάτια για σένα". Χιλιοακουσμένο μοτίβο, καμία πρωτοτυπία και σίγουρα μπορεί να το έχασε, στην πράξη, το στοίχημα ο Κραουνάκης, όπως του υπενθύμισε ο ερμηνευτής του τραγουδιού επί σκηνής, τη στιγμή που του ανακοινώθηκε ότι πήρε το δεύτερο βραβείο, ωστόσο νομίζω ότι στις συνειδήσεις πολλών από τους ακροατές, σίγουρα το κέρδισε. (Υποθέτω πως ο Κραουνάκης θα έβαλε στοίχημα ότι αυτό το τραγούδι αποκλείεται να είναι στην τριάδα. Κι εγώ το ίδιο στοίχημα θα 'βαζα). Και για να μην τα λέμε όλα στραβά σ' αυτό το τραγούδι, ενδιαφέρουσα η φωνή του ερμηνευτή.


#62   
falimento
Σολίστ
Chat
07.10.2005, 14:30
Quote:

Το μέλος Soiram στις 07-10-2005 στις 13:33 έγραψε:

Την Γαλάνη την βρήκα πολύ καλή για μια ακόμη φορά και όσον αφορά το σχόλιο ενός προλαλίσαντα για το πάχος της, θα ήθελα να του υπενθυμίσω ότι δεν βγήκε σε καλλιστεία σώματος αλλά σε καλλιστεία φωνής...και από φωνή...!




Eγώ είμαι ο προλαλήσας και θα επιμείνω στο σχόλιο αυτό. Ο κάθε καλλιτέχνης θα πρέπει τουλάχιστον να ευπρεπίζεται και εφόσον υπόκειται σε θέαση και όχι μόνο ακρόαση να προσπαθεί να διατηρεί μια αξιοπρεπή εμφάνιση για χάρη του αισθητηρίου της όρασης ,που βέβαια θα πρέπει να παίζει ελάσσοντα ρόλο σε σχέση με με αυτoύ της ακοής

Για τα δικά μου πιστεύω και γούστα αυτό ισχύει για τον καθένα, πόσο περισσότερο για τη Γαλάνη, μία καλλιτέχνη τέτοιου βεληνεκούς...

Ξέχασα να αναφέρω στα θετικά τη παρουσία του μέγιστου Γιάννη Σπάθα στη κριτική επιτροπή...


[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : falimento στις 07-10-2005 15:23 ]
#63   
XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
07.10.2005, 16:20
δεν ειπα οτι δεν ηταν ωραια η φρου φρου φουστα

μπορεί να ταιριαζε ομως καλυτερα στην γλυκεια Kαλομοιρα

#64   
EffieKakaflika
Σολίστ
Chat
07.10.2005, 16:26
Quote:

Το μέλος XeniaRodo στις 07-10-2005 στις 16:20 έγραψε:

δεν ειπα οτι δεν ηταν ωραια η φρου φρου φουστα

μπορεί να ταιριαζε ομως καλυτερα στην γλυκεια Kαλομοιρα






Πές τα Ξένια μου!!!!
#65   
xristoforoupanagiotis
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
07.10.2005, 16:33
Quote:

Το μέλος EffieKakaflika στις 07-10-2005 στις 16:26 έγραψε:

Quote:

Το μέλος XeniaRodo στις 07-10-2005 στις 16:20 έγραψε:
[i]
δεν ειπα οτι δεν ηταν ωραια η φρου φρου φουστα

μπορεί να ταιριαζε ομως καλυτερα στην γλυκεια Kαλομοιρα






Πές τα Ξένια μου!!!!

[/I]


Γεια σου Ξένια!!!!!!!!!!!
Εμένα μάλλον για κακέκτυπο της bjork μου έκανε.
#66   
Soiram
Συγχορδία Μινόρε
Chat
07.10.2005, 23:52
Γιατί τόση κακία για τα παιδιά δεν καταλαβαίνω πραγματικά...ο καθένας βέβαια έχει την άποψη του και είναι απόλυτα σεβαστή. Και για να κλείνει το θέμα με τη Γαλάνη, να πώ ότι όπως όταν τραγουδάει η Streisand, εγώ τουλάχιστον, δεν κοιτάω τη μύτη της, ανάλογα όταν ανοίγει το στόμα της η Γαλάνη, τα υπόλοιπα περιτεύουν...Αυτά
#67   
ZOI
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
08.10.2005, 00:29
gate συνφωνουμε απολυτα!!
#68   
malastrana
Συγχορδία Μινόρε
Chat
08.10.2005, 01:22
Quote:



Α...να ρωτήσω και κάτι...ξέρει κανείς τι έχει απογίνει η Πρωτοψάλτη; τόσες εκδηλώσεις και πανηγύρια και αυτή λείπει...κρίμα

[/I]



Από 25/11 στη Θεσσαλονίκη με τη Δήμητρα και κάτι ακούστηκε και για εμφανίσεις στην Ισπανία. Και η παράστασή τους απ' το Βόξ θα βγεί σε δίσκο. Δεν πειράζει που έλειπε, άσε να μας λείψει και λίγο, ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να "καίγεται"...
#69   
malastrana
Συγχορδία Μινόρε
Chat
08.10.2005, 01:27
Quote:

Ο κάθε καλλιτέχνης θα πρέπει τουλάχιστον να ευπρεπίζεται και εφόσον υπόκειται σε θέαση και όχι μόνο ακρόαση να προσπαθεί να διατηρεί μια αξιοπρεπή εμφάνιση για χάρη του αισθητηρίου της όρασης ,που βέβαια θα πρέπει να παίζει ελάσσοντα ρόλο σε σχέση με με αυτoύ της ακοής

Για τα δικά μου πιστεύω και γούστα αυτό ισχύει για τον καθένα, πόσο περισσότερο για τη Γαλάνη, μία καλλιτέχνη τέτοιου βεληνεκούς...


[/I]



Κι αν υποτεθεί ότι προσπαθεί να αδυνατίσει με διάφορες δίαιτες και δεν τα καταφέρνει (από μια ηλικία και μετά είναι πάρα πολύ δύσκολο), τί πρέπει να γίνει, να σταματήσει να τραγουδάει??? Εξάλλου είναι τόσο συμπαθής φάτσα που εμένα τουλάχιστο δε με χαλάει καθόλου το πάχος...
#70   
malastrana
Συγχορδία Μινόρε
Chat
08.10.2005, 01:38
Quote:


το Φεστιβαλ θα επρεπε να ειναι μια γιορτη-κινητρο για νεους-πρωτοεμφανιζομενους καλλιτεχνες οι οποιοι δεν μπορουν να προβαλουν τη δουλεια τους με αλλο τροπο αφου δεν εχουν δισκογραφικη εταιρια .
Αυτο θα επρεπε να ειναι ολο το concept
Θα προτιμουσα να δω αλλα 112 μετρια κομματια οπως τα χαρακτηρισαν ορισμενοι παρα τα 12 Κυριακης. ΘΑ προτιμουσα η συμμετοχη των καλλιτεχνων της Κυριακης να μην ανηκει στο διαγωνιστικο μερος αλλα να ειναι κατι σα γιορτη και οχι να ειναι η τελικη βραδια.


[/I]



Ναι, αλλά μην ξεχνάς ότι στη δεκαετία του 60 έπαιρναν μέρος και βραβεία ο Χατζιδάκις και ο Θεοδωράκης που δεν ήταν καθόλου πρωτοεμφανιζόμενοι. Και το φεστιβάλ το τωρινό, όπως το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον, έγινε για να υπάρξει ένας αντίποδας στο τελείως εμπορικό τραγούδι που κυριαρχεί στις μέρες μας. Δεν έγινε αποκλειστικά για πρωτοεμφανιζόμενους, αλλά και για τους καταξιωμένους μεν που όπως δεν απολαμβάνουν μεγάλες πωλήσεις και γενικώς ...ψιλοζορίζονται. Δες ποιοί συμμετέχουν,δεν εξετάζω αν είναι ωραία τα τραγούδια τους, αλλά, ας πούμε δεν είναι μέσα τους ο Θεοφάνους που πουλά τόσο πολύ ή ο σουξεδιάρης Δάντης ή ο Φοίβος... Ο Κραουνάκης είχε τη μαγκιά να ομολογήσει στο ραδιόφωνο ότι "συμμετέχουμε κι εμείς, γιατί είναι ο μόνος τρόπος να υπενθυμίσουμε στον κόσμο ότι δεν έχουμε πεθάνει"...
#71   
malastrana
Συγχορδία Μινόρε
Chat
08.10.2005, 01:38
Quote:

Το μέλος malastrana στις 08-10-2005 στις 01:38 έγραψε:

Quote:


το Φεστιβαλ θα επρεπε να ειναι μια γιορτη-κινητρο για νεους-πρωτοεμφανιζομενους καλλιτεχνες οι οποιοι δεν μπορουν να προβαλουν τη δουλεια τους με αλλο τροπο αφου δεν εχουν δισκογραφικη εταιρια .
Αυτο θα επρεπε να ειναι ολο το concept
Θα προτιμουσα να δω αλλα 112 μετρια κομματια οπως τα χαρακτηρισαν ορισμενοι παρα τα 12 Κυριακης. ΘΑ προτιμουσα η συμμετοχη των καλλιτεχνων της Κυριακης να μην ανηκει στο διαγωνιστικο μερος αλλα να ειναι κατι σα γιορτη και οχι να ειναι η τελικη βραδια.






Ναι, αλλά μην ξεχνάς ότι στη δεκαετία του 60 έπαιρναν μέρος και βραβεία ο Χατζιδάκις και ο Θεοδωράκης που δεν ήταν καθόλου πρωτοεμφανιζόμενοι. Και το φεστιβάλ το τωρινό, όπως το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον, έγινε για να υπάρξει ένας αντίποδας στο τελείως εμπορικό τραγούδι που κυριαρχεί στις μέρες μας. Δεν έγινε αποκλειστικά για πρωτοεμφανιζόμενους, αλλά και για τους καταξιωμένους μεν που όπως δεν απολαμβάνουν μεγάλες πωλήσεις και γενικώς ...ψιλοζορίζονται. Δες ποιοί συμμετέχουν,δεν εξετάζω αν είναι ωραία τα τραγούδια τους, αλλά, ας πούμε δεν είναι μέσα τους ο Θεοφάνους που πουλά τόσο πολύ ή ο σουξεδιάρης Δάντης ή ο Φοίβος... Ο Κραουνάκης είχε τη μαγκιά και το θάρρος να ομολογήσει στο ραδιόφωνο ότι "συμμετέχουμε κι εμείς, γιατί είναι ο μόνος τρόπος να υπενθυμίσουμε στον κόσμο ότι δεν έχουμε πεθάνει"...

[/I]


#72   
kadmilos
Συγχορδία Μινόρε
Chat
08.10.2005, 02:21
Εγω δεν μπορω να καταλαβω ενα πραγμα.Το τραγουδι της ευσταθιας ειναι δυνατον να εχει αφησει θετικες εντυπωσεις??
Προσωπικα πιστευω οτι δεν ειναι πολυ καλυτερο απο το τραγουδι που ελεγε ο κυριος Sakis:θα σου κανω μακαρονια με κιμα για να φας θα σου κανω και μασαζ αν πονας..απλα βγηκε η κοπελα με το στυλακι το ψευτοcult και ψαρωσαμε..ειπαμε ΩΩ κατι κανουριο ,κουλτουρα,απεχει μιλα μακρια απο τον ελληναρα με το μπουζουκι..ασχετα αν ηταν ολο κακογουστο.
Το μονο τραγουδι που μου αρεσε ηταν το επομενο τρενο(καλα ε μορφη ο τραγουδιστης ) και το τραγουδι του φεστιβαλ..αυτο που επαιξε στο τελος..αληθεια ποιος ειναι ο τιτλος??τον θυμαται κανεις?/?



#73   
Astron
MusicHeaven Guru
Chat
08.10.2005, 10:46
Γενικά θα συμφωνήσω με την Νεκταρία.
Πράγματι το κομμάτια για σένα είναι ένα τραγούδι που δεν περίμενα με τίποτα να βγει στην τριάδα. Τί έχει να προσφέρει δηλαδή; Δεν καταλαβαίνω γιατί να το ψηφίσει κάποιος. Είναι χιλιοειπωμένο και βαρετό. Αυτά θέλουμε στο ελληνικό τραγούδι; Αλλά περί ορέξεως...

Το το πρώτο δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα πρωτότυπο, και θα συμφωνήσω με κάποιον που είπε ότι η φωνή της έφευγε λίγο, ίσως απ' το άγχος.

Η τριάδα για μένα είναι το τραγούδι της Ευσταθίας (χωρίς εσένα), το "τραγούδια παλιά" και "θα περάσουν οι μέρες" (σε τυχαία σειρά).
Η καλύτερη φωνή (γυναικεία τουλάχιστον) ήταν με διαφορά της Ευσταθίας. Πολύ δυνατή και σταθερή φωνή με όγκο και μεγάλη εκφραστικότητα. Επίσης ερμήνευσε το τραγούδι της πάρα πολύ καλά. Τώρα όσο για το κουπλέ, πράγματι ήταν λίγο διαφορετικό, αλλά νομίζω δεν πρέπει να το δούμε ως στίχο, αλλά ως σκόρπια λόγια. Άλλωστε δεν μπορείς να γράψεις στα σοβαρά στίχο "ζαμπόν χωρίς λιπαρά" και "χύμα κατάσταση, ένα reality show" έτσι δεν είναι;

Νομίζω όμως ότι ο πραγματικός νικητής ήταν όντως ο Ζακ Στεφάνου του οποίου οι εισαγωγές πολλές φορές ήταν πιο συμπαθητικές απ' τα τραγούδια που ακολουθούσαν!

Γενικά νομίζω ότι ένα φεστιβάλ που υποτίθεται ανοίγει το δρόμο στους νέους θα πρέπει να θέλει να βγάλει νέο ήχο, να δείξει προς τα πού πρέπει να πάει η ελληνική μουσική για να αναγεννηθεί. Δυστυχώς όμως τα 2 πρώτα τραγούδια που βγήκαν δεν προσφέρουν κάτι καινούριο. Δεν είχαν την έννοια του πειραματισμού ή του ρίσκου μέσα τους, αντιθέτως ήταν χιλιοπαιγμένα και σαν στίχος και σαν μουσική.

#74   
malastrana
Συγχορδία Μινόρε
Chat
09.10.2005, 02:54
Αν υπάρχει κάτι που πρέπει όμως να αναγνωρίσουμε στην Ευσταθία είναι ότι το δικό της ήταν τελείως διαφορετικό. Όλα τα άλλα, κάπου έμοιαζαν μεταξύ τους. Και, δεν έχει καμιά σχέση με το τραγούδι του Σάκη που αναφέρθηκε πάρα πάνω. Επειδή εκείνο έλεγε για κιμά, και τούτο για ζαμπόν????Λέει και άλλα πολλά εκτός απ' το ζαμπόν, που δυστυχώς είναι σωστά. Φοβάμαι ότι ένας λόγος που η κοπέλα αυτή απ' τη μιά δέχθηκε τόσα αρνητικά σχόλια και απ' την άλλη πήρε βραβείο, είναι ότι στο τραγούδι της πολλοί διέκριναν γνώριμες γι' αυτούς καταστάσεις. Δε λέω ότι ήταν το τραγούδι που μου άρεσε, εγώ ψήφισα το "τραγούδια παλιά", αλλά το "χωρίς εσένα", έχει πολλές αλήθειες. Διατυπωμένες με περίεργο και ασυνήθιστο τρόπο, αλλά αλήθειες. Και οι αλήθειες είτε ενοχλούν, είτε χειροκροτούνται.
#75   
W4TT4N4B3
Σολίστ
Chat
09.10.2005, 04:44
της Ευσταθιας θα το χαρακτηριζα ως ενα εντεχνο χιπ χοπ (με ραπ διαθεση εννοω)
κομματι. Εκτος απο το ζαμπον χωρις λιπαρα

αλλα μπορει και ο στιχος αυτος να ειρωνευεται ολες εκεινες τις διαφημισεις με τα ζαμπον που εχουν 0% λιπος και δεν ειναι καθολου παχυντικα, μπορεις να τρως οσο θες και μετα τα 40 κλεινεις δωματιο στην εντατικη ρεζερβε για την υπολοιπη ζωη σου.

παντως τη σατιρικη διαθεση που διεκρινα, δεν την αποδεχομαστε ευκολα σε γυναικα, δηλαδη σκεφτειτε τη γυναικεια εκδοση του Πανουση, δεν ειναι κατι που θα γινει ευκολα αποδεκτο (δεν εννοω οτι θα γινει η Ευσταθια γυναικειος Πανουσης αλλα μια που το εφερε η κουβεντα)

#76   
Soiram
Συγχορδία Μινόρε
Chat
09.10.2005, 13:39
Καταρχάς να συμφωνήσω με τον/την malastrana τόσο για την παρατήρηση της για την Πρωτοψάλτη (όσο πιο πολύ λείπει, τόσο την θέλουμε πίσω...ωραία θα ήταν να βγεί αυτό το cd), όσο και για την συμμετοχή του Χατζιδάκι-Θεοδωράκη, το πάλαι ποτέ, που κάθε άλλο από πρωτοεμφανιζόμενοι δεν ήταν. Επίσης θα συμφωνήσω ότι η Γαλάνη είναι μια χαρά έτσι όπως είναι (τα πάχη μας τα κάλη μας εξάλλου... )

Θα διαφωνήσω με τον/την kadmilos διότι δεν βρίσκψ πραγματικά καμμία σχέση μεταξύ των τραγουδιών που αναφέρει και επιπλέον θα ήθελα, μιλώντας τουλάχιστον για τον εαυτό μου, να νομίζω ότι δεν εντυπωσιάζομαι από "ψευτοκουλτουριάρικα" όπως ανέφερε θεάματα. Και εν πάσι περιπτώσι αν κάτι μου αρέσει δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να ενταχτεί σε κατηγορία κουλτουριάρικο/ ψευτοκουλτουριάρικο ή ξέρω και εγώ τι άλλο. Έργ μπορώ μόνο να πώ ότι η ευασταθία είχε πολύ ωραία φωνή, εκφραστική, γεμάτη και σταθερή. Η μελωδία που άρεσε και οι στίχοι αν και αρχικά με ξένισαν, μπορώ να δώ από πού προέρχονται και γιατί τους διάλεξε!
#77   
gate
MusicHeaven Guru
Chat
09.10.2005, 14:45
Παιδιά, με το "φαινόμενο" Ευσταθία, τα πράγματα είναι πολύ απλά, αν σκεφτεί κανείς σε ποιον μαθήτευσε. Μην ξεχνάτε ότι ήταν κάποτε μέλος της Σπείρας Σπείρας του Σταμάτη Κραουνάκη, που, κατά τη γνώμη μου, είναι αυτή τη στιγμή είναι η απόλυτη μουσική θεατρική ομάδα, με απίστευτα υψηλές προδιαγραφές. Τους έχω παρακολουθήσει από κοντά και τα παιδιά πετάνε. Όχι μόνο ως φωνές αλλά και ως παρουσίες. Η αμεσότητα, η αυθόρμητη παρουσία, το ομαδικό πνεύμα, η άνεση στη σκέψη και στο λόγο, η απόλυτη έλλειψη υποκρισίας και φτιασιδωμένου στησίματος (του οποίου, αν θυμάστε καλά, γίναμε μάρτυρες και στο Φεστιβάλ, στο πρόσωπο μιας από τις συμμετέχουσες... Φαντάζομαι δε χρειάζεται να αναφέρουμε περισσότερα) είναι ελάχιστα από όσα χαρακτηρίζουν αυτά τα παιδιά.

Κι η Ευσταθία είναι ένα απ' αυτά τα παιδιά, τα οποία προσωπικά θαυμάζω για τη δύναμη και το θάρρος τους και τη δημιουργικότητά τους. Βλέπεις πραγματικά ένα κορίτσι που ανεβαίνει στη σκηνή και ξέρει τι θέλει. Πατάει στα πόδια της. Μουσικά, δεν μπερδεύεται σε επαναλήψεις, δεν αντιγράφει, δεν το παίζει αλλά σου βγάζει ό,τι είναι. Όσο για το τραγούδι της, το θεωρώ από τα καλύτερα, στο βαθμό που αντικατοπτρίζει απόλυτα την εποχή κι έχει κάτι συγκεκριμένο να πει γι' αυτήν.

Το καλό τραγούδι πάντα έχει κάτι να πει, είτε να μιλήσει για την εποχή και μέσω αυτής για τον έρωτα και τη ζωή "χωρίς ...το έτερον ήμισυ", σ' αυτήν την κοινωνία, είτε να αναπολήσει μια άλλη εποχή, νοσταλγώντας "τραγούδια παλιά", είτε να μιλήσει για την απογοήτευση κάποιου που βρήκε το θάρρος να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, αφού είχε μείνει στην αναμονή για καιρό περιμένοντας το "επόμενο τρένο".

Το κακό τραγούδι είναι αυτό που δεν έχει να πει τίποτα, παρά μόνο αναμασά μελωδίες και στίχους και κολλάει σε παζλ διάφορα "κομμάτια απ' τον έναν κι απ' τον άλλον..." χωρίς ταυτότητα και χωρίς πρωτοτυπία. Στην ουσία χωρίς ΘΕΜΑ και χωρίς ΛΟΓΟ.
#78   
kadmilos
Συγχορδία Μινόρε
Chat
09.10.2005, 15:08
Quote:

Το μέλος malastrana στις 09-10-2005 στις 02:54 έγραψε:

Αν υπάρχει κάτι που πρέπει όμως να αναγνωρίσουμε στην Ευσταθία είναι ότι το δικό της ήταν τελείως διαφορετικό. Όλα τα άλλα, κάπου έμοιαζαν μεταξύ τους. Και, δεν έχει καμιά σχέση με το τραγούδι του Σάκη που αναφέρθηκε πάρα πάνω. Επειδή εκείνο έλεγε για κιμά, και τούτο για ζαμπόν????




Η αμεσότητα και η απλοικοτητα του στιχου θυμιζουν το τραγουδι του Σακη ρουβα..
ειλικρινα παντως αν το τραγουδουσε ο ρουβας το τραγουδι αυτο τι θα λεγαμε??

Εγω παντως δεν διακρινω καμμια ειρωνια κανενα σατυρικο χαρακτηρα στο τραγουδι οπως αναφερθηκε παραπανω.Πολυ φοβαμαι οτι τα κυκλωματα(βλ.Σταματης Κραουνακης) τα καταφεραν παλι..


#79   
nicolpet
Περαστική Νότα
Chat
09.10.2005, 19:01
Θα έλεγα ότι κανένα από τα τραγούδια του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης δε με ικανοποίησε. Παρακολουθούσα το αφιέρωμα στα παλαιότερα τραγούδι του Διαγωνισμού που έδειξαν προς το τέλος και σκεφτόμουν πόσο πίσω είμαστε, πόσο πάμε από το κακό στο χειρότερο! Αυτή είναι η μουσική που προτείνουμε στους νέους σήμερα; Αυτό έχουν να δώσουν οι νέοι δημιουργοί;
Προσωπικά δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα. Ίσως να κάνω λάθος και ομολογώ πως με προβλημάτισαν και οι απόψεις της Νεκταρίας (gate) και άρχισα να σκέφτομαι μήπως είμαι αυστηρός στην κρίση μου.Ωστόσο νομίζω αγαπητή μου Νεκταρία, που κατά όλα τ' άλλα έχεις καταλάβει πόσο σε εκτιμώ βαθύτατα και πόσο δίνω μεγάλη βάση στη γνώμη σου, ότι αυτή τη φορά θα διαφωνίσουμε. Ειδικά αυτό το τραγούδι της Ευσταθίας το θεωρούσα το τελευταίο των τελευταίων ενώ είναι αλήθεια πως δεν τρέφω και ιδιαίτερη συμπάθεια στον Κραουνάκη, του οποίου, τώρα έμαθα απ' τα λόγια σου, πως είναι μαθήτρια.
#80