ελληνική μουσική
    465 online   ·  210.874 μέλη

    Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική;

    sirius99
    25.09.2006, 19:48
    Να συμπληρώσω για να μην παρεξηγηθώ,


    Για τα χάλια της ελληνικής δισκογραφίας δεν φταίει μονον ή κυρίως η πειρατεία αλλά και αυτή.

    Έχουν κάνει και συνεχίζουν να κάνουν εγκληματικά λάθη οι ίδιες οι δισκογραφικές Ένα από αυτά ήταν τα premium, δωρεάν CD με εφημερίδες, περιοδικά, σαπούνι πληντυρίου, αρνιά κλπ, ένα άλλο η μη στήριξη των μικρών δισκοπωλείων αλλλά το μεγαλύτερο πρόβλημά τους είναι η ασχετοσύνη, έλλειψη μόρφωσης και ευαισθησίας στην επιλογή του ρεπερτορίου, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των δίσκων που εκδίδονται να είναι για πέταμα. Έχουμε καταντήσει να ψάχνουμε με το κυάλι δίσκους που αντέχουν έστω και σε δεύτερη ακρόαση. Που οι παληές καλές εποχές που "λειώναμε" τους δίσκους.





    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : sirius99 στις 25-09-2006 19:48 ]


    uNick
    26.09.2006, 01:17
    Φίλε μου, τον Μάρτη του 2000 σε μελέτη για το ίδιο αντικείμενο στις ΗΠΑ βγάλαμε εντελώς διαφορετικά νούμερα. Δεν θα κοιτάξω τον αριθμό αντιτύπων που πωλούνται σε μια αγορά 300 εκατομυρίων ανθρώπων, δεν γίνεται σύγκριση. Το αρχικό κόστος όμως για ένα cd δευτεροκλασσάτου καλλιτέχνη δεν ξεπερνούσε τότε τις 15,000 δολάρια, δηλαδή περίπου 18,000 ευρώ. Τώρα πρέπει να ψάξουμε το γιατί το κόστος είναι σχεδόν διπλάσιο στην Ελλάδα?... Χχμμμ... Ίσως και να είναι ένα από τα διάφορα λάθη των δισκογραφικών... Δεν έχω ακριβή στοιχεία για την ελληνική αγορά, αλλά αν δεχτώ τα δικά σου ως ακριβή (και δεν τα αμφισβητώ, μην παρεξηγηθούμε κιόλας...), τότε σίγουρα κάποιοι κάνουν λάθος δουλειά εκεί μέσα για να τους κοστίζει τόσο πολύ παραπάνω η παραγωγή ενός cd... Μάλλον βγάζουμε το ίδιο συμπέρασμα σχετικά με τις δισκογραφικές...

    Τέλος πάντων... Θα μπορούσαμε να γράφουμε για μέρες... Αν μου επιτρέπεις, ένα τελευταίο σχόλιο (γιατί μου έκατσαν στραβά κάποια πράγματα στην αρχή): Η πειρατεία, κατά τη γνώμη μου, είναι ένα παράπλευρο αποτέλεσμα. Το έδαφος για την άνθισή της δόθηκε από τις δισκογραφικές εταιρίες, που για τον οποιονδήποτε λόγο φτάνουν να πουλάνε ένα cd πολύ πιο ακριβά από όσο ίσως θα μπορούσε να πουληθεί...

    Δεν διεκδικώ δάφνες... Όλα τα παραπάνω είναι η γνώμη μου - και πάντα υπάρχει η πιθανότητα να είναι λανθασμένη.

    Καλό βράδυ φίλε μου.

    vouliakis
    28.12.2006, 14:17
    Μουσικός... πόλεμος

    Με μεγάλο ενδιαφέρον παρακολουθεί η παγκόσμια ιντερνετική κοινότητα το νέο επεισόδιο στο χαοτικό κεφάλαιο των πνευματικών δικαιωμάτων στον κυβερνοχώρο αναφέρουν Τα Νέα (27/12/2006).

    Έπειτα από μήνες ετοιμασίας, οι αμερικανικές δισκογραφικές εταιρείες μήνυσαν το δημοφιλέστατο ρωσικό site allofmp3. com, το οποίο πουλά τραγούδια και άλμπουμ φθηνότερα από όλα τα άλλα αντίστοιχα sites στο Ίντερνετ.
    Εκκρεμεί επίσης εναντίον του η μήνυση από βρετανικές εταιρείες: Τη στιγμή που το iTunes πουλά ένα τραγούδι προς ένα ευρώ και ένα άλμπουμ προς 10 ευρώ, το ρωσικό κατάστημα τα δίνει 10 φορές φθηνότερα.

    Οι υπεύθυνοι του site ισχυρίζονται πως πληρώνουν δικαιώματα στον ρωσικό φορέα πνευματικών δικαιωμάτων, ενώ οι δισκογραφικές εταιρείες επιμένουν πως η υπηρεσία αυτή δεν έχει τη δική τους άδεια, άρα οι πωλήσεις είναι παράνομες.

    Όμως, σύμφωνα με τον ρωσικό φορέα, το Σύνταγμα της χώρας τού δίνει το δικαίωμα να προσφέρει την άδεια πώλησης μουσικής στο ηλεκτρονικό κατάστημα ακόμα κι αν αυτό δεν έχει συμφωνήσει με τις δισκογραφικές.

    Λόγω της μήνυσης, η Visa και η Mastercard έχουν σταματήσει να εγκρίνουν χρήση των καρτών τους για αγορές από το allofmp3. com.

    Η λύση θα δοθεί από τα δικαστήρια του Λονδίνου και της Νέας Υόρκης, αλλά ουδείς γνωρίζει αν οι αποφάσεις θα έχουν ισχύ στη Μόσχα.


    Πηγή: e-Paideia.net
    PROFBASILHS
    29.12.2006, 00:59
    Μόνο αν ισχύει το εξής ¨ εταιρείες = μουσική¨ . ( Και δεν ισχύει )
    murtzujos
    29.12.2006, 12:52

    ξερεις πόσο κοστίζει η παραγωγή ενός cd? το sudio θα παρει γυρω στις 3000-4000 ευρω, αν βαλεις και 5 μουσικους να παιξουν, θα δώσεις αλλα 3500-4000 ευρώ αμα βαλεις και για τα βιβλιαράκια και τις φωτογραφίες θες αλλα 3000.
    Άμα η εταιρια κανει την παραγωγή και παιρνει 3 ευρώ απο καθε cd έχουμε: 11.000/3=3.666,66 cd χρειάζονται να πουληθούν για να παρεις πισω τα λεφτά σου.
    σκέψου οτι στην ελλαδα υπαρχουν γύρω στα 1000 δισκοπωλία και όπως ξέρεις οι πωλήσεις μετριούνται με βάση τι αγοράζει ο έμπορος και όχι με βαση τι αγοράζει ο καταναλωτής.
    ετσι μπορεις άνετα να βάλεις μια τιμη στο cd γυρω στα 6 ευρώ.
    Και εκει θα δεις πως θα αυξηθούν οι πωλήσεις και πως θα ειναι ικανοποιημενοι όλοι.


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : murtzujos στις 29-12-2006 12:54 ]


    nikostheater
    30.12.2006, 03:04
    Παράθεση:
    Φίλε Νϊκο,

    Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω κάπως καλύτερα την κατάσταση τα πράγματα έχουν ως εξής.

    Στην παραγωγή κάθε δίσκου υπάρχουν τα "αρχικά" και τα μεταβλητά έξοδα.
    Αρχικά έξοδα είναι όλα αυτά που απαιτούνται για να γίνει η ηχογράφηση και το μαστερ καθώς και η γραφιστική επιμέλεια των εξωφύλλων.
    Μϊα φυσιολογική παραγωγή κοστίζει γύρω στα 20.000 Ευρώ (ενορχήστρωση, μουσικοί, studio) - πιο ακριβές είναι των λεγόμενων έντεχνων επώνυμων τραγουδιστών που φθάνουν μέχρι και 100.000 Ευρώ (μέχρι πριν από λίγα χρόνια γιατί σήμερα καμία εταιρία δεν δέχεται να δαπανήσει αυτό το ποσό ούτε καν για τον Νταλάρα, την Αρβανιτάκη κλπ)
    Στη συνέχεια έχουμε φωτογράφηση, γραφίστα (εκτός εάν είναι inhouse) και βιντεοκλιπ που φθάνουν περίπου τα 15000. Ευρώ. (Σε πολλούς δίσκους γίνονται περισσότερα βιντεοκλιπ)

    Σύνολο αρχικών εξόδων περίπου 35.000


    Η χονδρική τιμή ενός δίσκου είναι περίπου 12 Ευρώ μετά τις εκπτώσεις.

    Από αυτά το 9,009% πηγαίνει στην ΑΕΠΙ για τους δημιουργούς=1,081
    6-20% στον τραγουδιστή/τρια ανάλογα με την εμπορικότητά τους = 1,56 (μέσος όρος)
    6-12% πηγαίνει στο συνθέτη και στιχουργό = 1,08 (μέσος όρος) - οι συνθέτες/στιχουργοί κατά κανόνα ειπράττουν πρόσθετα δικαιώματα απευθείας από τη δισκογραφική εταιρία πέρα από τα δικαιώματα που εισπράττουν μέσω ΑΕΠΙ)
    15% κατά μέσο όρο για διαφήμιση 1,80
    1 Ευρώ περίπου βιομηχανικό κόστος cd + booklet (αν το βιβλιαράκι είναι πολυσέλιδο και πολυτελείας μπορεί να κοστίζει και παραπάνω)
    Κόστος διανομής περίπου 5% = 0,6

    σύνολο μεταβλητών εξόδων = 7.00 Ευρώ περίπου

    Έσοδο εταιρίας = 5 Ευρώ με τα οποία πρέπει να καλύψει τα αρχικά έξοδα των 35.000 Ευρώ

    35.000/5 = 7.000

    Με την πώληση 7.000 αντιτύπων θεωρητικά η Εταιρία θα καλύψει τα έξοδά της και από εκεί και πάνω θα έχει κέρδος 5 Ευρώ ανά CD.

    Πόσοι από τους δίσκους που έχουν εκδοθεί τα τελευταία χρόνια έχουν πουλήσει περισσότερα από 7.000 αντίτυπα? Αν είναι περισσότερος από 1 στους δέκα θα μου προξενούσε μεγάλη έκπληξη. Και αυτός ο ένας δεν πουλάει περισσότερα από 70.000 ώστε να καλύψει θεωρητικά τη χασούρα από τους υπόλοιπους 9.

    Αν υπολογίσει κανείς και τα πάγια έξοδα της εταιρία (ενοίκια μισθούς υπαλλήλων, διευθυντή κλπ) τότε τα νούμερα είναι πολύ χειρότερα.

    Γι ' αυτό τελικά θα επιβιώσουν οι εταιρίες με μεγάλο κατάλογο (παλιό ρεπερτόριο που έχει ήδη αποσβέσει το αρχικό κόστος) όπως η ΕΜΙ, η ΛΥΡΑ και η Universal. Η SONY BMG έχει ήδη σταματήσει να χρηματοδοτεί νέες παραγωγές και συνεργάζεται μόνον με καλλιτέχνες που αναλαμβάνουν να πληρώσουν οι ίδιοι το αρχικό κόστος (με εξαίρεση βέβαια τους ελάχιστους εμπορικούς της καλλιτέχνες).

    Η παραπάνω χονδρική τιμή των 12 Ευρώ είναι χωρίς ΦΠΑ. Με το ΦΠΑ και το κέρδος του καταστήματος διαμορφώνεται η λιανική τιμή περίπου στα 16 έως 20 Ευρώ.

    Ελπίζω να βοήθησα στο να αποκτήσεις μία ακριβέστερη εικόνα του θέματος τιμή.

    Aν τα παραπανω νουμερα ειναι σωστα,τοτε οι εταιρειες τοσα χρονια κλεβουν ασυστολα οχι μονο εμας αλλα και τους ιδιους τους υπαλληλους τους!
    Να ρωτησω ομως κατι...
    Οταν ειχε κυκλοφορησει το βινυλιο ηταν φθηνοτερο απο το cd το οποιο ως νεο προιον ηταν ακριβοτερο.
    Παρολαυτα,το βινιλιο στοιχιζε περισσοτερα στην παραγωγη του απο το cd και στην πορεια ενω το ακριβο βινυλιο εφυγε απο την αγορα,το cd οχι μονο δεν εγινε πιο φθηνο αλλα ακριβηνε κιαλλο.
    Γιατι;
    Για να βγαζουν βιντεοκλιπ η καλομοιρα και ο νινο;
    Για να κλεβουν τα στελεχη των εταιρειων;
    Εξηγησε μου.
    nikostheater
    30.12.2006, 03:06
    Παράθεση:
    Έχουν κάνει και συνεχίζουν να κάνουν εγκληματικά λάθη οι ίδιες οι δισκογραφικές Ένα από αυτά ήταν τα premium, δωρεάν CD με εφημερίδες, περιοδικά, σαπούνι πληντυρίου, αρνιά κλπ,

    Δηλαδη ηταν λαθος οτι εδειξαν στον κοσμο οτι το πραγματικο κοστος του cd ειναι πολυ χαμηλο και οτι η τιμη που πωλειται στα δισκοπωλεια ειναι πλασματικη;
    Επρεπε να μεινει ο απλος κοσμος στο σκοταδι για να τον κλεβουν ευκολοτερα οι εταιρειες;
    ixthy
    24.01.2007, 16:02
    Georgead μόνο ένα έχω να σου πω. Μπράβο!!!!!! Την πειρατεία κύριοι την κάνουν οι εταιρείεεες. Ξυπνάτε. Και για να μην ξεχνιόμαστε ένα ερώτημα προς τους computerάδες. Στο παρελθόν τι ήταν καλύτερο το dos και τα πάσης φύσεως windows ή τα Macintosh? Ποιος έκανε μεγαλύτερες πωλήσεις η Apple ή η Microsoft; Πώς η Microsoft έγινε η βασίλισσα του software? Τι ρόλο παίζει η πειρατεία σε όλα αυτά;
    Γεια σας και καλά ξυπνητούρια στους ανίδεους. Αααααα και κάτι άλλο: Είμαι εναντίον της πειρατείας (για τους αράπηδες τα είπε ο georgead, όσο για το internet πολλοί χρησιμοποιούν την πειρατεία για άλλους σκοπούς) αλλά και εναντίον της νόμιμης ληστείας και των εταιρειών των νταβάδων και των προαγωγών. Η λύση λέγεται open source. Ναι κύριοι και κυρίες. Έχουμε δικαίωμα στην ελεύθερη δωρεάν διακίνηση οποιασδήποτε πληροφορίας, είτε είναι μουσική, είτε ταινία, είτε software, χωρίς την υποστήριξη. Θα πλήρωνα όμως όποια εταιρεία μου προσέφερε υποστήριξη (αλλάγη σε χαλασμένο δισκάκι που μπορεί να χάλασα ακόμα και εγώ, βιβλιαράκι με τις παρτιτούρες όλων των οργάνων, videoclips κτλ.) γιατί αυτός που προσέχει τον πελάτη του πρέπει να ανταμοίβεται. Όχι σαν κάτι αυθεντικά cds που ναι μεν δε σκοτώνουν τη μουσική, αλλά μέσα στα κουτάκια περιέχουν και τρίχες από γεννητικά όργανα. Έτσι έβγαλα το σλόγκαν "η αυθεντικότητα σκοτώνει το στομάχι" γιατί αμέσως πήγα και έκανα εμετό.
    ixthy
    24.01.2007, 16:05
    Εκτός αν οι τρίχες ήταν από τα απόκρυφα του καλλιτέχνη... Οπότε είναι και συλλεκτικές!!!
    Sapios_is_back
    27.01.2007, 11:59
    ΚΑΛΟ ΚΑΝΕΙ Η ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ.

    ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    GiannisTsimperidis
    27.01.2007, 12:37
    Θεωρώ ότι υπάρχουν διαβαθμίσεις στις κατηγορίες που ανήκει ο κάθε καλλιτέχνης. Τι εννοώ με αυτό...! Αν είσαι καλλιτέχνης με σχετικά μικρή εμβέλεια το πρώτο πράγμα που θα σκεφτείς σε περίπτωση που βγάλεις δίσκο δεν είναι το: "Θα τα κονομήσω!!". Αυτό που σε ενδιαφέρει σε πρώτη φάση είναι να εδραιωθείς και να ακουστείς όσο περισσότερο γίνεται... άρα στην περίπτωση αυτή δεν σε ενοχλεί καθόλου η πειρατεία γιατί έτσι διαδίδεσαι ταχύτατα! Από την άλλη υπάρχουν καλλιτέχνες που για τον Α ή Β λόγο έχουν καθιερωθεί (δεν το εξετάζουμε περαιτέρω) και συμπληρώνουν έναν ικανοποιητικό αριθμό πωλήσεων. Κατά την προσωπική μου γνώμη αυτή κάνουν τη κλίκα μαζί με το υπόλοιπο team τους φυσικά (δισκογραφική, μάνατζερ κτλ) που κινούν τον αγώνα κατά της πειρατείας, γιατί πολύ απλά τους ξεγλιστράνε χρήματα. Προηγούμενως μίλησε κάποιος φίλος για κάποια ποσά τα οποία θεωρώ εξωφρενικά. Όχι ότι δεν υπάρχουν! Και για να είμαι ποιο συγκεκριμένος... Γιατί να πας να πάρεις παπούτσια των 1500 ευρώ από τη Γαλλία για να τραγουδήσεις;;; Δυστυχώς αυτή η αντίληψη περνάει και στο πετσί της ίδιας της μουσικής και χάνουμε την ουσία! Απλά πλέον δεν παίζουμε για τη φανέλα! Ελπίζω να είμαι κατανοητός... Φιλικά!!!
    poison_girl
    28.01.2007, 00:27
    τωρα πια ουτε πειρατεια γιατι......yo yo yo σου πηρα 5 ευρω
    Lefterissamson
    29.01.2007, 14:16
    Παράθεση:

    Το μέλος GiannisTsimperidis στις 27-01-2007 στις 12:37 έγραψε...

    Θεωρώ ότι υπάρχουν διαβαθμίσεις στις κατηγορίες που ανήκει ο κάθε καλλιτέχνης. Τι εννοώ με αυτό...! Αν είσαι καλλιτέχνης με σχετικά μικρή εμβέλεια το πρώτο πράγμα που θα σκεφτείς σε περίπτωση που βγάλεις δίσκο δεν είναι το: "Θα τα κονομήσω!!". Αυτό που σε ενδιαφέρει σε πρώτη φάση είναι να εδραιωθείς και να ακουστείς όσο περισσότερο γίνεται... άρα στην περίπτωση αυτή δεν σε ενοχλεί καθόλου η πειρατεία γιατί έτσι διαδίδεσαι ταχύτατα! Από την άλλη υπάρχουν καλλιτέχνες που για τον Α ή Β λόγο έχουν καθιερωθεί (δεν το εξετάζουμε περαιτέρω) και συμπληρώνουν έναν ικανοποιητικό αριθμό πωλήσεων. Κατά την προσωπική μου γνώμη αυτή κάνουν τη κλίκα μαζί με το υπόλοιπο team τους φυσικά (δισκογραφική, μάνατζερ κτλ) που κινούν τον αγώνα κατά της πειρατείας, γιατί πολύ απλά τους ξεγλιστράνε χρήματα. Προηγούμενως μίλησε κάποιος φίλος για κάποια ποσά τα οποία θεωρώ εξωφρενικά. Όχι ότι δεν υπάρχουν! Και για να είμαι ποιο συγκεκριμένος... Γιατί να πας να πάρεις παπούτσια των 1500 ευρώ από τη Γαλλία για να τραγουδήσεις;;; Δυστυχώς αυτή η αντίληψη περνάει και στο πετσί της ίδιας της μουσικής και χάνουμε την ουσία! Απλά πλέον δεν παίζουμε για τη φανέλα! Ελπίζω να είμαι κατανοητός... Φιλικά!!!


    Αν οι πωλήσεις του καλλιτέχνη μικρής εμβέλειας δεν ικανοποιήσουν την εταιρία ,τότε ο καλλιτέχνης δεν βγάζει την επόμενη δουλειά του...εκτός κι αν την πληρώσει μόνος(τα τελευταία χρόνια έτσι λειτουργεί η Ελληνική δισκογραφία ,πάλι βέβαια με ποσοστά ,γιατί η διανομή και η προώθηση γίνεται από την εταιρία.Φυσικά τα ποσοστά είναι πάλι λιγότερα για τον καλλιτέχνη(που πλήρωσε κιόλας!!).Αν δηλαδή πουλούσε 2000 κομμάτια ,τώρα θα πουλήσει 500 και έτσι δεν θα ικανοποιηθεί κανένας...
    Παράλληλα ,αφού οι πωλήσεις μειώνονται ,πέφτουν και οι προυπολογισμοί με αποτέλεσμα ν'ακούμε λιγότερα φυσικά όργανα(αντικατάσταση με samples).Λιγότεροι μουσικοί λοιπόν ,άρα και λιγότερα ''μεροκάματα''-εξαιρώντας τη νύχτα-και λιγότερες ώρες στα studios.Τα studios με τη σειρά τους αποκτούν μεγαλύτερα οικονομικά προβλήματα με αποτέλεσμα να απολύονται ηχολήπτες και η αγορά εργασίας να μικραίνει.Ετσι ,οι περισσότεροι απόφοιτοι σχολών έχουν μεγάλες πιθανότητες για μεγάλα διαστήματα-χρόνια-να μένουν άνεργοι ,ή να αναγκάζονται να κάνουν παραπλήσια επαγγέλματα για να μην πεινάσουν(ήμουν μέσα σ'αυτούς.Για 4 χρόνια δούλεψα τηλεόραση.Για να παίρνω ένα εξιοπρεπές μεροκάματο ,αναγκάστηκα να κάνω κάμερα ,εκτοπίζωντας ένα υποψήφιο καμεραμαν ,λόγω του ότι είχα ήδη ''ψηθεί'' και μάθει το επάγγελμα και ήμουν σιγουρότερη λύση.Ελα όμως που δεν έκανα αυτό που σπούδασα και ήθελα να κάνω!)
    Οι απολυθέντες ηχολήπτες ,με μεγαλύτερο βιογραφικό και εμπειρία-άρα και μεγαλύτερες απαιτήσεις-ή μένουν άνεργοι ή κι αυτοί κάνουν μεγάλες υποχωρήσεις για να συνεχίσουν να ασκούν το επάγγελμα τους...
    Δυστυχώς είναι ένας χώρος που απασχολεί πολλές ειδικότητες ,οι οποίες πλήττονται από το φαινόμενο της πειρατίας.Τα πράγματα δεν είναι λοιπόν τόσο απλά ,ιδίως για χώρες όπως η δική μας ,που το καταναλωτικό κοινό στον τομέα της δισκογραφίας δεν ξεπερνά τα 5 εκατομμύρια!Ποιοι θα ''πρωτοφάνε'' και υπό ποιές συνθήκες αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση?
    Vangelis86
    29.01.2007, 16:20
    Την περιπτωση αφου σε ακουν περισσοτεροι να σε αγοραζουν και περισσοτεροι την σκεφτηκαμε?Οταν ενας μικρος καλλιτεχνης δεν εχει τα καταλληλα μεσα για προωθηση της δουλειας του η μουσικη του θα γινει γνωστη σε ενα πολυ μικρο κυκλο, το πολυ να τον μαθουν μονο μεσα στο ορια της χωρας του. Παλια βοηθουσε το tape trading (Παλι πειρατεια) αλλα οχι στο βαθμο που βοηθαει το ιντερνετ. Το καποιος πουλουσε 2000 ενω τωρα 500 δεν ισχυει. Γιατι απλουστατα οταν ενας μικρος καλλιτεχνης πουλαει, πουλαει γιατι η μουσικη του σημαινει κατι για καποιους αφου προφανως δεν πουλαει λογο διαφημισης η προβολης απο τηλεοραση,ραδιο.Αυτοι οι καποιοι λοιπον θα συνεχισουν να τον αγοραζουν και θα τον μαθουν και περισσοτεροι. Επισης οταν το παιρνεις αποφαση να ασχοληθεις με τον τομεα της μουσικης ξερεις το ρισκο και ξερεις οτι η μουσικη δεν ειναι απλα ενα επαγγελμα οπως ολα τα αλλα.
    Απαιτησεις πολλες δεν μπορεις να χεις και σιγουρα δεν μπορεις να περιμενεις να ζησεις απο αυτο.Οταν καποιος εχει κατι καλο να δωσει θα βρεθει κοσμος που θα τον ακουσει και θα τον στηριξει.Οταν καποιος βλεπει οτι δεν "βγαινει" δεν νομιζω να του φταιει η πειρατεια.Οπως και κανεις δεν μπορει να αποδειξει οτι αν δεν υπηρχε το ιντερνετ κατι που τωρα κατεβαζω θα το αγοραζα.Μπορει και να μην το ακουγα ποτε.
    Ας τελειωνουμε με αυτην την κοροϊδια πια.
    Αυτο που ενοχλει ειναι οτι το ιντερνετ δεν ειναι ελεγχομενο.Ο ακροατης δεν εξαρτατε πλεον απο την ταδε μουσικη εκπομπη, στην τηλεοραση η στο ραδιο η απο το ταδε περιοδικο και ετσι ειναι πιο δυσκολο να τον "καθοδηγησεις".
    Lefterissamson
    29.01.2007, 17:02
    Μα αυτό λέμε.Οτι ναι ,θα ακουστείς αλλά δεν θα σε αγοράσουν αφού μπορούν εύκολα χωρίς θυσίες να αποκτήσουν τη δουλειά σου δωρεάν!Και εξαίρεσα τη νύχτα γιατί σε ζωντανές εμφανίσεις το κοινό δεν έχει άλλη επιλογή παρά να πληρώσει για να πάει(δεν αναφέρομαι στον Λυκαβηττό).Και ναι ,αναφέρομαι στους καλλιτέχνες που ζουν από αυτό ,ή τουλάχιστον φιλοδοξουν να το κάνουν ,αφήνοντας στην άκρη τα νεόφερτα προιόντα reality!
    Η ευκολία στην μεταγγραφή υλικού ,χωρίς να θυσιάζεται η ποιότητα φταίει!Δεν με ενδιαφέρει ποιοί πουλάνε και ποιοί όχι ,με ενδιαφέρει η κατάληξη.Κακά τα ψέματα ,η δισκογραφία δεν είναι ''προσβάσιμη'' πλέον!Το ίδιο ισχύει και για τα επαγγέλματα που παίρνει μαζί της στην κατηφόρα.Κι αυτό όχι μόνο δεν είναι ψέμα ,αλλά είναι ένα φαινόμενο που μεγαλώνει με τα χρόνια!
    Vangelis86
    30.01.2007, 00:13
    Παράθεση:

    Το μέλος Lefterissamson στις 29-01-2007 στις 17:02 έγραψε...

    Μα αυτό λέμε.Οτι ναι ,θα ακουστείς αλλά δεν θα σε αγοράσουν αφού μπορούν εύκολα χωρίς θυσίες να αποκτήσουν τη δουλειά σου δωρεάν!


    Μπα δεν το νομιζω. Μια βολτα απο τα metropolis να πας θα δεις οτι καθε μερα ειναι γεματα και θα δεις ατομα να φευγουν με 10 και 20 cd. Οταν αγαπας τη μουσικη αγοραζεις. Οταν καποιος δεν σ'αγοραζει σημαινει οτι δεν εχει ισχυρο κινητρο.

    Παράθεση:

    Το μέλος Lefterissamson στις 29-01-2007 στις 17:02 έγραψε...
    Και ναι ,αναφέρομαι στους καλλιτέχνες που ζουν από αυτό ,ή τουλάχιστον φιλοδοξουν να το κάνουν
    ....
    Το ίδιο ισχύει και για τα επαγγέλματα που παίρνει μαζί της στην κατηφόρα.Κι αυτό όχι μόνο δεν είναι ψέμα ,αλλά είναι ένα φαινόμενο που μεγαλώνει με τα χρόνια!


    Δεν μπορεις να βλεπεις ομως τη μουσικη σαν επαγγελμα, εκει ειναι το προβλημα απο την αρχη και οχι στην πειρατεια.

    Με λιγα λογια η πειρατεια βοηθαει στη ελευθερη διαδοση της μουσικης και της τεχνης γενικοτερα και αυτο δινει μεγαλυτερες πιθανοτητες σ' αυτους που αξιζουν να γινουν γνωστοι αλλα και να εχουν και καποιο οικονομικο οφελος και πληττει αυτους που στηριζονται καθαρα στο marketing για να πουλησουν.Πολυ λογικο καποιος που θα ακουσει ενα κομματι στην τηλεοραση και θα του αρεσει να παει και να το κατεβασει απο το ιντερνετ (αφου δεν εχει και κανενα ιδιαιτερο λογο να το αγορασει) αλλα αυτο δε θα επρεπε να μας απασχολει ετσι?





    silentman
    08.02.2007, 13:13
    Παιδια γεια χαρα

    Πιστευω οτι αν θες να βρεις καλη μουσικη και σε καλη τιμη μπορεις να βρεις.Το metropolis εχει απιστευτα cds στα 6.90 και αν κατεβειτε μοναστηρακι θα βρειτε καινουργια και 6μηνου cds με 8-10 ευρω.Το θέμα είναι να κατέβουν οι τιμές στα ολοκαινουργια στα 12-13 ευρώ ώστε ο κοσμος να μην το σκέφτεται.Εγω προσωπικά κατεβάζω υλικό από torrents και δίνω και δικά μου cds που κοστίζουν 25 ευρώ γιατί πολυ απλά ο κόσμος πρέπει να ακούει μουσική.Η μουσική είναι πάνω από όλα ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ,οτι συνεπάγεται αυτο.
    Οποτε εγω που εχω καποια cds της εταιρειας Three Blind Mice(60 ευρω το καθένα) ή της Winter & Winter (25-30 ευρώ) θέλω να τα μοιραστώ.Είναι τραγικά ακριβά για να τα παρουν ολοι αλλα η μουσική που έχουν μέσα,κατά την άποψη μου,ειναι ανεκτίμητη.Οποτε αυτο εγω θελω να το μοιραστω μαζι σας.

    Επισης παιδια να ψαχνεται στα cds που θελεται αν σε αλλο ραφι τα εχουν σε αλλη τιμη.

    Μου εχει συμβει απειρες φορες.Τελευταια πηρα ενα cd του Dimitri from Paris με 6.90 και στο ραφι στο ονομα του το ειχε 21!!!
    jacamar
    08.02.2007, 14:20
    Μέχρι και πέρσι δεν είχα ούτε ένα αυθεντικό cd. Μάλιστα έλεγα τρελούσ αυτούς που τα αγόραζαν. Τώρα που μπήκα στον χώρο δεν έχω ξανααγοράσει πειρατικό cd ( και έχω πάρα πάρα πολλά cds!) δεν λέω οτι είναι φθηνά τα cds σήμερα αλλά υπάρχουν cd στην τιμή ενός καφε! ε εγώ προτειμώ να αγοράζω cd απο το να αράζω σε καφετέριες! Επείσεις στο μοναστηράκι έχω ξετρυπώσει φανταστικά ροκ και μέταλ cd άγνωστων συγκροτημάτων που άξiζαν τα λεfτά τους!



    εξακολουθώ να πιστεύω βέβαια οτι η πειρατεία σκοτώνει τους μουσικούς και όχι την μουσική!

    *draco dormiens nunquam titillandus* !!!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jacamar στις 09-02-2007 18:21 ]


    manosomba
    09.02.2007, 15:53
    Η καλή μουσική, σκοτώνει την πειρατεία...
    mariachi
    09.02.2007, 18:04
    Καλό και χρυσό το σλόγκαν για αποφυγή της πειρατείας,αλλά άμα βλέπουμε στα εκάστοτε δισκοπωλεία,ένα σιντί με 25 και 30 ευρώ,πώς να το αγοράσουμε?Καταφεύγουμε στη-περισσότερο οικονομική-λύση της πειρατείας.