Locust Music
Η
Locust Music είναι ένα νέο label από το Σικάγο των ΗΠΑ με έφεση τόσο στην ανακάλυψη νέων ταλέντων όσο και στην επανέκδοση «χαμένων θησαυρών» από το παρελθόν της underground δημιουργίας.
Με μια εκλεκτική διάθεση στις επιλογές της η
Locust κατόρθωσε να συγκεντρώσει μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα νέα ονόματα
(Josephine Foster, Espers, Function, Starless & Bible Black, Fazzini) και να εκδώσει αριστουργήματα και ιστορικές ηχογραφήσεις από μια γκάμα μουσικών που ξεκινάει από την acid-folk, περνάει από το ψυχεδελικό
Rock και την avant pop, για να φτάσει στη free-form jazz, την electronica, τις «παράξενες» μουσικές του κόσμου, ακόμη και την ποίηση.
Ikef, Latitudes & Jib Door είναι τα τρία sub-label της
Locust & Met Life η σειρά
location sound που εγκαινίασε.
Είναι η πρώτη φορά που η
Locust Music αντιπροσωπεύεται και παρουσιάζεται στην Ελλάδα, μέσα από την ένταξη της στο δυναμικό της
Secretly Canadian Distribution και της
Hitchhyke.
Josephine Foster
“Hazel Eyes, I Will Lead You”
Josephine Foster & The Supposed
“All the Leaves are Gone”
Τα δύο προηγούμενα άλμπουμ της
Josephine Foster, που έχει μαγέψει τους κριτικούς σε όλο τον κόσμο με το στοιχειωμένο
“A Wolf In Sheep’s Clothing”.
Από το
West Coast acid Rock του
“All the Leaves Are Gone”, με το γκρουπ της
The Supposed, στην εξώκοσμη folk ψυχεδέλεια του
“Hazel Eyes, I Will Lead You”, η
Josephine Foster, από το Κολοράντο, γοητεύει με τη δύναμη και την «απειλητική» λαγνεία της φωνής της και το εικονοκλαστικό της πνεύμα.
Espers
“S/T”
Espers
“The Weed Tree”
Τα δύο κλασικά άλμπουμ του εξαιρετικού acid folk σχήματος από τη Philadelphia που θεωρείται από τους κύριους εκπροσώπους της νέας ψυχεδελικής σκηνής ή αλλιώς
“New Weird America”.
Baroque ψυχεδέλεια και acid folk βγαλμένη από τα τέλη των ‘60ς και την πιο γοητευτική πλευρά της σύγχρονης εναλλακτικής σκηνής μέσα από το μνημειώδες για το νέο αυτό ήχο ντεμπούτο των
Espers και το
“The Weed Tree”, ένα από τα καλύτερα άλμπουμ διασκευών που έχετε ακούσει
Michael Hurley, Blue Oyster Cult, Durutti Column, Nico & 2 traditional.
Ένα καινούριο ρεύμα που κατακτά όλο τον κόσμο στην κορυφαία του εκδοχή.
Matmos
“Rat Relocation Program”
Μια cult κυκλοφορία των
Matmos, συνεισφορά στην, πρωτοποριακή σειρά της
Locust, Met Life.
Field recordings και εγγενείς ηχητικές «απαντήσεις» είναι το concept, στην περίπτωση του
“Rat Relocation Program” οι κραυγές ενός ποντικού-εισβολέα που πιάστηκε στην (αβλαβή) παγίδα που του είχαν στήσει οι 2
Matmos γίνονται η πρώτη ύλη για ένα απίστευτο electro / drill ‘n’ bass ταξίδι με χιούμορ και κινηματογραφικές kraut-
Rock διαθέσεις.
Ilhan Mimaroglu
“Agitation”
Επανέκδοση για πρώτη φορά σε CD του ιστορικού άλμπουμ του αυτοεξόριστου στις ΗΠΑ Τούρκου συνθέτη και μέλους της κοινότητας του
Princeton College, όπου μαθήτευσε πλάι στον
Edgar Varese.
Ηχογραφήσεις από το 1968 μέχρι το 1974 αφιερωμένες στον αντιφασιστικό αγώνα και την επαναστατική δυναμική της εποχής που περιλαμβάνουν ένα πρώιμο α-λα DJ Spooky κολάζ από vintage electronica, guest τραγουδιστές, ραδιοφωνικά ντοκουμέντα και το cult ψυχεδελικό γκρουπ
Topsy Turvy Moon σε ένα groovy freak-out jam.
Ένας εκπληκτικός underground δίσκος!
Various Artists
“Bats'i Son: Music from the Highlands of the Chiapas”
Από το αφιερωμένο στη world music label της
Locust, τη
Latitudes, ένα εκπληκτικό μουσικό ντοκουμέντο και όχι μόνο.
Αυθεντικά τραγούδια των Ινδιάνων των
Chiappas στο Μεξικό, ηχογραφημένα επί τόπου και για 5 χρόνια στις αρχές της δεκαετίας του ’70 και ντοκουμενταρισμένα με ανέκδοτο φωτογραφικό υλικό και εκτεταμένες σημειώσεις από τον διαβόητο Νεοϋορκέζο μηχανικό ήχου
(The Fugs, The Holy Modal Rounders, The Godz, Pearls Before Swine, Albert Ayler, Sun Ra, Thelonious Monk) και drop-out
Richard Alderson.
Απίστευτες roots ηχογραφήσεις και συγκλονιστικό μουσικό υλικό σε μια μοναδική καταγραφή του πολύ πριν ασχοληθεί ο υπόλοιπος πλανήτης με τους κατοίκους της περιοχής.
Sun Ra & Henry Dumas
“The Ark and the Ankh”
Ιστορική σπάνια ηχογράφηση από το 1966 με μεγάλη αξία και ανατρεπτική ομορφιά, η πρώτη που κυκλοφορεί από την περίοδο της στενής φιλίας του «εξωγήινου» οραματιστή της jazz και του ακτιβιστή ποιητή, από τους σημαντικότερους Αφροαμερικανούς του 20ου αιώνα, που θα έβρισκε τραγικό θάνατο από τα πυρά αστυνομικού 2 χρόνια αργότερα.
Ποτισμένο με το πνεύμα της Νέας Υόρκης των ‘60ς, το
“The Ark and the Ankh” περιλαμβάνει διαλόγους και διαλογισμό ανάμεσα στον ποιητή και το μουσικό πάνω από το πυρετώδες backbeat της
Arkestra ηχογραφημένης live στο club-σύμβολο για τη μαύρη κοινότητα, Slug’s Saloon.
The East New York Ensemble de Music
“At the Helm”
Ένα χαμένο διαμάντι από τη jazz σκηνής της Νέας Υόρκης του 1974.
Οι
East New York Ensemble de Music, το σχήμα του
Bilal Abdurahman, αποτύπωσαν σε αυτό το εκρηκτικό άλμπουμ την όσμωση ανάμεσα στην αφρικανική και τη μαύρη αμερικανική κουλτούρα, που χαρακτήριζε το
Bed-Stuy του Brooklyn εκείνη την εποχή, μέσα από ένα από τα κορυφαία δείγματα jazz με oriental επιρροές.
Ήχοι και μοτίβα της Μέσης και της Άπω Ανατολής και της Ινδίας γίνονται κομμάτι του σώματος μιας καθαρά «μαύρης μουσικής» με ξεχωριστό ενδιαφέρον για τους φίλους των rare grooves και της black jazz.
Danny Ben-Israel
“The Kathmandu Sessions”
Ο
Danny Ben-Israel ήταν ο μεγαλύτερος pop-star του Ισραήλ στα ΄60ς και, από μια στιγμή και μετά, έγινε ο μεγαλύτερος underground θρύλος του.
Ήταν 1970 όταν ηχογράφησε το εν λόγω άλμπουμ, γνωστό σαν
“Kathmandu Sessions”, παρέα με τον
Shlomo Mizrahi, κιθαρίστα του cult Ισραηλινού power trio
Ha'Bama Ha'Hashmalit και ήταν ένα μίγμα από παραμορφωμένες fuzztone κιθάρες, λούπες και σπηλαιώδη φωνητικά.
Ήταν το απόσταγμα μιας νέας εμπειρίας στη ζωή του
Ben-Israel και ένα από τα πιο ιδιαίτερα acid
Rock άλμπουμ που ακούσατε ποτέ.
Gene Estribou & Jean-Paul Pickens
“Intensifications”
Υπερσπάνια ηχογράφηση της ΜΕΑ από τα μέσα των ‘60ς που μέχρι την επανέκδοση της
Locust αποτελούσε ένα από τα πιο cult κομμάτια της ψυχεδελικής σκηνής του
San Francisco.
Instrumental μαγεία από δύο σπουδαίους ακουστικούς κιθαρίστες και acid
Rock φιγούρες, μια μίξη raga-folk και acid-
Blues που θα ενθουσιάσει τους φίλους της ψυχεδέλειας αλλά και της νέας folk σκηνής.
Ο
Gene Estribou ήταν τότε ο άνθρωπος που μόλις είχε ηχογραφήσει το δεύτερο studio-session των
Grateful Dead, ενώ ο
Pickens θα ήταν λίγο αργότερα ο διαπλανητικός εκείνος παίκτης του banjo στο μοναδικό άλμπουμ των
Serpent Power.
Alan Watts & Friends
“This is It! ”
Alan Watts
“Zen & Senryu”
Alan Watts
“Haiku”
Ο
Alan Watts (1915-1973) υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους εκφραστές της Ανατολικής φιλοσοφίας και τέχνης στη Δύση και κορυφαίο φιγούρα, ένας ζεν γκουρού της γενιάς των ‘60’ς.
Η ξεχωριστή πνευματική και καλλιτεχνική του φύση καθόρισε τη ζωή και το έργο του.
Οι τρεις αυτές κυκλοφορίες είναι πραγματικοί θησαυροί για τους φίλους του
Alan Watts, της Ανατολικής φιλοσοφίας, και της αντικουλτούρας των ‘60ς.
Ανασύρθηκαν από τα αρχεία της MEA, του label του φίλου του και αμίμητου μάγου του κολάζ και της σάτιρας
Henry Jacobs, από το
Sausalito, που τα είχε εκδώσει στις αρχές των ‘60ς.
Τα
“Zen & Senryu” & “Haiku” περιλαμβάνουν πρόζα και μετάφραση-performance στα ιαπωνικά υπό τους ήχους των
Vince Delgado, Robert Garfias & Henry Jacobs, ενώ το
“This Is It!” είναι ένας underground θρύλος από μόνο του, κατά πολλούς η πρώτη καταγραφή της ψυχεδέλειας σε δίσκο.
Κυκλοφορημένο το 1962, είναι ένα free-form freak-out που φέρνει στο νου μεταγενέστερες ηχογραφήσεις του
Ken Kesey, όπως και των
Red Krayola ή των
Godz, από τον
Alan Watts και τους φίλους του, μουσικούς και μη, “heads” της σκηνής του
San Francisco (ανάμεσα τους και ο περκασιονίστας
William Loughborough, συνεργάτης των
Chet Baker & Harry Partch) στα πλαίσια μιας ασυνείδητης ομαδικής εξερεύνησης των ήχων