Ένα παιδί κοιτάει τ' άστρα (reload)
Γιατί βαριέται να τα μετρήσει...
04 Ιουνίου 2008, 02:06
Τσαούσες λυσσάξτε!!!


 Η Τήλος έκανε τους πρώτους δυο πισωγλέντικους γάμους. Κι αυτοί γύρισαν τον κόσμο ανάποδα προκειμένου να παντρευτούν. Τι σε κανάλια βγήκαν, τι σε δικαστήρια προσέφυγαν για να πετύχουν το σκοπό τους... Και καλά, εκεί στα δικαστήρια που πηγαίνανε δεν πέτυχαν καμία δίκη για να δουν πώς τα περνάν οι παντρεμένοι...?

Πάντως οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι από την Τήλο δεν το περιμέναμε αυτό! Καλά, τόσα χρόνια ο δήμαρχος Μυκόνου τι κάνει???

Αλλά τώρα οι πισωγλέντηδες θα αλλάξουνε τις παραδόσεις... Θα σκάει ο Μπάμπης από την οικοδομή, θα μπαίνει στο σπίτι ιδρωμένος και θα φωνάζει...

- Βρασίδαααα! Πού είσαι μωρή Λουλού? Μαγείρεψες?

- Κοίτα να δεις Μπάμπη, εγώ δεν είμαι δουλάρα σου, Οκ?

- Άκου μωρή πατσαβούρα, αν δε μαγείρεψες να το ξέρεις, το βράδυ το κοκό μου δε θα το δεις!

- Χέστηκα! Έχω το δικό μου!

Τέρμα λοιπόν τα εκβιαστικά διλλήματα που ναι μεν δεν ήτανε καλά, αλλά τουλάχιστον οδηγούσαν ένα φυσιολογικό ζευγάρι, σε κάποια μορφή σεξ. Τώρα ο καθένας έχει απ' όλα και διαλέγει και παίρνει.

Οι πισωγλέντηδες από την άλλη είναι μέσα στην ευτυχία! Σήμερα μάλλον θα ναι η μέρα τους και θα το "κάψουν" αναλόγως! Και μετά κάποιοι αναρωτιούνται πώς μεγαλώνει η τρύπα του όζοντος...

Εδώ όμως προκύπτουν και εθνικά ζητήματα. Η Τήλος βρίσκεται κοντά στην Τουρκία. Αν κάνει κίνηση η Τουρκία να μπει προς το Αιγαίο, η Τήλος τι θα κάνει? Θα σκύψει???

Αυτή όμως η κίνησή θα δείξει και τις μεγάλες διαφορές που κρύβονται ανάμεσα στους πισωγλέντηδες. Πλέον δημιουργούνται δυο μέτωπα. Οι έλευθεροι κι ωραίοι (κοινώς φτερού) θα πηγαίνουν προς Μύκονο μεριά. Οι παντρεμενάκηδες (κοινώς φούστα-μπλουζα) θα πηγαίνουν προς Τήλο μεριά. Προβλέπεται ξεμάλλιασμα...

Ο Κάναρης, ιστορικός νησιώτης, βομβαρδισε την τουρκική φρεγάτα κάνοντας ένα βήμα ακόμη προς την λευτεριά. Ο νέος νησιώτης θα μαζεύει τηλέφωνα από την τουρκική φρεγάτα κάνοντας ένα βήμα ακόμη προς το Λευτέρη...

Το νόημα του γάμου παλιά ήταν η δημιουργία οικογένειας. Αυτά τα χρόνια, το νόημα του γάμου ήταν η δημιουργία οικογένειας και μετά η διάλυση της. Από δω και πέρα ξεκινάν με τη διάλυσή της, και μετά σου γ****νε και την οικογένεια!

Επόμενος στόχος τους είναι λένε, να υιοθετούν παιδιά, γιατί όπως λεν, έτσι επιτάσσει η εξέλιξη. Εγώ τάσσομαι υπέρ αυτού, από τη στιγμή όμως που η εξέλιξη οδηγήσει τα μωρά να μπορούν να αλλάζουν πάνες μόνα τους! (προσοχή κίνδυνος...)

Οι παπάδες σάστισαν! Δε μπορούν να το ανεχτούν! Ποιος από δω και πέρα θα θέλει να γίνει παπάς? όλοι θα παντρεύονται!!!

Πάντως κανείς δεν είπε να σ' αυτούς να μη συζούν. Αφού τη βρίσκουνε, εμάς δε μας πέφτει λόγος. Αλλά δε μπορώ να καταλάβω την εμμονή τους να θέλουν να παντρεύονται! Και ποιος είπε ότι ο κάθε δήμαρχος είναι υποχρεώμενος να δέχεται αισθητικά να παντρεύει το κομμωτή με τον μπασκετμπολίστα? Εγώ αν ήμουνα δήμαρχος πάντως θα έβγαζα νόμο τους γάμους να τους κάνει η αντιπολίτευση!

Γιατί όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος! (άλλο που δε θέλουν...)

34 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

pastella (04.06.2008)
"Αν κάνει κίνηση η Τουρκία να μπει προς το Αιγαίο, η Τήλος τι θα κάνει? Θα σκύψει???"

Αχαχαχα!!!

Τώρα μπορώ να κοιμηθώ ήσυχη... Με φυλάνε οι παλικαράδες της Τήλου!
MagicaDeSpell (04.06.2008)
Το εβλεπα το απογευμα στο εμπεριστατωμενο δελτιο του σταρ... Πολυ γελιο...
gusfunn (04.06.2008)
ζεις ένα δράμα
sylviaki (04.06.2008)
το τελευταιο με την αντιπολιτευση δεν θα το σχολιασω...το δικο σου σχολιο τα λεει ολα!χαχαχαχαχαχαχα
παντως περα απο την πλακα, και το εκπληκτικο σου κειμενο, προσωπικα δεν εχω προβλημα με τους γαμους μεταξυ ομοφιλοφιλων. Δεν βρισκω κατι κακο, ουτε αρνητικες επιπτωσεις σε κατι. Ο καθενας μας ειναι διαφορετικος, αυτο δεν σημαινει οτι οσοι δεν ειναι ιδιοι με εμας θα τους καιμε στην πυρα, ουτε οτι θα τους στερουμε πραγματα που για εμας ειναι δεδομενα.
καλημερα :P
Termite (04.06.2008)
η αλήθεια ειναι οτι έδωσες μια πινελιά αισιοδοξίας με αυτό το κείμενο...

Τι για τους γάμους που διαλύονται
Τί για εισβολή των Τούρκων και κατάληψη της μυκόνου αφου περάσουν ένα οθωμανικό την Τήλο...
Τι οι ξεπουλημένοι νησιώτες που θα τραγουδάν, Λευτέρη Λευτεράκι
Τι τα μωρά που αλλάζουν πάνες μόνα τους...

Σε τί εποχή ζούμε θεέ μου...
Για γέλια ή για κλάματα;
DITHEN (04.06.2008)
Πολύ ρατσιστικό και σκωπτικό το πόστ σου, προς μια ομάδα ανθρώπων οι οποίοι έχουν δικαίωμα στην διαφορετικότητα!

Το να κοροϊδεύουμε τις προτιμήσεις τους δεν μας κάνει εμάς περισσότερο άνδρες!

Όσο αφορά το όμορφο νησί της Τήλου, δεν νομίζω ότι το νησί και οι περήφανοι κάτοικοι του θα «σκύψουν» όπως λες ποτέ απέναντι στον Τούρκο εισβολέα. Δεν έχεις ευτυχώς βιώσει ποτέ την εισβολή από τους Τούρκους, ίσως γι’ αυτό την παίρνεις τόσο χαλαρά!!

Οι κάτοικοι της Τήλου ίσως και να πολεμήσουν με περισσότερο ηρωισμό από κάποιους που όλη μέρα πίνουν φραπεδάκι απλώνοντας και αμπελοφιλοσοφούν για δήθεν επαναστάσεις.

Τουλάχιστον οι ομοφυλόφιλοι έχουν τα κότσια και το θάρρος να κάνουν μια μικρή επανάσταση απέναντι στην κοινωνική κατακραυγή και πέτυχαν.

Εμείς οι «κανονικοί» και τάχα μου «και πολύ άνδρες» ποιες επαναστάσεις έχουμε πετύχει; Ούτε από το σπίτι των γονιών μας, στα 30 φεύγα μας, δεν έχουμε ακόμα τολμήσει να φύγουμε!!

Εύκολο να κρίνεις και να κοροϊδεύεις τους άλλους! Δύσκολο να κάνεις κάθε μέρα μια μικρή εσωτερική επανάσταση για να γίνεσαι καλύτερος!!
rigas (04.06.2008)
Σκέτη αρρώστια που χρειάζεται επειγόντος γιατρό κι όχι δήμαρχο.
JaNick (04.06.2008)
Ρε mpriza υπάρχει και καλή πλευρά σε όλα αυτά... Αν θές να την ανακαλύψεις έχω και δεύτερο εισητήριο για Τήλο... Think about it....
mprizas (04.06.2008)
Κοίτα DITHEN, όπως κατάλαβες το ποστ αυτό είναι ένα χιουμοριστικό ποστ για τους ομοφυλόφιλους. Κι οι ίδιοι να το διαβάζανε, ίσως είχαν διαφορετική αντίδραση απ' τη δική σου, ίσως να γέλαγαν, άσχετα με την άποψή μου που είναι κατά των γάμων.

Κατά τ' άλλα δεν έχω κανένα πρόβλημα κι αυτό φαίνεται.

Δε μπορώ να καταλάβω την εμμονή των ζευγαριών αυτών να παντρεύονται! (ούτε των άλλων δηλαδή...) Γάμος σημαίνει οικογένεια. Τέλος. Από κει και πέρα τι να μου πεις?

Αν θεωρείς ο,τι λέμε κι ο,τι σκεφτόμαστε αγαπητέ dithen είναι ψευτοεπαναστάσεις, αν νομίζεις ότι πίνοντας φραπεδάκια λέμε ανοησίες, αν δεν ξέρεις το "βιογραφικό" μου και πώς αυτά που πιστεύω έχω προσπαθήσει να τα πετύχω, αν θεωρείς ότι η μόνη επανάσταση γύρω μας είναι αυτοί οι γάμοι των ομοφυλοφίλων, συγχαρητήρια σε σένα αληθινέ επαναστάτη, έκανες το χρέος σου στην κοινωνία με αυτό το βαρυσήμαντο σχόλιο, και τώρα μπορείς ήσυχος να αποσυρθείς και να τα διηγείσαι στους νεότερους...

Αλλά ψευτοεπαναστάτες είναι αυτοί που ονειρεύονται αυτό που τους πλασάρει η τηλεόραση, αυτοί που δε βλέπουν τις ανάγκες τους και κάθονται υπεραμύνονται πραγμάτων που δε σημαίνουν τίποτα για τη ζωή κανενός και δεν έχουν κανένα νόημα ούτε καν για τους ομοφυλόφιλους...

Αλλά σε κάτι τέτοια θέματα όπως η αποποινικοποίηση του χασις ή αυτοί οι γάμοι, πράγματα που δεν αφορούν τη ζωή μας στην ουσία τους, ούτε καν τους χρήστες ή τους ομοφυλόφιλους, είναι ο καλύτερος φερετζές για κάποιους σαν και σένα dithen, που τους έχουνε πει ότι επανάσταση σημαίνει "ασχολούμαι με ο,τι άλλο εκτός από τη ζωή μου", να διαδηλώσουν, να τρελλαθούν και να βρίζουν εδώ και κει.

Έχεις την ίδια ευαισθησία για τους ανθρώπους που μπαίνουν φυλακή εδώ λόγω χρεών με επιτόκια που δεν έχουν ούτε καν στην Ουγκάντα? (κι είναι πολλοί)

Έχεις την ίδια ευαισθησία για τους μετανάστες που τους πίνουν το αίμα και τους βάζουν να δουλεύουν σχεδόν τσάμπα οπουδήποτε και χωρίς ασφάλιση?

όχι βέβαια! Δε σ' έχω δει πουθενά! Γιατί δεν είναι IN! Κράτα λοιπόν τις trendy ιδέες σου και άσε τις απόψεις να ακουστούν. Και να χεις και χιούμορ...

janick κοντά τα χέρια σου...:PPPPPPP

Βασίλη (rigas)θα διαφωνήσω, όχι δεν είναι για γιατρό. Πάντως είναι ένα θέμα που μας ζαλίζουν χωρίς νόημα... Να δω τι θα καταλάβουν...

Βασίλη κι εγώ έχω χάσει τη μπάλα λιγάκι... Πιστεύω να τη βρω στον επόμενο αγώνα...Προπονείσαι καθολου???

Σύλβια μου, δεκτή η άποψη σου αν και το θεωρώ δευτερεύον το θέμα. Αν το καλοσκεφτείς, στη ουσία δε φέρνει κάτι καινούργιο...Πάντως, έχω γελάσει αυτές τις μέρες πάρα πολύ! :-)

Ναι ρε Κώστα...χαχαχαχα (την παλεύω όμως)

Ρόζα είμαστε της ίδιας γενιάς λοιπόν! Εγώ τα δα στη Στεφανίδου... και δεν ήξερα με ποιους να πρωτοσυγχυστώ...με τους ντικιντάγκες? με τους παπάδες? με κάτι συντηρητάρια του κερατά? ή με κάτι άλλους που υπεραμύνονται με σθένος των γάμων αλλά φοβούνται να ζητήσουν 2 ευρώ αύξηση από τους πάνω?

Στέλλα κοιμήσου ήσυχη!!! Υπάρχει...οπισθοφυλακή!
melkat06 (04.06.2008)
Κάποιος βαρέθηκε να είναι Premium...
ή κάποιος κάνει πολύ παρέα με τον Κινέζες...!
;)
gusfunn (04.06.2008)
καταγγέλλω ...

στο σεξ χρειάζονται δυο ( το φύλο δεν έχει σημασία ...)

να σου πω, μ’ άρεσε η αντίδραση σου
γιατί ξέρω πως τα βλέπεις τα πράγματα πέρα από το χιούμορ
και καμία φορά χρειάζονται και τέτοια κείμενα ( γνώμη μου ) γιατί αλλιώς μένουν όλοι στο χαχα και στο χου χου
μένω στο σπίτι μου

θα έρχομαι να σε πειράζω από δω και πέρα
για να βλέπω τον εσωτερικό σου κόσμο


το πήρα απόφαση, πρέπει να παντρευτεί η φούντα με την συκιά για να δούμε τι καρπούς θα πάρουμε
πάντως και οι αρχαίοι την κούναγαν την αχλαδιά για τις ανησυχίες περί την φύλαξη της πατρίδας
αλλά αργότερα αυτό το κούνημα το πήραν οι άγγλοι ( μαζί με τα ελγίνεια)
σταματώ, μην κράξουνε και μένα



συντηρητικέ ....



PashalinaMakia (04.06.2008)
Γιώργο είσαι θεός.Χωρίς πλάκα.
Μου άρεσε η απάντησή σου σε ένα μέλος που προσπάθησε να σου την πει(Σε τα μας ορεεεεεεεεεεεεεεεεεεε??)
Γιουριααααααααα...
Κι αν έρθουν οι Τούρκοι στην Τήλο ένα να ξέρεις:η εξωτερική πολιτική θα πάει μπροστά!ή μάλλον πίσω?
χαχαχαχα δεν ξέρω πάντα κάπου θα τη χώσουνε...
mprizas (04.06.2008)
λίνα αν έρθουν οι τούρκοι...δε ξερω πως θα φυγουν...(ειναι και μερακληδες οι ατιμοι...)

Δεν ειμαι συντηρητικος ρε συ Κωστα! Καθόλου θα λεγα... οι ομοφυλοφιλοι μηπως ειναι συντηρητικοι που θελουν και γαμο...να το κοιταξουν αυτο...

Κατρίν ναι...(κακές παρέες....) αν και παλιότερα ήμουν χειρότερος...τέλος πάντων...ας απολαυσω τις τελευταιες ωρες μου σαν πριμιουμ...
seras (04.06.2008)
xaxaxaxa...na sai kala re mpriza me ekanes kai gelasa pali...xaxaxaxa..
DITHEN (04.06.2008)
Αγαπητέ Μπρίζα, πολύ προσωπικά το πήρες το σχόλιο μου, αν και δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου, ούτε να «σου την πω» όπως λέει η συμπαθέστατη PashalinaMakia !(άλλωστε έχω πολύ πιο σημαντικές δουλειές από το να παίρνω σβάρνα τα ποστ και «να την λέω» σε αγνώστους.)

Το ξέρω ότι το ποστ σου ήταν χιουμοριστικό, άλλωστε σε διαβάζω ανελλιπώς και έχω κάνει τα καλύτερα σχόλια σε άλλα ποστ σου που τα βρήκα ιδιαιτέρως έξυπνα! Απλά έξω από το χιούμορ σου, θεώρησα ότι το ποστ σου έθιξε ένα ευαίσθητο κοινωνικό θέμα και είπα να το σχολιάσω. Δεν νομίζω ότι κατά βάθος είσαι άνθρωπος που θες μόνο να σε χειροκροτούν και να σου λένε χαζά μπράβο σε ότι γράψεις!

Το να παντρεύεται κάποιος (είτε ετερόφυλος, είτε ομοφυλόφιλος) δεν είναι μόνο για την δημιουργία οικογένειας. Είναι και η αίσθηση της νομιμοποίησης και μονιμοποίησης της συντροφικότητας, καθώς και όλα αυτά που έχουμε ως κοινωνία δημιουργήσει μέσα από τον θεσμό του γάμου, όπως νομικά δικαιώματα και δικαιώματα πάνω στον σύντροφο μας!

Όπως λες δεν έχω όντως διαβάσει το βιογραφικό σου, ούτε και θα το ‘κάνα φυσικά διότι δεν με ενδιαφέρει, αλλά ούτε κι εσύ το δικό μου. Γι’ αυτό παραβλέπω την λεκτική προσβολή που προσπάθησες να εκφράσεις. Ούτε ξέρεις τι επαναστάσεις έχω κάνει, και σε ποια μέρη του κόσμου!

Τώρα όσο για τις ψευτοεπαναστάσεις της Τηλεόρασης και όλα αυτά που μας σερβίρουν εν είδη ειδημόνων, συμφωνώ απολύτως μαζί σου, γι’ αυτό και αποφεύγω επιμελώς να κοιτάω το χαζοκούτι, παρά το γεγονός ότι έχω δουλέψει και μάλιστα ιδιαίτερα ενεργά στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Για όλα τα άλλα που αναφέρεις για κάποια πράγματα που σε ενοχλούν όπως τις φυλακές κλπ. δεν θα σχολιάσω διότι ο κάθε ένας όταν τον ενοχλεί κάτι προσπαθεί να το αλλάξει με όποιο τρόπο μπορεί, ακόμα και κατεβαίνοντας στους δρόμους συμμετέχοντας σε κοινωνικούς αγώνες. Άλλωστε, έτσι έχει αλλάξει πολλές φορές η ιστορία του κόσμου. Εδώ ένα Γούστογκ κατάφερε να χαράξει ιστορία ως σημείο αναφοράς στην παγκόσμια ειρήνη.

Τώρα αν έχω εγώ ευαισθησία σ’ αυτά που σε προβληματίζουν, απλά θα μπορούσα να σου μεταφέρω προσωπικές εμπειρίες και εικόνες από πολλές φυλακές της Ελλάδας που υπάρχουν κλεισμένοι για χρέη, και μάλιστα χρέη που έγιναν από ρίσκα που παίρνει κάποιος για να ψάξει μια καλύτερη ζωή μέσα από την δημιουργία δικής του επιχείρησης για να ταΐσει τα παιδιά του, και πολύ πριν οι τράπεζες αρχίσουν να μοιράζουν δάνεια τόσο γαλαντόμα.

Δεν ξέρω αν έχεις πάει ποτέ στην Ουγκάντα που αναφέρεις, άλλα θα σε προσκαλούσα μια φορά να έρθεις με τους Γιατρούς του Κόσμου, όχι μόνο στην Ουγκάντα άλλα και σε άλλες Αφρικάνικες χώρες καθώς και στην εγγύς Ανατολή, στον Λίβανο και στο Ιράκ. Έτσι για εμπειρία, και δεν θα χρειαστεί να κρατάς στην πλάτη σου κάμερα εν μέσω διασταυρωμένων πυρών.

Μπορείς να έχεις τις ιδέες σου και είναι σεβαστές, μπορείς να κάνεις χιούμορ και είναι αποδεκτό, αλλά δεν νομίζω ότι κανένας ομοφυλόφιλος θα ήταν ευτυχής να τον αποκαλείς «πισογλέντη» έστω και για χιούμορ!

Όσον αφορά την σήψη στην κοινωνία, κάνε μια νύκτα μια βόλτα στα στέκια του αγοραίου έρωτα να δεις καθώς πρέπει κυρίους και ματσό (όλους αυτούς που υμνεί η κοινωνία) να δεις πόσο αξιοσέβαστοι είναι.

mprizas (04.06.2008)
Κοίτα δε θα το συνεχίσω, ο καθένας έχει άποψη και κρίνει... αλλά το "πισωγλέντηδες" από την ΤιΒι το πήρα και κανείς δεν είπε τίποτα...Ακόμα κι οι ομοφυλόφιλοι δεν είπανε τίποτα...τώρα εσυ δε μπορώ να καταλάβω γιατί το πήρες τόσο στραβά...

Όσο για τ' άλλα πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε ευαισθησίες, τις αντικειμενικές ευασθησίες, αλλά κι άλλες ανάλογα με το πώς έχει μεγαλώσει ο καθένας...
Όλα δεκτά! Αλλά μην κλείνεις την πόρτα στο χιούμορ!

Ντίνο να σαι καλά!
kithara-woman (04.06.2008)
Απολαυστικός όπως πάντα!
Το ξέρουμε,καλέ,ότι κάνεις χιούμορ!!Δεν σε παρεξηγούμε!!Εννοείται!!
Προσωπικά,δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους.Ο καθένας έχει δικαίωμα στη διαφορετικότητα,εφόσον δεν πειράζει κανέναν και δεν δημιουργεί πρόβλημα.
Η Ελληνική πραγματικότητα απορρίπτει τη διαφορετικότητα,κολλάει μια ταμπέλα,και βάζει στο περιθώριο κάθετι που είναι "εκτός μέσου όρου".Ομοφυλόφιλοι,ανάπηροι,ανύπαντρες μητέρες,μετανάστες,τσιγγάνοι,λίγες από τις ομάδες που αντιμετωπίζονται με ειρωνεία,κοροίδια,και ρατσισμό,και τα δικαιώματα τους κάθε μέρα καταπατούνται.Και να ήταν οι μόνοι...Είδα τι συνθήκες υπάρχουν για όλους μας...
Γενικά σαν κοινωνία,είμαστε βαθύτατα υποκριτική και συντηρητική.
Απίστευτα "δήθεν".Κοιτάμε τη λεπτομέρεια και χάνουμε την ουσία.Δηλαδή είναι καλύτερος ένας γάμος ετερόφυλων που γίνεται από συμφέρον ή για τα λεφτά;
Γενικά δεν είμαι υπέρ του γάμου,για όλους.Με τέτοιες συνθήκες και προβλήματα σήμερα...Οι περισσότεροι σε διαζύγιο καταλήγουν.
Οσο για την υιοθεσία...Εκεί θα έπρεπε να ντρεπόμαστε σαν κοινωνία...Να υπάρχουν τόσα ορφανά που θα ήταν ευτυχισμένα σε μια οικογένεια και να σκοντάφτουν σε ηλίθιους λόγους οι διαδικασίες,για ζευγάρια που θα λάτρευαν το παιδί...Τι να πω...Ο,τι και να πω λίγο θα είναι...
PashalinaMakia (04.06.2008)
DITHΕΝ η έκφραση που σρησιμοποίησα ήταν χάριν αστειότητος.Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες! :)
Vanna (04.06.2008)
Μ'αρέσει η οπτική γωνία σου! Προσωπικά είμαι υπέρ των γάμων ομοφυλοφύλων-βέβαια αυτό δεν ήταν γάμος αλλά μία απλή νομική πράξη. Όσο για το σχόλιο για την αντιπολίτευση, τα είπες όλα! Χιχι!
marylin (04.06.2008)
ΑΑΑΑΧΧΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
Από πνιγμό θα πάω σίγουρα με σένα, τι τα ήθελα τα κεράσια???


Πάντως κανείς δεν είπε να σ' αυτούς να μη συζούν. Αφού τη βρίσκουνε, εμάς δε μας πέφτει λόγος. Αλλά δε μπορώ να καταλάβω την εμμονή τους να θέλουν να παντρεύονται! Και ποιος είπε ότι ο κάθε δήμαρχος είναι υποχρεωμένος να δέχεται αισθητικά να παντρεύει το κομμωτή με τον μπασκετμπολίστα?

ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΕΔΩ!!!!!

Και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
PHILIPPOSSM (04.06.2008)
:-)
Astron (04.06.2008)
Μ' άρεσε πολύ το post σου, διαφωνώ εντελώς :DDD
mprizas (04.06.2008)
Να σου πω κάτι βρε Αυγή. Το θέμα είναι ότι μας λείπει ο σαρκασμός. Εγώ για να πω κάτι και να κοροιδέυσω, πρώυα κοροιδεύω τον εαυτό μου. Αλλά μην τυχόν πει κάτι κανείς για τους ομοφυλόφιλους, να πέσουν να σε φάνε! Έχουν μια απίστευτη προστασία από όλα τα μέσα (που τα κυβερνούν κάποιοι σαν κι αυτούς) έχουν δημιουργήσει ένα πλέγμα που όποιος δεν τάσσεται και υπέρ τους είναι συντηρητικός και το 'να και τ' άλλο!

Εγώ έχω ένα φιλικό ζευγάρι (άντρα-γυναίκα για να μη ξεχνιόμαστε) που δε θέλουν να κάνουν παιδιά! Καθόλου! Και δεν παντρεύονται! Γιατί παιδιά μπορείς να κάνεις βέβαια και εκτός γάμου, δεν ειναι κακό, αλλα γάμος σημαίνει παιδιά! Οι ομοφυλόφιλοι γιατί τρελλαίνονται? δεν πειράζουν κανέναν αλλά ζητούν πράγματα κουφά. Κάπου άκουσα ότι το κάνουν για να μπορούν να πάρουν διάφορα δάνεια, διευκολύνσεις κτλ κτλ... ας τα πάρουν! αλλά το παραξηλώνουν λιγάκι...
και την περνάνε μια χαρά, και λεφτά έχουνε πολλά, και το γκέτο τους μια χαρά τα πάει, εγώ πια δεν τους βάζω στο ίδιο τσουβάλι με τις άλλες μειονότητες. Γιατί πια έχουν πιο πολλά και από τους straight! Ας πάει ένας straight να ζητήσει εκπομπή σ' ενα κανάλι να δούμε τι θα του πουν! Αμάν πια!

Γάμος πολιτικός νομίζω ήτανε Βάννα. Τέλος πάντων, ας μην ευχηθούνε μόνο "αυξάνεσθε και πληθύνεσθε!"

Μαίρηηηηηηη! Εμείς είμαστε συντηρητικοί ή οι άλλοι είναι 50 χρόνια μπροστά? Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε???

Γεια σου ρε Φίλιππε!!!

mprizas (04.06.2008)
Ένα αστέρι πέφτει πέφτειειειειειειειει
κει ψηλα στον ουρανόοοοοοοοοοοοοοοο

χαχαχαχαχαχαχαχαχα γεια σου ρε Παύλο!
chocolat (04.06.2008)
ΟΠΑ! μπήκα κατά λάθος στο Βατερλώ. Μισό λεπτό να φέρω τη σφουγγαρίστρα μου να σκουπίσω τα αίματα.

ΛΟΙΠΟΝ!! Στέκομαι στη μέση μιας αιματηρής παρεξήγησης και πρέπει να παρέμβω.

Αγαπητέ μου Δήθεν, παρεξήγησες τις προθέσεις του φίλτατου Μπρίζα, και το παραπήρες στα σοβαρά το θέμα. Φίλτατε Μπρίζα, ο αγαπητός Δήθεν διαθέτει άπλετο χιούμορ και σε καταλαβαίνει πολύ καλά και δε χρειάζεται τόσος θυμός! Μια κακή στιγμή ήταν και κράτησε παραπάνω απ' ότι έπρεπε.

Μη σπαταλάτε, σας παρακαλώ, τόσο ταλέντο και τόση ενέργεια που έχετε για να κονταροκτυπιέστε για τέτοια πράγματα! Αν είναι να ξιφομαχείτε, βρείτε ένα καλό λόγο (πχ μια chocolat? xixi!)

ΕΤΣΙ: Δώστε τα χέρια αμέσως (γιατί αλλιώς θα σας πω να φιληθείτε και τότε θα βαράτε και οι 2 εμένα!)

Το θέμα βασικά, είναι ότι όλοι παντρεύονται εκτός από μένα και δεν με λυπάται κανείς που θα μείνω στο ράφι! Λιγμ Λιγμ!
marylin (04.06.2008)
Μια χαρά είμαστε Γιώργο μου, ο γιαλός είναι στραβός δυστυχώς....
fantasma (04.06.2008)
θα μπορουσα να συμμετεχω σε αυτο το υπεροχο ποστ....

αλλα θα σας αφησω μονες σας παλιοζηλιαρολυσαρες....

χαχαχαχαχαα...







ωχ!

που ειναι το αστερι!














....πρωταπριλιααααααα......


:)))

μπριζα γερα! με τσαμπουκα!!!!!!!


(λειπει κι ο νικος-πι......)
mprizas (05.06.2008)
Λευτέρη μην τα κάνεις αυτά! (με κοψοχώλιασες...):PPP

Μαίρη αν είναι στραβός ο γιαλός, τότε ή είναι στραβή η κορνιζα ή κάνει σεισμό...(πάντως κάτι κουνιέται σαν τη Γκόλφω σίγουρα...)

Σοκολάτ βλέπω είχες δεν είχες τρύπωσες!!! Ο καλός χωράει παντού βρε, και ναι, θα ακολουθήσω τη συμβούλη σου να μαλώνω για σοβαρότερα πράγματα...
Όσον αφορά το εδώ και τον dithen, δε μάλωσα με κανέναν. Τα πάντα είναι δεκτά, δεν έχω πρόβλημα κανένα, όλα γράφονται κι όλα λέγονται, στο βαθμό που προσπαθούν να μη θίξουν την ουσία του κάθενός μας... Η δεύτερη παρέμβαση έδειξε ότι δεν το συνέχισε, δεν το συνέχισα κι όλα ΟΚ...
chocolat (05.06.2008)
πολύ καλημέρα σας. χαίρομαι πάρα πολύ που όλα είναι οκ παρόλο που άργησα να μπω στο χορό. Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργούμε κύμματα κακής ενέργειας. :)

NaritekaGR (05.06.2008)
καλε αφηστε τον μου ησυχο,
ξερετε ποσσες στιγμες γελιου μου χει χαρισει ο ανθρωπος!!!!!!!
σοκολατενια τι ωραια που το πες;
ετσι!!!!!!
τωρα εμενα βεβαια μ εχει ανυσηχηση λιγο το θεμα με τους τουρκους κ για να σοβαρευτω λιγο, η αγαπη εχει σημασια σε ολες της τις μορφες κ τα συμβολαια να γινονται γενικοτερα για αγορες κ πωλησεις ακινητων. ΤΣΙΑΡΣ!!!!!!
KAKOFONIKS (06.06.2008)
Μπράβο ρε Γιώργη ένα κορυφαίο ποστ στο οποό μέσα απο τον πηγιαίο σαρκασμό σου έθιξες και τοποθετήθηκες πολύ σωστά σε κάποια θέματα μαζί σου .....

Υ.Γ. Αν και πιστεύω ότι ο γάμος στην τήλο δεν τίποτα περισσότερο απο μια προσπάθεια για τουριστική ανάπτυξη (ότι τουρίστες και αν είναι αυτοί)

Χοχοχοχοχο να σαι καλά ρε φίλε!
margot (15.07.2008)
Αληθινή ιστορία μιας μεγάλης - μικρής κοινωνίας, όπου έζησα πριν κάποια χρόνια.
Ευκατάστατη κυρία ζει αρκετά χρόνια σε μία περιοχή της Ελλάδας μακριά από την "οικογένειά" της, η οποία 25 -30 χρόνια πριν την είχε διώξει ως απόκληρη, όταν τους ανακοίνωσε ότι δεν ήθελε να παντρευτεί τον ευκατάστατο κύριο που της προξένευαν - για να μη μείνει στο ράφι - επειδή ερωτικά προτιμούσε άτομα του ιδίου φύλου. Ως νέα γυναίκα τότε κάτάφερε να σταθεί στα πόδια της και με χίλια δυο βάσανα να στήσει μια δική της επιχείρηση και να αποκτήσει μία σημαντική περιουσία. Δυστυχώς ο καρκίνος την χτύπησε και στα 60 της χρόνια έσβησε στα χέρια του μοναδικού ανθρώπου που στάθηκε δίπλα της όλα τα δύσκολα χρόνια, της από 20ετίας σχεδόν συντρόφου της.
Η "οικογένειά" της όταν έμαθε ότι η "απόκληρη" πέθανε τα έβαψε μαύρα, γιατί στη διαθήκη η μακαρίτισσα άφηνε όσα από τα υπάρχοντά της ήταν στο όνομά της αποκλειστικά στη σύντροφό της και σε ένα ίδρυμα για αυτιστικά παιδιά. Οι "συγγενείς" προσέβαλαν τη διαθήκη και τελικά κατάφεραν να κερδίσουν ένα μέρος από αυτήν την περιουσία. Τα άξιζαν αυτοί οι άνθρωποι τα χρήματα?
Αν αυτές οι δύο γυναίκες είχαν το δικαίωμα να κάνουν μία κοινωνική συνθήκη (αυτό είναι για μένα ο πολιτικός γάμος ή το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης που ακούστηκε τον τελευταίο καιρό) θα μπορούσε πιθανόν η σύντροφος της αποθανούσας να σταθεί νομικά καλύτερα - χωρίς να είμαι νομικός και να γνωρίζω από αυτά.
Άρα λοιπόν δύσκολο να πεις ναι ή όχι στο γάμο ομοφύλων, όταν υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις.
mprizas (16.07.2008)
έχεις δίκιο margot, σε κάποιες περιπτώσεις αλλάζει το πράγμα...

αλλά σίγουρα δεν αναφέρομαι σ' αυτές, αναφέρομαι στον κανόνα και συγκεκριμένα στην Ελλάδα που έχουν γίνει πια κράτος εν κράτει...

:-)
pandora (16.07.2008)
Όποιος κάνει γάμο σήμερα ή ομοφυλόφιλος είναι ή gay στο μυαλό. Μια σχέση της προκοπής φτάνει και περισσεύει. Τα υπόλοιπα είναι θέατρο κι ένας καλός τρόπος να μπλέκονται περιουσιακά και κληρονομικά δικαιώματα (να έχουν τα δικαστήρια δουλειά να κάνουν).
Διαφωνώ με την υιοθεσία παιδιών τη στιγμή που ούτε ετερόφυλοι γονείς δεν μπορούν πλέον να αποτελέσουν πρότυπα της προκοπής για το μεγάλωμά τους.
Κατά τα άλλα τους βρίσκω γραφικούς, εικίνδυνα εξαπλούμενους, ως γυναίκα ανησυχώ αλλά εσείς τα αρσενικά τρίβετε τα χέρια σας!
Από κει που σας αναλογούσαν δύο ή τρία θηλυκά τώρα δεν θα προλαβαίνετε να εξυπηρετείτε!!!!

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
mprizas
Γιώργος
Πετάω πέτρες
από ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/mprizas

Ζω ένα δράμα...



Tags

50 χρόνια μπροστά... Grande Bretagne Haute-culture... see through συντακτικό τζιβάνες ααα... αλλαξοκωλιές Βζζζζουμ Γκόρτσος! Γκόρτσος! Δρακουμέλ Ελλάδα- Αχ πατρίδα μου γλυκειά! Επίκαιρα: Ούτε που τα θυμάμαι Ευτυχισμένοι μαζί Ήταν ωραία στη Μοζαμβίκη... θου κύριε καλλιγραφία αδερφή γιαπί κάργες Καρχαρίες Κοκό κουλτούρα μας να φύγουμε Λίγο καλύτεροι από μένα... λοίμωξη Μάγια η μέλισσα καραμπουζουκλής τσόντα Μελέτη σκιάχτρο Συγγρού Μόγλης μπατανόβουρτσες μπουρμπουλήθρες Μπουτάκια Ντάμπο το ελεφαντάκι ξενΕΡΩΤΩΝ διάλογοι... Οι ηττημένοι της ιστορίας... Όταν ήμουνα παθιάρης... πηγάδι μεγιεμελέ juventus πολυμίξερ αστροφεγγιές captain-Iglo προφήτης Ηλίας φάλαινα Τσε σαμιαμίδι φουλ της ντάμας αστερίας Τις πταίει Ψώνια στο καμπαναριό



Επίσημοι αναγνώστες (48)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links