Παράθεση:
Το μέλος sakisgouzonis στις 16-04-2008 στις 09:13 έγραψε...
@jorge
Ξέρεις ποιος είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ τρόπος ψηφοφορίας, jorge, στον οποίο δεν υπάρχει spam; Οι ψηφοφόροι να ψηφίζουν με την αστυνομική τους ταυτότητα σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Αυτό που κάνουμε στις εθνικές εκλογές, δηλαδή. Προσπάθησε να εφεύρεις άλλους 100 τρόπους διαφορετικούς για ψηφοφορία και εγώ θα σου βρω αντίστοιχα όχι 100, αλλά, 300 λόγους που θα καθιστούν "ανάπηρο" τον τρόπο ψηφοφορίας που σκέφτηκες.
ΟΜΩΣ,
επειδή κάτι τέτοιο είναι αδύνατον ( σιγά να μην υποχρεώσουμε τους ανθρώπους σε έναν διαγωνισμό τραγουδιού να προσέλθουν με τις αστυνομικές τους ταυτότητες στις κάλπες, έλεος!!! ), η 2η καλύτερη λύση που επινοήθηκε από πολύ έμπειρους ανθρώπους του χώρου και υιοθετήθηκε από πολύ μεγάλους και σπουδαίους διαγωνισμούς τραγουδιού παγκοσμίως είναι η ανοιχτή ψηφοφορία, όπου όλοι έχουν δικαίωμα ψήφου και μάλιστα όσες φορές το επιθυμούν. Με αυτόν τον τρόπο, δεν έχει κανένας καλλιτέχνης κάποιο πλεονέκτημα, μιας και όλοι οι fans και όλοι οι φίλοι και όλοι οι συγγενείς όλων των καλλιτεχνών έχουν δικαίωμα ψήφου και μάλιστα όσες φορές το επιθυμούν.
Αυτό που έκανες εσύ φέτος, jorge, ήταν στην ουσία μια τρύπα στο νερό. Επιτρέπεις να ψηφίσουν μόνο τα μέλη που ήταν μέλη στο musicheaven πριν από την έναρξη του διαγωνισμού. Μόνο που σου διέφυγε μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια, άλλος είχε 1 φίλο ως την έναρξη του διαγωνισμού, άλλος είχε 10 φίλους, άλλος είχε 100 φίλους και άλλος ακόμα περισσότερους. Αυτό τί σημαίνει; Ότι τα μέλη με τους περισσότερους φίλους στο musicheaven έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες νίκης από τα μέλη με έναν ή κανέναν φίλο. Αυτή είναι η κυριότερη "πληγή " της διοργάνωσης, το πιο αδύναμο σημείο.
Θα μου πεις, μα, δεν θα ψηφίσουν μόνο οι φίλοι, αλλά και άλλα μέλη του musicheaven. Ναι, αλλά, όταν οι καλλιτέχνες δεν ξεκινάνε όλοι από το 0, αλλά, ο άλλος ξεκινά έχοντας στο τσεπάκι του 100 ψήφους από 100 φίλους του στο musicheaven, τότε, τα πράγματα δεν είναι καθόλου αξιοκρατικά και φυσικά είναι πολύ πιο εύκολο για αυτόν να κερδίσει.
|
|
Φιλτατε Σακη,
1. Διαγωνισμοι που έιναι "ανοιχτοί" , όπως λες, σε όλους έχουν λιγότερο να κάνουν με τη μουσική και περισσότερο με τη διαφήμηση. Στόχος τέτοιων διαγωνισμών (που φυσικά συμμετέχουν και εταιρίες) δεν είναι να αναδείξουν το καλύτερο τραγούδι, παρά να αναδείξουν το καλιτέχνη που -με οποιονδήποτε τρόπο - έχει τους περισσότερους υποστηρικτες και κατά συνέπεια τους περισσότερους υποψήφιους αγοραστες (εξ ου και η συμμετοχή της εταιρίας).Εάν αυτό το θεωρείς αξιοκρατικό κατα τη δική σου γνώμη καλώς, αλλά πρόκειται αξιοκρατία εμπορίου και όχι τεχνης.
Ο jorge κανει κάτι διαφορετικό:
1) εμπιστεύται τα μέλη του musicheaven ότι θα ψηφίσουν το καλύτερο τραγούδι και όχι απλώς τα φιλαράκια. Κατά συνέπεια δεν έχει σημασια άν κάποιος έχει 100 η 1 φίλο (στην τελευταία κατηγορία ανήκω και εγώ). Φυσικά όμως δεν μπορει να αναγκάσει ο jorge τα μέλη του MH να πράξουν έτσι και ούτε είναι ευθήνη του (και φυσικά ούτε χαλάει την ποιότητα του διαγωνισμου) εάν καποιο ή περισσότερα μέλη πει "δεν με νοιαζουν τα άλλα κομμάτια εγώ ψηφίζω το φιλαράκι μου".
2) Αποφεύγει με όσο πιο δημοκρατικό τρόπο μπορέι τη manipulation του διαγωνισμού από αυτους που έχοντας π.χ. τεράστιο σόι θα βάλουν και την βαρήκουη γιαγιά τους να ψηφίσει για να βγουν πρώτοι. Φυσικά δεν μπορεί ο jorge (και ο κάθε jorge) να απαγορέυσει στους συμμετέχοντες να "κανουν διαφήμηση" για τα κομμάτια τους μέσω τηλεφώνου, myspace κλπ. Αυτό πλέον έιναι θέμα και ευθύνη του καθενός.
Παράθεση:
Η μουσική, ναι, είναι για τους ανθρώπους και για να την απολαμβάνουμε, αλλά, όταν διοργανώνουμε έναν διαγωνισμό τραγουδιού οφείλουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τους διαγωνιζόμενους, γιατί έχουν ξοδέψει και χρόνο και χρήμα για τη συμμετοχή που στέλνουν. Κατά την άποψή μου, δεν χωράνε πειράματα εδώ ούτε πρωτοτυπίες, παρά μονάχα δοκιμασμένες λύσεις.
|
|
Δεν προσέχεις τι λες και κάνεις λάθη. Εκτός το ότι κατηγορείς το jorge ότι δεν κάνει το καλύτερο δυνατό για τους διαγωνιζόμενους (άν και τα post πολλών διαγωνιζόμενων φαινεται να σε διαψέυδουν) είναι το λιγότερο αδικο (για να μην το χαρακτηρίσω πιο βαριά) αλλά και άτοπο. Οπως γράφω παραπάνω σκοπός των διαγωνισμών με "ανοιχτες¨ψηφοφορίες έιναι να μαζέψουν "υποψήφιους αγοραστές" (χωρίς να το θεωρώ ιδιαίτερα κακο, απλως το τονίζω για να σε βοηθήσω να δεις τη διαφορα που σου διαφεύγει). Κατά συνέπεια το ΜΗ μόνο να κερδίσει είχε αν το έκανε με τον τρόπο που πρότεινες εσύ. Διότι μόλις φέρεις εσύ τους 10.000 που σε ψήφισαν στο διαγωνισμό που συμμετείχες και κάνουν κλικ στο ΜΗ μπορει το ΜΗ να πάει στις διαφημιστικές εταιρίες και να τους πεί "φιλαράκια ανεβάζω τις τιμές για τα banner γαιτί έχω εκατομμύρια κλικ καθε μέρα". Το ότι ο jorge δεν το κάνει αυτό είναι προσ τιμή του. Γιατι και αυτό το site κοστιζει χρόνο και χρημα. Επίσης: οι πρωτοτυπίες και τα πειράματα φέρνουν το καινούργιο (αν και δεν βλέπω κανένα ιδιαίτερο πειραμα σε αυτό το διαγωνισμό)
Παράθεση:
@ sintorin
Σε ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σου. Στην περίπτωση ορισμένων μελών, έχουμε να αντιμετωπίσουμε 2 πολύ γνωστές ελληνικές νοοτροπίες:
1. Ρίξτε λάσπη σε όποιον τολμάει να ξεχωρίσει και να πετύχει στον τομέα του ( όχι μόνο στη μουσική, αλλά, παντού )
2. Δεν έχω άλλα επιχειρήματα και άρα προχωρώ σε ειρωνείες, ύβρεις και απειλές
Οι 2 παραπάνω νοοτροπίες είναι πολύ γνωστές και τις συναντούμε σχεδόν παντού. Λογικό ήταν να τις συναντήσουμε κάποια στιγμή και στη μικρή διαδικτυακή κοινότητα του musicheaven.
Όταν ο άλλος δεν θέλει να καταλάβει ότι όλοι οι καλλιτέχνες και στα βιογραφικά μας και στα εξώφυλλα των CDs μας και στο Ιnternet σε διάφορα σημεία γράφουμε για το τί έχουμε πετύχει, γράφουμε για τις συνεργασίες που έχουμε κάνει με μικρά ή μεγάλα ονόματα, για τα βραβεία που μας έχουν απονεμηθεί, κλπ., κλπ., ε, τί να κάνεις! Πιάσε από το Μιχάλη Χατζηγιάννη και το Γιώργο Θεοφάνους και φτάσε μέχρι τη Μαρινέλλα και το Χατζηνάσιο. Όλα αυτά είναι μέρος της προώθησής μας. Δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό, ούτε καβαλήσαμε κάποιο καλάμι. Αλλά, όταν ο άλλος δεν ξέρει με τί να ασχοληθεί και κυρίως δεν έχει επιχειρήματα για το θέμα που συζητάμε, λογικό είναι να αρχίσει να μιλάει για κόκκινα γράμματα και γαρύφαλα και για τα χρώματα του ουράνιου τόξου, περί ανέμων και υδάτων δηλαδή. Και να είσαι σίγουρος ότι έτσι θα συνεχίσει, γιατί αυτό ξέρει να κάνει.
|
|
Καλέ μου Σάκη,
όταν θα βγεις λιγο παραέξω από την αγαπημένη μας Ελλάδα θα μάθεις ότι οι νοοτροπίες που κατηγορείς δεν είναι ελληνικές παρά παγκόσμιες. Σταμάτα λοιπόν να χαρακτηρίζεις αρνητικές νοοτροπίες ελληνικές διότι όχι μόνο υποτιμάς τον εαύτό σου, αλλά και εμένα και κάθε Έλληνα (πράγμα που πρεπει να σου πώ ειλικρινά με εκνευρίζει).
Επιπλέον αργότερα ίσως καταλάβεις τι σημαίνει η φράση "ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω" (οποιος δεν έχει αμαρτίες να πετάξει την πρώτη πέτρα". Μη μιλάς λοιπόν για έλειψη επιχειρημάτων και προσβολές όταν ο ίδιος κατηγορείς τον διαγωνισμό για έλειψη αξιοκρατίας μόνο και μόνο επιεδή δεν είναι όπως πιστευεις εσυ οτι θα έπρεπε να είναι.
Φυσικά έιναι θεμιτό να θέλει ο κάθε καλιτέχνης να προωθήσει το ΕΡΓΟ του. Μόνο που ανάμεσα στη προώθηση το έργου και στην προώθηση του προσώπου -και το ναρκισισμό- υπάρχει μια πολύ μικρή διαχωριστική γραμμή. Αλλός την περνάει και άλλος όχι. ¨αν μου επιτρέψεις μια συμβουλή: πρόσεχε!
Παράθεση:
@ Termite
Στη φετινή διαδικασία δεν θα μπορούσα να συμμετάσχω ως διαγωνιζόμενος για διάφορους λόγους, όπως:
1. Στο διαγωνισμό του musicheaven δίνεται ένα πολύ σοβαρό προβάδισμα στα μέλη με πολλούς φίλους στο site να κερδίσουν. Κάποιος πχ με 100 φίλους έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες νίκης από κάποιον με έναν ή κανέναν φίλο. Αν αυτός που έχει 100 φίλους, τους βάλει να τον ψηφίσουν, αυτομάτως θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για νίκη, ακόμα κι αν έχει το χειρότερο τραγούδι. Είναι και αυτό spam, που δεν επιθυμεί ή δεν θέλει ο jorge να καταλάβει.
|
|
Χμμμ προσπαθώ να δώ τι διαφορά που έχει αυτο που κατηγορείς από αυτό που προτείνεις. Δηλαδή άν κερδίσει αυτός που έχει 5.000 φιλους έιναι κατά τη γνώμη σου πιο δίκαιο?
Παράθεση:
2. Η κριτική επιτροπή προέρχεται από το χώρο του έντεχνου και λαϊκού τραγουδιού, με αποτέλεσμα να έχουν πλεονέκτημα τα συγκεκριμένα είδη μουσικής έναντι των υπολοίπων. Δεν θα μου προξενήσει καθόλου εντύπωση αν δω στην πρώτη θέση ή/και στις πρώτες θέσεις έντεχνα ή/και λαϊκά τραγούδια, όπως επίσης δεν θα μου προξενήσει καθόλου εντύπωση αν δω στις πρώτες θέσεις άτομα με πολλούς φίλους στο musicheaven.
|
|
Πολύ ενδιαφέρουσα προσπάθεια επιροής της κριτικής επιτροπής. Αμά πραγματικά γίνει όπως λές τότε μπορείς να βγεις και να πείς "είδατε τα έλεγα εγώ". Ευτυχώς που ουτε ο Ζουγανέλης ούτε ο Πασχαλιδης έχουν ανάγκη να σου αποδείξουν τίποτα κατά συνέπεια θα κρίνουν οπως νομίζουν καλύτερα και όχι έτσι ώστε να ικανοποιηθούν οι δικές σου απαιτήσεις.
Α!!! το να υποτιμάς την κρίση της επιτροπής ότι και καλά δεν μπορούν να κρίνουν τραγούδια σε διάφορα είδη είναι, κατα τη γνώμη μου, υπερβολικά υπεροπτικό εκ μέρους σου. Εκτος το ότι δεν μπορεις να ξέρεις τι μουσική τους αρέσει και ακούνε, από τα γραφόμενα σου φαίνεται ότι δεν ξέρεις καν τι μουσική εχει κάνει τουλάχιστον ο Ζουγανέλης στα τελευτάια 30 χρόνια.
Παράθεση:
3. Το musicheaven στην 4η παράγραφο των κανονισμών συμμετοχής στο διαγωνισμό ζητάει από τους διαγωνιζόμενους την παραχώρηση και μάλιστα την αποκλειστική παραχώρηση των δικαιωμάτων των τραγουδιών που συμμετέχουν. Παρόλο που αυτό το επισημάναμε εδώ στο forum και εγώ και άλλα μέλη στον διοργανωτή και του είπαμε να συγκεκριμενοποιήσει ποια ακριβώς δικαιώματα ζητάει και να διορθώσει τον κανονισμό, δυστυχώς ο επίσημος κανονισμός παρέμεινε από το διοργανωτή ως είχε και δεν έχει αλλάξει τίποτα μέχρι και σήμερα.
|
|
Και πάλι υπερβάλεις. Μια και εγώ είμαι (από ότι θυμάμαι) "τα άλλα μέλη" θα σου απαντήσω ότι:
1) Τα πνευματικά δικαιώματα του έργου σου ειναι δικά σου και μόνο δικά σου. Αν τα απαιτησει ο jorge να του τα παραχωρήσεις για να συμετάσχεις στο διαγωνισμό μπορεις να το πάς στο δικαστήριο και να του πάεις ακόμα και το "σώβρακο". Καστά συνέπεια δεν τιθεται θέμα πνευματικών δικαιωμάτων και οποιος ισχυριστει κάτι τέτοι είναι -επιεικώς- απληροφόρητος ή - μη επιεικώς- κακόβουλος. Από την άλλη έιναι νορμαλ να ζητάει τα δικαιώματα εκτελεσης και μηχανικής αναπαραγωγής των τραγουδιών διότι αλλοίως άμα δεν τα έχει αυτά τα δικαιώματα και μετά κερδίσει το τραγούδι μου και το παίξει κάπου, εγώ -ώντας κακόβουλος- θα πάω και θα του κάνω μύνηση και θα του πάρω ακόμα και το "σωβρακο" (αν δεν του το έχεις πάρει εσυ προηγουμένως).
Στα σοβαρά...ο jorge διευκρήνησε αρκετα στην απάντηση:
Παράθεση:
"Όσον αφορά στην επισήμανση του sakisgouzonis, εννοείται πως για το διάστημα που αναφέρεται, το MusicHeaven πρέπει να έχει τα εκτελεστικά δικαιώματα, ραδιοφωνικής μετάδοσης (πιθανότατα τα τραγούδια θα παίζονται και στο ραδιοφωνικό μας σταθμό), δημόσιας εκτέλεσης και μηχανικής αναπαραγωγής (τα τραγούδια θα γραφτούν σε CD ή σε H/Y προκειμένου να εκτελεστούν στην έκθεση, αλλά και μέσω του site).
Όλα αυτά τα δικαιώματα τα παραχωρεί ο δημιουργός (ή οι δημιουργοί) στο MusicHeaven, γιατί η φύση του διαγωνισμού το απαιτεί.
Σε καμία περίπτωση το MusicHeaven δεν μπορεί να την "δει" δημιουργός αυτών των τραγουδιών, καθώς προφανώς οι δημιουργοί έχετε ήδη κατοχυρώσει με τους γνωστούς τρόπους τα τραγούδια σας. Άρα και να θέλει το MusicHeaven ή κάποιος τρίτος να οικειοποιηθεί τα τραγούδια, δεν μπορεί. "
|
|
και επειδή ο jorge έχει και μια νομική ευθύνη αυτά που γράφει έιναι μέρος των κανονισμών αυτομάτως.
Παράθεση:
Από την άλλη μεριά, στη διοργάνωση του διαγωνισμού του musicheaven σαφώς και θα μπορούσα να συμμετάσχω, αλλά, όχι στο φετινό διαγωνισμό, γιατί θεωρώ λάθος το συγκεκριμένο τρόπο ψηφοφορίας που βοηθά τα παλιά μέλη που έχουν πιο πολλούς φίλους να κερδίσουν πολύ πιο εύκολα από τα νέα μέλη που έχουν ελάχιστους φίλους ή δεν έχουν καθόλου φίλους.
|
|
Πολυ θα με ενδοέφερε να μάθω σε πιο διεθνη διαγωνισμό συμετείχες. Εφαγα το internet τις τελευταιες μέρες αλλα δεν μπόρεσα να το βρώ. Θα ήθελα από τη μία να συγκρίνω με τούτον εδώ και ίσως να δηλώσω και εγω συμμετοχή.
Παράθεση:
Επίσης, η σύσταση της κριτικής επιτροπής βοηθά τα έντεχνα και λαϊκά τραγούδια και όχι τόσο τα άλλα είδη μουσικής.
|
|
Αυτο το ξαναείπαμε δεν έιναι επιχείρημα... είναι "αγνοια" (και πάλι επιεικώς γιατί δεν πιστεύω ότι εχει πρόθεση να προσβάλεις κανέναν)
Παράθεση:
Σε έναν επόμενο διαγωνισμό, όπου θα πληρούνται, όμως, όλα τα πολύ υψηλά standards που θέτουν οι γνωστοί και πολύ μεγάλου κύρους διαγωνισμοί τραγουδιού του εξωτερικού και τα οποία standards τα γνωρίζω πάρα πολύ καλά, πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ.
|
|
Εδώ φίλε Σάκη ειλικρινά με εκνευρίζεις. Και στο λεώ όχι για να σε προσβάλω αλλα για να σε βοηθήσω να καταλάβεις μερικές απαντήσεις που σου δώσανε αλλα μελη του ΜΗ που πιστεύω ότι επίσεις εκνευρίζεις με τέτοιες "δηλώσεις"
1) Υπάρχουν εκκατομύρια διαγωνισμοι διεθνεις και μη. Αυτοί που θέλουν να προωθήσουν την τέχνη ΔΕΝ επιτρέπουν ψηφοφορία από "fans" Η κριτική επιτροπή είναι κλειστή και η απόφαση της οριστική. Αυτο ειναι το μονο standart που ξέρω εγώ.
http://www.jlsc.com/about2007.php
http://www.songwriting.net/
http://www.br-online.de/kultur-szene/klassik/pages/mv/
http://www.musikfabrik.at/zeitklang/ausschreibung_zeitklang08_englisch.pdf
http://www.pittaluga.org/Documents/BandoComp2008.pdf
http://www.cmc.ie/opportunities/competitions.html
http://www.debussytrio.com/competition.html
ποιους διαγωνισμούς ενοεις εσύ?
2) Δευτερον, εάν λοιπόν τα λες αυτά που λές καλοπροαίρετα και με πρόθεση να βοηθήσεις μία καλυτερη διοργανωση ενός διαγωνισμού απαιτέιται να γραψεις στο forum α) και πια είναι αυτά τα standart που ισχυρίζεσαι...και σε ποιούς διαγωνισμούς εφαρμόζονται. Αερολογίες όπως η παραπάνω είναι -τουλάχιστον- αφελείς.
Παράθεση:
Κλείνω με μια ερώτηση προς τον jorge: Τί είναι πιο αξιοκρατικό για σένα, jorge, να έχει κάποιος 100 φίλους στο musicheaven και κάποιος άλλος 0 φίλους και να τους λες "ψηφίστε τώρα" ( ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες νίκης άραγε, χμ... τί κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια ), ή να έχεις ανοιχτή την ψηφοφορία και να μπορούν να ψηφίσουν όλοι οι fans και όλοι οι φίλοι και όλοι οι συγγενείς όλων των καλλιτεχνών όσες φορές το επιθυμούν έτσι ώστε όλοι να έχουν ίσες ευκαιρίες νίκης;
|
|
Το δικό μου το σόι και τα φιλαράκια έιναι η μισή Ελλάδα και ο μισός απόδημος Ελληνισμός. Αμα γινοταν όπως λες θα σας σάρωνα όλους... και μίλα εσυ μετά για ίσες ευκαιρίες.
'Ολα αυτά δεν στα λέω για να στη σπάσω ούτε να σε προσβάλω. Απλώς πιστέυω ότι μια και από ότι φάινεται είσαι "στις αρχες" πρέπει να σου επισημάνω μερικά πράγματα και να σου δώσω τη ευκαιρία να μάθεις ίσως κάτι παραπάνω, γιατί έιμαι σίγουρος πως δεν εισαι της γνώμης ότι τα ξέρεις όλα.
Φιλικά,
Πάνος Κολιάς