Ένα παιδί κοιτάει τ' άστρα (reload)
Γιατί βαριέται να τα μετρήσει...
11 Δεκεμβρίου 2008, 00:43
Άλλη σκοπιά...


Καθόμουν το πρωί σε ένα καφέ-μπαράκι στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας κατασπαράζοντας έναν καπουτσίνο που είχε τη ατυχία να περάσει από μπροστά μου, κι εμπνεόμενος από τις μυρωδιές των γλυκύτατων κατά τ’ άλλα χημικών και των άλλων χριστουγεννιάτικων δώρων που πέταξαν απλόχερα στους διαδηλωτές οι νέοι άγιοι Βασίληδες της πόλης μας με τα περιπολικά έλκηθρα, άρχισα να φιλοσοφώ…

Όπως έλεγε κι ένας σοφός «Αφού η βία δεν είναι λύση, η Λία γιατί να είναι Βίσση?», κι αφού οι βόμβες σκοτώνουνε πολλούς γιατί να λέγονται ατομικές, έφτασα στο προκείμενο… 

Το περασμένο βράδυ στην Αθήνα γινότανε της Κίτσας. Και το προπερασμένο. Και την Κυριακή. Τέτοιες «εκδηλώσεις» η Ελλάδα είχε να ζήσει από τη χούντα και πριν. Οι αστυνόμοι από τότε συνέχισαν τους μεμονωμένους τραμπουκισμούς. Όμως για πρώτη φορά μετά  από το 1974 τολμούν να υψώσουν επίσημα το πιστόλι απέναντι στον κόσμο, όπως χτες στη Νέα Σμύρνη εναντίον των μαθητών που βγήκαν θυμωμένοι να φωνάξουν για τη δολοφονία. Γιατί ξέρουν ότι από πίσω τους υπάρχει και θα υπάρχει η πολιτική προστασία της κυβέρνησης…

 

«Πραίτορες» κατά Πολύδωρα. «Η ΕΛ.ΑΣ. διασφαλίζει την κοινωνική ειρήνη» είχε το θράσος να πει λίγες ώρες μετά το έγκλημα ο Παυλόπουλος.

 

Φυσικά γίνανε και έκτροπα. Αλλά σε ποια αντίδραση δεν υπάρχουνε αυτά? Από τις πιο μεγάλες επαναστάσεις μέχρι το πέταγμα ενός αυγού. Σκοπός σου στο πέταγμα του αυγού είναι να του τη σπάσεις του αλλουνού και να τη φάει στην κεφάλα, αλλά κατά λάθος λερώνεται παντού ή ακόμα χειρότερα την τρώει ο διπλανός. Έτσι είναι κι αυτά. Έτσι είναι οι πράξεις αντίδρασης,  έστω κι οι μικρές, πάντα εισρέουν κι οι απίθανοι. Δε δικαιολογείται κανείς, αλλά εδώ στην επανάσταση του ’21 κάνανε οι ίδιοι οι υπόδουλοι Έλληνες μαζί με την επανάσταση και το πλιάτσικο της ζωής τους, στη Γαλλική επανάσταση στις πίσω ουρές δεν αφήσανε όρθιο ατελιέ για ατελιέ, υπήρχε περίπτωση να εδώ να βγουν με γόβα-στιλέτο?

 Φυσικά όλα αυτά στην Αθήνα. Γιατί στο Ρέθυμνο που έκαναν κίνηση κάποιοι να σπάσουνε τα μαγαζιά του κόσμου, οι καταστηματάρχες τους περιμένανε στην πόρτα με τα καλάζνικωφ και τους φωνάζανε:

-         Έλα επαέ και αλλά βαλ’ το καλά στο νου σου! Πρώτητζι και τελευταιατζι!

 

Με κλειστή τηλεόραση λοιπόν και στο δρόμο της φωτιάς, μου ‘ρχονται εικόνες. Της οικογένειας που ανάθεμα αν κατάλαβε για ποιο λόγο χάσανε το παιδάκι τους. Του Ρουσόπουλου που πίνει ικανοποιημένος το ουισκάκι του ελπίζοντας να ξεχαστεί. Του δημοσιογράφου Καρσιώτη που έχει απομείνει ο μόνος Έλληνας που ακόμα πιστεύει πως ο μπάτσος πυροβόλησε από άμυνα. Του Σκοπιανού πρωθυπουργού (τέτοιος μαλάκας δεν έχει ξαναπεράσει) που βλέποντας όλα αυτά και τις απελευθερώσεις δολοφόνων εδώ, βαράει το κεφάλι του που έστειλε στην Ελλάδα στο διεθνές δικαστήριο. Δεν του μετάφρασε κανένας στα Σλάβικα τη λέξη «αναστολή»?

 

Ξεφεύγοντας απ’ όλα αυτά, ναι, ο Σκοπιανός πρωθυπουργός πήγε στη Χάγη την Ελλάδα για το ότι δεν τους αφήνουμε να μπουν στο ΝΑΤΟ. Αλλά η μαλακία αυτή είναι άνευ προηγουμένου γιατί ενώ όλοι ξέρουμε ότι τελικά η Ελλάδα θα αναγκαζότανε από τις Η.Π.Α. να δεχτεί αυτή την κλανιά ως Μακεδονία εντός λίγων μηνών, μ’ αυτό που έκανε, και μέχρι να συνεδριάσει το δικαστήριο, ο Κουφοντίνας θα μετράει ανάποδα στις φυλακές του Κορυδαλλού…

 

Τέλος πάντων…

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που σκεπάζει το παιδάκι.

 

Ο αστυνόμος να ψάξει γι’ άλλη δουλειά επειγόντως, γιατί κατά τα φαινόμενα θα βρεθεί ένοχος με αναστολή, θα βγει έξω και δε θα ξέρει τι θα κάνει.

 

Εγώ να ασχοληθώ με αυτή τη γ****μενη σύμβασή μου που λήγει σε λίγες μέρες.

 

Η κυβέρνηση να αποζημιώσει όσα καταστήματα καταστράφηκαν, αυτό σημαίνει κοινωνικό κράτος, να πάψει όμως να ναι παιχνιδιάρα και ζουζουνιάρα και μετά να τα ζητάει πίσω τριπλά και τρίδιπλα  όπως έκανε με τους πυρόπληκτους…

 

Υ.Γ.: Στην Αγγλία παίζονται πια στοιχήματα πότε θα χρεοκοπήσει η Ελλάδα. Εκεί καταντήσαμε. Ενώ η κατάσταση που έχει φτάσει στο απροχώρητο φαίνεται από ένα μόνο πράγμα…

 

Οι Έλληνες αρχίζουν να νοσταλγούν την περίοδο Σημίτη…!!! (Κι όμως ακούγεται πια αληθινό…)

  

 

     
21 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Deos (11.12.2008)
Πάντα αληθινό ακουγόταν. Τώρα το ακούς κι εσύ :p
Termite (11.12.2008)
Ωραίο το υστερόγραφο...για τα υπόλοιπα συμφωνώ.

Απλα
PashalinaMakia (11.12.2008)
Άλλα καθάρματα ρε Γιώργο στην κυβέρνηση Σημίτη!

Δεν νοσταλγεί κανείς καμιά παλαιότερη κυβέρνηση!

Έχουν καταραστεί και τις προηγούμενες!

Αλλά πώς φαίνεται οτι εκεί κατέληξες ε?

sunnybeach (11.12.2008)
Είδομεν καλό μου, είδομεν!

Εμένα πάντως μου έχουν μείνει κάποιες απορίες, με πρώτη και βασικότερη:
"Καλά στη Βουλή μέσα δεν έχουν επαφή με το γίνεται έξω ή λόγω του μέσου όρου ηλικίας τους έχει επέλθει κόφωση;"
(Με μερικές εξαιρέσεις πάντα)
emmanuella (11.12.2008)
Ντροπή μας ...
Πάλι γίναμε φουυυλ ρεζίλι στον λεξω κόσμο ....
pastella (11.12.2008)
Και που είσαι ακόμη... (για την περίοδο Σημίτη λέω).

Εγώ έχω φτάσει σε αδιέξοδο ψήφου. Δεν βρίσκω κανέναν για να ψηφίσω γμτ...
Vanna (11.12.2008)
Πλήρης ταύτιση απόψεων.
Καλησπέρα Μπρίζα!
marylin (11.12.2008)
Έτσι...
mellia (11.12.2008)
Να προσέχουμε μόνο, γιατί μετά την τελευταία "επανάσταση" του κώλου που έγινε (αφού κάποιοι θέλουν να μιλούν για επαναστάσεις), από "μιλημένους αναρχικούς" και από παιδάκια της γενιάς του χαβαλέ με το μπεγλέρι στο χέρι (εικόνες που είδα με τα ματάκια μου και ουχί απο την "πλύση εγκεφάλου" των ΜΜΕ ούτε και από βιντεάκι στο youtube), κάποιοι Έλληνες άρχισαν επίσης να νοσταλγούν την περίοδο που ο στρατός ήταν στους δρόμους. Έτσι? Για να μην χαιδεύουμε ως άλλοι δημοσιογραφίσκοι τα αυτιά κάποιων συνέχεια.
"Άμα θες δεσμά φάε ιδεολογία" λοιπόν για να δανειστώ τα λόγια του Άσιμου απο διπλανό μπλογκ.
Φάε και σκατά στο τέλος, θα συμπλήρωνα εγώ και καλή μας χώνεψη.

ΥΓ1: οι συνταξιούχοι, επί ποίας κυβερνήσεως φάγανε το ξύλο της χρονιάς τους από τα ΜΑΤ? θυμάται κανείς από τους νοσταλγούντες?
ΥΓ2: τώρα το πώς γίνεται να συγκρίνεις την επανάσταση του '21 με τα προχθεσινά καραγκιοζιλίκια (καλά αυτό για το πλιάτσικο, δεν το συζητώ καν!) μόνο εσύ το ξέρεις. Ούτε κατ'αναλογίαν δηλαδή!
ΥΓ3: και επειδή πολλά μυαλά είναι πονηρά (ή πολύ "αθώα") το παρόν σχόλιο σε καμιά περίπτωση δεν στηρίζει τον φασισμό και δεν τοποθετείται κομματικά.
mprizas (11.12.2008)
Μέλια το σχόλιο σου δε θα το σχολιάσω, το θεωρώ παραλήρημα, αντιδραστικό και σκέτη απογοήτευση. Τέτοιες απόψεις μας έφτασαν εδώ. Να σαι περήφανη γι' αυτούς που στηρίζεις, μη φοβάσαι, δε θα πάθουνε τίποτα, στο τέλος θα τη γλιτώσουν όλοι φτηνά και θα αποδοθεί "δικαιοσύνη". Όσο γι' αυτούς που στηρίζεις πολιτικά, πάλι μη φοβάσαι, κύκλος είναι και γυρίζει και μπορεί να ετοιμάζονται να φύγουν, αλλά θα ξαναγυρίσουν. Ελπίζω ως τότε, αν έχω παιδί, να έχει μεγαλώσει αρκετά έστω..

Δέοντα το ψαχνα μέσα μου...

Τερμίτη το ψαχνα κι έξω μου..

Συγνώμη Λίνα μου που δεν πετάω ένα "όλοι είναι ίδιοι" με το να βαριέμαι να σκεφτώ και να αρχίσω να κρίνω έτσι αβίαστα. Το αφήνω αυτό για σας τους πολιτικοποιημένους, βλέπεις εγώ δεν είμαι. Κρίνετε εσείς λοιπόν τα γεγονότα "αντικειμενικά" βάζοντας στο ίδιο τσουβάλι έναν ολόκληρο λαό ακόμα και τους ίδιους τους εαυτούς σας, κι άσε με εμένα να ονειρεύομαι..(όταν ήρθε η χούντα, αυτό ήταν το σύνθημα των πραξικοπηματιών λινάκι. Όλοι είναι ίδιοι. Για να μαθαίνουμε και λίγη ιστορία)

Δε φταίει η βουλή Σάννυ. Ούτε οι βουλευτές. Διάβασε το ποστ μου και σχόλια εδώ και θα δεις. Εμείς οι ίδιοι είμαστε οι ηθικοί αυτουργοί.

Εμμανουέλα τουλάχιστον επηρεάσαμε, δε λες αυτό! επεισόδια σήμερα στην Κοπεγχάγη και στη Ρώμη. Είδες? ακόμα λάμπει ο ελληνικός πολιτισμός!:-p

Στέλλα αυτό είναι δικό σου θέμα. Το ποιον θα μαυρίσεις όμως αφορά όλους! :-p

Γεια σου Βαννούλα, το ξέρω!!!:-)

Γεια σου Μαιρούλα!

mellia (11.12.2008)
Αυτούς που υποστηρίζω?????????
Φαίνεται το δικό σου παραλήρημα δεν σου επέτρεψε να διαβάσεις και το υστερόγραφό μου no3 (τουλάχιστον)!
Να υποθέσω οτι είσαι από τα πονηρά και "αθώα" μυαλά?
Υπεκφεύγεις και το κάνεις και άκομψα!!!
mellia (11.12.2008)
Όχι, τώρα που το σκέφτομαι δεν το κάνεις απλώς άκομψα. Το κάνεις ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ πετώντας λάσπη (έτσι δεν το συνηθίζουν οι κομματικολογούντες?).
AVE!
mprizas (11.12.2008)
Έγραψες όσα έγραψες και απλά κότσαρες το υστερόγραφο 3 για να μας πεις εν τέλει να μην πάρουμε στα σοβαρά όσα έγραψες. Γιατί τα λόγια σου ήταν όντως σκληρά, απαξιωτικά και άκρως καθεστωτικά. Φαίνεται ένοιωθες πολλές ενοχές γράφοντάς τα, εξ' ου και το υστερόγραφο 3.

Όσο για τις φασιστικές μου απόψεις, σ΄ ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια, δε μου το 'χαν ξαναπεί. Άλλη φορά θα φώνάζω κι εγώ όπως εσύ στο σχόλιό σου "κατεβάστε τα τανκς να σκοτώσετε όποιο τσογλάνι κουνηθεί" μπας και εναρμονιστώ με τις δικές σου "δημοκρατικές" απόψεις.

Το AVE μου θυμίζει κάποιον άλλον χαιρετισμό κάποιου μεταγενέστερου, δεν απορώ που τον προτιμάς από τους υπόλοιπους.
mellia (11.12.2008)
Να μην παρετε στα σοβαρα όσα έγραψα? Καταλαβαίνεις τι γραφεις? Άφησα σχόλιο για να το αναιρεσω με ενα υστερογραφο?

Για πες που εγραψα για τανκς που πρέπει να σκοτώσουνε τσογλάνια? Για πες! Γιατί κάποια πράγματα μιστερ μπρίζας έχουν και τα όριά τους!
Εκτος αν έχεις δει και συ το περίφημο γκρουπ του FB και καταλαβαίνεις οτι αυτά που λέω δεν είναι φαντασίες και το οποίο εγώ φυσικά ΔΕΝ υποστηρίζω!
Αν εσένα σε ενοχλέι που η δική μου η οργή για όσα έγιναν και τα οποία ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ κάθε προσπάθεια να ακουστεί ΑΛΗΘΙΝΗ διαμαρτυρία εκφράζεται με το να λέω μερικά πράγματα με το όνομά τους, με γειά σου με χαρά σου!
Δεν μπήκα εγώ στον κόπο βλέπεις να προπαγανδίσω πατώντας πάνω στα γεγονότα, υπέρ προηγούμενων κυβερνήσεων.
Λυπάμαι πραγματικά για τον τρόπο που επέλεξες να απαντήσεις! Λυπάμαι που μπαίνω κι εγώ στον κόπο να απολογούμαι για πράγματα που ποτέ δεν είπα.
Θα μπορούσα να σου απαντήσω με πολύ πιο σκληρά λόγια και χαρακτηρισμούς (με την προσωπικότητα που έχω, απορώ πώς δεν το έχω κάνει μέχρι τώρα).
Αφήνω σε σένα λοιπόν να γίνεις ο τιμητής των δημοκρατικών μου φρονημάτων (έχεις ταλέντο σε αυτό).
και πάλι AVE! (γιατί φαίνεται πως ακούς καλά σε αυτόν τον χαιρετισμό).
Termite (12.12.2008)
Και ποιά ειναι η αληθηνί διαμαρτυρία;
Το κατάστημα που έσπασε;

Και ειναι ΜΟΝΟ αυτή η αληθινή διαμαρτυρία;

Ειναι κρίμα που εν μέσω ενος γενικότερου ξεσηκωμού (διάβασε και εφημερίδες, μπλόγκς εκτός musicheaven, μίλα με τους γύρω σου και θα το διαπιστώσεις εκτός αν κωφεύεις επίτηδες) να υπάρχουν άνθρωποι που ειναι στην ίδια μοίρα με όλους τους άλλους και να προσπαθούν να καταπνίξουν κάθε προσπάθεια για κάτι διαφορετικό επειδη ειναι ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ.
PashalinaMakia (12.12.2008)
Γιώργο , πλέον κανένα κόμμα δεν με εκφράζει απο τα 2 που "διαπρέπουνε" στις κλεψιές και στο φακέλωμα.Και να τα απαξιώνω όλα άλλα περισσότερο κι άλλα λιγότερο.Τα κόμματα τα οποία ποτέ δεν έχουν γίνει κυβέρνηση θα τα υποσητρίξω και θα πω οτι σε όλους χρειάζεται η ευκαιρία διακυβέρνησης για να δούμε οι πολίτες ποιοί μας κάνουν περισσότερο!

Πάντως παιδιά , η mellia δεν μου φάνηκε άτομο το οποίο δεν ήξερε τι έλεγε και θα συμφωνήσω μαζί της απόλυτα.

Αλλά όταν ο άλλος κομματοποιείται μικρός , κάποια στιγμή , εξαιτίας της ιδεολογίας του κώλου που το μαθαίνουνε ( βλέπετε Κ.Ν.Ε. , Π.Α.Σ.Π. και Δ.Α.Π. ) τα παιδιά αυτά ως ενήλικες γίνονται πιο βολεμένοι κι απο τους βολεμένους μη κομματοποιημένους!

Κι επειδή η κατάσταση ξέφυγε παντελώς και επί Σημιτή , λίγα λεφτά έφαγε κι αυτή η κυβέρνηση εαν δεν κάνω λάθος , μαλακίες να μην γράφονται!

Φώναζα για αντικειμένικότητα στα κωλομπλόγκς και τώρα νομίζω πως πραγματικά την έχουμε την αντικειμενικότητα στη ζωή μας πολύ περισσότερο ανάγκη!

Και λες μαλακίες οτι ο Έλληνας νοσταλγεί την κυβέρνηση Σημίτη??

Πού είναι η αντικειμενικότητα ως Έλληνας πολίτης ρε Γιώργο?Πού?

Άσε έξω την κομματοποίηση και μίλα αντικειμενικά!Θέσε επιχειρήματα κι όχι αερολογίες κομματοποιημένες!
mellia (12.12.2008)
Όχι Termite, δεν είναι το κατάστημα που έσπασε αληθινή διαμαρτυρία, αυτό λέω ακριβώς.

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν διαβάζω εφημερίδες, ότι δεν μιλάω με τους γύρω μου (για τα μπλογκ το δέχομαι δεν τα πολυπαρακολουθώ εκτός ΜΗ)? Με γνωρίζεις προσωπικά για να λες κάτι τέτοιο? Έχουμε βρεθεί πολλές φορές μαζί για να βγάζεις τέτοια συμπεράσματα? Και κωφεύω επίτηδες γιατί? Με πληρώνει κάποιος για να το κάνω? Γνωρίζεις κάτι για αυτό?
Πώς ακριβώς προσπαθώ να καταπνίξω κάθε προσπάθεια για κάθε διαφορετικό? Όταν εγώ δεν βλέπω να γίνεται στην ουσία καμιά τέτοια προσπάθεια? Όταν και η παραμικρή προσπάθεια πνίγεται μέσα σε στημένα πάνελ και συζητήσεις και άρθρα και και και που καπηλεύονται τα πάντα για να γίνει κάθε θέμα μέσον κομματικής αντιπαράθεσης? Όταν εγώ που θέλω να φωνάξω για σεβασμό, αξιοκρατία, αξιοπρέπεια, δικαιοσύνη συμπεριφέρομαι το ίδιο και χειρότερα με αυτούς που καταδικάζω? Όταν η δική μου ή η δική σου φωνή πνίγεται μέσα στα έκτροπα και μένει εκεί και μόνο? Όταν την δική μου την οργή αφήνω να την εκφράζουν παιδιά του σχολείου και "αναρχικοί" (βαλτοί και μη) αυτό θες να το βαφτίσω προσπάθεια για κάτι διαφορετικό? Αυτή δηλαδή είναι η οργή της κοινωνίας? Ο 13χρονος που γελάει με τα φιλαράκια όση ώρα ξηλώνει πεζοδρόμια και ανάβει φωτιές? Αυτός που απλά καταστρέφει γιατί έτσι πολεμάει το σύστημα? Πάνω σε αυτό θες να βασιστώ? Αλήθεια μιλάς για βόλεμα. Εγώ σου μιλάω για την δική μου την οργή από εικόνες που είδα εγώ προσωπικά, όχι από μπλογκ, όχι από εφημερίδες, όχι από τους άλλους (όχι μόνο από εκεί). Διαδηλώσεις ναι, διαμαρτυρία ναι αλλά υπό ποιες συνθήκες? Του χαβαλέ και της αντίδρασης για την αντίδραση? Εν ολίγοις λέω ότι αποτύχαμε σαν κοινωνία να διαμαρτυρηθούμε. Για το οτιδήποτε. Τυφλή και σκόρπια οργή δεν είναι αντίδραση στο σύστημα. Βολεμένη οργή είναι και αυτή που μια χαρά το εξυπηρετεί. Και αντί να κατανοήσουμε αυτό, λέμε θεωρίες περί κοινής οργής και ξεσηκωμού και συγκρίνουμε κυβερνήσεις να βρούμε την καλύτερη την ώρα που όλες τους έχουν συνεισφέρει τα μέγιστα σε αυτό που ζούμε σήμερα. Αυτό όλο μόνο εμένα εξοργίζει? Φαίνεται είμαι η μόνη βολεμένη, δεν εξηγείται αλλιώς. Α ναι! Και φασίστρια που στηρίζω το καθεστώς, να μην το ξεχνάμε (γιατί είναι και πολύ βαρύ για να το ξεχάσω εγώ προσωπικά).

Ελπίζω να κατάφερα να απαντήσω ψύχραιμα και σε πλαίσια πολιτισμένα που λέμε.
Termite (12.12.2008)
Mellia,

Συμπέρασματα δεν βγάζω. Σου είπα οτι ΑΝ διαβάσεις εφημερίδες, μιλήσεις με κόσμο (γνωστό και άγνωστο) και δείς τις απόψεις που εκφράζονται θα διαπιστώσεις οτι ο κόσμος ειναι αγανακτησμένος όλος ο κόσμος. Αν δεν το βλέπεις αυτο, τότε εθελοτυφλείς.

Και εγώ εφαγα δακρυγόνα το Σάββατο το βράδυ και ειδα και εγώ εικόνες ολοζώντανες. Αποτρόπαιες. Αλλα τίποτα δε θα πάψει να μου ενισχύει την πεποίθηση οτι ολο αυτο γίνεται επειδη ο κόσμος εξοργίστηκε. Και οτι αυτή η οργή δε θα καταλαγιάσει τόσο εύκολα
mprizas (12.12.2008)
Μέλια δε θα το συνεχίσω. Πίστευε ο.τι θέλεις και λέγε ο.τι θέλεις. Απλά σε παρακαλώ πιο σιγά. Δε μπορώ να σ' ακούω.

Λίνα ούτε με σένα θα το συνεχίσω, μπορείς να συνεχίσεις ελεύθερα να απαξιώνεις τον τρόπο που σκέφτομαι, κι όσα πιστεύω. Αν και μου φαίνεται ότι είναι λίγο πλεονεξία να προσπαθείς να μου διδάξεις πολιτική σκέψη και πρακτική. Τέλος πάντων. Δε μου είναι έκπληξη η αντίδρασή σου, το χεις ξανακάνει.

Τερμίτη, keep dreaming..
mellia (13.12.2008)
Οχι πιο σιγά. Καθόλου. Στου κουφού την πόρτα βλέπεις...
MagicaDeSpell (13.12.2008)
Εγω συμφωνω με την mellia βασικα...Γιατι αγανακτηση δεν ειναι να καιμε τα καταστηματακια του απλου κοσμακη. Αγανακτηση ειναι να πας να καψεις την βουλη...Γιατι δεν πηγε κανενας τους ε???
Πηρε κανεις χαμπαρι οτι θα αθωωσουν αυτους που δειρανε τον Κυπριο στην Θεσσαλονικη η ασχολουμαστε με το ποσες μολωτωφ θα φτιαξουμε...Εγω δουλευω απο τα 18 μου και σπουδαζα ταυτοχρονα και σεβομαι τον κοπο του ανθρωπου που φτιαχνει ενα μαγαζι. Αυτα τα παιδακια που ξεσπουν ετσι δεν το εχουν μαθει αυτο δυστυχως. Φυσικα και πρεπει να εκφρασεις την αγανακτηση σου για τον φονο που εγινε αλλα πηγαινε καψε την βουλη και τα αυτοκινητα των βουλευτων γιατι δεν πανε εκει? γιατι κολονουν απλα....Εγω δεν κρυβομαι δεξιά ειμαι (οχι φασιστρια γιατι ολα τα ακρα ειναι φασιστικα ολα αυτα που σε αναγκαζουν με το ζορι να δεχθεις την αποψη τους υπ οψιν) αλλα αυτην την στιγμη με εχουν αηδιασει ολοι γιατι χρησιμοποιουν ενα παιδακι που δολοφονηθηκε για τους σκοπους τους. Και Οχι Γιωργο οσο κι αν σε συμπαθω δεν νοσταλγω την Κυβερνηση Συμιτη (Δεν ξεχνω τι κανανε οι υποτιθεται σοσιαλιστες ουτε οτι για πρωτη φορα στο ελληνικο κοινοβουλιο ευχαριστησαμε τους αμερικανους απο το κομμα που καποτε ελεγε εξω οι βασεις) Βασιλη Αγανακτηση ειναι ολα τα παραπανω οχι να καις την περιουσια του κοσμου.

Πολλα φιλια κατα τα αλλα και στους 2

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
mprizas
Γιώργος
Πετάω πέτρες
από ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/mprizas

Ζω ένα δράμα...



Tags

50 χρόνια μπροστά... Grande Bretagne Haute-culture... see through συντακτικό τζιβάνες ααα... αλλαξοκωλιές Βζζζζουμ Γκόρτσος! Γκόρτσος! Δρακουμέλ Ελλάδα- Αχ πατρίδα μου γλυκειά! Επίκαιρα: Ούτε που τα θυμάμαι Ευτυχισμένοι μαζί Ήταν ωραία στη Μοζαμβίκη... θου κύριε καλλιγραφία αδερφή γιαπί κάργες Καρχαρίες Κοκό κουλτούρα μας να φύγουμε Λίγο καλύτεροι από μένα... λοίμωξη Μάγια η μέλισσα καραμπουζουκλής τσόντα Μελέτη σκιάχτρο Συγγρού Μόγλης μπατανόβουρτσες μπουρμπουλήθρες Μπουτάκια Ντάμπο το ελεφαντάκι ξενΕΡΩΤΩΝ διάλογοι... Οι ηττημένοι της ιστορίας... Όταν ήμουνα παθιάρης... πηγάδι μεγιεμελέ juventus πολυμίξερ αστροφεγγιές captain-Iglo προφήτης Ηλίας φάλαινα Τσε σαμιαμίδι φουλ της ντάμας αστερίας Τις πταίει Ψώνια στο καμπαναριό



Επίσημοι αναγνώστες (48)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links