Ανάμεσα στα σύννεφα.
Δεν είμαι εδώ, για να προσγειωθώ ... μόνο για να πετάξω ψηλότερα.
14 Μαρτίου 2010, 18:59
Και το τσερβέλο μου α(πε)ργεί ...
Σελίδες ημερολογίου  Ζωή

Ξημερώματα 11.02.2010 στο ταξί:

Το ταξίμετρο γράφει 2,38. Η ελάχιστη χρέωση είναι 2,80. Το πορτοφόλι μου είναι γεμάτο κέρματα και το μυαλό μου αντί στα 3,20 (σκεπτομενη και την επαγγελματική τσάντα που από υπερφόρτωση και κούραση είχε μπει στο πορτ-παγκάζ), πηδάει στα 4.

"4,20 είναι καλά;",ρωτάω τον ταξιτζή, καθώς του δίνω το ακριβές ποσό σε ψιλά. "Ναι" απαντάει (εμ, δύο χαζοί σε ένα ταξί, θα πήγαινε πολύ :)), τα παίρνει και τα μετράει. Βγαίνει να μου δώσει την τσάντα  μου και με ρωτάει τι άρωμα φοράω, γιατί, λέει, του άρεσε. (Σου λέει, εκτός από χαζή, μυρίζει και ωραία, να την κάνω πελάτισσα). Κόμπιασα. Δεν μπορούσα να απαντήσω. "Αδυνατώ να θυμηθώ" του είπα κι ήταν η πάσα αλήθεια. Δεν ήξερα ούτε πότε το έβαλα ούτε τι άρωμα ήταν. Βέβαια το προηγουμενο βράδυ δεν είχα κοιμηθεί ούτε ένα λεπτό, είχα ξεκινήσει τη μέρα μου στις 7 και ήταν 1 παρά τη νύχτα. Ως εκ τούτου, άντε, να πεις, ένα μυαλό είναι αυτό, λογικό να υπολειτουργεί.

Σούπερ-μάρκετ στις 12.02.2010:

Μπαρς δημητριακών με λευκή σοκολάτα ως νέο προϊόν. Βλέπω την τιμή λίγο πιο υψηλή από αυτήν για τα λοιπά μπαρς δημητριακών, αλλά αποφασίζω ότι αξίζει να πληρώσω παραπάνω, για να τα δοκιμάσω, αφού μου αρέσει πολύ και η λευκή σοκολάτα. Φαρδιά-πλατιά πάνω από την τιμή έγραφε 1+1 δώρο. Εγώ γκαβή. Δεν είδα τίποτα. Η κοπέλα στο ταμείο μου είπε ότι μπορώ να πάρω άλλο ένα δώρο (για καλή μου τύχη, δηλ. δεν ήταν αδερφή του ταξιτζή) κι έτσι δε στερήθηκα το επιπλέον κουτάκι με τα μπαρς δημητριακών, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία μπροστά στην επιλεκτική (εις βάρος μου) γκαβομάρα.

13.02.2010 στο περίπτερο:

Τι παθαίνει κανείς όταν αγοράζει εφημερίδα με κριτήριο την προσφερόμενη ταινία... Θέλω να αγoράσω την εφημερίδα που έχει "προσφορά" το Volver του Αlmodovar. Μια αδυναμία του έχω αυτού του σκηνοθέτη και μου είχε αρέσει πολύ και η συγκεκριμένη ταινία. Η εφημερίδα πάνω πάνω αναφέρει ότι έχει προσφορά την ταινία αυτή. Γράφει και κάτι άλλο που δε διαβάζω. Μέσα στο σελοφάν βλέπω μια άλλη ταινία, αλλά δεν πτοούμαι. "Κάπου θα είναι και το Volver", σκέφτομαι. Αφού αγοράσω την εφημερίδα, πάω σπίτι, σκίσω το σελοφάν, δε βρω πουθενά το Vovler, διαβάζω πιο προσεκτικά ότι με την εν λόγω εφημερίδα προσφέρονται δύο ταινίες εναλλακτικά, ή η μία ή η άλλη...

Σήμερα το πρωί:

Εκτός από το ξενύχτι της Τρίτης που ήταν λόγω ... υπερβολικής ευαισθησίας (αυτής της χαζής που κατακλύζει τις σκέψεις μερικές φορές και δεν τις αφήνει να πάρουν ούτε έναν υπνάκο...), Παρασκευή και Σάββατο είμαι προσκεκλημένη σε χορούς... και πολύ λογικά :) ξενυχτάω.  Χθες ξύπνησα νωρίς και ήμουν πτώμα. Το βράδυ, στο θέατρο πριν το χορό, κόντεψε να με πάρει ο ύπνος. Ήθελα το κρεβατάκι μου, αλλά επέλεξα να κρατήσω το λόγο μου, γιατί μας περιμέναν (και για να φάνε) και θα ήταν μεγάλη αναισθησία εκ μέρους μου να το ακυρώσω τελευταία στιγμή. Το πρωί, όμως, είχα ταξίδι. Και δεδομένης της τόσης έλλειψης ύπνου μου, ήταν σημαντικότατο ακόμα και το μισάωρο παραπάνω κάτω από το παπλωματάκι μου. Ε, όχι, το αγαπημενο μου μυαλουδάκι πάλι κόλησε.  Καταλόγισε σε μία διαδρομή που  κάνω συνέχεια τη διπλάσια διάρκεια χρόνου. Κι έτσι έβαλε το ρολόι πολύ νωρίτερα. Το "αστείο" είναι ότι δεν το πήρα είδηση, παρά μόνο όταν έφτασα νωρίτερα από το χρόνο που υπολόγιζα... Μα τι έχω πάθει;

"Είναι πολλά τα gaps, μυαλουδάκι".

Ας σε καλοπιάσω με ένα πολύ γλυκό Μελινάκι by Antonis Vardis...

video

12 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

movflower (14.03.2010)
Μετά το κείμενο σου Λάττε μου,
δεν θα μπορώ να ξαναχλευάσω την χαζή πινακίδα...γλύκανες για πάντα το αλέρτ της
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ginseng και σκόρδο Γαλατάκι μου!Ginseng n garlic!
Emilia_ (15.03.2010)
Ayto to myaloudaki mas otan kollaei exei k tin glyka k tin xari tou.... poso asteia mas fainontai meta omos e??

xixi :)
DemetresOpc (15.03.2010)
χρειάζεσαι διακοπές!!
Kinezes_trexoun_gimnes (15.03.2010)
εμ, δύο χαζοί σε ένα ταξί, θα πήγαινε πολύ :)) χαχαχαχααχα

εγώ έχω αφήσει 15 ευρώ αντί για 5... (νομίζω τα πήγα καλύτερα από σενα... :)
Latte (16.03.2010)
Χαχα, τόσο πολύ δε σου άρεσε η πινακίδα, Μωβένια μου! & τhanks for the tip! Βρήκα καφέ που έχει τζινσενγκ μέσα. Το σκόρδο πώς; Ταμπλέτες ή τζατζικάκι φόρτε ;) :)

Καλώς την εξαφανισμένη μικρούλα! Ευτυχώς λειτουργεί πού και πού (αναλαμπές λειτουργίας)...

Αυτό είναι μία υπέροχη προτροπή, dear Barman, thanks!

Χωρίς να το καταλάβεις, Κινέζες μου; Έλα! Εσύ κι αν είσαι αστέρι! :)
hithtoly (16.03.2010)
Καλά τρελλή διαδρομή...!!!! Μια χαρά τα πάς βλέπω....ΛΟΛ
Hastaroth (16.03.2010)
Αααα γι'αυτό λοιπόν το δικό μου μυαλό σπανίως απεργεί!Επειδή τρώω συχνά τζατζίκι...

Καί ναί μέν ποτέ δέν έχω πάθει "νίλα" νά αφήσω παραπάνω λεφτά σέ ταξί,έχασα όμως μιά φορά τό τραίνο γιά την Αθήνα από την Θεσσαλονίκη επειδή,άν και πήγα στόν σταθμό μιά ώρα νωρίτερα-όπως το συνηθίζω άλλωστε-είχαμε μπεί σέ θερινή ώρα αλλά τό δικό μου ρολόϊ δέν το είχε πληροφορηθεί.Διότι,δυστυχώς,ρολόγια μέ Windows δέν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα....

ΥΓ.Κύριε Κινέζε,κι'εγώ την έχω αυτήν την απορία.Πώς κατάφερες και έδωσες τρία πεντάευρα μαζί χωρίς να το καταλάβης;
Latte (16.03.2010)
:) Chris

Μουρλια, το τζατζικάκι, Αλβέρτο μου! :) Αλλά με το αεροπλάνο, θυμήθηκα κι εγώ μια φορά που το έχασα ενώ ήμουν στο αεροδρόμιο αρκετή ώρα πριν. Αν το διηγηθώ κι αυτό, δε με ξεπλένει μετά... τίποτα! ;) :)
Hastaroth (17.03.2010)
Γιά τό αεροπλάνο δέν είναι και τόσο δύσκολο,Γαλατάκι.Δυό γιαγιάδες να βρεθούν μπροστά σου και να βαρέση ο ανιχνευτής μετάλλων απ'τίς μασέλες και τά οστεοσυνθετικά τους,έγινε η δουλειά.Μέ τόσους ελέγχους που περνάς πρίν φτάσης στην πύλη επιβίβασης,ο χρόνος περνάει χωρίς να το καταλάβης παρά μόνο άν κλείση η πόρτα τού αεροπλάνου και βρεθής απ'έξω :)

Πάντως,μιά φορά παραλίγο να χάσω κι'εγώ πτήση (από το αείμνηστο αεροδρόμιο τού Ελληνικού) επειδή μπήκα σέ λάθος...λεωφορείο (απ'αυτά που σε πάνε απ'την πύλη στό αεροπλάνο).Χαιρόμουν,μάλιστα,που είχα ολόκληρο το όχημα γιά πάρτη μου να μέ πάη στην πίστα.Ευτυχώς κατάλαβα εγκαίρως την "πατάτα"......
Oraclas (17.03.2010)
Άνθρωποι είμαστε και λάθη κάνουμε, ειδικά αν αυτά προέρχονται από μία 'μόνιμη' κούραση. Θα έλεγα προσωρινή, αλλά γνωρίζεις καλά τίποτα μονιμότερον πέρα του προσωρινου.

Ύπνο χρειάζεσαι και λιγότερες υπο(χρεώσεις)!
kithara-woman (17.03.2010)
Σε όλους συμβαίνουν αυτα,γλυκεια μου...Κι εγω από αφηρημάδα καλά παω,μην νομιζεις...

Μηπως όμως έχεις κουραστεί παραπάνω από όσο αντέχεις;Ξεκουράσου και λίγο..Μυαλό είναι αυτό,θέλει και λίγο να αδειαζει για να ξαναγεμίσει.
Φιλάκια πολλά! :-)
Latte (18.03.2010)
Χαχαχα, Αλβέρτο :)
Τώρα θυμήθηκα κι εγώ μια περίπτωση σε αεροδρόμιο του εξωτερικού, που, αν και ακολουθούσα τις πινακίδες για την έξοδο, είχα φτάσει σε αδιέξοδο και κόντεψα να τρελαθώ. Γύρισα 2 φορές πίσω να ξαναδιαβάσω τις πινακίδες. Αναρωτιόμουν πόσο λάθος μπορεί να τις διάβαζα και πόσο ηλίθια μπορει να ήμουν. Και ξαφνικά, εκεί στο αδιέξοδο, έρχεται ιπτάμενο (παρακαλώ) τρενάκι, ανοίγει η τζαμόπορτα που πριν έβλεπε στο κενό, βγαίνει κόσμος, μπαίνω εγώ και κατεβαίνω, πλέον, στην έξοδο που ήθελα...

Ναι, Ορακλάκο και Ζαχαρένια μου, ακριβώς αυτό χρειάζομαι, σας ευχαριστώ :) Τώρα μέχρι να φτάσω στο σημείο να την εφαρμόσω την προτροπή ξεκούρασης, να δω πόσο θα αντέξει το ... ρετιρέ μου :)

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
latte

Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/latte

Αναμνήσεις (παρελθόν), ζωή (παρόν) και όνειρα (μέλλον) ξεδιπλωμένα σε έναν πολύχρωμο virtual ορίζοντα. Με αναγνώστες ή μη, βγαίνουν από μέσα μου και μπαίνουν ... σε τάξη.

Tags

Αγάπη Έρωτας Ζωή Αγαπημένα Σχέσεις Προσωπική αλήθεια Μητέρα Βασικές αρχές Σινεμά Ποίηση Ψυχολογία Φιλοσοφία της καθημερινότητας Σελίδες ημερολογίου Το τέλος της ιδιωτικότητας Καταναλωτής (ο) ενημερωμένος Μουσική Ορθογραφία Προσωπική αληθεια

Επίσημοι αναγνώστες (12)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!