Εντάξει,νά σάς την δώσω την κατανόησή μου,αφού την ζητάτε επιμόνως κάθε πέντε λεπτά,σέ κάθε αποβάθρα κάθε σταθμού τού "Ηλεκτρικού".
Αφού μάλιστα είναι γιά καλό σκοπό,δηλαδή να αντικαταστήσετε τίς σιδηροτροχιές καί τίς ξύλινες τραβέρσες (ειδικά αυτές,έχουν να αλλαχτούν από τον καιρό που τίς έβαλε ο ίδιος ο Χαρίλαος Τρικούπης μέ τά χεράκια του...).
Αλλά,καλοί μου άνθρωποι (που λέει και ο Βέγγος),πρίν τέσσερα χρόνια δέν κάνατε ριζική ανακαίνιση όλων τών σταθμών,αναγκάζοντάς μας να πηγαίνουμε στην Νέα Ιωνία μέσω...Αμαρουσίου,γιατί οι ενδιάμεσοι σταθμοί ήταν κλειστοί "λόγω έργων";
Τότε πάλι δέν ξηλώσατε τίς γραμμές τών εκάστοτε υπό ανακατασκευή αποβαθρών;
Γιατί δέν επωφεληθήκατε από την ευκαιρία ώστε ταυτόχρονα νά αλλάξετε και τίς σιδηροτροχιές και να βάλετε αυτήν την ωραία επιδομή μέ την τσιμεντένια κοίτη καί τίς επίσης τσιμεντένιες τραβέρσες;
Αν τό είχατε κάνει,τώρα δέν θα χρειαζόταν να "κόβετε" ολόκληρα τμήματα τής διαδρομής,αφού οι σταθμοί θά ήταν ήδη έτοιμοι...
Αλλά πότε,σ'αυτόν τόν τόπο,έγινε ένα ευρείας κλίμακας δημόσιο έργο μέ σωστό συντονισμό;
ΥΓ.Οταν θα τελειώση καί αυτό το έργο και θά απολαμβάνουμε "μεγαλύτερη ταχύτητα" (μπρίτς,πώς θά την απολαμβάνουμε,αφού υπάρχει συγκεκριμένο όριο γιά κάθε κομμάτι τής διαδρομής;),"λιγώτερο θόρυβο" (αυτό εντάξει,φαίνεται από τώρα στά τμήματα που έχουν ήδη φτιαχτεί,αλλά μήν νομίση κανείς οτι το τραίνο γλιστράει αθόρυβα,σάν το έλκηθρο τού Αη-Βασίλη μέ τούς ταράνδους του) καί "μεγαλύτερη ασφάλεια" (κι'αυτό άς το δεχτώ,άν καί στά εκατόν τόσα χρόνια που υπάρχει ο "Ηλεκτρικός",ζήτημα να έχουν γίνει δυό-τρείς εκτροχιασμοί καί ίσως μιά "επαφή συρμών"),τότε ελπίζω οτι,άν καμμιά φορά ξεχάσω να έχω μαζί μου την κάρτα ή νά βγάλω εισιτήριο,θά μού δώσετε κι'εσείς την κατανόησή σας...
3 σχόλια - Στείλε Σχόλιο