Ασυμβίβαστος
Από τότε που βαρέθηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω..
08 Ιανουαρίου 2010, 21:05
Video Games - ακόμα και ο PacMan τριανταρίζει..



Pac-ManΈκθαμβος χάζευα εχτές τον κατά 17 χρόνια μικρότερο ξάδελφό μου, που έπαιζε ένα παιχνίδι με συνδυασμό πολλών πλήκτρων και του ποντικιού. Η δράση ήταν γρήγορη, ο χειρισμός πολύπλοκος και ο ανταγωνισμός (βρισκόταν συνδεδεμένος online) μεγάλος. Αυτό δεν είναι παιχνίδι. Πριν κάποια χρόνια, το mame (Multiple Arcade Machine Emulator) συγκέντρωνε όλα τα παιχνίδια που αγαπήσαμε στα ονομαζόμενα μπιμπλίκια. Τότε με μόλις 10 δραχμές, αργότερα 20 κ.ο.κ. παίζαμε παιχνίδια στον Σπύρο. Ερχόταν η αστυνομία και έλεγχε αν είχε ηλικίες κάτω των 18. "Αυτός είναι ανηψιός μου, αυτός ο βαπτησιμιός μου, αυτός".. όλοι είχαμε γίνει συγγενείς του.  

Δύο παιχνίδια είχα πάντα μέσα στην καρδιά μου. Το pacman και το Tetris. Ειδικά στο δεύτερο περηφανευόμουν πως δεν με κέρδισε ποτέ κανείς.. Η ιστορία των videogames ξεκινάει πολύ νωρίτερα. Το πρώτο παιχνίδι που παρουσιάσθηκε και ήταν δημοφιλές, ήταν το tennis for two, το 1958. Αμέσως μετά κάποιος από το ΜΙΤ δημιούργησε το spacewar, το 1961. Τα arcade παιχνίδια, άρχισαν με τον απόγονο του spacewar το 1971. Μετά εμφανίσθηκε το pong. Πολύ ευχάριστο και εύκολο παιχνίδι του 1972. Τότε τα παιχνίδια απόκτησαν δικές του κονσόλες και μοιράστηκαν σε χώρους αναψυχής νέων. Φυσικά όλα αυτά στην Αμερική, καθώς η δεκαετία που άνθισαν τα 'ηλεκτρονικά' στην Ελλάδα ήταν την δεκαετία του 80.

Σε αυτήν την δεκαετία γεννήθηκε και ένα παιχνίδι, όπου ξεπέρασε την δημοτικότητα του pong και ίσως όλων των video-games. Το Pac-Man ήταν δημιουργία της Namco, και πρωτοπαρουσιάστηκε στην Ιαπωνία το 1980 (Pakku-Man: Το όνομα προκύπτει από μία Ιαπωνέζικη φράση την Pakku-Pakku που σημαίνει ο ήχος που κάνει το στόμα όταν ανοιγοκλείνει). Ο ήρωας του παιχνιδιού μία γιγάντια τελεία, έπρεπε να φάει όλες τις τελίτσες από κάθε επίπεδο και είχε επιπλέον τέσσερα φαντάσματα να το κυνηγούν. Ο Remi Gaillard απόδοσε με έναν δικό του τρόπο, τον σύγχρονο PacMan.

video 


Πηγές:
http://www.designboom.com/eng/education/pong.html
http://www.pong-story.com/inventor.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Pac-Man
http://www.webpacman.com/history.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_video_games

6 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

alkyoni (08.01.2010)
χαχαχαχαχαχαχααχα απιθανο το βιντεακι!!!!γελασα πολυ!!!
Καλα..το τι δεκαρικα και εικοσαρικα ειχα φαει!!!ιδιως τα καλοκαιρια στην Χαλκιδικη...
Εμενα το αγαπημενο μου περα απο το tetris που ηρθε λιγο πιο μετα, ηταν το bubble-bubble, και ενα αλλο με κατι χιονομπαλες...(δε θυμαμαι ονομα δυστυχως)
Καλη χρονια oracla!
:)
Oraclas (08.01.2010)
Καλή Χρονιά Γιάννα-Αλκυόνη..

Το θυμάμαι αυτό το παιχνίδι.. Δεν ήμουν καλός, ούτε καν μέσα από mame που είχα απεριόριστα credits.
mardhm (08.01.2010)

Δεν έπαιζα ποτέ ηλεκτρονικά παιχνίδια αλλά ξέρω τι λες διότι ο αδερφός μου ήταν αγιάτρευτος fun! Θυμάμαι πως δεν έχανε ευκαιρία να πάει κρυφά σε μαγαζιά που είχαν ηλεκτρονικά, ποδοσφαιράκια, πινγκ πονγκ και να είναι εκεί με τις ώρες. Πολλές φορές με έπαιρνε μαζί του για ξεκάρφωμα, γιατί οι γονείς μας όλο του φώναζαν να μην πηγαίνει σε τέτοια μέρη που δεν ήταν κατάλληλα για την ηλικία του. Μου υποσχόταν λοιπόν για μετά κάτι δελεαστικό, όπως κάποιο παγωτό ή καμιά βόλτα στα συγκρουόμενα και καθόμουν μαζί του εκεί και τον παρακολουθούσα να παίζει με τις ώρες και να φανατίζεται όλο και περισσότερο.
Φυσικά pac man είχα παίξει πολλές φορές. :-) Αλλά και τώρα όταν θέλουν τα κορίτσια να παίξουμε κάτι στο p.c. παίζουμε pac man με την σειρά. Φυσικά μας κερδίζει η μεγάλη μου κόρη (12 ετών). :-)

Ωραίο θέμα!
Χαρούμενο Σαββατοκύριακο Τάσο!
Oraclas (11.01.2010)
Όλα τα παιχνίδια έχουν ένα κόλπο.. ακόμα και το pacman. Εξάσκηση θέλει..
Άκου κάτι αστείο που θυμήθηκα:
Κάποτε ένας συνάδελφος είχε κάνει το εξής σε κάτι φίλους του. Ήταν από τους παλιούς προγραμματιστές και είχε φτιάξει ένα παιχνίδι με ένα κανονάκι που όταν πήγαινε να πλησιάσει τους 2000 βαθμούς έχανε. Άφηνε λοιπόν τους φίλους του να παίζουν και τους έβαζε στοίχημα πως δεν μπορούν να ξεπεράσουν τους 2000 βαθμούς. Αυτοί επέμεναν πως θα τα καταφέρουν, μην γνωρίζοντας πως δεν θα γινοτάν ποτέ αυτό, βάσει των προδιαγραφών του παιχνιδιού.
StavmanR (12.01.2010)
Το θέμα είναι πως τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε να βρούμε ψίχουλα στο δρόμο μας κι ακόμα μας κυνηγούν φαντάσματα του παρελθόντος.

Real-life pac-man.

Καλημέρα Τάσο :)
Oraclas (14.01.2010)
Και που είσαι ακόμα φίλε Σταύρο..

Τίποτα δεν έχουμε δει ακόμα..

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
oraclas
Τ.Χ.Κ.
DBA
από ΒΥΡΩΝΑΣ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/oraclas

Στίχοι, μουσική, αποφθέγματα και όσα πράγματα αγαπώ και θέλω να μοιράζομαι..

Tags

Neruda Άγγελος αγάπη Διδάγματα Αγάπη Ελπίδα ελπίδα παιδιά Φιλία φτώχεια Αλαζονεία Αλληλεγγύη Αστεία Βιβλία Γνώμες Διακοπές Θυμός Προσωπικά φιλία Εμπειρία Ενδιαφέρον ετυμολογία Ενδιαφέροντα Επικαιρότητα έρευνα Έρευνα Μουσική έρωτας τραγούδι ποίηση ευτυχία ιστορία Ιστορίες_Καθημερινής_Τρέλας νοσταλγία Παιδιά Παράξενα Περίεργα πίστη Ποίηση πόλεμος προσωπικά Στρατός Χιούμορ ρητά στιχάκια Συμβουλές Ταινία ταινίες Τζόγος Τρίτη Ηλικία φιλοσοφία Φόβος χιούμορ Πληροφορική χρήμα Ψυχολογία



Επίσημοι αναγνώστες (18)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links