αρχική σελίδα MusicHeaven κεντρική σελίδα του blog περισσότερα Blogs
Home
Το Πνευμα και το ...Οινοπνευμα!
-
31 Ιουλίου 2020, 13:18
Χωρίς Ρεύμα!
Bat  City  Facebook  Intro  Mail  Outro  Päivi  Tonya  No.9  Γκάζι  Διαδίκτυο  Θέμα  Θέρμανση  Καφές  Κινητό  Μαγείρεμα  Μαιτρ  Μαργαρίτα  Μιχαήλ  Μπάνιο  Μπουλγκάκοφ  Όρυζα  Πετρογκάζ  Πλυντήριο  Ρωσίδα  Σταθερό  Τηλεόραση  Τηλέφωνο  Φιάλες  Φινλανδέζα  Φως  Φωτισμός  Ψυγείο  


Intro:
Γνώρισα την Päivi στα τέλη του 2013. Ήταν στην παρουσίαση του "No.9" στο Bat City. Με πλησίασε και μου ζήτησε να της γράψω μία αφιέρωση στο αντίτυπο που μόλις είχε αγοράσει. Νωρίτερα, την είχα δει να στέκεται απέναντι από το σημείο που έδινα συνέντευξη στην κ. Αρβανίτη, αλλά ούτε καν πέρασε από το μυαλό μου η σκέψη ότι περίμενε εμένα. Ο κόσμος άλλωστε στην παρουσίαση αυτή, ήταν πάρα πολύς, που άνετα μπορούσες να σκεφτείς ότι ο καθένας στέκεται εκεί που στέκεται, επειδή δεν μπορεί να σταθεί πουθενά αλλού. Δεν έπεφτε ούτε καρφίτσα που λένε. Με πλησίασε λοιπόν μετά το τέλος της συνέντευξης ζητώντας μου μία αφιέρωση την οποία φυσικά και της έγραψα. Την επομένη, δέχθηκα το αίτημα φιλίας που μου έκανε στο facebook και προέκυψε έτσι μία επικοινωνία αρχικά μέσω μηνυμάτων στο facebook και στη συνέχεια μέσω mails, sms και τηλεφωνημάτων με δική της πάντα πρωτοβουλία γιατί η δική μου σχέση με το τηλέφωνο είναι …προβληματική.

Η Φινλανδέζα λοιπόν -με τα άπταιστα ελληνικά της- που ζει χρόνια στην Αθήνα τρέφοντας μεγάλη αγάπη για την Ελλάδα και για οτιδήποτε Ελληνικό, με προσκάλεσε αρκετές φορές στο σπίτι της και κάποια στιγμή είπα πως είναι αγένεια από μέρους μου να αγνοώ τις προσκλήσεις της, αρνούμενος να την επισκεφθώ βρίσκοντας κάθε φορά ένα σωρό δικαιολογίες, οπότε το πήρα απόφαση, πήρα ένα μπουκάλι κρασί και πήγα. Η επίσκεψή μου επαναλήφθηκε αρκετές φορές από τότε, αλλά η τελευταία που έγινε πρόσφατα, ήταν για μένα σοκαριστική, τουλάχιστον …στην αρχή. Μετά συνήθισα.

Η επικοινωνία μας γίνονταν τελευταία μόνο μέσω κινητού τηλεφώνου, αλλά αυτό -αν υπολογίσουμε ότι εγώ για να σηκώσω το σταθερό και να σε πάρω πρέπει να έχει γίνει πυρηνική καταστροφή, και όλως περιέργως να λειτουργεί το τηλέφωνό μου- δεν με ανησύχησε. Ίσα-ίσα με βόλεψε θα ‘λεγα αφού πάντα εκείνη δηλώνει -έστω με ένα sms- την παρουσία της. Πρόσφατα λοιπόν πήγα ένα βραδάκι στο σπίτι της και πλησιάζοντας, το είδα περιέργως σκοτεινό. Με είδε από το μπαλκόνι και κατέβηκε να μου ανοίξει.

     «Καλησπέρα Päivi. Τι συμβαίνει; Πώς έτσι στα σκοτάδια;».
     «Δεν έχω ρεύμα. Δεν το πλήρωσα και μου το κόψανε».

Κυρίως Θέμα:
Έχω σκεφτεί πολλές φορές πώς είναι να ζεις χωρίς ρεύμα, και το σκέφτηκα ξανά τις προάλλες που το συζητούσα με τη Ρωσίδα φίλη μου, επειδή συμπτωματικά, είχαμε μία διακοπή ρεύματος από τις 7 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι. Πώς είναι να ζει κανείς χωρίς ρεύμα; Ίσως να συνηθίζει. Συνηθίζεται όμως αυτό; Και αν συνηθίζεται τι μπορείς να κάνεις χωρίς ρεύμα; Σε γενικές γραμμές, χοντρικά δηλαδή να το πω έτσι, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, οπότε οργανώνεις τη ζωή σου διαφορετικά, αλλά κάποια πράγματα, εννοείται ότι τα ξεχνάς και μπορεί γύρω σου να βουίζουν σαν το μελίσσι, αλλά για σένα είναι σα να μην υπάρχουν. Η συζήτηση που είχα με την Tonya, κατέληξε στην επιστροφή του ανθρώπου στα …σπήλαια.

     "Δίχως ρεύμα, ζω στην άκρη του περιθωρίου πλέον,
     ζω σε χειμερία νάρκη, σαν τ' αρκούδι των σπηλαίων".

Ας δούμε όμως τι μπορείς να κάνεις σήμερα χωρίς ρεύμα.     

Φως; Μόνο με λάμπες πετρελαίου, ασετιλίνες, κεριά και σπαρματσέτα.
    
     "Τα κεριά, τα σπαρματσέτα, έλα τώρα άναψέ τα".

Καφές; Μόνο στιγμιαίος με κρύο νερό, ή ζεστό με γκαζάκι, αλλά με το γκάζι δεν τα πάω καλά. Η χειρότερή μου είναι να μου ζητήσεις να αλλάξω τη φιάλη στο γκαζάκι σου.  

Μαγείρεμα; Μόνο με γκάζι. Αν όμως φοβάσαι τις φιάλες γκαζιού όπως εγώ, τότε δεν μαγειρεύεις και το ρίχνεις στις κονσέρβες.
    
     "
Αφότου την κοπάνησες, εξωτικό μου φρούτο,
     το είναι μου ταλαιπωρεί, λιμπιντικό σκορβούτο".


Θέρμανση; Με ξυλόσομπες ή με σόμπες γκαζιού, αλλά για το γκάζι είπαμε.

Τηλεόραση; Την ξεχνάς.

Διαδίκτυο; Το ξεχνάς.

Σταθερό τηλέφωνο; Το ξεχνάς.

Κινητό; Το φορτίζεις όποτε χρειάζεται, στον γείτονα, αλλά πόσες φορές θα πας στον γείτονα; Μία, δύο, τρεις… ε νισάφι! Τη μια φορά του λες ότι έχεις ένα πρόβλημα με το ρολόι της ΔΕΗ, την άλλη ότι κάτι έπαθε ο πίνακας, την επόμενη ότι περιμένεις τον ηλεκτρολόγο, ε φτάνει πια. Πόσες δικαιολογίες να βρεις; Οπότε κάποια στιγμή μένεις και χωρίς κινητό που θα πει τέρμα η επικοινωνία σου με τον έξω κόσμο.    

Μπάνιο; Αν είναι καλοκαίρι, κάτι κάνεις. Βγάζεις μερικούς κουβάδες (αν έχεις) στο μπαλκόνι από το πρωί, ζεσταίνονται μέχρι το απόγευμα και κάνεις ένα ντους. Άντε να κάνεις κι άλλο ένα με το νερό που έχει ζεσταθεί μέσα στις σωληνώσεις. Δύο το πολύ δηλαδή, γιατί τα συχνά χλιαρά ντους που ήξερες λόγω καύσωνα, τα ξεχνάς. Και μη μου πεις τώρα "κάνε ντους με κρύο νερό", γιατί δεν λέει. Να δροσιστούμε θέλουμε και αν το νερό είναι κρύο, δεν συνεισφέρει σ’ αυτό. Αν τώρα είναι χειμώνας "βράσε όρυζα", αλλά εδώ που τα λέμε, χωρίς ρεύμα ούτε όρυζα δεν μπορείς να βράσεις.   

Πλυντήριο; Το ξεχνάς.

     «Και πού θα πλένω καλέ;».
     «Στο χέρι αγάπη μου. Στο χέρι».

Αν μπορούσα λοιπόν να ταξινομήσω τις ανάγκες μου σε ρεύμα θα ήταν:

1. Ψυγείο
2. Τηλέφωνο & Διαδίκτυο
3. Φωτισμός

Αυτά τουλάχιστον θεωρώ ότι είναι τα πλέον απαραίτητα.

1. Ψυγείο: 
Απαραίτητο και χρησιμότατο. Έχεις παγωμένο νερό το καλοκαίρι και διατηρείς τα τρόφιμά σου. Χωρίς αυτό, έχεις πρόβλημα. Κάποια τρόφιμα π.χ. γάλα, τυρί, βούτυρο, αυγά, τα τρως όλα για να μη μείνουν και χαλάσουν, ή τα βγάζεις εντελώς από το διαιτολόγιό σου και δεν τα αγοράζεις ποτέ πια, ή με το που τα αγοράζεις τα καταναλώνεις. Και εντάξει με το γάλα, (παίρνεις μερίδες για τον καφέ σου), και με τα αυγά (παίρνεις 2 ή 4) οπότε το βολεύεις το πράγμα. Αλλά το τυρί και το βούτυρο μάλλον τα ξεχνάς. Το φαγητό που περίσσεψε; Το πετάς.

2. Τηλέφωνο & Διαδίκτυο:
Αν η δουλειά σου απαιτεί διαδίκτυο τι κάνεις; Πώς θα γράψεις το νέο σου κείμενο στον υπολογιστή; Πώς θα επικοινωνήσεις με τους πελάτες σου ή με τους συνεργάτες σου αν υποθέσουμε ότι στη δουλειά που κάνεις έχεις τέτοιους; Πώς θα στείλεις τα άρθρα σου αν υποθέσουμε ότι είναι η δουλειά  σου αυτή; Αλλά για να τα στείλεις, πρέπει πρώτα να τα γράψεις αλλά πώς θα τα γράψεις και πού θα τα γράψεις; Και πώς θα κάνεις τις επαφές σου με την εφορία για τις δηλώσεις, τον ΟΑΕΔ για τυχόν επιδόματα ή ανανεώσεις και ένα σωρό άλλα που αφορούν στις δημόσιες υπηρεσίες, αφού όλα γίνονται πλέον μέσω του διαδικτύου; Ξαναβράσε την όρυζα.

     «Πού να τη βράσω καλέ;».

3. Φωτισμός:
Είναι κι αυτό ένα πρόβλημα που το καλοκαίρι είναι  μικρότερο επειδή οι σκοτεινές ώρες είναι λιγότερες. Το χειμώνα όμως;  Πόσες μπαταρίες θα χρειάζεσαι για τον φακό σου;  Πόσα κεριά θα καταναλώνεις;

Δεν μπαίνω φυσικά σε λεπτομέρειες. Χρειάζεσαι μία -εκ βάθρων- αναδιοργάνωση του τρόπου της ζωής σου για να ανταπεξέλθεις σε κάτι τέτοιο. Χρειάζεται να προμηθευτείς πετρογκάζ και φιάλες γκαζιού (αν δεν τις φοβάσαι λέμε), κουβάδες για νερό ή έναν ασκό για ντους, λάμπες λαδιού ή πετρελαίου, ξυλόσομπα, φακούς, κεριά… Δεν φτάνει δηλαδή που μας κόψανε το ρεύμα, μας βάζουν και σε έξοδα.

Δεν λέω πως είναι ωραία χωρίς ρεύμα, γιατί έχουμε μάθει και έχουμε βολευτεί να ζούμε μ’ αυτό, και από κάποιο σημείο και πέρα, η στέρησή του ίσως να είναι κουραστική και σαφώς να σε ταλαιπωρεί, αλλά με λίγη υπομονή, αντέχεται. Στο κάτω-κάτω, πώς έζησε τόσους αιώνες η ανθρωπότητα χωρίς ρεύμα;

Κι εγώ, όλες αυτές τις ώρες που το ρεύμα ήταν κομμένο, έπλυνα τα μπαλκόνια, πότισα και ταχτοποίησα τα φυτά, και συνέχισα την ανάγνωση του "Ο Μαιτρ & Η Μαργαρίτα" (Μυθιστόρημα του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ). Εν πάση περιπτώσει βρήκα να κάνω κάποια πράγματα για να γεμίσω αυτές τις ώρες.

Outro:
Και με την Päivi, καθίσαμε στο καθιστικό της με κεριά αναμμένα τριγύρω, ήπιαμε μερικές μπύρες (κρύες από το περίπτερο), χωρίς όμως μουσική όπως τις άλλες φορές. Αλλά το θέμα δεν είναι αν έχεις ή δεν έχεις μουσική. Προσαρμόζεσαι θα μου πεις και θα συμφωνήσω, αλλά είναι άλλο το να μείνεις χωρίς ρεύμα μερικές ώρες και άλλο το να ζεις μόνιμα χωρίς αυτό, γιατί όταν αναγκαστείς να ζήσεις χωρίς ρεύμα, ε υφίστασαι και μία ψυχολογική ήττα βρε αδελφέ. Έτσι δεν είναι;   


16 σχόλια - Στείλε Σχόλιο





Σχόλιο από freddieKrueger (30.08.2020)
"Λυχνίας σβησθείσης πάσα γυνί ομοία"

Ένα από τα θετικά της μη ηλεκτροδότησης...;-)


Σχόλιο από freddieKrueger (30.08.2020)
*γυνή


Σχόλιο από EVAGGELIASAKELLARIOU (30.08.2020)
Καλησπέρα, Γιώργο. Η διακοπή ρεύματος ήταν τυχαία με ευχάριστο αποτέλεσμα! Καλησπέρα, Χρήστο. Μην τα ισοπεδώνεις όλα.


Σχόλιο από freddieKrueger (30.08.2020)
Δεν είναι δικό μου το διάσημο ρητό και δεν τα ισοπεδώνω Ευαγγελία!
Μην βιάζεσαι να τοποθετηθείς.Γράφεις μόνο για να γράψεις ώρες ώρες.
Το να γίνονται και οι άσχημες γυναίκες όμορφες με σβηστή λυχνία και αναμένη φαντασία μόνο ισοπεδωτικό δεν είναι!
Τί το κακό να εντείνονται οι άλλες-πέραν της οράσεως-αισθήσεις?-
Δεν έχουν δικαίωμα στον έρωτα όσες αδικήθηκαν από τη φύση όσον αφορα στην εξωτερική τους εμφάνιση;
Αυτό φυσικά δεν αφορά την κυρία που περιγράφει ο Ορφέας,απλά ανέφερα ένα θετικό της έλλειψης ηλεκτρισμού μέσα στα τόσα αρνητικά!


Σχόλιο από EVAGGELIASAKELLARIOU (31.08.2020)
Kαλημέρα, Χρήστο. Έχεις δίκαιο, αλλά διαφωνώ με το διάσημο ρητό, που ανέφερες στο post σου! Ο Orfeus είχε μια ευχάριστη εμπειρία λόγω διακοπής ρεύματος και μένα δεν μου πέφτει λόγος για περαιτέρω σχολιασμό.


Σχόλιο από freddieKrueger (31.08.2020)
Καλημέρα Ευαγγελία.

Το διάσημο ρητό δίνει δικαίωματα και στις άσχημες να απολαύσουν τον έρωτα.

Άρα αν διαφωνείς τους στερείς αυτό το δικαίωμα.

Δε νομίζεις ότι δεν είναι και τόσο μεγαλόψυχο εκ μέρους σου;




Σχόλιο από EVAGGELIASAKELLARIOU (31.08.2020)
Καλημέρα, Χρήστο. Οι άσχημες απολαμβάνουν και αυτές τον έρωτα με ή χωρίς ρεύμα ή λυχνία. Η μεγαλοψυχία είναι θέμα προς συζήτηση σε άλλο blog και όχι στο blog του Orfeus.


Σχόλιο από Orfeus (31.08.2020)
Η ομορφιά (όπως και η ασχήμια), είναι θέματα υποκειμενικά.

Τώρα όσον αφορά στη μεγαλοψυχία, γιατί είναι θέμα προς συζήτηση σε άλλο blog, και όχι στο δικό μου Ευαγγελία; Τι έχει δηλαδή το δικό μου; Παρακαλώ, ελεύθερα... :)


Σχόλιο από EVAGGELIASAKELLARIOU (31.08.2020)
Καλημέρα, Γιώργο! Καλή εβδομάδα! Το post σου έχει ως θέμα: Χωρίς ρεύμα ,όπου περιγράφεις ολοκληρωμένα τις συνέπειες μιας διακοπής ρεύματος και την συνάντησή σου με την Päivi.Το blog σου είναι μια χαρά, αλλά το θέμα της μεγαλοψυχίας δεν συνάδει με το συγκεκριμένο post. Είναι ατυχής η έκφραση μου, γιατί δεν είμαι μεγαλόψυχη όταν ακούω ή διαβάζω το διάσημο ρητό που έγραψε ο Χρήστος. Γίνομαι μικρόψυχη, γιατί όλες οι γυναίκες δεν είναι ίδιες στο σβύσιμο μιας λυχνίας ή μιας διακοπής ρεύματος. Αυτά τα ολίγα και ελπίζω να συγχωρεθώ και από τους δύο σας.


Σχόλιο από sven (31.08.2020)

Χρήστο,

Σε καμία περίπτωση, η διαφωνία του οποιουδήποτε με το «διάσημο ρητό» δεν είναι αυτή που στερεί το δικαίωμα της οποιασδήποτε γυναίκας με μη αποδεκτή, για κάποιους, εξωτερική εμφάνιση να χαρεί τον έρωτα. Όσο και να διαφωνούν κάποιοι με αυτήν τη βαθιά ρατσιστική για τη γυναίκα ρήση, αυτό ποτέ δεν θα αποτελέσει εμπόδιο για κάποιους που φθάνουν στο σημείο να χρησιμοποιούν ακόμα και ψευδαισθήσεις, προκειμένου να ικανοποιήσουν προσωπικές βιολογικές τους ανάγκες, βλέποντας τη γυναίκα σαν πτυελοδοχείο ή θεωρώντας, ακόμα, τους εαυτούς τους «μεγαλόψυχους», επειδή της «δίνουν λίγη χαρά»…

Η σβηστή λυχνία, σε καμία περίπτωση, ΔΕΝ μετατρέπει μια θεωρούμενη από κάποιον άσχημη γυναίκα σε καλλονή. Απλά, αυτό του επιτρέπει να μη βλέπει την ασχήμια της. Είναι πολύ διαφορετικό, για παράδειγμα, να σου δέσει τα μάτια μια γυναίκα που σου αρέσει και επιθυμείς, αφήνοντας, με τον τρόπο αυτό, χώρο στη φαντασία, στην έξαψη και στις υπόλοιπες αισθήσεις να γιγαντωθούν, και άλλο να κλείσεις τα μάτια ή να σβήσεις τη λυχνία για να μη βλέπεις μια ασχήμια που σε απωθεί και κλείνει τον κρουνό της ερωτικής σου διάθεσης…

Το δικαίωμα οπουδήποτε ανθρώπου για έρωτα ΔΕΝ παρέχεται από ΚΑΝΕΝΑΝ, δεν αποτελεί προνόμιο συγκεκριμένων ομάδων ή ανθρώπων και ΔΕΝ αποτελεί πράξη «μεγαλοψυχίας» κάποιου προς κάποιον. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα ΟΛΩΝ και δώρο από την ίδια τη ζωή…

Τι περίεργο, αλήθεια! Γιατί ανάλογες ρήσεις δεν υπάρχουν πουθενά που να αφορούν εμάς τους άνδρες; Είμαστε όλοι μας στο απυρόβλητο και τόσο σπάνιας και αδιαμφισβήτητης ομορφιάς; Σε εμάς δεν χρειάζεται να βάλουν οι γυναίκες «μαξιλάρι στα μούτρα» για να μη μας βλέπουν ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν ερωτικά, αποφεύγοντας να δουν τη δική μας ασχήμια; Γιατί και αυτήν την τεχνική προτείνουν πολλά «αρσενικά ολκής»…

Κανένα στερεότυπο δεν παράγει έργο και δεν συμβάλει στην οποιαδήποτε εξέλιξη. Ας τα αποφεύγουμε, λοιπόν, όσο περισσότερο γίνεται για να μη παράγουμε σκοτάδι, αντί για φως…

ΥΓ 1. Γιώργο, είπες «Παρακαλώ, ελεύθερα» κι εγώ…!!!

ΥΓ 2. Προτείνω σε όσους έχουν άποψη για το συγκεκριμένο θέμα να ακούσουν το τραγούδι των Κατσιμίχα «Κορίτσια της συγνώμης»…

Καλή μας βδομάδα!!!


Σχόλιο από Orfeus (31.08.2020)
"Γιατί ανάλογες ρήσεις δεν υπάρχουν πουθενά που να αφορούν εμάς τους άνδρες;"

Πατριαρχικής κοινωνίας το ανάγνωσμα πρόσχομεν...

Σάββα μου σ' ευχαριστώ.
Έβαλες σε λέξεις όσα είχα στο μυαλό μου.

Καλή εβδομάδα!


Σχόλιο από freddieKrueger (31.08.2020)
Προς αγαπητό Σάββα:

Η αρχική μου αναφορά στο γνωστό ρητό "λυχνίας σβησθείσης" έγινε για να κάνω μια χιουμοριστική αναφορά σε κάποιο θετικό μιας διακοπής ρεύματος.

Η Ευαγγελλία του έδωσε μια πιο σοβαρή απόχρωση υποδεικνύοντάς μου να μην ισοπεδώνω όλα.

Κι έτσι τοποθετήθηκα κι εγώ.

Θα αναφερθώ σε κάποια γεγονότα

Καλώς η κακώς πέρα από το υποκειμενικό,υπάρχει και το αντικειμενικό:

Ναι ο Αλαίν Ντελόν είναι όμορφος και ναι η Γεωργία Βασιλειάδου είναι άσχημη(αναφέρω παραδείγματα και στα δύο φύλα για να ξεφύγουμε από την αποκλειστική αναφορά στη γυναίκα)

Ναι θα τρόμαζε κάποιος με την Κ.Βασιλειάδου και ανοιχτά τα φώτα.Και ναι αν η μεγάλη αυτή ηθοποιός ήθελε να επιτύχει η συνουσία της με κάποιον ανδρα καλα θα εκανε να βασιστει στην αισθηση πχ της αφης παρα της ορασης.

Ο καθενας επιβιωβει όπως μπορεί.Η φύση δεν είναι δίκαια μια και επιθυμεί ομορφότερους ισχυρότερους και εξυπνότερους απογόνους.

Επομένως απο τη διαδικασία του έρωτος σημαντική μερίδα ανθρώπων εξαιρείται..

Τέλος,δεν αναφέρομαι στην παροχή μεγαλοψυχίας απο καποιον προς καποιο,αλλλα στη μικροψυχία αυτού που θέλει να ανάψει τη λυχνία όταν ένας αντικειμενικά άσχημος άνθρωπος παλεύει να επιτύχει συνουσία.

Σε σύνοψη:Δυστυχώς ΔΕΝ έχουν όλοι ίσα δικαιώματα στον έρωτα.Ο καθενας με τις δυνατοτητες του.

Υπαρχουν ανδρες και γυναικες που μπορουν να εχουν οποιον σχεδον θελησουν.

Υπαρχει η πλειοψηφία του μεσου ορου(στην οποια ανηκω) που επιλεγουμε τον ανθρωπο που θα μας δει με την ιδια θετικη ματια που θα τον δουμε κι εμεις,βιωνοντας ωστοσο συχνα και το αισθημα της ματαιωσης

Και τελος υπαρχουν οι ασχημοι ανθρωποι με.ατσουμπαλα και ασυμμετρα χαρακτηριστικα που ειναι πολυ δυσκολο βα τους δει καποιος και να τους επιθυμησει

Αν μεν ειναι ανδρες εχουν ελπιδες να γυμνασουν μια πολυ ισχυρη προσωπικοτητα με χιουμορ και δεξιοτητες που προκαλουν το θαυμασμο γυναικων

Βλεπεις οι γυναικες μπορουν να παρακαμψουν την εμφανιση ενος ανδρα και να γοητευτουν απο αλλα στοιχεια

Την ασχημη γυναικα οπως καταλαβαινεις αυτο δεν την σωζει.Δε πα να χει τον τελειο χαρακτηρα τη χρυση καρδια το φοβερο χιουμορ...ειναι χαμενη απο χερι

ΕΚΤΟΣ αν πεσει το ρευμα...

Σε χαιρετω αγαπητε μου Σαββα!

Παντα χαιρομαι να συνομιλω μαζι σου


Σχόλιο από sven (31.08.2020)

Χρήστο,

μιλάς για το αυτονόητο και προσεγγίζεις το θέμα «όμορφο-άσχημο» από μια πολύ ορθολογική οπτική που δεν προσφέρει πολλά. Φυσικά και υπάρχει γύρω μας παντού τόσο το όμορφο όσο και το άσχημο. Και, φυσικά, ο καθένας μας έχει την προσωπική του αισθητική που μπορεί να διαφέρει παρασάγγας από την αισθητική κάποιων άλλων, και αυτό θα πρέπει να γίνεται σεβαστό.

Κανένας άνδρας και καμία γυναίκα δεν υποχρεούται και δεν πρέπει να πάει με κάποιον που δεν τον/την έλκει αισθητικά/ερωτικά. Αυτό, όμως, σε καμία περίπτωση, δεν θα πρέπει να είναι λόγος χλευασμού, ειρωνείας, απαξίωσης ή της οποιασδήποτε απόρριψης ή έλλειψης σεβασμού προς το άτομο αυτό. Πολύ περισσότερο, να χρησιμοποιούνται εκφράσεις καιν στερεότυπα που, αν μη τι άλλο, διαιωνίζουν τη διάκριση.

Για τους ίδιους λόγους που η κοινωνία δεν χρησιμοποιεί πλέον -τουλάχιστον στον ίδιο βαθμό, όπως παλαιότερα- εκφράσεις του τύπου «σακάτης», «ανάπηρος», «κουλοχέρης» κ.ά., αλλά, αντ΄αυτών, εκφράσεις όπως «άτομα με ειδικές ανάγκες ή ειδικές ικανότητες», θέλοντας με τον τρόπο αυτό να τονίσει την ισοτιμία και τον αλληλοσεβασμό, μη εστιάζοντας στην ύπαρξη των όποιων διαφορών/μειονεκτημάτων, έτσι και όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση κάποιου δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται εκφράσεις που στιγματίζουν ή απαξιώνουν συνολικά όσους αποκλίνουν, χωρίς να ευθύνονται, από το όποιο αποδεκτό κοινωνικό ή προσωπικό πρότυπο…

Καλό βράδυ!


Σχόλιο από freddieKrueger (31.08.2020)
Σάββα,κάνω copy paste το κείμενό σου για να τοποθετηθώ επί τούτου στοχευμένα

Χρήστο,

μιλάς για το αυτονόητο και προσεγγίζεις το θέμα «όμορφο-άσχημο» από μια πολύ ορθολογική οπτική που δεν προσφέρει πολλά. Φυσικά και υπάρχει γύρω μας παντού τόσο το όμορφο όσο και το άσχημο. Και, φυσικά, ο καθένας μας έχει την προσωπική του αισθητική που μπορεί να διαφέρει παρασάγγας από την αισθητική κάποιων άλλων, και αυτό θα πρέπει να γίνεται σεβαστό.
'Οπως ανέφερα και πριν δεν μιλώ για το μέσο όρο εμφανησιακά...εκεί πράγματι χωράει το μέτρο της υποκειμενικότητας και φυσικά δε γίνεται να αρέσουμε σε όλους.
Η θεώρηση αυτή προσφέρει ένα πολύτιμο εφόδιο:Το ξεκαθάρισμα των δυνατοτήτων του καθενός και την ανάπτυξη άλλων στρατηγικών προσέγγισης της διεκδίκησης του ζευγαρώματος.
Όπως προείπα ένας άνδρας πολύ κοντός πχ μπορεί να φτιάξει μια πολύ ισχυρή προσωπικότητα,να βελτιώσει τις κοινωνικές του δεξιότητες ώστε να έχει ελπίδες.
Ειλικρινά ξέρω άνθρωπο που έμεινε παρθένος ως τα 33 του εξαιτίας του ότι εκτός της εμφάνισης δε τον βοηθούσε και η προσωπικότητά του.

Κανένας άνδρας και καμία γυναίκα δεν υποχρεούται και δεν πρέπει να πάει με κάποιον που δεν τον/την έλκει αισθητικά/ερωτικά.

Από την αντίθετη το εννοούσα αυτό φίλε.Πολύ θα ήθελα να πάω με την Ζιζέλ,αλλά η ΖΙζελ σιγά μη γυρίσει να με κοιτάξει.Θα συμβιβαστώ λοιπόν στη Μάρω,το συμπαθητικό κορίτσι της γειτονιάς(που λεει ο λογος)που μπορεί να μη με ξετρελαίνει,αλλά τι να κάνουμε σε αυτη αρεσω.



Μα δε θα αποκαλούσα ποτέ κατάμουτρα κάποιον έτσι.Άλλο εδώ.Εδώ γράφουμε χωρίς λογοκρισία,ωμά.
Αν ήταν να οικοδομήσουμε ωραίους λόγους που μιλούν για ισονομία και δικαιοσύνη,χαίρω πολύ..



Σχόλιο από EVAGGELIASAKELLARIOU (01.09.2020)
Καλημέρα! Καλό μήνα! Μία διακοπή ρεύματος ξεκινά μια ωραία συζήτηση περί ασχήμιας και ομορφιάς! Όπως είπε και ο Γιώργος Μπιλικάς το άσχημο και η ομορφιά είναι θέματα υποκειμενικά. Η πραγματικότητα της ζωής είναι αγώνας για το ωραίο, όμως αναγκαζόμαστε να κάνουμε συμβιβασμούς με το μέσο όρο και την ασκήμια.


Σχόλιο από margatsif (17.10.2020)
Πριν περίπου δέκα χρόνια, ο γιός μου που ήταν τότε είκοσι χρονών, πήγε στην Γαύδο και έμεινε έναν ολόκληρο χρόνο εκεί. Χωρίς ρεύμα, με μεταφορά νερού από πολύ μακριά, με αρκετό περπάτημα, μαγείρεμα σε εστία φτιαγμένη από πέτρες με φωτιά ξύλων. Τώρα μένει και εργάζεται στην Αθήνα, αλλά την όμορφη και ήρεμη ζωή στην Γαύδο , δεν την ξεχνά ποτέ. Χωρίς ρεύμα, χωρίς "ανέσεις ", με λίγη τροφή, αλλά κοντά στη φύση και όλα όσα αυτή παρέχει.



Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συγγραφέας
orfeus
Γιώργος Μπιλικάς
Storyteller...
από Valley Below



Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/orfeus






Το περιεχόμενο του ιστοτόπου αυτού, μπορεί να αναπαραχθεί ελεύθερα, εφόσον αναφέρεται η πηγή. Το περιεχόμενο που υπόκειται στους νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας, ανήκει στον αξιότιμο ιδιοκτήτη του. (Ποιό είναι αυτό; ...βρείτε το)


Tags

2020 Δώρα Ευχές Καλή Καλύτερη Χρονιά Χρόνος Ώρα 24symbols Adventures Al-Andalus Alypa Amazon Apple Blue Books D2D Demand Digital Draft Ebooks Eyed Heaven K Kobo No.9 Poems Print Prophets Rakuten Sad Scribd Songs Tolino Vivlio Heaven Adventures Άννα Αγγελική Αθηνά Αλεξάνδρα Αντώνης Βάσω Βίκυ Γιώργος Γιάννα Δημήτρης Ειρήνη Ελένη Ερίκα Ζωή Ηρώ Θωμάς Θανάσης Κώστας Λίντα Μυρτώ Μίμης Μαρία Νίκος Νεφέλη Ορφέας Πάνος Ρένα Ρούλα Σπύρος Σοφία Τάσος Τζούλια Χρήστος K. No. 9 Angle Beneath Christina Coffee Cohen Dancing Endless Flamenco Hoyos Ghosts Green Laura Love Missingness Monkey Nepal Only Pajamas Passion Peninsula Portugal Jeff Kelly River Saudade Spain Stars Suzanne Tomorrows Waltz Weller World You Younger Aretha Aretha Franklin Flash Franklin Goldberg Jack Jumping Jumping Jack Flash Keith Keith Richards Richards Whoopi Whoopi Goldberg Bat City Facebook Intro Mail Outro Päivi Tonya Γκάζι Διαδίκτυο Θέμα Θέρμανση Καφές Κινητό Μαγείρεμα Μαιτρ Μαργαρίτα Μιχαήλ Μπάνιο Μπουλγκάκοφ Όρυζα Πετρογκάζ Πλυντήριο Ρωσίδα Σταθερό Τηλεόραση Τηλέφωνο Φιάλες Φινλανδέζα Φως Φωτισμός Ψυγείο Bob Dylan Leonard Έζρα Πάουντ Τ. Σ. Έλιοτ Αρθούρος Ρεμπώ Κάρολος Μπωντλαίρ Ουίλιαμ Μπλέικ Νόμπελ Φαινόμενο Έβερεστ Γιώργος Μπαμπασάκης Μεταίχμιο Christmas Merry Christmas Keb Mo Cibelle Grass Μπαστούνι Ντάμα Cigarettes After Sex Sweet Greg Lake ELP Emerson Lake and Palmer Keith Emerson Carl Palmer Robert Fripp King Crimson From the Beginning Hurt John John Hurt Sir Jesus Christ Lust Glory Holly Grail George Harrison Handmade Films Monty Python Life Brian Gleese Terry Jones Gilliam Graham Chapman Moon Michael Palin Peter Sellers Spike Milligan Eric Idle Always Look Bright Koop Island Blues Thousand Kisses Deep Rolling Rolling Stones Stones We We Love You Pink Floyd AndVilyly Βελόνα Βινύλιο Βράδια Δίσκος Κόστος Μακαρίτης Παππούς Περιεχόμενο Σκράτς Σπίτι Στάχτες Τραγούδια Φωνή Xαμηλοβλεπούσα Μουσική Eρμηνεία Βασίλης Σαλταγιάννης Στίχοι Γιώργος Μπιλικάς Αντονία Τσολάκη Κόντρα μπάσο Μαρία Παντελάκη Κρουστά Μπουζούκι Κιθάρες Πιάνο Ηχοληψία Κώστας Παρίσσης Studio Praxis Μίξη Παραγωγή Καθρέφτης Άγγελος Άμμος Ασημένια Βασιλιάδες Δικηγόροι Ερημίτες Εσώρουχα Ήχος Καράβια Καταδικασμένοι Κυνηγόσκυλα Λιμάνια Μαντόνα Μικρό Νύχτα Παράδεισος Πεζοδρόμιο Ποιητές Προστάτης Πυξίδα Σεβάχ Σημαδεμένα Στρουθοκάμηλος Υπόγειο Φακός Φάροι Ψιλικατζίδικο Bar Άγνωστος Αδύναμος Αισθητική Άνθρωπος Αξίες Αξιοπρέπεια Απάντηση Γενναιότητα Διακριτικότητα Δρόμος Δύσκολος Δώρα Μαργέλη Ελευθερία Επιμονή Ερώτηση Ευθύνη Θηρίο Μεγαλοψυχία Μοναξιά Παιδεία Πτυχία Σύστημα Σωτηρία Ταπεινότητα Άη-Γιώργης Δράκος LSD Άνεμος Βουρκωμένα Βράχια Βροχή Γλέζος Γυρισμός Δάκρυ Δέντρα Δύναμη Ευκολάκι Καημός Κεραυνός Κινδύνης Λαβωμένα Μάτια Ξένα Πίκρες Πουλόπουλος Σταθμός Σύννεφο Τραίνα Χαρδαλιάς Χέρια Χωρισμός Ωκεανός Άρης Βασίλης Γερμανός Γκαϊφύλλιας Δημητριάδη Διονύσης Ζιώγαλας Ιατρόπουλος Ισιδώρα Κατερίνα Κωχ Λεττονός Μαρίζα Μαρίνα Μάτσας Μοναχικότητα Ντάλας Ξενουδάκη Σαββόπουλος Τασούλης Τσιλογιάννης Ψαριανός Άστρο Γήινη Εγώ Επάνω Εσύ Μαγεμένη Μάγισσα Ματιά Φωτιά Αγάπη Αδελφή Ακατάλληλη Βιβλίο Διαδρομές Ε Ζάνη Κ. Μπιλικάς Νεφέλη Πόπη Ζάνη Πρόλογος Πόπη Στιγμή Συμπαντικές Συμπαντικές Διαδρομές Υπερβατική Ψυχή Support Ανάγκη Αποδοχή Ασφάλεια Βασίλισσα Βουτιά Δεσμός Δεσμά Δύσκολη Έκθεση Εμπιστοσύνη Ζητιάνος Μοίρασμα Οδοντόβουρτσα Ομορφιά Παράδοση Περίπτωση Πραγματικότητα Σιγουριά Συμφωνία Συναλλαγή Σχέση Απομεινάρια Ηλιοσκόταδο Κ Καρυάτιδα Λόφος Μορφή Μυθιστόρημα Ντουλάπι Σκοτάδι Σκοτεινιά Σύμπαντα Φεγγάρι Χάρη Βόλτες Γέλιο Επιθυμία Έρωτας Ξενύχτια Όνειρα Πάθος Παιχνίδια Πόθος Ποίημα Σημαντικά Στιγμές Συναισθήματα Ταξίδι Τραγούδι Φίλος Αγκαλιά Αλυσίδες Άνεμοι Απανεμιά Αστέρια Αύρα Βράχοι Γλάροι Θάλασσα Κόκκινο Κύματα Ουρανός Παλίρροια Πλοία Πρωινό Σύμπαν Φουρτούνα Χαλί Αγώνες Βεντάλια Γενικό Διαγωνισμός Επιτροπή Ερμηνεία Εφιάλτης Ιστιοφόρο Κέρκυρα Κριτική Μουσικοσυνθέτης Νυχτοφύλακας Όνειρο Παρατηρητής Παρελθόν Πρόσταγμα Σαμοΐλης Σανίδα Τρόποι Φαντασία Χίλιοι Air Condition Αιτία Αντισηπτικό Απάτη Απέναντι Άρρωστοι Βήχας Γυναίκα Εμβόλιο Θάνατος Ιός Κίνα Κορμί Κορονοϊός Λεβερκούζεν Μάσκα Μυαλό Νοσοκομείο Ντούτσε Ξενιστής Ξένος Πατρίδα Πέτρα Πικρή Ποτήρι Ρόζα Στήθος Στολή Τύψεις Χώμα Ψέμμα Αγαπημένη Αιώνιο Αλήθεια Απλά Άφθαρτο Ερωτήματα Καθημερινότητα Μέρα Μόνος Ολοκλήρωση Ποιητής Πορτραίτο Πρόσωπο Στόμα Ταπεινά Ύπαρξη Φτεροκόπημα Ψεύτης Αγία Δημήτρης Αθανίτης Διάβολος Εκδήλωση Κώστας Καζανάς Καμία Κινηματογραφική Λένα Κιτσοπούλου Λέσχη Παρασκευή Συμπάθεια Ταινία Devil No Sympathy Αγωνία Θρίλερ Ιουλία Λυμπεροπούλου Λογοτεχνία Μεταφυσική Μυστήριο Νο 9 Περιπέτεια Αδάμ Αίμα Ανθρωπότητα Αυτοκίνητο Βαμπίρ Γνώση Γρανίτα Δημοφιλής Δολοφονία Εικασία Εξοπλισμένο Επιστήμονας Εραστής Ερειπωμένο Εύα Ζόμπι Ζωντανοί Ηθοποιός Μοναχικός Μουσικός Οπαδός Πατσάς Στούντιο Συγγραφέας Συσκευή Ταυτότητα Τράπεζα Χυμός Tesla Αεροδρόμιο Γιόκο Γκολντ Δοξιάδη Ελληνικό Κρουαζιέρα Λένον Λονδίνο Μάρδας Μαστοράκης Μπητλς Νησιά Όνο Πασίφικ Πειραιάς Beatles Gold Lennon Ono Pacific Yoko Αθανίτης Καζανάς Κιτσοπούλου Κοτανίδης Καλό Cross Orfeus Sunny Sunny Cross Αθήνα Ακρίβου Αφηγητής Ελληνική Κάλτσου Κατάδυση Λαβύρινθος Μαγουλάς Μοντάζ Ντοκιμαντέρ Οδηγός Πρεμιέρα Πρόσωπα Σαρημανώλης Σινεμά Σκηνοθεσία Συναντήσεις Στοές Φεστιβάλ Φωτογραφία Φώτου Χαλκίδα DNA Άμλετ Βαρσοβία Δανέζα Δανία Θεοδωράκης Κοπεγχάγη Ξαρχάκος Σουηδικό Χατζιδάκις Angie Darling Helsingborg Helsingør Kronborg Αίγυπτος Αϊνστάιν Βαστίλη Βιετνάμ Γαλλία Δαρβίνος Διαμάντια Ηλίθιος Ηλιθιότητα Ινδιάνοι Ιράκ Κάστερ Κόρινθος Κουασιμόδος Λιβύη Λουδοβίκος Ναπολέων Ντοστογιέφσκι Παντοτινός Ρωσία Σιου Σεγιέν Συρία Τσιπόλλα Chiquentcento Αθηναίων Πολιτεία Ανατολή Βοηθοί Δύση Ηθοποιοί Ήλιος Θεός Θησείο Κύρα Όψεις Πυγολαμπίδα Σελήνη Σκαθάρι Σοφία Παναηλίδου Σοφοί Συμβούλιο Φανταστικό Ακτίνες Άνθρωποι Άξονες Αστραπή Αύρες Γαλαξίας Γαλοπούλα Γεράκι Γύρη Ζέστη Κίσσα Κοράλλια Κρύο Ορίζοντας Όστρακα Πελαργός Σίσσυφος Υγρασία Φτερά Milky Way Αλέξανδρος Καρακαντάς Γλέζου Καραμουσαλής Κρασούδης Μαστοράκη Μπενέτου Παπαθανασίου Πατσιφάς Πετρίδης Ρούσσος Ρωμανός Σαλιάρης Σουγιούλ Σπανουδάκης Στασινόπουλος Τρούσας Aphrodite’s Child Axis Charms Forminx Igloo Juniors Αλκαίος Άλκης Αντίο Θάνος Κακόηθες Μελάνωμα Μικρούτσικος Αλύπα Αστείο Ενετοκρατία Κούντερα Λυπημένα Μάνη Νύφι Πειρατές Προφήτες Tρικυμία Gena Rowlands John Cassavetes Paul Mazursky Raúl Juliá Susan Sarandon Tempest Vittorio Gassma Ταίναρο Ποσειδώνας Ιερό Πύλη Άδης Βαθύ Κοκκινόγεια Σπηλιά Φάρος Καταιγίδα Τρικυμία Vittorio Gassman Βασίλης Γκλεζάκος Λουκιανός Καρακαντάς Τζονιχάκης Ανάσταση Αμβρόσιος Άνθιμος Άρθρο Ασήμαντα Βατικανό Δημόσιο Δυνατός Εκκλησία Επικρατούσα Επίσημη Ευρώ Θεοφάνης Θρησκεία Ιερώνυμος Ιταλία Μεσαίωνας Παπάδες Παπάς Ποσά Προνόμιο Σεβασμός Συγγνώμη Σύνταγμα Ανεπάρκεια Ανοχή Γραμματέας Διαφορετικότητα Εγωκεντρισμός Ευθιξία Ιατρείο Κάμψεις Κατωτερότητα Κομπλεξικός Μητσοτάκης Μισογύνης Ορισμός Πληρότητα Πρόβλημα Ραντεβού Σύλλογος Ψυχολόγος Ανασφάλεια Αρνητικό Δότης Δραστήριος Δυσοίωνο Ελπίδα Ενεργός Θετικό Κεφάλι Κοιλιά Κρίση Μέλλον Οικονομικά Παραλήπτης Παρόν Προβλήματα Φροντίδα Ανάταση Ανά(σ)ταση Ανθοπωλείο Άντρας Αρειανός Διάλειμμα Ευνουχισμός Θέατρο Ιδρώτας Καρέκλα Κιθάρα Κοπή Κόρνα Κρασί Λογαριασμός Παλαιά Πάλκο Πόρτα Ταμπούρλο Τιτανικός Τριαντάφυλλο Βερολίνο Εικόνες Εμφάνιση Επέτειος Θεσσαλονίκη Μοναδικό Ξεχωριστή Οθόνη Προβολή Πρώτη Άση Δημητρουλοπούλου Eva Stylander Στάθης Πλώτας Παναγιώτης Θανασούλης Παναγιώτης Θεοφανόπουλος. Απιστία Κόλυβα Αυλή Δίπατη Κουρελής Λήθη Μαλαματάς Μέθυσμένος Μνήμη Μονοκατοικία Μπουκάλι Ομπρέλα Σάββας Σιλουέτα Σπιτάκι Τουαλέτα Φίλη Fool Hill Sven Βασιλική Βασιλική Μπούζα Θεματοφύλακες Μπούζα Παρουσίαση Βόλος Κανάρια Κυριακή Λάρισα Όψεις του Φανταστικού Πολυχώρος Σάββατο Φουντούλης Ωδείο Καλαμάτα Bodega Γιώργο Εσένα Ζήσω Μπορώ Χωρίς. Γιώργος Βασιλείου Μάχη Σκληρή Έξω Μέσα Όμορφη Συνέντευξη Πάτρα Πρωταπριλιάτικο Ψέμα Ghetto Noir Στέλλα Κάλτσου Γιάννης Φώτου Σταμάτης Μαγουλάς Τούλα Ακρίβου Μιχάλης Σαρημανώλης London Greek Film Festival Odysseus Cosmocinema Awards Ένωση Ευαγγέλιο Ιερουσαλήμ Ιησούς Μόσχα Πιλάτος Πόντιος Σατανάς Σοβιετική Σταύρωση Φύση Azazello Behemoth Bulgakov Faithfull Faust Hella Jagger Koroviev Margarita Marianne Master Mikhail Mick Professor Woland Καλός Κηλαηδόνης Λουκιανός Κηλαηδόνης Δύστυχες Πουτάνες Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες Χρόνια Χολέρα Δαιμόνια Χρονικό Προαναγγελθέντος Κοιμισμένα Κορίτσια Γιασουνάρι Καουαμπάτα Απίστευτη Θλιβερή Ιστορία Αθώα Ερέντιρα Άσπλαχνη Γιαγιά Ελευθερίου Μάνος Μάνος Ελευθερίου Νέο Ψυχικό Νέο Ψυχικό Πεντάγωνο Τρέξιμο Περπάτημα Πατρικό Γείτονες Μετακόμιση Περισσός Εννέα Κολοκοτρώνη Νο. 9 Στυλάντερ Ευτυχισμένος Πόρνη Τυχερός Χαρούμενος Ωριμότητα Λιμάνι Πλοίο Θοδωρής Θοδωρής Παυλάκος Παυλάκος Strega 2017 Happy New Year Καρό Belongs Daddy Get Heart Marilyn Monroe Want What Καταστροφή Κούφια Μαίρη Σπαθί Ana Ana Moura Case Do Fadista Fado Fados Joni Joni Mitchell Mitchell Moura Sou Μασάζ Αεροπειρατεία Καφεδάκι Αεροσυνοδός Τενοντίτιδα Μασέρ Νεπάλ Καλάσνικοφ Σουτιέν Φούστα Κουκουλοφόρος Φερμουάρ Εντριβή Κύκλοι Ζύμωμα Χτυπήματα Άγγιγμα Έγκαυμα Ευφορία Πτήση Επιβίβαση Απογείωση Σπυρόπουλος Σπυριδούλα Μπάμπης Φλου Αναβλητικότητα User Manual Πιθανότητα Ενδιαφέρουσα Πόλη Πηγάδια Στόμιο Εξωτερικό Επικοινωνία Μόδα Εσωτερικό Επιφάνεια Αντικείμενα Κοσμήματα Νομίσματα Τέχνη Πίνακες Ζωγραφική Γλυπτά Βιβλία Μανιφέστα Επιστημονικά Περιοδικά Χωρητικότητα Jorge Bucai Πρόσκληση Αθηναίων Πολιτεία Οικογένεια Άνεση Ειδήμων Φάρμακα Ποιότητα Αντίληψη Κτίρια Προδιαγραφή Υπάρχοντα Αξία Γείτονας Διάστημα Πλανήτης Άτομο Προκατάληψη Εισόδημα Ηθική Κέρδη Τρόφιμα Διατροφή Blame Irish Φιλοσοφία Νίκος Ζωιόπουλος Νίκος Χατζόπουλος Δράμα Βραβείο Κινηματογράφος Φρικιό Λαμόγιο Υπάλληλος 1993 Σενάριο Τάκης Βενετσανάκος Σκηνικά Κοστούμια Άση Δημητρολοπούλου

Γίνε επίσημος αναγνώστης!


Πρόσφατα...


Δημοφιλέστερα...




Αρχείο...


Φιλικά Blogs


    Links







    Ανάπτυξη MusicHeaven.gr, Hosting interTEN
    Όροι Χρήσης

    template design: Jorge