Ζω σημαίνει επικοινωνώ!
28 Σεπτεμβρίου 2016, 01:04
"...κι εσύ την πήδηξες" μου είπε...


Ο Β. -ένα όμορφο και χαρισματικό παλληκάρι με καταγωγή από την Κρήτη- ήταν ο καλύτερός μου φίλος στη Σουηδία. Αριστούχος φοιτητής του Πολυτεχνείου στη Θεσσαλονίκη, πήρε των ομματιών του για την ξενιτιά, παρατώντας οικογένεια, φίλους,  σπουδές και άριστες προοπτικές για μια λαμπρή ακαδημαϊκή και όχι μόνο καριέρα, φαρμακωμένος από την κατάληξη ενός πολύ μεγάλου έρωτα.

Ήταν συμφοιτήτριά του η λεγάμενη και την είχε σαν θεά του. Αυτή, όμως, παρόλο που έδειχνε να είναι ερωτευμένη μαζί του, συχνά-πυκνά τον κεράτωνε με διάφορους τύπους που γνώριζε και του το ΄λεγε. Πάντα, όμως,  επέστρεφε στο Β. κι αυτός κάθε φορά τη συγχωρούσε, μη μπορώντας να φαντασθεί τον εαυτό του δίχως αυτήν. Το τελειωτικό χτύπημα ήρθε όταν μια μέρα εμφανίστηκε στο σπίτι του με τον καλύτερό του φίλο, ανακοινώνοντάς του πως οι δυο τους είναι ζευγάρι και πως δεν θέλουν από εδώ και πέρα να τους ενοχλήσει…!!! Μετά από αυτό, ήταν σαν να νεκρώθηκε μέσα του ένα μεγάλο κομμάτι της ψυχής του και μαζί του ό,τι υπήρχε σ΄αυτό από Ελλάδα.

Πολύ κλειστός χαρακτήρας ο Β., σπάνια έδειχνε συναισθήματα, λογικός σαν μαθηματική εξίσωση και απόμακρος σαν ίσκιος. Δεν ξέρω τι βρήκε σε μένα και δέθηκε μαζί μου, εγώ, όμως, τον διάβαζα σαν ανοιχτό βιβλίο, ανασαίνοντας τον πόνο, τις ευαισθησίες, τον πλούτο των φιμωμένων συναισθημάτων του και τον τεράστιο φόβο του για εγγύτητα.

Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν τρεις δεκαετίες περίπου για να μου αποκαλύψει πολύ πρόσφατα -και με αφορμή ένα μέιλ μου, όπου του ανέφερα, μεταξύ άλλων, πως ποτέ του δεν θέλησε να μιλήσουμε για γκόμενες- για τους λόγους που τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει την Ελλάδα,  γιατί «παρεξηγήθηκε» και αποσύρθηκε για ένα διάστημα από τη φιλική μας σχέση και τι τον έκανε να με εμπιστευθεί σαν άνθρωπο περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον.

Αυτός είναι, πολύ συνοπτικά, ο φίλος μου ο Β. Ένας αχινός που, όμως, μέσα του κρύβει σπάνιας γεύσης μέλι αλλά ποιος να το φανταστεί…

 Δυο περίπου χρόνια, λοιπόν, πριν επιστρέψω μόνιμα στην Ελλάδα, ο Β. στην κυριολεξία εξαφανίστηκε χωρίς ποτέ μου να μπορέσω να καταλάβω το γιατί και κάθε προσπάθειά να τον προσεγγίσω έπεφτε στο κενό. Μία μέρα πριν επιστρέψω μόνιμα στην πατρίδα, μου ΄στειλε με έναν κοινό μας φίλο τρεις μικρές ακουαρέλες που ζωγράφισε ο ίδιος ειδικά για μένα για να τις πάρω μαζί μου. Όλα αυτά τα χρόνια τις έχω σαν φυλαχτό δίπλα στο γραφείο μου...

Πέρασαν, όπως είπαμε, τρεις περίπου δεκαετίες από τότε, και τον αναζήτησα γιατί αλλιώς ποτέ μου δεν θα ησύχαζα. Βρήκα, μετά από έναν μαραθώνιο αρκετών μηνών, το μέιλ του και του ΄γραψα από καρδιάς όλα όσα ήθελα να του πω όλα αυτά τα χρόνια. Μου απάντησε αμέσως, λέγοντας πως το περίμενε, πως ήταν σίγουρος πως θα τον αναζητούσα και πως χαίρεται πάρα πολύ γι΄αυτό. Είπαμε πάρα πολλά -μέσα από μέιλ, όμως- για τα οποία ποτέ πριν  δεν είχαμε μιλήσει γιατί ο ίδιος, κυρίως, δεν έδινε την ευκαιρία. Μου ζήτησε να μην του τηλεφωνήσω, μην τυχόν και χαθεί όλη αυτή η μαγεία της επικοινωνίας μας από τυχόν αμήχανες σιωπές και τετριμμένες κουβέντες. Το σεβάστηκα, όπως άλλωστε και όλες του τις ιδιαιτερότητες από πάντα…

Κάποια στιγμή του ζήτησα να μου πει το λόγο που αποσύρθηκε ξαφνικά από τη φιλική μας σχέση και η απάντησή του ήταν η εξής: «Η Α. ήταν πολύ καλή μου φίλη και το ΄ξερες. Ήταν πολύ ζορισμένη ψυχικά εκείνη την περίοδο της ζωής της, όταν σου ζήτησα να τη δεις καθώς θεωρούσα πως ήσουν ο πλέον κατάλληλος γι΄αυτήν να τη βοηθήσει. Κλείσατε ραντεβού για να τα πείτε και όταν, μετά από λίγες μέρες σε ρώτησα τι έγινε, μου απάντησες πως την πήδηξες και πως δεν θα υπάρξει συνέχεια»...

Δεν ξέρω αν ξέχασε τι του είχα πει ή αν τα πράγματα παραμορφώθηκαν στους σκοτεινούς δαιδάλους του λογισμού του. Του εξήγησα για μία ακόμη φορά πως η Α. μου ζήτησε να βρεθούμε εκτός γραφείου γιατί έτσι θα ένιωθε πιο άνετα, και με κάλεσε στο σπίτι της για να μιλήσουμε. Κάποια στιγμή, ανεβαίνοντας την ξύλινη εσωτερική σκάλα του διαμερίσματός της για να μου δείξει το ατελιέ ζωγραφικής της που βρίσκονταν στον επάνω όροφο, σχεδόν με βίασε πάνω στις σκάλες. Καθώς ντυνόμουν για να φύγω αρκετά αργότερα, μου είπε πως αυτό που έγινε ήταν η καλύτερη ψυχοθεραπεία και πως δεν χρειάζεται να νιώθω άβολα καθώς θα πει στο Β. πως ό,τι έγινε ήταν αποκλειστικά με δική της πρωτοβουλία και ευθύνη.

Δεν ξέρω τι του είπε αλλά ο Β. έκανε ένα τρομερό deja vu τότε, βλέποντας υποσυνείδητα στο πρόσωπό μου τον καλύτερό του φίλο στην Ελλάδα που τα είχε φτιάξει με την μεγάλη του αγάπη πίσω από την πλάτη του…

«Εσύ θυμάσαι πως γνωριστήκαμε;» με ρώτησε. Για έναν παράξενο λόγο, δεν θυμόμουν απολύτως τίποτα.

« Ήταν σούρουπο» συνέχισε «και προχωρούσα στη Sveavägen (ένας πολύ κεντρικός δρόμος της Στοκχόλμης) για να πάω στον Ελληνικό σύλλογο. Είχα μόλις μια βδομάδα στη Σουηδία. Ξαφνικά, με διπλαρώνουν δύο ντιρέκια Σουηδοί που άρχισαν να με σπρώχνουν, να με τραβούν, να μου φωνάζουν και να γελούν. Οι λιγοστοί περαστικοί, εκείνην την ώρα, συνέχισαν το δρόμο τους ώσπου, ως από μηχανής θεός βλέπω κάποιον να ορμά, να δίνει μια δυνατή γροθιά στον έναν που έπεσε με ματωμένη μούρη κάτω και αμέσως μετά να πιάνεις τον άλλον από το γιακά του μπουφάν του, να τον σηκώνεις ψηλά και να τον κολλάς στον τοίχο ουρλιάζοντας ελληνικές βρισιές και κάτι σουηδικά. Σε κοιτούσε έντρομος και όταν τον άφησες κάτω το έβαλαν και οι δυο στα πόδια σκουντουφλώντας».

«Έλληνας είσαι;» σε ρώτησα. «Για κοίτα που πέσαμε» μου απάντησες και, πιάνοντάς με από τον ώμο, μου είπες να πάμε να με κεράσεις έναν ζεστό καφέ στον Ελληνικό σύλλογο που βρίσκονταν εκεί κοντά. Από εκείνο το βράδυ αρχίσαμε να κάνουμε παρέα σχεδόν κάθε μέρα. Εκείνο το διάστημα, εσύ κοιμόσουν στο σύλλογο πάνω σε καρέκλες κι εγώ σε μια κουβέρτα στο πάτωμα του φοιτητικού δωματίου ενός γνωστού μιας ξαδέλφης μου. Αυτό, όμως, που με έκανε να σε νιώσω δικό μου άνθρωπο ήταν πως όταν χωρίσαμε εκείνο το βράδυ μου έδωσες ένα χαρτονόμισμα των δέκα κορωνών γιατί κατάλαβες πως δεν είχα μία. Κι εγώ κατάλαβα λίγο καιρό αργότερα πως το δεκάρικο αυτό ήταν ό,τι είχες και δεν είχες εκείνη τη στιγμή»…

Κι όλα αυτά ξεκαθάρισαν σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά...

62 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

tallos (28.09.2016)
από τη στιγμη που σε καλεσε σπιτι της επρεπε να το περιμανεις.
sven (28.09.2016)

Το πρόβλημα δεν ήταν αυτό που έγινε και με τον τρόπο που έγινε αλλά το "flash back" που έκανε, χωρίς να το καταλάβει, ο φίλος μου, με αφορμή αυτό, στο δράμα που ο ίδιος έζησε με την ερωτική του σχέση στην Ελλάδα που τον οδήγησε να πάρει των ομματιών του και να ξενιτευθεί...

Με άλλα λόγια, μπέρδεψε πρόσωπα, χρόνο και καταστάσεις...
Hastaroth (28.09.2016)
Πολύ "περιπετειώδης" ανάρτηση,όμως έχω την απορία:γιατί την άφησες να σε βιάση "σχεδόν",αφού ήξερες πως ήταν πολύ καλή φίλη tού Β;Εγώ θα τήν είχα πετάξει απ'τα σκαλιά τού ατελιέ της να πέση μέσα στίς μπογιές της και να γίνη σάν παρδαλό κατσίκι.Γιατί αυτές οι συμπεριφορές με εκνευρίζουν,είτε από γυναίκες προέρχονται,είτε από άντρες.Σέξ "με το καλημέρα" με κάποιον άγνωστο γι'αυτήν;Τί ήταν,λυσσασμένη;Και εν γνώσει τού ότι ήσουν φίλος τού καλύτερού της φίλου (που ενδεχομένως ήταν και ερωτευμένος μαζί της);Αν αυτό εκείνη το θεωρή "ψυχοθεραπεία",τότε εγώ είμαι ο δίδυμος αδελφός τού Ταμερλάνου....

Κι'επειδή μού έχουν τύχει δυό περιπτώσεις απιστίας από γυναίκες,κάτι τέτοια περιστατικά με εξαγριώνουν...

Θετικό όμως το ότι τα ξεκαθαρίσατε,έστω και τριάντα χρόνια μετά.Ουδέν κρυπτόν υπό τον (Αττικόν) ήλιον.

ΥΓ 1.Τον Αύγουστο τού 1976 είχα κάνει διακοπές στην Lund,φιλοξενούμενος από έναν φίλο μου με τον οποίον εν Ελλάδι ήμασταν συμμαθητές στο φροντιστήριο προετοιμαζόμενοι γιά τίς εισαγωγικές.Στον διάρκεια τής παραμονής μου στην Lund,έκανα και μιά βολτίτσα απ'την Στοκχόλμη,στην οποία τριγύριζα ακαταπαύστως επί διήμερον.Ανέβηκα και σ'αυτόν τον ανελκυστήρα που σε βγάζει σ'ένα πολύ ψηλό σημείο απ'όπου βλέπεις την Στοκχόλμη "πιάτο",περπάτησα και στην Sveavägen που ώς γνωστόν έχει μήκος κάμποσα χιλιόμετρα (διότι γιά να επιστρέψω στο youth hostel όπου διανυκτέρευσα,πήρα το tunnelbanna-δέν άντεχα να ξαναπερπατήσω όλη αυτήν την απόσταση πίσω),πήγα και στο Tivoli και γενικώς τα πόδια μου πρήστηκαν απ'το περπάτημα,τόσο που στην επιστροφή στην Lund την έβγαλα καθισμένος σταυροπόδι στο βαγόνι τού τραίνου,σάν Ινδός φακίρης.Δυστυχώς δέν κατάφερα να διανυκτερεύσω στο μεσαιωνικό πλοίο που εκτελεί χρέη youth hostel,γιατί ήταν booked...
Πέραν τούτου (και πέρα-δώθε,που θα'λεγε και η Νόρα Βαλσάμη) σε όλη την παραμονή μου στην Σουηδία μού δόθηκε η ευκαιρία να θαυμάσω την οργάνωση τής χώρας αυτής σε θέματα τουρισμού και υποδομών:γραφεία πληροφοριών γιά τους ξένοους στον σιδηροδρομικών σταθμό τής Στοκχόλμης (εδώ ακόμη δέν έχουμε τέτοιο στον σταθμό Λαρίσης...),πινακίδες με αναρτημένες τίς ώρες διελεύσεως τών λεωφορείων στίς στάσεις (εδώ μόλις προσφάτως ξεκίνησε η εγκατάσταση και λειτουργία τού ηλεκτρονικού συστήματος πληροφόρησης επιβατών-και πάλι ημιτελές είναι...),μετρό (το 1976 στην Αθήνα υπήρχε μόνο μιά τρύπα από γεώτρηση στην Βασιλίσσης Αμαλίας με μιά επιγραφή από πάνω "ΕΡΓΑ ΜΕΤΡΟ"...) και άλλα πολλά και θαυμαστά.

ΥΓ 2.ΟιΣουηδοί,ώς γνωστόν,πίνουν πολύ-όχι όλοι,ευτυχώς.Αλλά όπως διαπίστωσες κι'εσύ,υποθέτω,οι μπύρες τους είναι νεροπλύματα,γι'αυτό μεθούν εύκολα (οι Σουηδοί,όχι οι μπύρες).Εξ ού και τίς απέφευγα όσο μπορούσα.Αλλά το νερό τους είναι εξ ίσου χάλια....
Hastaroth (28.09.2016)
Επίσης:είναι λογικό ότι ο Β. "τα πήρε εν κρανίω",μετά απ'το θέμα που προέκυψε με την Α.Προφανώς εσύ δέν την γάμησες,αυτή σού ρίχτηκε.Οπως γράφω και πιό πάνω,εγώ στην θέση σου θα είχα αντιδράσει πιό άμεσα,αλλά όταν κάποιος είναι πάνω στίς σκάλες,δέν έχει και πολύ χρόνο γιά να σκεφτή ήρεμα και αιφνιδιάζεται.Τώρα,τί τού είπε τού Β. εξακολουθεί να παραμένη μυστήριο.Κι'επειδή ο Β.είχε ήδη την δυσάρεστη προηγούμενη εμπειρία,υπέστη αυτό που ώς γνωστόν λέγεται tunnel vision (είδες που ξέρω κι'εγώ κάτι ψιλά από ψυχολογία.....).
sven (28.09.2016)

Αλβέρτο,

ο φίλος μου ήταν/είναι παντρεμένος, αυστηρά μονογαμικός και η συγκεκριμένη κοπέλα πολύ καλή φίλη του και τίποτα περισσότερο, κάτι που γνώριζα εκ των προτέρων. Μάλιστα, έκαναν πολλή παρέα, ως ζευγάρια, πριν αυτή χωρίσει από το σύζυγό της, έξι μήνες περίπου πριν. Αυτό ήταν και το πρόβλημα για το οποίο χρειάζονταν βοήθεια τότε. Τη γνώριζα κι εγώ και από πριν αλλά είχαμε απλά ένα «γεια» όταν τύχαινε να συναντηθούμε μέσα στον Ελληνικό σύλλογο.

Και για να μην παριστάνω τη «μωρή παρθένα που απεπλανήθη», θα σου πω πως μου άρεζε το άτομο αυτό καθώς ήταν μια πολύ όμορφη, ενδιαφέρουσα και με έντονο ταμπεραμέντο κοπέλα. Δεν με όρμησε μόλις μπήκα στο σπίτι της. Είχαμε ήδη πιει καφέ και συζητήσει, για τουλάχιστον μία ώρα, στη διάρκεια της οποίας σε οτιδήποτε άλλο παρά στις δυσκολίες της αναφέρθηκε. Επίσης, επειδή έκανε κάποιες πιο «προσωπικές» κινήσεις, της επεσήμανα πως το οτιδήποτε άλλο, έστω και παραμικρό, διαμειφθεί μεταξύ μας θα σήμαινε και την οριστική ακύρωση κάθε πιθανότητας για επαγγελματική/θεραπευτική μας συνεργασία.

Τίποτα περισσότερο από αυτό δεν θα μπορούσα να κάνω εκείνη τη στιγμή καθώς δεν ήμουν ο ψυχαναλυτής της για να βρίσκομαι σε θέση ισχύος απέναντί της ή να έχει κάποια εξάρτηση από μένα. ΑΝ κάτι ανάλογο συνέβαινε στο ψυχαναλυτικό δωμάτιο (που μπορεί να συμβεί), ξέρω πολύ καλά πώς να το χειριστώ με νηφαλιότητα, σεβασμό και αποφασιστικότητα.

Τον φίλο μου δεν τον ένοιαξε καθόλου αυτό που συνέβη και αυτό ξεκαθαρίστηκε. Τι δικαίωμα έχει, άλλωστε, ένας φίλος στην προσωπική ζωή της φίλης του; Απλά, χωρίς να το συνειδητοποιήσει, πρόβαλε σ΄ αυτό που συνέβη το πολύ παλιό και ανεπεξέργαστο προσωπικό του δράμα, με αφορμή κάποιες «ομοιότητες» που υπήρχαν, δηλαδή, πολύ καλός φίλος και στις δύο περιπτώσεις, πολύ καλή φίλη και ερωμένη αντίστοιχα, άλλα φαντάζονταν -και στις δύο περιπτώσεις- και εντελώς άλλα του προέκυψαν…

Ο ψηλός πύργος που ανέβηκες στη Στοκχόλμη λέγεται Kaknästornet και έχει πράγματι υπέροχη θέα από εκεί ψηλά, πίνοντας τον καφέ, το ποτό σου ή γευματίζοντας.
Hastaroth (28.09.2016)
Ωστόσο,πιστεύω πως πάλι ισχύει αυτό που έγραψα πρίν περί tunnel vision-δηλαδή ο Α. δέν έλαβε υπ'όψιν του όλες τίς παραμέτρους,αλλιώς δέν θα προέβαλε την δική του,προσωπική περίπτωση επί τού προσφάτου γεγονότος.Αφού ο Α. δέν είχε λόγο να επηρεαστή απ'αυτό-εφ'όσον όλο αυτό το διάστημα συνεχίζει να είναι παντρεμένος,έιναι ψυχολογικώς "ωχυρωμένος" έναντι οιουδήποτε πειρασμού-πραγματικού ή φανταστικού.

Εδώ θα παρεμβάλω μιά δική μου,προσωπική άποψη σχετικώς με το άν κάποιος μπορή να είναι παντρεμένος (και να έχη ισχυρή και υγιή σχέση με την σύζυγό του) και ταυτοχρόνως να έχη μιά "πολύ καλή φίλη".Η δική μου άποψη είναι ότι κάτι τέτοιο δέν είναι εφικτό,γιά πολλούς λόγους.Αλλά επειδή τώρα κάνω ταυτοχρόνως και δουλειά,περισσότερα θα γράψω το βράδυ...
DemetresOpc (28.09.2016)
Να δίνεις σε άνθρωπο τα 10τελευταία σου φράγκα γιατί τα έχει ανάγκη!! Ούτε στο σινεμά τέτοιες σκηνές. Απίστευτο.

Αν ήταν ταινία θα λεγόταν "Μια ξεπέτα, μια φιλία και τα τελευταία 10 φράγκα"
Και κάθε λέξη του τίτλου θα είχε πιο πολύ σημασία από την προφανή.

Υ.Γ. κενά με πόδια είμαστε τα δίποδα και περπατάμε και ψάχνουμε πως να γεμίσουμε τον ελάχιστο εαυτό μας.

Φιλιά Καπετάνιο (ωραία ιστορία)
Orfeus (28.09.2016)
Εσείς εδώ θα με κολάσετε με αυτά που γράφετε. Μου φαίνεται ότι τελικά έκανα πάρα πολύ καλά που δεν απομακρύνθηκα ποτέ μου από εκείνο το μαγαζί με τα πιάνα στην οδό Σόλωνος (χαμηλά κοντά στα Εξάρχεια).

@ Ταμερλάνε (δηλαδή Αλμπέρτο): Οι Σουηδοί τα πίνουνε τα Σαββατοκύριακα στη Δανία. Περνάνε με το φέρυ από το Χέλσινγκμποργκ στο Χέλσινγκορ (όπως λέμε εμείς Ρίο-Αντίρριο π.χ.) και γίνονται τόσο λιώμα που σέρνονται πάνω στην άσφαλτο.
Hastaroth (29.09.2016)
@Orfeus:Εννοείς αυτό το μαγαζί που είναι κοντά στους "Βατράχους";

Γιά τους Σουηδούς,το ξέρω κι'εγώ ότι πίνουνε,είχαμε έναν Σουηδό συγκάτοικο όταν είχα πάει στην Lund,έπινε μονίμως.Λίγες μέρες πρίν από την άφιξή μου εκεί,οι υπόλοιποι Ελληνες τής φοιτητικής εστίας τού είχαν κάνει καψώνι με έναν Ιρανό,ο οποίος τού είχε πεί ότι τον γούσταρε και θα πήγαινε στο δωμάτιό του μιά ωρισμένη ώρα.Πήγε πράγματι ο Ιρανός,με την πανάκριβη (τότε) φωτογραφική μηχανή του και έκανε αιφνιδιαστική είσοδο στο δωμάτιο,απαθανατίζοντας τον Σουηδό να αυτοϊκανοποιήται.Λίγες μέρες μετά-κι'ενώ είχα αφιχθεί κι'εγώ εκεί,κυκλοφόρησε μιά αφίσα μ'έναν πίθηκο που κρατούσε το ακουστικό ενός τηλεφώνου και από κάτω την λεζάντα "θέλω να μιλήσω με τον τάδε" (δηλαδή τον Σουηδό).

Hastaroth (29.09.2016)
Οσον αφορά το βασικό ερώτημα που έθεσα παραπάνω,περί παραλλήλων σχέσεων συζύγου και "πολύ καλής φίλης",η ταπεινή μου άποψη είναι πως επειδή σε κάθε σχέση μεταξύ άρρενος και θήλεος υποβόσκει πάντοτε το ερωτικό στοιχείο-έστω και εις ίχνη-είναι αδύνατον να υπάρξη υγιής φιλική σχέση μεταξύ ενός άντρα και μιάς γυναίκας (με την έννοια που υπάρχει φιλική σχέση μεταξύ δύο αντρών).
freddieKrueger (29.09.2016)
Πρωτον και κυριον.Απο τη στιγμη που υπαρχει ποθος η ερωτας εστω και μονοπλευρος αναμαεσα σε μια γυναικα και ενα ανδρα δεν υπαρχει φιλια.

Δευτερον σιγουρα ειναι κατι που αγγιξε βαθια τον συγγραφεα για να μοιραστει το βαρος της εμπειριας αυτης εδω στο μουσικο φορουμ

Τριτον μπορει αυτη η γυναικα να ηταν ομορφη και εντονη προσωπικοτητα,αλλα μαλλον ειχε πολυ ασχημη ψυχη.Νυμφομανης και αναιδης.
Εχω συνατησει τεττοιες στη ζωη μου.
Σε αυτους τους ανθρωπους αξιζει μονο σκληροτητα και απομονωση.
Και να πεθανουν μονοι τους εξοριστοι καπου που να μην υπαρχει σταλα ευγενικου συναισθηματος και ανθρωπιας.
Η καλυτερη λυση για αυτους?
Η αλλαγη ριζικα του εαυτου τους η η η αυτοκτονια.Θα λεγα φονος,αλλα γιατι να φορτωθει αλλος την αμαρτια αυτη?¨
sven (29.09.2016)


Αλβέρτο,

στη σχέση ενός άνδρα με μία γυναίκα, ακόμα και στην περίπτωση που υποβόσκει κάποιο ίχνος ερωτικού στοιχείου, αυτό δεν αποκλείει τη δυνατότητα ύπαρξης μιας βαθιάς αυθεντικής φιλίας μεταξύ τους, με την προϋπόθεση το όποιο ερωτικό στοιχείο να μην είναι κυρίαρχο. Αν, λοιπόν, δεν είναι κυρίαρχο, όχι μόνο δεν χρειάζεται να γίνεται προσπάθεια ελέγχου του αλλά προσδίδει στη σχέση ένα πολύ διακριτικό άρωμα, μια απαλή πινελιά επίγευσης που δένει τα επιμέρους στοιχεία της με έναν υπέροχο μαγικό τρόπο, όπως π.χ. ένας πολύ διακριτικός τόνος αρώματος κακάου ή φρούτων του δάσους στο «μπουκέτο» ενός καλού κρασιού, για να μιλήσω και ως οινογνώστης.

Για να μιλήσουμε αν είναι δυνατόν να υπάρξει, όπως γράφεις, μια «υγιής φιλική σχέση» ανάμεσα σε έναν άνδρα και μία γυναίκα, θα πρέπει πρώτα απ΄όλα να ορίσουμε τι εννοούμε ως «υγιή» και τι ως «φιλική» σχέση και κατόπιν αν και σε ποιο βαθμό είναι αποφορτισμένοι οι ορισμοί αυτοί από στερεότυπα, προκαταλήψεις και ιδεοληψίες…

Προσωπικά, έχω πάρα πολύ καλές και μακρόχρονες φιλικές σχέσεις με αρκετές γυναίκες, χωρίς ποτέ να υπάρξει στο ελάχιστο αυτού του είδους το πρόβλημα στις σχέσεις μας. Γνωρίζω, επίσης, και πάμπολλες άλλες φιλικές σχέσεις ανδρών και γυναικών που διαρκούν δεκαετίες. Φυσικά και είναι διαφορετικές οι ανδρικές φιλικές σχέσεις από αυτές ανάμεσα σε έναν άνδρα και μία γυναίκα. Το διαφορετικές, όμως, σε καμία περίπτωση ΔΕΝ σημαίνει πως οι μεν είναι καλύτερες ή χειρότερες από τις δε αλλά απλά ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ.

Καλή συνέχεια!!!
sven (29.09.2016)


freddieKrueger,

συμφωνώ με την πρώτη επισήμανσή σου, μόνο που δεν αφορά στην ιστορία που αναφέρομαι.

Αντιστρέφω τη δεύτερη με την έννοια πως η σχεδόν μετά από 3 δεκαετίες επανασύνδεσή μου με τον καλύτερό μου φίλο -που αποκατέστησε μία «παρεξήγηση» που μας απομάκρυνε κάποτε, που θύμισε αυθεντικές και όμορφες στιγμές των νεανικών μας χρόνων και που μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε για πράγματα για τα οποία ποτέ άλλοτε δεν μιλήσαμε, φέρνοντάς μας πολύ κοντύτερα ψυχικά- ήταν κάτι που με άγγιξε βαθιά και μόνο χαρά και ανάταση ψυχής μου προκάλεσε. Αυτή η χαρά και η ψυχική λύτρωση ήταν το κίνητρο να γράψω τη συγκεκριμένη ιστορία και όχι κάποιο μεγάλο βάρος.

Τώρα, όσον αφορά στην τρίτη επισήμανσή σου, έχω να πω πως είναι σχεδόν σοκαριστικό το πόσο αβίαστα και εύκολα κρίνεις καθολικά μία γυναίκα που δεν γνωρίζεις και κυρίως το πόσο αβασάνιστα τσουβαλιάζεις όλες τις «ανάλογου είδους αναιδείς νυμφομανείς», θεωρώντας πως τις πρέπει «σκληρότητα και απομόνωση», «να πεθάνουν μόνες τους εξόριστοι κάπου και να μην υπάρχει στάλα αισθήματος και ανθρωπιάς» και η «καλύτερη λύση» για αυτές είναι είτε η «ριζική αλλαγή είτε η αυτοκτονία». «Θάλεγες φόνος» γράφεις, αλλά τις κάνεις τη χάρη…

Κάτι τέτοιο, ξέρεις, έκανε και ο Χίτλερ με τους ομοϊδεάτες του στους Εβραίους, τους αθίγγανους, τους ομοφυλόφιλους, τους κομμουνιστές και όλους τους θεωρούμενους ως μη ανήκοντες στην Αρία φυλή…

Για ξαναδιάβασε και (ξανα)σκέψου, σε παρακαλώ, τα όσα έγραψες. Εδώ είσαι ΕΣΥ που προβάλεις δικό σου ανεξέλεγκτο ψυχικό υλικό σε άλλους καθώς φαίνεται πως αγγίχθηκε κάτι πολύ ευαίσθητο, πονεμένο και σκοτεινό εντός σου…

Καλή σου συνέχεια!!!
freddieKrueger (29.09.2016)
Οντως η ισορια σου με αγγιξε και δεν μπορω να καταλαβω γιατι το στρεφεις αυτο εναντιον μου.
Μαγκια μου.
Την κυρια την κρινω απο τα χαρακτηριστικα που εσυ μας παρεθεσες στο κειμενο.
Ο φιλος σου φερθηκε ανοητα τοτε με το να σε ορισει ψυχαναλυτη της κι εσυ πιστευω πως απο την αρχη ηξερες που πηγαινες βαθια μεσα σου.
Απλα αντικειμενικα εκεινη την περιοδο δεν σταθηκες υπερανω.
Φυσικα και η εν λογω κυρια που ο φιλος σου ειχε θεοποιησει εδειχνε μια ελλειψη σεβασμου προς αυτον με το να του εξιστορει ολες τις ερωτικες τις περιπετειες και να τον πληγωνει ξανα και ξανα.
Σε ολα αυτα δε χρειαζεται να εχεις προσωπικη ταυτιση για να εχεις γνωμη.
Προσωπικα ποτε δεν θα καθομουν σε μια τετοια ανισοτιμη σχεση ακομη κι αν ενοιωθα κατι ευγενες για αυτη τη γυναικα.
Κι ουτε θα της το παιζα ψυψολογος.
Δεν ξερω ποτε αν θα συγχωρουσα εγω ο ιδιος τον εαυτο μου αν πηγαινα μαζι της οπως κι εσυ υπο τις συνθηκες που περιγραφεις.
ΕΠισης βιασμος ανδρος απο γυναικα δεν υπαρχει.
Παμε παρακατω.Μακαρι ο φιλος σου να το αφησε αυτο οντως πισω του και να σε συγχωρεσε.
Προσοχη ομως γιατι εχει ο καιρος γυρισματα.
Στο γραφω αυτο με καθε ουδετερη διαθεση.Αλλωστε δεν σε ξερω προσωπικα.
Πως αληθεια θα ενοιωθες αν ο φιλος σου κοιμοταν πχ με τη γυναικα σου?
Ρητορικη ερωτηση.
ΑΥτα τα λιγα.
Τιποτα προσωπικο.
Απλα σε μερικα πραγματα οφειλουμε να ειμαστε καθετοι και αυστηροι.
Γιατι?
Για να κανουμε τις ζωες μας ομορφοτερες.
freddieKrueger (30.09.2016)
ΥΓ ποτε δεν πιστεψα σε καποια Αρια φυλη ποτε δεν εκρινα η απομονωσα ανθρωπο εξαιτιας πολιτικων η φυλετικων διαφορων.
Ομως σε ολους τους αναιδεις,τους παρτακηδες και αγενεις ανθρωπους που εμαθαν ετσι γιατι κανεις δεν τους απομονωσε κανει δεν τοςυ εκανε περα...αξιζει ενα απαρτχαιντ και ενα Αουσβιτς.
Ρατσισμος απεναντι σε αυτους που ειναι φαλτσοι και δεν θελουν να αλλαξουν λοιπον.
sven (30.09.2016)

Αν ξαναδιαβάσεις την ιστορία θα διαπιστώσεις(;) πως έχεις μπερδέψει εντελώς πρόσωπα και καταστάσεις...

Έτσι, έχεις, εν μέρει, ένα πολύ μικρό ελαφρυντικό...
Orfeus (30.09.2016)
@ Freddie,

Εσύ Χρήστο μου αδικείσαι εδώ.

Εσύ θα έπρεπε να ενταχθείς στον ISIS, και να αναλάβεις δράση ώστε να "καθαρίσεις" τον πλανήτη από τα αναιδή αυτά πλάσματα με την πολύ άσχημη ψυχή.

Να τα εξορίσεις κάπου που να μην υπάρχει στάλα ευγενικού συναισθήματος και ανθρωπιάς. Εσένα ψάχναμε. Πού κρυβόσουνα βρε χρυσέ μου τόσον καιρό;
sven (30.09.2016)

"...ποτέ δεν πίστεψα σε κάποια Αρία φυλή, ποτέ δεν έκρινα ή απομόνωσα άνθρωπο εξαιτίας πολιτικών ή φυλετικών διαφορών".

Έχεις έτοιμο, όμως, ένα Απαρτχάϊντ και ένα Άουσβιτς απέναντι σε αυτούς που είναι φάλτσοι και δεν θέλουν να αλλάξουν!!!

Με ποια κριτήρια είναι "φάλτσοι"; Και γιατί, ακόμα και αν είναι κατ΄εσέ "φάλτσοι" τους πρέπει Άουσβιτς; Επιλεκτικός ρατσισμός δεν παύει να είναι ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ...

Περαστικά!
freddieKrueger (30.09.2016)
χμμμ μαλιστα οφειλω να ομολογησω οτι εκανα ενα λαθος.Ο Β τα ειχε με μια τυπισσα που τον κερατωνε και το ανεχοταν ωσπου εκεινη τον παρατησε με τον καλυτερο του φιλο.Πριν ομως διεκδικεις εσυ τον τιτλο του καλυτερου φιλου.Ρλος μονο για εναν.
Αρα με βαζεις στο τρυπακι να σκεφτω οτι η Α.ηταν η γυναικα της πρωτης παραγραφου.
Παρακατω ξεκαθαριζεις πως η Α ηταν φιλη του Β. που εσυ γαμησες.
Κοιτα δεν ειναι να μου δωσεις ελαφυρντικα,αλλα οφειλεις να παραδεχτεις πως κι εσυ εισαι λιγακι μπερδεμενος στο λογο.
Αρα κρατα τα μισα απο τα ελαφρυντικα που απλοχερα μου χαριζεις για σενα.
Να κανω και μια αλλη παρατηρηση.Ο τιτλος που διαλεξες ειναι και ο λογος που χαλασε μια φιλια η που δοκιμαστηκε στην ουσια.Ομως με τη χρηση αυτου του τιτλου δεν αφηνεις τον αναγνωστη να περιστραφει γυρω απο την πραγματικη ουσια του κειμενου σου που ειναι η αξιοθαυμαστη φιλια σας(διχως ειρωνια η φραση αυτη).
Τωρα για να απαντησω στα κριτηρια.
Θα σου πω.
Ο τυπος που σπρωχνει με αγενεια σε μια σειρα για να παει μπροστα.Ο οδηγος που βριζει χυδαια καποιο συνοδηγο του δικεδικοντας ετσι καποιο δικιο.
Το αφεντικο που εκμεταλευεται τη θεση του για να στην πει.Ανθρωπακια σε μεγαλες θεσεις.
Θες κι αλλα?Κακοι στην ψυχη ανθρωποι αγωιστες και ατομιστες που δεν μπαινουν στη θεση του συνανθρωπου τους.
Ολοι αυτοι ζουν αναμεσα μας.
Για ποια κριτηρια μου μιλας?
Απλα καθημερινα παραδειγματα.
Τα ξερεις και τα ξερω.
Κι ομως αυτοι οι ανθρωποι εγιναν αποδεκτοι για τη ''διαφορετικοτητα'' τους.Τους δωθηκαν ελαφρυντικα.Εχουν φιλους και οικογενειες.Αντι να ειναι στη Γιαρο να ψαρευουν.
Ορφεα καλη η ειρωνια σου.Το μηνυμα σου το περασες.Σε εκτιμω ως ανθρωπο και τ ξερεις.Ομως ονειρευομαι ενα κοσμο ομορφο.Με ολο και λιγοτερους τετοιους ανθρωπους.Λυπαμαι που δεν θα σε συμμεριστω.
Αν ημασταν πισω απο ενα μπαρ και πιναμε φιλικη μπυρα θα σου λεγα τι μαλακιες λες ρε Γιωργο και θα γελαγαμε.
Ισως λεω κι εγω τετοιες.Παντως αυτο που νοιωθω γραφω.
Τα σεβη μου σε ολους.
Orfeus (30.09.2016)
Χρήστο,
Σε κείμενα σαν το δικό σου που εκφράζουν τέτοιες φασιστικές και ρατσιστικές θέσεις, θα με βρίσκεις πάντοτε απέναντι. Κατά συνέπεια, δεν ξέρω πώς θα μπορούσαμε να πίνουμε φιλική μπύρα. Ξέρω όμως πολύ καλά ότι αν αυτό συνέβαινε, ΔΕΝ θα γελάγαμε!

Βαθιά μέσα στο μυαλό μου, βρίσκω ότι αυτές σου οι σκέψεις, είναι ανώριμες.

Λίγο πιο βαθιά, σε κάποιους άλλους εγκεφαλικούς διαδρόμους, βρίσκω ότι υπήρξες παρορμητικός. Μήπως να το ξανασκεφτόσουνα το πράγμα;
freddieKrueger (30.09.2016)
Φασισμος και ρατσισμος ασχημες λεξεις.Οταν καποιος περιθωριοποιειται λογω χρωματις δερματος,θρησκειας,πολιτικων πεποιθησεων,καταγωγης κτλ καταλαβαινεις πως αυτο ειναι ΑΛΗΘΙΝΟΣ φασισμος.
Για ποιο λογο?Γιατι καταδικαζονται ΑΘΩΟΙ λογο κριτηριων που ΔΕΝ τους καθιστουν κακους.

Να μην ξαναπαω τι θεωρω κακο και να κανω μια προποση για ενα κοσμο καλυτερο.Που θα κυριαρχει η ευγενεια,ο σεβασμος,και η εμπαθεια προς το συνανθρωπο.
Δε λεω τους κακους στην πυρα προς Θεου.
Απλα αν δεν αλλαξουν αν παραμεινουν αψεις αγενεις,αναιδεις,ασεβεις,προσβλητικοι,παραβατες ανθρωπινων δικαιωματων κτλ κτλ τοτε να περιθωριοποιηθουν λες κι εχουν λεπρα ενα πραγμα.
Ο αλλος κοσμος να τους κοιτα με μισο ματι.
Δεν ξερω Γιωργο μου αν θα ειχες εσυ φιλικες διαθεσεις εγω ομως θα ειχα.Οπως βλεπεις αντιμετωπιζω την ειρωνια σου με χαμογελο(οχι με επιστροφη ειρωνιας)απλα επειδη εχεις διαφορετικη αποψη.
Ουτε σε κατηγορω για κατι οπως εσυ κανεις.
Θα χρειαστει να προσπαθησεις πολυ για να σου ανταποδωσω πραγματι δεδομενης της εκτιμησης και σεβασμου που σου τρεφω.
Εγω καταθετω αποψεις και επιχειρηματα.Αυτο δεν νομιζω οτι ειναι ανωριμοτητα.Ειναι ειλικρινεια με τον εαυτο και τους γυρω μου.
Με δεχεσαι οπως ειμαι?
Οχι?
Μηπως και η δικη σου αντιαποψη ακουγεται καπως ακραια και εχει δοσεις "φασισμου"?
Μηπως εσυ τελικα αντιδρας πολυ πιο βιαια απο μενα στο λογο σου?
Παει αυτο κι ευχαριστω τον sven για τη φιλοξενια του εκτος θεματος του σχολιου.
Orfeus (30.09.2016)
Δεν κατάλαβα τίποτα.

Θα είχες φιλικές διαθέσεις σ' αυτούς που θα εξόριζες εκεί που δεν θα υπήρχε στάλα ευγενικού συναισθήματος και ανθρωπιάς;

Και πρόσεξε: Δεν κατηγόρησα εσένα για κάτι ούτε σε χαρακτήρισα. Στο κείμενό σου αναφέρθηκα και όχι σε εσένα προσωπικά.
sven (30.09.2016)

freddieKrugger,

ζητάς από το Γιώργο, και καλά κάνεις, να σε αποδεχτεί για αυτό που είσαι και, αν δεν το πράξει, αυτό θα είναι ακραίο, έχοντας δόσεις...φασισμού!!!!!!!!!!!!!

Απίστευτο!!! Δεν ξέρω αν μπορείς να αντιληφθείς πως "μέμφεσαι" το Γιώργο ως φασίζοντα, για μια απείρως πιο διακριτική και απλή επισήμανσή του -που, όμως, ΣΕ ΑΦΟΡΑ- παρ΄όλο που δεν θεωρεί πως θα πρέπει να πεταχθείς σε κάποιον Κεάδα για τη διαφορετικότητά σου αυτή....

Η πολύ απλή διαφορά σας εδώ είναι πως, ενώ εσύ ετοιμάζεις νέα Άουσβιτς για άτομα που θεωρείς ως "φάλτσα", δηλαδή διαφορετικά από ΄σένα, ο Γιώργος απλά είτε δεν θα έπινε μπύρα μαζί σου -από τη στιγμή που έχεις τέτοιες φρικτές απόψεις- είτε, αν για κάποιο λόγο τύχαινε να πίνετε μαζί μπύρα, δεν μπορεί να φανταστεί πως θα ήταν δυνατόν να γελά με τέτοιες φρικαλεότητες...

Όπως καταλαβαίνεις, οι διαφορές σας είναι κραυγαλέες και απέχουν έτη φωτός μεταξύ τους...
freddieKrueger (30.09.2016)
Δεν μέμφομαι το Γιώργο και δεν τον ονομασα φασιστα.Μιλησα για ''δοσεις φασισμου'' στο λογο του οπως εκεινος τον οριζει.

Καμμια σχεση λοιπον.

Επι της ουσιας παραθετω μια αποψη περι βελτιωσης του κοσμου.Πρωτα μεσω συνειδητοποιησης των λαθων και προσπαθειας διορθωσης.
Αυτο αφορα ολους μας γιατι ουδεις τελειος.
Υπαρχει ομως μια μεριδα ανθρωπων που δεν θα αλλαξουν οχι γιατι δεν μπορουν αλλα γιατι δε θελουν.Γιατι δεν σκεπτονται και δεν καταλαβαινουν.

Αν ο τσαμπουκαλης στο δρομο που παραβιασε και στοπ ζηταγε συγνωμη σε δευτερο χρονο τοτε μετα χαρας να ειναι ενταξει.Αν ομως πηγαινε στην παρεα του και κοκορευοταν για την ψευτομαγκια του τι νομιζεις εσυ?
Για τη γκομενα που φερεται ατιθασα και νομιζει οτι ολος ο κοσμος ειναι στα ποδια της επειδη εχει αιδοιο αλλα καθολου...αιδω και οχι μονο δεν κανει καποια ουσιαστικη αλλαγη αλλα συνεχιζει να κανει κακο σε ανθρωπος θυματα οπως ο φιλος σου στην ιστορια που μας παραθετεις?
Κι ενα σωρο αλλα παραδειγματα.
Η ανοχη αυτων των ανθρωπων και η αποδοχη της ''στρεβλοσυνης'' τους ως χαρακτηριστικο τους με ελαφρυντικα ασχημαινει τον κοσμο.
Αν αυτοι οι ανθρωποι βιωναν την απορριψη και την απομονωση απο τους συνανθρωπους τους δεν θα ταν καλυτερο και γι αυτους?
Δεν θα γινοντουσαν δυστυχισμενοι και ως εκ τουτου θα εψαχναν να βρουν τι φταιει για να γινουν τελικα αρεστοι και αποδεκτοι?
Δεν θα επανεντασσοταν παλι αλλα διοαφορετικα?
Αυτο λοιπον για σας ειναι φασισμος.
Εσεις που θελεται μια κοινωνια οχι ελευθερη αλλα ασυδοτη.Να κανει ο καθενας το κοντο του και το μακρυ του.
Τεσπα η συζητηση ξεφυγε κι εχω ηδη καταχραστει το χωρο σου αρκετα sven.
Οπως και να χει σ ευχαριστω για τη φιλοξενια και για το διαλογο.
Σεβαστα τα οποια επιχειρηματα σου αν και διαφωνω.
Κανε μια προσπαθεια να δεις ενα νοημα στα γραφομενα μου και δες πισω απο τις λεξεις κοκκινα πανια αουσβιτς και απαρτ χαιντ.
Για να πω και κατι σχετικο με το θεμα σου.
Ωραιο στορυ με ομορφη περιγραφη.Βγαζεις αγαπη για ενα ανθρωπο και βαθεια εκτιμηση εστω και απο θεση δικης σου ισχυος:εσυ του γαμησες τη φιλη κι αυτος μια ζωη ηταν δυνατος ομορφος και προικισμενος ωστοσο αρκετα ευαισθητος και πολλες φορες θυμα.
Παντα η ευθυνη ειναι και δικη μας.Ο καλος και ευαισθητος πολλες φορες ''θυματοποιειται''.
Θ
freddieKrueger (30.09.2016)
συνεχεια:Θα σε χειροκροτουσα αν εκανες την υπερβαση.Αν απαξιωνες την Α και δεν τη γαμαγες.Αν ησουν κι εκει συμμαχος με το φιλο σου.Αν απαξιωνες τη σαρκα κι αν εδινες προτεραιοτητα σε αλλα ιδανικα.

Αυτο νομιζω θα αξιζε σε καποιον που εδωσε για σενα καποτε ''οτι ειχε και δεν ειχε''.
Orfeus (30.09.2016)
Χρήστο,
δεν μπορώ να παρακολουθήσω τον τρόπο που γράφεις. Σημεία στίξης, λέξεις, προτάσεις είναι όλα κολλημένα και είναι -τουλάχιστον για μένα- κουραστικό.

freddieKrueger (30.09.2016)
Γιώργο με συγχωρείς για την κακή στίξη και παραγραφοποίηση.Εγραφα απο κινητο και γεματος παρορμηση!...Αν θες συνεχιζουμε το διαλογο σε ΠΜ.Να μην κανουμε καταχρηση του χωρου του sven.Σε ευχαριστω :-)
tallos (30.09.2016)
μολις βγηκε θεμα με γκομενιλικια,ξεσκιστηκατε να γραφετε.ο αλβερτος ξανανιωσε.
sven (30.09.2016)

tallos,

πολυυυυυυυυυύ καλοοοοοοοό!!!!!!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Να ΄σαι καλά!
DemetresOpc (01.10.2016)
https://m.youtube.com/watch?v=YZmhOeqdqIs



Δεν έχω λόγια.
Orfeus (01.10.2016)
Όχι σε ΠΜ Χρήστο. Γιατί σε ΠΜ; Το θέμα βρίσκεται εδώ!
freddieKrueger (01.10.2016)
Δεν υπαρχει λογος για τοση αμυνα Γιωργο.Εξηγησα το γιατι πιο πανω.Το θεμα του μπλογκ δεν ειναι η συζητηση επι ρατσισμου.Δεν θελω να καταχραστω το χωρο του sven για να εξαντληθει.Αν δεν επιθυμεις προσωπικη συζητηση μαζι μου σεβαστο.
Orfeus (01.10.2016)
Το πόσο πολύ παρερμηνεύεις τα γραφόμενά μου, είναι πρωτοφανές.
Πού την είδες την άμυνα; Δεν έχω κανέναν λόγο να αμυνθώ και γιατί να το κάνω;
Αν είναι έτσι, τότε όλοι οι διαφωνούντες να συνεχίζουν τη συζήτηση με ΠΜ και τα blogs να μένουν χωρίς σχόλια.

Το θέμα βρίσκεται εδώ και η συζήτηση θα συνεχιστεί εδώ!
freddieKrueger (01.10.2016)
Γιωργο μου εγω δεν σκοπευω να συνεχισω εδω τη συζητηση.Το θεμα της δεν ειναι ο ρατσισμος.Δεν παρερμηνευω τιποτα.Τωρα ας πουμε ο τονος σου ειναι επιτακτικος.Απο μενα η συζητηση εδω τελος.Δε σκοπευω να καταχραστω αλλο το χωρο του sven.Οποτε με ολο το σεβασμο σε παρακαλω να ελαττωσεις τους τονους σου.Συνεχιζουμε τη συζητηση οπου αλλου θες αν θες.Εδω εγω σταματαω.Ευχαριστω το sven για την ανοχη του spamαρισματος μας.
Orfeus (01.10.2016)
Sorry για το "επιτακτικό" του ύφους που ναι μεν δείχνει έτσι, αλλά ουδόλως το εννοούσα.
freddieKrueger (01.10.2016)
Δεκτη η συγγνωμη Γιωργο μου.Κι εμενα με συγχωρεις αν σου περασα λαθος νοηματα η για οποιο υφος μου παρερμηνευτικε.Για μενα η παρεξηγηση(αν υπηρχε)εχει τελειωσει.Ευχαριστω.
Hastaroth (03.10.2016)
Ιατρέ μου,καλά είναι τα πινέλα και τα κρασιά,αλλά ξέχασα να διευκρινίσω το εξής:όταν μιλάω για φιλική σχέση μεταξύ ενός άντρα και μιάς γυναίκας,εννοώ να είναι αμφότεροι ελεύθεροι.Διότι φιλικές σχέσεις με γυναίκες είχα-και έχω-και εγώ,αλλά είναι όλες παντρεμένες και συνεπώς δεν κινδυνεύω ποτέ να τις «δώ» ερωτικά-είμαι προφυλαγμένος από το συναίσθημα αυτό.

Ούτε αξιολογώ αν τέτοιες σχέσεις είναι «ανώτερες» ή «κατώτερες» από άλλες.

@freddiekrueger:νυμφομανείς έχω γνωρίσει κι’εγώ.Ευτυχώς,μόνο δύο.Την πρώτη,την αντιμετώπισα με ουδετερότητα,χωρίς κάν να δείξω ότι είχα καταλάβει το «χούϊ» της.Η δεύτερη ήταν η κοπέλα ενός φίλου μου που παίζαμε μαζί στο ίδιο μουσικό σχήμα.Σε μια συναυλία,λοιπόν,που είχε έρθει κι’αυτή και μού «κολλούσε» εμφανώς,πήγα στον εν λόγω φίλο μου και του είπα: «Η δικιά σου μού κολλάει.Μάζεψέ την γιατί αλλιώς θα την μαζεύης με το κουταλάκι».Και εκεί έληξε το θέμα.
Οπότε ούτε Αουσβιτς χρειάζεται,ούτε απαρτχαϊντ.Απλώς «γράψιμο».
sven (03.10.2016)

Αλβέρτο,

το να είναι κάποιος παντρεμένος/-η δεν σημαίνει πως είναι λιγότερο ερωτεύσιμος/-η κι ούτε αποτελεί απαραίτητα ασπίδα προστασίας απέναντι στα ερωτικά αισθήματα άλλων. Κάποιες φορές, μπορεί να ισχύει και το αντίθετο.

Ως παράδειγμα, θα σου αναφέρω έναν συνάδελφό μου, πριν από αρκετά χρόνια, που, όταν ήθελε, να γνωρίσει κάποια καινούργια γυναίκα, έπαιρνε τον μικρό της αδελφής του με το καροτσάκι και πήγαινε στις παιδικές χαρές της παραλίας της Θεσσαλονίκης, όπου υπήρχε αφθονία μαμάδων και φιλενάδων τους. Η επιτυχία, έλεγε, ήταν κάτι περισσότερο από εγγυημένη. Τα ποσοστά, έλεγε, μειώνονταν δραματικά όσες φορές επεχείρησε να πάει μόνος του στους ίδιους "ιερούς τόπους"...Αντιμετωπίζονταν ακόμα και με...καχυποψία...!!!

Πολλές είναι οι περιπτώσεις ατόμων, και των δύο φύλων, που ερωτεύθηκαν σφόδρα ( στα κρυφά, ευτυχώς, στη μεγάλη πλειοψηφία των περιπτώσεων) το ταίρι στενών φίλων ή συναδέλφων τους, ακόμα και συγγενών (αδελφών, ξαδέλφων κ.τ.λ.).

Προσωπικά, είχα αρκετές και πολύ καλές φίλες, όντας και οι δυο μας ανύπαντροι, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Κάποιες από αυτές τις...αποκατέστησα κιόλας!!! Εννοώ πως τις γνώρισα, τυχαία ή και σκόπιμα, σε φίλους ή γνωστούς και, σε ορισμένες περιπτώσεις, η γνωριμία αυτή οδήγησε σε γάμο.

Όσον αφορά, τώρα, στις νυμφομανείς, είναι σαφές πως υπάρχει ένας μύθος/παρεξήγηση γύρω από τα άτομα αυτά. Είναι βέβαιο πως οι περισσότεροι άνδρες, τουλάχιστον υποσυνείδητα, ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ή ακόμα και ΖΗΛΕΥΟΥΝ/ΦΘΟΝΟΥΝ μία γυναίκα με τόσο έντονη σεξουαλικότητα. Το ότι οι περισσότεροι άνδρες ζηλεύουν, συνειδητά ή υποσυνείδητα, τη γυναικεία σεξουαλικότητα είναι και ερευνητικά αποδεδειγμένο. Θεωρώ, λοιπόν, πως αυτός ο ενδόμυχος Φόβος ή/και Φθόνος είναι που βρίσκεται πίσω από την αρνητική στάση πολλών, κυρίως των ανδρών, απέναντι στις νυμφομανείς ή/και σε γυναίκες ασφαλείς και δυναμικές που δεν ντρέπονται να δείχνουν πιο ανοιχτά τη σεξουαλικότητά τους.

Μέσα σε ένα τέτοιου είδους "ψυχολογικό κλίμα" οι προκαταλήψεις, τα στερεότυπα και οι αφορισμοί εύκολα οργιάζουν, προσλαμβάνοντας ακόμα και διαστάσεις αποπομπής, δηλαδή Μεσαιωνικής πρακτικής, τύπου κυνηγιού μαγισσών...

Και κάτι τελευταίο. Είναι ΑΝΑΛΗΘΕΣ, αν όχι μπούρδα, πως οι νυμφομανείς είναι άτομα μειωμένης ηθικής. Η αλήθεια είναι πως είναι άτομα που υποφέρουν πολύ, εξαιτίας αυτής τους της ιδιαιτερότητας, ο δε τυπικός τρόπος ικανοποίησης των σεξουαλικών τους αναγκών δεν είναι το κυνήγι των οποιωνδήποτε διαθέσιμων ανδρών, ασχέτως οικογενειακής κατάστασης, αλλά ο αυνανισμός ή η ταυτόχρονη ύπαρξη περισσότερων της μίας ευκαιριακών ερωτικών σχέσεων με άνδρες, προς αποφυγή σοβαρών προβλημάτων, σε αντίθετη περίπτωση...

Καλή συνέχεια!
adreo (04.10.2016)

Να και ο Φάντης μπαστούνι sven, o adreo.

Αποφεύγω να σε προσφωνήσω κύριο γιατί επαναφέρεις, τώρα που μπαχατέλεψες δηλαδή , μετά από 30 χρόνια μια ιστορία που έζησες και για την οποία εγώ θα μπορούσα να πω, άμυαλος νεανίας ήσουν, έκανες μια βρωμιά, την στιγμή που αποκαλείς τον όμορφο Κρητικό,

γιατί αλήθεια μιλάς για την ομορφιά του, είναι προσόν για την φιλία δυο ανθρώπων;, που τον κατακρεούργησες ηθικά και που μάλλον ήσουν η αιτία να πάρει των ομματιών του που εσύ την ενέργειά του αυτή, άλλως δικαιολογείς,

ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΟΥ ΦΙΛΟ.

Σίγουρα δεν είχες ηθικές αξίες εκείνη την εποχή sven, και το έπαιξες επιθετικό αρσενικό, σαν σου έτυχε έτοιμος στο πιάτο ωραίος μεζές. Δύσκολο να αντισταθεί ο καθείς..
Και δεν ξέρω και εγώ και πολλοί φίλοι τι θα έκαναν, αν τους τύχαινε τέτοιος μεζές.
Αν δηλαδή δεν πέφταμε στο ίδιο παράπτωμα, (γιατί παράπτωμα είναι),
αλλά ο άνθρωπος γ' αυτό έχει μυαλό, διδάσκεται και τηρεί κάποιες αξίες, για να πράττει το σωστό.
Σίγουρα η νεότητα εύκολα παρεκτρέπεται.

Γυρίζω στο θέμα μας.
Και βέβαια έχεις την θρσύτητα -αν το καταλαβαίνεις αυτό- να το παίζεις αδαής, γιατί ο φίλος σου που σου έδωσε το τελευταίο του δεκάρικο, -με αφοπλίζεις sven- με την ειλικρίνειά σου-και σε γλύτωσε από τους τους δυο σουηδούς κρεμανταλάδες , που μπορεί και να σε κάνανε μαύρο ή και να σε σκοτώνανε, πως τάχατες δεν είχες καταλάβει, 30 ολόκληρα χρόνια, την αιτία που σε ξέγραψε.
Αυτό λέγεται τουλάχιστον αναισθησία. Εκτός και αν είσαι τελείως απονήρευτος άνθρωπος, που όμως δεν το δείχνεις μέσα από τα γραφόμενά σου. Δεν θέλω να παρεκτραπώ σε χειρότερους χαρακτηρισμούς.
Όσοι σε διαβάσουν, παρασυρόμενοι από τον αισχρό τίτλο που έβαλες στην δημοσίευσή σου, που στο κείμενο δεν ξενίζει κανέναν πιστεύω,ξέρεις πόσες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς θα σου σύρουν, αλλά δεν θέλουν δημόσια να σου τους πουν.
Γενικά sven δείχνεις, με την τολμηρή περιγραφή σου, να επιζητάς, όχι από τον τέως φίλο σου, αλλά από εμάς εδώ, άγνωστους σε σένα, να σε στηρίξουν. Ίσως περίμενες να σου πουν μερικοί, καλά έκανες για να βρει η ψυχή σου λυτρωμό.
Ο λυτρωμός έρχεταιsven, αν πράγματι πιστεύεις στον Θεό, με την μετάνοια, και όχι με την κοινοποίηση των πεπραγμένων σου σε μας, στο κοινό.
Αλήθεια σκέφτηκες sven αν σε διαβάσουν τα παιδιά σου τι θα σκεφθούν για σένα; Όσο και αν τα ανέθρεψες_δεν ξέρω εγώ το πως- με ελεύθερες ιδέες και συμπεριφορές;
Με αυτά που γράφω βέβαια θα εξαγριώσω τον ιντερνετικό μου φίλο και ενεργό αντίπαλο - λίγο καιρό τώρα είναι σε αποστρατεία-τον orfeus, που σαν δέσμιος των αναρχο-σούπα-μούπες ιδεών του, θα με πυροβολήσει που τολμώ να σας μπαίνω σφήνα στα υποστηριζόμενα από τις ιδέες σας γραφόμενά σας, όμως το πλήθος των μελών εδώ, είναι με το μέρος μου.
Για να τελειώνω... η νεότητα έχει παρεκτροπές, ίσως δικαιολογεί κάποιες από αυτές, αν ο νέος δεν μάθει από μικρός κάποια πράγματα να τα τηρεί στην ζωή, που όπως ξέρεις είναι μικρή.
Μέσω της δημοσίευσης, άσχετα που δεν το λες, ζητάς συγνώμην από τον φίλο σου, και αυτό σε τιμά γιατί έχεις το θάρρος να το λες με τα γραφόμενά σου δημόσια.
Εξάλλου γράφεις πως δεν θα ησύχαζες αν δεν μαθαινες το γιατί 30 χρόνια ο φίλος σου σε είχε στα αζήτητα.
Ένα νεανικό μπέρδεμα sven, σε τυραννά όλη σου την ζωή. Σου προτείνω να τον συναντήσεις προσωπικά, να του πεις συγνώμη.. για να αποφορτισθείς.

Οφείλω να σε συγχαρώ για την περιγραφική σου δεινότητα που είναι εκπηκτική.
Τέλος σου ζητώ συγνώμην αν σε στενοχώρησα, αλλά ο προκλητικός σου τίτλος, ζητούσε απαντήσεις και την δική μου την έχεις.
Καλή ψυχή sven.

Υ.Γ. Μήπως τις 3 ακουαρέλες σου τις έδωσε, να τις έχεις στο γραφείο σου, ως ενθύμιο του παραπτώματός σου.Να τον ρωτήσεις.Να μάθεις και για το ... δωρο... ενθύμιο.
sven, γάτος ο φίλος σου, αλλά άδολος, έστειλε τον λύκο να .... και αυτός την γ.....! Έλα τώρα ηρέμησε.. έκανες το λάθοςνα κοινοποιήσεις κάτι που δεν έπρεπε. Έπρεπε να λύσεις το θέμα με τον φίλο σου.
Κατέβασέ το το post. Και ας είναι μια μικρή ήττα. Για πολύ καιρό θα διαβάζεις χίλια δυο.
Orfeus (04.10.2016)
@ Φάντη Μπαστούνι,

Έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ Ιωάννη. Κοίταξε... μεταξύ μας τώρα, του τα έχω πει και εγώ αυτά του Sven, αλλά είναι βαθύτατα επηρεασμένος από τα Σουηδικά πρότυπα και δεν ακούει κανέναν. Όταν είδα το ποστ αυτό που ανέβασε, δεν πίστευα στα μάτια μου. Έκανα τρεις μέρες να συνέλθω. Βγήκα έξω και περπατούσα σαν τρελός μέσα στους δρόμους και χωρίς να το καταλάβω, έφτασα και μέχρι τη Σόλωνος (χαμηλά κοντά στα Εξάρχεια).

Δηλαδή... τι να πω... τα 'χω χαμένα... να το κατεβάσει ναι... να το κατεβάσει... δεν γίνονται αυτά... θα το δει και ο Φίλης και θα το περάσει στην διδακτέα ύλη... α πα πα πα πα..... κάτσε καλά λέμε...

sven (04.10.2016)

Καλώς τον Φάντη μπαστούνι ή κατά κόσμον Adreo!!!

Θα σε συνιστούσα -για να μην συνεχίζεις να (ξανα)εκτίθεσαι, για πολλοστή φορά, συγχέοντας πρόσωπα και καταστάσεις και καταλαβαίνοντας ό,τι σου υποδεικνύουν τα απωθημένα. οι προκαταλήψεις και οι ιδεοληψίες σου- να ξαναδιαβάσεις την ιστοριούλα. ΙΣΩΣ τότε αντιληφθείς τις τερατώδεις διαστρεβλώσεις και παρερμηνείες που έχεις κάνει και που σε έχουν οδηγήσει στα εξ ίσου τερατώδη συμπεράσματά σου για το άτομό μου και όχι μόνο...
sven (04.10.2016)

Ορφέα,

πολύ καλοοοοό!!!!!!!!!!

Εσύ ήσουν, στ΄αλήθεια, λοιπόν!!! Σε πήρε το μάτι μου εκεί στη Σόλωνος τις προάλλες αλλά δεν φαντάστηκα πως είσαι εσύ, από τη στιγμή που έκλεισε, εδώ και χρόνια εκείνο το κατάστημα που πουλούσε πιάνα (χαμηλά, κοντά στα Εξάρχεια), και που σου άρεζε τόσο να χαζεύεις την υπέροχη βιτρίνα του αλλά και τον γοητευτικότατο ιδιοκτήτη του...
Hastaroth (04.10.2016)
Ιατρέ μου,

Την παραλία της Θεσσαλονίκης την έχω περπατήσει,από Λαδάδικα ως Μέγαρο Μουσικής,πάρα πολλές φορές-και όπως ξέρεις,δεν είναι και μικρή διαδρομή (απορώ μάλιστα που δεν έχουν φτιάξει κάποιο «τραινάκι» γιά νά την απολαμβάνουν ακόπως οι τουρίστες).Μαμάδες και φιλενάδες τους όμως δεν έχω δεί ποτέ-μόνο κάτι τύπους που κάνανε τζόνγκιγκ και μια φορά έναν λεμβούχο που έπλενε την βάρκα του με θαλασσινό νερό για να φύγουν τ’αλάτια από μέσα.Ισως φταίει το ότι δεν είχα μαζί μου κανένα καροτσάκι με μωρό,αλλά δυστυχώς «το μικρό» του αδελφού μου είναι πλέον σε ηλικία γάμου η ίδια και εξ άλλου,Αθηναίος ών εγώ,θα ήταν δύσκολο να εξεύρω Θεσσαλονικιά προς σύναψιν σχέσεως,διότι ως γνωστόν,μάτια που δεν βλέπονται γεμίζουν τσίμπλες.

Το θέμα δεν είναι αν κάποιος//α έγγαμος/η είναι ερωτεύσιμος ή όχι,αλλά αν οι άλλοι σέβονται το γεγονός ότι είναι έγγαμος/η και φροντίζουν να μην αναπτύξουν ερωτικά αισθήματα τα οποία γνωρίζουν ότι δεν θα μπορέσουν-ή,έστω,θα δυσκολευτούν-να καταπνίξουν.Μ’άλλα λόγια,αν έχουν την φρόνηση να μην μπούν κάν στην διαδικασία να σκεφτούν ότι θα μπορούσαν να ερωτευτούν αυτόν/ην που είναι ήδη έγγαμος.

Επίσης,το γεγονός ότι κάποιες καλές φίλες σου τις αποκατέστησες,ίσως θα έπρεπε να το σκεφτής σοβαρά ως παράλληλη επιχειρηματική δραστηριότητα,ιδίως στις δύσκολες εποχές πού ζούμε .Εδώ άλλοι ξεκίνησαν ως τραγουδιστές και παραλλήλως εργάζονται και ως πιλότοι (βλ.Κώστας Μακεδόνας).

Για τις νυμφομανείς,πάλι,η ταπεινή μου άποψη είναι ότι προσπαθούν ενδεχομένως κάποιες εξ αυτών μ’αυτόν τον τρόπο να αντιμετωπίσουν ανασφάλειές
τους.

Ωστόσο,το να έχη κάποιος ερωτική/συναισθηματική σχέση με μια που τον «κερατώνει» κάτω από κάθε πράσινο δέντρο,δεν είναι και ό,τι το υγιέστερο και φυσιολογικώτερο-δικαίως λοιπόν υπάρχει αυτή η επιφύλαξη των αντρών έναντι μιάς νυμφομανούς.

Αυτό,φυσικά,δεν σημαίνει ότι πρέπει να τις περάσουμε όλες από λεπίδι-αντιθέτως,είναι άτομα που χρήζουν ψυχολογικής βοηθείας και υποθέτω πως θα σού έχουν τύχει και τέτοιες περιπτώσεις στην δουλειά σου.
Orfeus (04.10.2016)
Αξέχαστα χρόνια Σάββα εκείνα, αλλά εσένα τότε σε είχε "πάρει" η Σουηδία. Έχε το νου σου όμως σε παρακαλώ, όποτε βρεθείς ξανά εκεί στη Σόλωνος (χαμηλά, κοντά στα Εξάρχεια), μήπως και βρεθούμε για ένα καφεδάκι, γιατί περνάω πολύ συχνά από εκεί. Νοσταλγώ βλέπεις εκείνο το μαγαζί με τα πιάνα αλλά και τον γοητευτικότατο ιδιοκτήτη του και σ ευχαριστώ που κάθε φορά τον αναφέρεις ενώ εγώ ...τον ξεχνάω!
adreo (05.10.2016)
Μην προσπαθείς sven μέσω ενός δήθεν γρίφου, όπως προσσπαθείς να παρουσιάσεις την ιστορία σου, να δικαιολογήσεις την κατάσταση. Έκανες ένα τραγικό λάθος και δημοσιοποίησες μια βρώμική ιστορία και τώρα δεν σε ξεπλένει ούτε ο Νιαγάρας. Ακόμα και σήμερα δεν σηκώνουν οι Έλληνες και προπαντός οι Ελληνίδες, γι' αυτό και απουσιάζουν από εδώ- τέτοιες ιστορίες. Σου είπα να το κατεβάσεις για να ησυχάσεις. Δεν πρόκειται κανείς να συμφωνήσει μαζί σου.Αυτά και δεν πρόκειται να σου δώσω άλλη ευκαιρία να με διαβάσεις. Δεν έχω πρόθεση να καταλώσω φαιά ουσία για ένα τόσο ποταπό θέμα. Αλήθεια τον ρώτησες γιατί σου έστειλε τις ακουαρέλες.
Για να θυμάσαι τον πρόστυχο τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισες την φιλία σας.
Orfeus (05.10.2016)
Ποιος Νιαγάρας; Ούτε το ρέμα της Χελιδονούς να λες!

sven (05.10.2016)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μπάρμπ΄Adreo,

το ό,τι είσαι περιορισμένης αντίληψης και ευφυίας άτομο έχει επανειλημμένα διαφανεί εδώ μέσα με τον πιο "θορυβώδη" τρόπο και μία επιπλέον απόδειξη περί αυτού είναι και το ότι δεν αντιλαμβάνεσαι το "δούλεμα" που σου κάνει τόσος κόσμος για τις γελοιότητες που γράφεις...

Τα πράγματα φαίνεται, όμως, πως είναι πιο περίπλοκα, αν όχι τραγικά. Θα το περιγράψω αλληγορικά και πες κάποιον να σου το εξηγήσει. Είδα την προηγούμενη βδομάδα μία νέα γυναίκα που ήθελε να με ρωτήσει για το τι μπορεί να συμβαίνει με τον 75χρονο πατέρα της που, εδώ και ένα χρόνο περίπου, κάνει καθημερινά τη ζωή της 72χρονης μητέρας της κόλαση, θεωρώντας πως έχει άπειρους εραστές. Ψάχνει ο "απατημένος"κάτω από τα κρεβάτια και μέσα στις ντουλάπες του σπιτιού για να τους βρει, λέει πως πάει να κοιμηθεί και μετά από λίγο μπουκάρει στο σαλόνι του σπιτιού φωνάζοντας "Που είναι, που τον έχεις κρύψει" και άλλα ανάλογα κωμικοτραγικά...

Αυταααααά............

Στο εξής, θα σου απαντήσω μόνον αν περιγράψεις, σε λίγες μόνον φράσεις, τι έχεις καταλάβει από την ιστορία που έχω γράψει που, ταυτόχρονα, θα είναι και μια πολύ καλή ευκαιρία για σένα να αποδείξεις σε όλους -συμπεριλαμβανομένου και εμού- που αδικούν τα αδιαμφισβήτητα ταλέντα σου και το πόσο προικισμένο και μοναδικό άτομο είσαι, πως όλες οι αμφισβητήσεις τους για το άτομό σου δεν ισχύουν και είναι εκδήλωση φθόνου καθώς με τίποτα δεν μπορούν να έστω να προσεγγίσουν το συμπαντικό μεγαλείο σου....

Αποστόμωσέ μας λοιπόν!!!





Hastaroth (05.10.2016)
Μήν τον ξεσυνερίζεστε τον μπάρμπα-Adreo,παιδιά.Εδώ έχει βγάλει ο άμοιρος το συμπέρασμα ότι είμαι κάποιος που δέν έχει ούτε έναν φίλο-φαντάζομαι θα ήπιε πολλούς καφέδες γιά να μελετήση το φλυτζάνι τους και να καταλήξη σ'αυτό το απόφθεγμα-θα διστάση άραγε να υποδείξη σε άλλους τί να γράφουν και τί να μήν γράφουν στο blog τους;

@sven:η περίπτωση με τον 75χρονο που ανέφερες μού "μυρίζει" γεροντική άνοια ή Alzheimer.Τα λέω καλά;Ιδιαιτέρως επειδή η όλη ιστορία άρχισε εδώ κι'έναν χρόνο,ενώ προηγουμένως ο 75χρονος ήταν ψυχοπνευματικώς καλά.

Παρόμοια περίπτωση είχε τύχει και σε εμένα με την μητέρα μου,που από κάποια στιγμή και μετά,άρχισε να πιστεύη ότι ο αδελφός μου προσπαθούσε να την εξαπατήση σχετικώς με τα περιουσιακά μας.Αυτό δέ,βαθμιαίως εξελίχθηκε σε Alzheimer.

@tallos:τί εννοείς λέγοντας ότι "ξανάνιωσα";νέος είμαι ακόμη,δέν το ξέρεις πως οι μουσικοί δέν γερνούν ποτέ;
tallos (05.10.2016)
Αλβερτο,το μυστικο της αιωνιότητας είναι η μπυρα.με μετρο παντα,περιπου 5 λιτρα τη μερα φτανουν.
Hastaroth (05.10.2016)
@tallos:ααα,τόσο λίγο δηλαδή χαχαχα.
Και μιά και τό'φερε ο λόγος:κάποια προϊστορική εποχή,είχαμε πάει με μερικούς απ'τους παλιούς τού Musicheaven στο μπουρνάζι,να δούμε το μαγαζί στο οποίο θα διεξήγετο το πρώτο Musicheaven Live.Καθήσαμε και παραγγείλαμε μπύρες-εγώ πήρα ένα ποτήρι τού λίτρου.Κάποια στιγμή εμφανίζεται και ο Jorge,με βλέπει με το ποτήρι στο χέρι και γουρλώνει τα μάτια."Τί είν'αυτό;"ρωτάει.Και τού απαντάω "καλά,δέν έχεις ξαναδεί άνθρωπο να πίνη μπύρα;".
Δυστυχώς,τώρα πλέον δέν έχω δεί να διατίθεται μπύρα σε τόσο μεγάλο ποτήρι....
Orfeus (05.10.2016)
Το εκτροχιάζετε το θέμα. Φτάνει!
Αφήστε τον κ. Ανδρεόπουλο να απαντήσει.
adreo (26.10.2016)


κατ' αρχάς sven,
κάθε φορά που γράφεις παρεκτρέπεσαι περισσότερο.
Έκανες μια ηλίθια φανφαρωνική κίνηση, προσπάθησες εμμέσως πλην σαφώς να το παίξεις ο μεγάλος γυναικοκατακτητής (αποφεύγω την άλλη λέξη) και όλα αυτά σε μια ιστορία που συμβαίνει σε ανήθικους ανθρώπους, που δεν έχουν αξίες, ηθική, και ισοπεδώνουν τα πάντα στη ζωή., ιδιαίτερα την φιλία.
Αν δεν κάνω λάθος είσαι γιατρός; ή απλά είναι παρατσούκλι; δεν μπορώ να ξέρω γιατί εδώ μέσα το ψέμα, η περιπαιχτικότητα, ο μη σεβασμός προς ανθρώπους που δεν είναι στην ομάδα σας, οι ψεύτικες ιδεολογίες σας, το γλείψιμο του ενός προς τον άλλον, η αποχή των 170000 μελών από τις συζητήσεις σας που σας γράφουν κανονικά για τις σαχλές σας ενασχολήσεις είναι σήματα κατατεθέντα, το παίζετε και ειδικοί, οι περιγραφές σας, η υπερηφάνεια που εκδηλώνετε για τις δήθεν κατακτήσεις σας, ως άλλοι Καζανόβες, η ωμή περιγραφή καταστάσεων και η διαιώνιση ενός τραγικού προσωπικού γεγονότος, και χίλια άλλα που μπορούσα να προσθέσω, δεν δίνουν καμιά σοβαρότητα στο άτομό σου και (σας), και αν ήξεραν οι πελάτες σου ποιος είναι ο sven, ο γιατρός δηλαδή και αν πάλι επαναλαμβάνω είσαι πράγματι γιατρός, θα είχε αντίκτυπο και στο επάγγελμά σου, μη μου το πεις λειτούργημα... έχει χάσει αυτόν τον χαρακτηρισμό.
κ. sven πρέπει να σοβαρευτείς, να σταματήσεις να περιγράφεις μονίμως βλακείες, αλλά να γράφεις πράγματα που ωφελούν.
Στην δύστυχη εποχή που ζούμε διαπιστώνω με λύπη πως εσείς οι δυο τρεις τα έχετε πάρει ξώπετσα τα συμβαίνοντα.
Επειδή εδώ από ότι βλέπεις απέχουν από το θέμα σου τα χιλιάδες μέλη, θα σου πρότεινα να το μεταφέρεις προς συζήτηση το θέμα στο άμεσο, στο φιλικό σου περιβάλλον, στους ασθενείς σου, αν δεν έχεις μείνει μόνος, σε όποιον γνωρίζεις, όλοι θα σε ψέξουν , δεν θέλω να σου πω θα σε φτύσουν γιατί δεν θέλω να σε μειώσω κι' άλλο.
Για τον κ. Orfeus τον θεωρώ ένα πολύ καλό χωρατατζή, θα τον έλεγα παλιάτσο, αλλά δεν θέλω να αρπαχτώ πάλι μαζί του, και τον θεωρώ ως κάποιον που δεν μπορώ να τον πάρω σοβαρά.
Δεν τον γνωρίζω από κοντά, παρότι υπήρξαμε σχεδόν γείτονες, αλλά χαραμίζεται με τις ικανότητες που έχει στο γράψιμο παράδειγμα, με θέματα χαμηλής στάθμης.
Γιώργη, σοβαρέψου, ειδικά τώρα που όλη η παρέα σου και εσύ πατήσατε στα τρίτα -ήντα; Ή εκεί κοντά,
και ο καιρός μαζεύει
όπως και για μένα άλλωστε,
και ότι γράφουμε εδώ, όσο υπάρχει ιντερνέτ, ταξιδεύουν παντού. Και μας χαρακτηρίζουν.
Για τους άλλους hastaroth και σία, που ενεργούν ως δορυφόροι δεν έχω τίποτα να πω.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ της για το θέμα σου sven, και κάποια από τις πάλαι ποτέ ζόρικες κυρίες του site, που όμως επιδεικτικά απουσιάζουν, μάλλον μεγάλωσαν και αυτές και αποσύρθηκαν, από τον σχολιασμό των χαμηλής στάθμης γραφόμενών σου sven, που και εσύ θα μπορούσες να είσαι καλύτερος, αν έκανες σωστή επιλογή των θεμάτων σου, παράδειγμα από την επαγγελματική σου εμπειρία, αλλά δυστυχώς παρά το ότι γέρασες , παραμένεις ο επιπόλαιος άνθρωπος των νεανικών σου χρόνων.

Από τον μπαρμπα-Adreo,
πάντα με αγάπη και ΠΑΤΡΙΚΗ σχεδόν φροντίδα, προς τα ραμολιμέντα των 60, 70 και βάλε χρόνων, sven, Orfeus, hastaroth- καλά αυτός ψιλοαπαλλάσσεται γιατί είναι μαλακούλης άνθρωπος (από το Μαλακός hastaroth, μην το παρεξηγήσεις ε;) και Σια χειροκροτητές.
Τα ξαναλέμε Παιδάκια , και τι Παιδάκια, το κοντό παντελονάκι σας λείπει και τα σοσόνια.
Σας έχω πει, ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ ΤΟΝ adreο.
Θα μπορούσα να σας στολίσω και πιο άγρια, αλλά δεν θέλω να πέσω σε αυτή την διαδικασία. Και βέβαια δεν θα απαντήσω σε ότι βλακεία γράψετε.
Orfeus (26.10.2016)
@ adreo: Κόλαφος!
mary_omikron (26.10.2016)
σε μέρες μουντές με υγρασία και ομίχλη σαν την σημερινή πόσο χρήσιμος είναι αλήθεια ένας γελωτοποιός :) :) :) κάτι ήξεραν κι οι βασιλιάδες και τους είχαν με την δωδεκάδα...χαχαχαα
Hastaroth (26.10.2016)
@Μπάρμπα-Adreo:Ο οκτάπους είναι μαλάκιον το οποίο ζεί εις τάς θαλάσσας και έχει την ιδιότητα ν'αμολάη μελάνη (δηλ.ν'αποκαλή τους άλλους ραμολιμέντα και μαλάκες) και μετά αμέσως φεύγει (δηλ.δέν απαντά).

Κρίμα,και είχα σκοπό να σού ζητήσω να συνεργαστούμε εις την μουσικήν.Αλλά απ'ό,τι βλέπω,θα συνεργαζόμουν καλύτερα με τον λατερνατζή που έστιν ότε περνάει απ'την γειτνιά μου

ΥΓ.Την Παρασκευή 28/10 παίζω σε ένα ωραίο μέρος,λέγεται DEATH DISCO.Αν δέν έχης να ασχοληθής με κάτι άλλο,έλα να δής πώς παίζουν τα ραμολιμέντα.

ΥΓ.Αλήθεια,εσύ-που εκφράζεις "πατρική" φροντίδα πρός άτομα "60,70 και βάλε χρόνων",πόσων είσαι;150;Αν ναί,να πλυθής καλά πρίν έρθης στην συναυλία μου,η φορμόλη δύσκολα βγαίνει......
Orfeus (26.10.2016)
Εγώ πάντως Ανδρεόπουλέ μου, τους το έχω πει και τους το λέω συνέχεια.

Ρε παιδιά... ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΊΤΕ ΤΟΝ ADREO, ΓΙΑΤΊ ΕΝΟΧΛΕΊΤΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!
Hastaroth (26.10.2016)
Αυτό είναι το μεγαλείο τής αυτοεξυπηρέτησης!

adreo (26.10.2016)
κ. Mary,
αχ κυρία Ρακοσυλλέκτρια & δοκησίσοφος, το αντιγράφω ακριβώς όπως το αναφέρεις στο προφίλ σου, αναθεμά το, το προφίλ, σου χρειάζεται με τέτοια ενασχόληση;, κανείς στο προφίλ του γράφει σημαντικά πράγματα, όχι δήθεν αυτά που δεν είσαι άξια να κάνεις... και που δεν χρειάζεται και ειδίκευση! το παρέρχομαι,
σε περίμενα σε αυτό το ραντεβού, στην ουσία σου έκανα μια απρόσμενη πρόσκληση, και συ με έπιασες με τις κεραίες που διαθέτεις και ήρθες, με μίσος ήρθες να με βρεις απλά για να βρίσεις, αλλάα έχω μια μικρή απορία: γιατί τα βάζεις μαζί μου κερά μου ρακοσυλλέκτρια; Μαζί μου να μιλάς και να αμύνεσαι, και να λες αυτά που θέλεις, μόνο αν σε εμπλέξω στην συζήτηση και σε απαξιώνω, διαφορετικά είσαι εκτός θέματος και μου θυμίζεις κάποιους που τρώγονται με τα ρούχα τους.
Για τις κοτσάνες και τις συμπεριφορές του sven να μιλήσεις, όχι για μένα, δεν έγραψα εγώ την ανάρτηση.
Το μόνο που κάνεις είναι να γίνεσαι ρεζίλι σε όποιον σε διαβάζει, γιατί όλοι βλέπουν την χολή που ρίχνεις άνευ αιτίας. Η αλήθεια είναι πως δίνεις εξετάσεις πίστης σε αυτούς που παρεκτρέπονται και από ότι φαίνεται πρέπει να τις δίνεις. Τους λόγους τους ξέρεις εσύ.
Αυτά τα ολίγα. Και καλά θα είναι να αλλάξεις συμπεριφορά.
Σημείωσε και κάτι, συμπαθώ πολύ τους ρακοσυλλέκτες, καμιά Κυριακή που πάω στο παζάρι τους στον Ελαιώνα βρίσκω και αγοράζω κάποια σπάνια πράγματα. Είναι άνθρωποι που πασχίζουν για την ζωή και επναλαμβάνω, απαραίτητοι και πολύ συμπαθείς. Άμα βρεις τίποτα σπάνιο κ. ρακοσυλλέκτρια να μου γράψεις.. χα,χα,χα!
adreo (26.10.2016)
orfeus πτυχιούχε πυροσβέστη,
hastaroth μαλακούλη= ήρεμο=όχι νευρικό, σε αποκάλεσα και σου κάνω τιμή, σε βγάζω από την χάβρα των κακών, ραμολιμέντο; ε, πως θα πεις κάποιον που εχει την ηλικία μου ή εκεί κοντά είναι .... και με λέει μπαρμπα; δεν είσαι; απόδειξέ το.
Τώρα για την προκλητική , εγωϊστική πρόσκληση, να έρθω να σε ακούσω για να δω πως παίζουν τα ραμολιμέντα,που είναι το κέντρο; Θεσσαλονίκη; αλλά χαράς το κουράγιο σου.. Εγώ να ξέρεις σε θεωρώ καλούλη άνθρωπο, και δεν θέλω να τα βάζω μαζί σου,όπως και τον Γιώργη το ίδιο τον θεωρώ, που στα μαλακά με αντιμετωπίζει... και πάντα ευγενικά, γεια σου Γιώργη πυροσβέστη! από εδώ και πέρα έτσι θα σε λέω.
Άντε παιδάκια ηρεμείστε και μη μου σπαταλατε τον χρόνο μου. Γράφω ακατάπαυστα αυτό τον καιρό... αν και τα βλέπω ως διάλειμα τα συμβαίνοντα.
Είπα δεν θα ξαναγράψω αλλά βρίσκεις, καλούλη, μαλακούλη hastaroth τον τρόπο να με κάνεις να απαντώ. Είχατε και την βρώμικη ενίσχυση της φίλης σας και αναγκάστηκα πάλι να σας περιποιηθώ.
Πάντα με αγάπη.
Άμα σταματήσω να γράφω, ούτε που σας θυμάμαι.
Μην προκαλείτε λοιπόν για να είστε ήσυχοι και επαναπαυθείτε πάνω στις δάφνες σας..
Ο Φίλος σας και υπαίτιος του "δυο γαϊδάροι μάλωνα σε ξένο αχυρώνα", ενήργησε ως σώφρων και δεν συνέχισε τις προκλήσεις. Ακολουθείστε ντε και σεις το παράδειγμά του!!!.
Τα υπόλοιπα υπονοούμενα , μόνο ένας πονηρούλης, καλούλης, μαλακούλης θα τα έγραφε. ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ. Ρώτα και τον Μπαμπινιώτη να σου εξηγήσει.
Πονηρούλης= λίγο πονηρός, καλούλης= συμπαθητικά καλός, μαλακούλης= ο πολύ μαλακός άνθρωπος. Όλα τ' άλλα είναι εκ του περισσού.
sven (27.10.2016)


Αγαπητέ, Adreo,

για να μην σε διαψεύσω, από τη στιγμή που με θεωρείς ως σώφρον άτομο, και γι΄αυτό δεν συνεχίζω, όπως λες, τις «προκλήσεις», η εξήγηση που το κάνω αυτό είναι απλή και έχει ως εξής:

Ο Ιταλός ιστορικός της οικονομίας Carlo M. Pipola παρουσίασε στο δημοφιλές έργο του ''Οι θεμελιώδεις νόμοι της ανθρώπινης βλακείας'' τους πέντε βασικούς κατ’ αυτόν Νόμους της Ανθρώπινης Βλακείας. Για να μην τους αναφέρω όλους, αρκούμε στον 4ο νόμο, αναφέρει χαρακτηριστικά τα εξής:

«…Η λογική, σε αντίθεση με τον παραλογισμό είναι προβλέψιμη: ακολουθεί ένα και μόνο μονοπάτι.
Ο βλάκας, καθ’ ότι παράλογος, είναι απρόβλεπτος και ανεξάντλητος ως προς το ''οπλοστάσιό'' του.

Οπότε, κάθε ελπίδα νουθεσίας ή έστω συνεννόησης πέφτει στο κενό και αποτελεί χάσιμο χρόνου και φθορά των νεύρων.

Ενώ, αν προσπαθήσει κανείς να αντιμετωπίσει ένα βλάκα με βλακεία, ουσιαστικά αποδέχεται τον ''τρόπο'' του και η βλακεία αυξάνεται -άρα ο βλάκας είναι και πάλι (εμμέσως αυτήν τη φορά) νικητής.

Μια ουσιαστική και σχεδόν ξεκάθαρη ομολογία του ανίκητου της βλακείας!».


ΥΓ.
1. Ας δούμε τώρα πόσο σώφρων είσαι κι εσύ…

2. Προσοχή στο…γορίλα…
Hastaroth (27.10.2016)
Μπάρμπα-Adreo

Γραφεις "Άμα σταματήσω να γράφω, ούτε που σας θυμάμαι."

Σταμάτα λοιπόν να γράφης,γιά να μήν μάς θυμάσαι.

Και γιά να ησυχάσουμε κι'εμείς από σένα....
Orfeus (27.10.2016)
Νεαρέ Hastaroth γιατί ΕΝΟΧΛΕΙΣ τον μπάρμπα;

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
sven
από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/sven



Επίσημοι αναγνώστες (39)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links