Σκόρπιες σκέψεις και ιδέες ενός ανήσυχου μυαλού
Η ζωή θέλει χαμόγελο
03 Αυγούστου 2008, 00:13
Numero Dieci:Siena

Η εκδρομή συνεχίζεται με επίσκεψη σε μια πανέμορφη πόλη,τη Σιένα.Το πούλμαν μας άφησε δίπλα από τα τείχη της πόλης και κατηφορήσαμε για την πόλη.Ήταν μάλλον η μοναδική πόλη που είχε ανηφόρες και κατηφόρες,γενικά η Ιταλία είναι σαφώς πιο επίπεδη από την Ελλάδα.Οι πόλεις τους προσφέρονται για πεζοπορία και για ποδήλατο.

Συνεχίστηκε το ίδιο τρέξιμο.Αυτό ήταν πια δεδομένο.Η πλάκα είναι ότι συνήθισα να περπατάω γρήγορα και σήμερα που βγήκα έξω να πάρω τις φωτογραφίες,έτρεχα στο πεζοδρόμιο,όσο σου επιτρέπουν να τρέξεις το μαύρο χάλι που αποκαλούμε πεζοδρόμια.Εκεί το πεζοδρόμιο είναι αυτό που λέει η λέξη.Δεν αναγκάζεσαι να βγεις στο δρόμο,ούτε ανεβαίνουν μηχανάκια πάνω να τρέχουν,ούτε ξεπετάγονται δέντρα ή κολώνες από το πουθενά.Τέλος πάντων.Κλείνω την παρένθεση γιατί το θέμα πεζός και πεζοδρόμιο είναι μια πονεμένη ιστορία για μένα.

Η Σιένα είναι απίστευτα όμορφη πόλη.Μεγαλοπρεπή κτίρια όπως και στις άλλες πόλεις,στενάκια,καμάρες,τεράστιοι ναοί,πλατείες.Σκηνικό ονείρου.Μπορώ να πω ότι στην Ιταλία 1η μου άρεσε η Ρώμη,2η η Βερόνα και 3η η Σιένα.Η Βενετία έχει μόνο φήμη και όχι χάρη,δεν μου άρεσε καθόλου,και η Φλωρεντία μου άρεσε λίγο,δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο,πέρα από τις γέφυρες και το ποτάμι.Τα δυο λιμάνια,Μπάρι και Ανκόνα τα είδαμε ελάχιστα.Περάσαμε φυσικά και πολλές πόλεις.Αλλά από όσες είδαμε και περπατήσαμε στα στενα τους,αυτές οι 3 ήταν ονειρικές.

Στη Σιένα είχαμε ελεύθερο χρόνο.Είδαμε τα μαγαζάκια της,βγάλαμε φωτογραφίες,φάγαμε μια πίτσα και ύστερα φάγαμε και ένα παγωτάκι.Στη Σιένα μπορώ να πω ότι η εξυπηρέτηση στα μαγαζιά ήταν σαφώς καλύτερη και οι τιμές τους ήταν καλύτερες,σε σχέση με τη Ρώμη.Στην πιτσαρία που καθίσαμε η εξυπηρέτηση ήταν άψογη.

Σιγά-σιγά πήγαμε προς το σημείο όπου θα μαζευόμασταν.

Σε όλες τις πόλεις,πάντα μπλέκαμε με πολλά γκρουπ και ήταν επικίνδυνο να χαθούμε.Οι περισσότεροι ήταν μες τη μέση και δεν μπορούσες να περάσεις.Ευτυχώς πάντα την βρίσκαμε την άκρη.

Ετσι φτάσαμε στο πούλμαν και βρήκαμε και την γιαγιά Πολυξένη που είχε μείνει εκεί και είχε βαρεθεί τόσες ώρες.Όταν υπήρχε πολύ περπάτημα και τρέξιμο,καθόταν στο πούλμαν,έξω φυσικά σε κάποιο παγκάκι,γιατί μέσα όταν έσβηνε η μηχανή,έσβηνε και ο κλιματισμός και δεν μπορούσες να σταθείς.

Ξέχασα να αναφέρω κάποιους αγώνες που γίνονται στην πόλη,στις 16/8,αγώνες με άλογα,μεταξύ ομάδων με διαφορετικά χρώματα.Οι αγώνες λέγονται Πάλιο.Εκτός ότι μας το είπε ο κύριος Μίμης,είχα διαβάσει ένα λογοτεχνικό βιβλίο πριν από πολύ καιρό και αναφερόταν με λεπτομέρειες σε αυτούς τους αγώνες.

(φωτογραφία: Ενα όμορφο στενό της πόλης).

- Στείλε Σχόλιο

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog

blogs.musicheaven.gr/kithara-woman

σκέψεις,ιδέες,ποιήματα,χιουμοριστικά κείμενα και σχόλια

Tags

αγάπη ελπίδα ζωή ταξίδι αλλαγή αναμνήσεις σκέψεις γνώσεις παράξενα σοφίες δημιουργία διάφορα στιγμές ευχές χαρά χαμόγελο όνειρο ιδέες νοσταλγία συμπεράσματα συνταγές συνταγή ανέκδοτα φιλία θυμός μοναξιά ιστορία λιμάνι ψυχή λέξεις Μουσική παραμύθι περι ζωής μουσικής φιλίας έρωτα χαμόγελου ποιήμα σιωπή πιστεύω συμπέρασμα χιούμορ χιουμορ ζωγραφική συμβουλές τραγούδια ταινία ταινίες γάμος μετακόμιση παρέα ευτυχία χρήσιμα site ψηφιδωτό στιγμες

Επίσημοι αναγνώστες (21)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!