ΜΟΥΣΙΚΗ, ΤΕΧΝΕΣ, ΛΟΓΟΣ
Η ΜΟΥΣΙΚΗ, ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΞΥΨΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
26 Ιουνίου 2008, 10:21
ΘΡΑΣΟΣ.. ΘΡΑΣΟΣ.. ΘΡΑΣΟΣ! ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ..


Φίλοι, φίλες,

έχω ξαναμιλήσει για τους παραπλανιτικούς τίτλους των BLOGS.

Αν ο λόγος για να γράψουμε στο BLOG κάτι, είναι να μας βάλει το SITE στα δημοφιλέστερα- πράγμα που εξαρτάται πιστεύω από την επισκεψημότητα-, τότε ο συγγραφέας είναι πολύ "άδειος και ματαιόδοξος".

Αν ο λόγος είναι για να πούμε κάποια πράγματα που δεν ενδιαφέρουν όσους μας διαβάσουν " πληρώνοντας την περιέργειά τους", ακόμα χειρότερα.

Αν είναι από άγνοια της γλώσσας, άρα και της διατύπωσης των όσων πρόκειται να ακολουθήσουν, ε τότε είμαστε άρρωστοι.

ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ BLOG ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑ;

Το να ζητάμε και συγνώμη για κάποια που γράφουμε και που δεν τα παρουσιάζουμε σωστά, ορθογραφία, διατύπωση και λοιπά, ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΡΑΣΟΣ, και αποδεικνύει πόση φτώχια και κακομοιριά υπάρχει στον Έλληνα που θέλει να το παίξει κάποιος, ιδιαίτερα στον ημιμαθή.

ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ "ΒΑΘΟΣ", για να δίνω και κάποια εύσημα, βλέπω και φιλοτιμία που κάποιος δέχεται μέρος της ανεπάρκειάς του, αλλά τι να το κάνω εγώ αυτό;

ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ, ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΠΑΘΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ, που μας μαθαίνει φτωχά Ελληνικά, Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ που περνά το μήνυμα ότι για να επιτύχεις στη ζωή φτάνει να διαθέτεις ανεκτή φωνή, ανεκτή εμφάνιση και μηδενικά προσόντα, ποδοσφαιρική και μπασκετική ικανότητα (ΕΚΕΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΓΛΕΝΤΙ, πάντα από έναν που είναι ο μεταγραφόμενος) και πάλι πολύ ΘΡΑΣΟΣ. ΘΡΑΣΟΣ, ΘΡΑΣΟΣ, ΘΡΑΣΟΣ! ΘΡΑΣΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΑΧΡΗΣΤΟΙ. Αυτό δεν ισχύει για ποδοσφαιριστές και λοιπές άλλες κατηγορίες που τις γνωρίζετε, αλλά είναι φοβερά υπερτιμημένοι, όταν ο μέσος Έλληνας που έχει εργασία παίρνει περίπου 800 ΕΥΡΩ , κάποιοι από αυτούς παίρνουν 2-3000 ΕΥΡΩ την ημέρα!

ΘΡΑΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΑΤΑΛΛΑΒΙΣΤΙΚΑ που γράφονται εδώ μέσα, προσωπικά. Αν δεν μας διάβαζε κανένας, θα μπορούσα να συγχωρέσω οποιονδήποτε για τις ελλείψεις του, αλλά όχι όταν πρόκειται για δημόσια κατάθεση.

ΠΑΛΙ Ο andreo ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙ θα πείτε.

Όχι δεν γκρινιάζω, απλά λέω ότι εδώ μέσα πρέπει να υπάρξει κάποια σοβαρότητα.

ΚΑΙ ΕΔΩ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ SITE πρέπει, όποιον δεν είναι σωστός και δεν τηρεί αυτά για τα οποία υποπγράφει όταν κάνει το blog του, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ.

Εξάλλου δεν είναι και πολλοί αυτοί που γενικώς παρεκτρέπονται. ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ, αν θέλετε φίλοι, φίλες να έχουμε την φωνή μας, την προβολή των δικαίων μας και των απόψεών μας σαν άτομα και σαν πολίτες, αν θέλετε να ελέγχουμε την εξουσία από εδώ, χωρίς να της δίνουμε αιτίες για σφιχτούς νόμους και πιθανή φίμωση ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ των BLOGS μας, θα πρέπει να είμαστε σοβαροί.

Και να ξέρετε τα BLOGS πως έχουν τεράστια ΔΥΝΑΜΗ, και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται κανείς να βγαίνει από το σπίτι του.

Να πηγαίνει παράδειγμα στις διαδηλώσεις. Να ταλαιπωρείται και να διακινδυνεύει και την σωματική του ακεραιότητα ακόμα.

Φαντάζεστε αλήθεια τι θα μπορούσε να δημιουργηθεί στους ιθύνοντες, στους παρανομούντες, στους ανήθικους, στα κανάλια και λοιπά, σε όλες τις κατηγορίες εξουσίας, αν όλοι μαζί τους δείχναμε την αντίθεσή μας και την απόφασή μας να τους τιμωρήσουμε; ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, αλλά δεν είναι το θέμα αυτού του άρθρου. Θα ασχοληθώ όμως και θα καταθέσω τις απόψεις μου και γι' αυτήν, μελλοντικά.

ΟΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑΝ λοιπόν και φυσικά, προς το καλύτερο.

ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΑΝΤΕΣ.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ που τελευταία έχει εξαφανιστεί κιόλας, γιατί αλήθεια; να διαβάζω ότι μου πάει..

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ, για να μην διαβάσω;

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ BLOGS, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ... ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΕΝ, ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ.

γεια σας

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ

Υ.Γ. ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ με καλή πρόθεση, χωρίς εγωϊσμό και κάνοντας τον σπουδαίο. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ Blogs που οι συγγραφείς τους έχουν ΜΟΝΟ ΘΡΑΣΟΣ.

ΘΡΑΣΟΣ και τίποτα άλλο.

22 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

StavmanR (26.06.2008)
Adreo, οι υψηλές αξίες και ιδανικά διδάσκονται μέσω της βιωματικής γνώσης και όχι με παπαγαλίσματα και κυρήγματα. Όπως ζητάς (ορθώς) από τον ιερέα ή το δάσκαλο να τηρεί πρώτος αυτά που διδάσκει, έτσι και πρέπει να τηρείς μία δεοντολογία αυστηρά, ώστε να αποτελέσεις παράδειγμα.

Έχεις επαναλάβει αυτό το θέμα και παλαιότερα, με τον ίδιο επιθετικό τόνο που υπογράφεται ως "φιλικά, χωρίς ίχνος εγωισμού κλπ". Ο μέσος άνθρωπος πλέον (και μπλογκερ κατ' επέκταση) έχει δεχθεί τόσο δασκάλεμα με το στανιό και πίεση στη μέση του ζωή, που αυτό το βλέπει ως μία ακόμη γκρίνια παραξενιάς, μέσα στη σχιζοφρένεια της καθημερινότητας.
Αν σε ενδιαφέρει η άποψή μου, μην επικρίνεις, αλλά κατανόησε... Κατανόησε ότι όλοι έχουν την ανάγκη της προσοχής και κατανόησής σου, γιατί κανείς δεν αντιμετωπίζει κατανόηση στην παράλογη και απάνθρωπη (από πλευράς "ανθρωπιάς και αγάπης") καθημερινή του ζωή.
Δίδαξε ό,τι πιστεύεις ότι έχεις να διδάξεις. Αν αυτά που έχεις να πεις τα λες από την καρδιά σου και αγγίζουν κόσμο, να είσαι σίγουρος ότι γίνονται μέρος της καρδιάς των άλλων. Αν πάλι τα λές γιατί (όπως όλοι μας) απλά έμαθες παπαγαλία ότι αυτά αρέσουν ή προκαλούν την προσοχή, τότε θα απολαύσεις της δημοσιότητας των 15' από τη στιγμή που θα το δημοσιεύσεις, με "μπράβο μεγάλε , είσαι θεός κλπ.", και θα συνεχίσεις τις υπόλοιπες 23 ώρες και 45 λεπτά να απολαμβάνεις το "τίποτα".
Υ.Γ. Ασχέτως αν μιλώ σε δεύτερο ενικό, αυτά αφορούν όλους μας και κυρίως εμένα. Απλά πήρα αφορμή από το ποστ.
Υ.Γ.2 "Διδάσκουμε" τους νεότερους με τις πράξεις μας, δηλαδή με τα δικά μας ποστ. Αν η "διδασκαλία" μας δεν είναι επαρκής και καλοπροαίρετη, απλώς απορρίπτεται...
adreo (26.06.2008)
Σε ευχαριστώ που με επικρίνεις με καλή διάθεση, όπως εγώ την εισπράττω. ΑΝ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΟΤΙ , ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ, το γράφω με ειλικρίνια και πάντα με καλή πρόθεση έχει καλώς , αν όχι δεν νομίζω πως είμαι ο κατάλληλος για να του κάνεις μαθήματα. Είμαι άνθρωπος που του αρέσει το σωστό- κατά την άποψή μου τουλάχιστον- μου αρέσει να καταλαβαίνω τι γράφει ο κάθε ένας εδώ, να μην διαβάζω αρλούμπες, αισχρότητες και σε γλώσσα ΑΡΓΚΟ, να ξέρω τι κερδίζω ή τι χάνω.
Δεν επιδιώκω παρά το καλύτερο. Δεν το παίζω ειδικός Δάσκαλος όπως θες να με παρουσιάσεις, απλά λέω τι γνώμη μου που θες δεν θες είναι βαρύνουσα, μια και και πολλά χρόνια είμαι κοντά στα παιδιά και στην κοινωνία.
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ σε αυτό που λέμε "ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ"
Θα το ήθελα, γιατί ο Παπαγάλος αν έχει και καλή σκέψη και καλό μυαλό για να κρατά ότι παπαγαλίζει, είναι ιδανική περίπτωση ανθρώπου που έχει γνώσεις.
Έχεις άδικο να θεωρείς πως τις 23 και 3/4 ώρες απολαμβάνω το "τίποτα".
Πρώτα πρώτα 7 ώρες κοιμάμαι, άλλες 5-6 διδάσκω μουσική, μετά ό,τι μπορεί να κάνει ο μέσος άνθρωπος την ημέρα του.. και το πιο σοβαρό που δεν ξέρω αν το έχεις μυριστεί, γράφω από ποίηση μέχρι στίχο, συνθέτω μουσική, όλων των ειδών μέχρι και κλασική, γράφω διηγήματα, μυθιστορήματα.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΠΑΛΙ ο,τι γράφω, το γράφω χωρίς εγωισμό; ΑΦΟΥ ΑΥΤΑ ΚΑΝΩ;
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΝΑ Η ΜΕΡΑ ΜΟΥ.
Προσωπικά βέβαια αυτά, αλλά έπρεπε να σου δώσω εξήγηση, γιατί είμαι πολύ ζωντανός και εργαζόμενος άνθρωπος και άρα δεν μπορείς να με κατηγορήσεις πως απολαμβάνω το τίποτα. "Αναγνωρίζω πως είναι μια πετυχημένη έκφραση αυτή, αλλά δεν μπορείς να την κολλήσεις σε μένα και δυστυχώς για σένα που δεν μπορείς". Μάλλιστα θα σου έλεγα να αποφεύγεις τέτοιες εκφράσεις, γιατί εδώ ποτέ κανείς δεν ξέρει σε ποιον απευθύνεται.
Δεν σου φτάνει όλη αυτή η διαδικασία για κάθε σχεδόν μέρα;
ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ, τις κρατώ, και παρά το αυστηρό, υποτιμητικό στύλ σου, ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Δεν είναι λίγο αυτό.
ΔΕν μπορώ εδώ να γράψω περισσότερα.
ΙΣΩΣ τα ξαναπούμε, μια και πάλι θα θελήσεις κάποια στιγμή να με κριτικάρεις, κάτι που το θεωρώ εγώ πολύ λογικό και εποικοδομιτικό.
ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΚΡΙΤΕΣ μου, θα ήταν πιο καλά. Η κριτική μπορεί να μας κάνει καλύτερους, και να σκεπτόμαστε καλύτερα.
ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ που εσύ ασκείς την κριτική σου, όπως και συ θα διαπιστώνεις μόνο ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.
Τα λέμε!
adreo
MPara (26.06.2008)
Πω-πω ζόρια....

Περεμπιπτόντως,στην φράση
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ

το ρήμα κρύβεται γράφεται με αι,όχι με ε.

Και στο υστερόγραφο σας,η λέξη ότι θέλει κόμμα.
Ό,τι έγραψα,όχι ότι.

Ευχαριστώ

StavmanR (26.06.2008)
Adreo προφανώς δεν διάβασες το ΥΓ1, οπότε και θεώρησες ότι προβαίνω σε προσωπική επίθεση. Υπερασπιζεσαι τη σωστή χρήση του λόγου, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν τον παρακολούθησες σε όλη του την ανάπτυξη.

Δεν έχεις λόγο να απολογείσαι σε κανέναν, πόσο μάλλον σε μένα. Τα περί 15' λεπτών δημοσιότητας αφορούν τους πάντες που προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή με κάθε τρόπο, όπως και για πολλούς μπλογκερς (έχω γράψει ανάλογα στα προσωπικά σχόλια του ποστ "Μπλογκς, ελευθερία ή ασυδοσία; Ανωνυμία ή αντωνυμία;" στο μπλογκ μου).

Το "δίδαξε" επίσης το πήρες πολύ λάθος, προκατειλημμένος ότι σου απευθύνω το λόγο με επικριτική διάθεση. Όλοι μας διδάσκουμε καθημερινά, άλλοι με λόγια, άλλοι με πράξεις και άλλοι με συνδυασμό ή αποστασιοποίηση (απραξία).

Μέσα στο "κλίμα άμυνας" που εισήλθες, λόγω παρερμηνεύσεως του σχολίου μου, παρέλειψες την πιο σημαντική -από νοηματικής απόψεως- παράγραφό μου:
" Ο μέσος άνθρωπος πλέον (και μπλογκερ κατ' επέκταση) έχει δεχθεί τόσο δασκάλεμα με το στανιό και πίεση στη μέση του ζωή, που αυτό το βλέπει ως μία ακόμη γκρίνια παραξενιάς, μέσα στη σχιζοφρένεια της καθημερινότητας."

Οι "αρλούμπες" που πολλές φορές διαβάζεις κρίνονται ως "αρλούμπες" αν τις κοιτάξει κανείς με φιλολογική/ορθολογική διάθεση. Όμως τα μπλογκς δεν αποτελούν εκθέσεις ιδεών, με τη μορφή που διδαχθήκαμε στα σχολεία. Ακόμα, δεν διαθέτουν όλοι την άνεση στην έκφραση, που πιθανότατα διαθέτεις εσύ ή εγώ. Σκέψου να δεχόσουν αντίστοιχη κριτική έκφρασης από το Σεφέρη ή τον Ελύτη αντίστοιχα. Όπως και να είχε θα ήσουν/ήμουν εκφραστικά "στεγνός". Αυτό σημαίνει ότι θα σταματούσαμε να γράφουμε;

Βλέπεις ότι μιλώ άκρως φιλικά και με κατανόηση, άσχετα αν επιμένω να μην χρησιμοποιώ "φιλικά" στο τέλος του κειμένου. Η πάγια θέση μου είναι ότι "κατά πόσο φιλικό είναι ένα κείμενο, εξαρτάται από το νόημά του και όχι από τους τίτλους".
DITHEN (26.06.2008)
Συμφωνώ, Θράσος αμέτρητο!!

Μπορεί πάλι και να 'ναι θάρρος επικοινωνίας....

ποιός ξέρει!

Καλή σας μέρα κύριε Ανδρεόπουλε,

Τα σέβη μου!!!
MagicaDeSpell (26.06.2008)
Περιμενω την διαγραφη μου
MagicaDeSpell (26.06.2008)
Να προσθεσω επισης Κυριε Ανδρεοπουλε οτι το θεμα αυτο το εχετε ηδη αναπτυξει 6-7 φορες...Και μαλλον κανετε ενα λαθος δεν εχουμε χουντα πια απο το 1974 υπαρχει ελευθερια εκφρασης ποσο μαλλον σε ενα μπλογκ που ειναι το προσωπικο ημερολογιο του καθενος (ετσι λεει στην περιγραφη των μπλογκς στο σαιτ που φιλοξενουμαστε ολοι).
Πολυ καλημερα σας
sillia (26.06.2008)
Προς τι όλος αυτός ο θόρυβος?? Ο καθένας μας κάνει αυτό που ξέρει και μπορεί!!Δεν το κατάλαβα???Πρόβλημα δεν έχει αυτός που καταθέτει γράφωντας ο,τι νοιώθει(το κομα το έβαλα Mpara)το πρόβλημα το έχει αυτός που είναι ευάλωτος σε τέτοιου είδους επιρροές!!!Με τρομάξατε πρωί πρωί κύριε Ανδρεόπουλε...ΘΡΑΣΟΣ ΘΡΑΣΟΣ ΘΡΑΣΟΣ !!!! Με τον τίτλο σας θα χτυπήσετε κόκκινο σήμερα!!!΄
φιλικά
PashalinaMakia (26.06.2008)
Λοιπόν,κύριε Γιάννη σας ικετεύω:Αφήστε τις ηθικολογίες και μην ασχολείστε με blogs απο τα οποία δεν μπορείτε να αποκομίσετε λογοτεχνική αξία.

Έχει απόλυτο δίκιο ο Σταύρος και σας θερμοπαρακαλώ:επειδή κάνετε κάθε φορά πολύ καλές θέσεις με τέτοιο περιεχόμενο δεν σημαίνει πως καθημερινά πρέπει να γράφετε για τα "ακαταλαβίστικα των blogs" .

Με όλο το σεβασμό που σας έχω σαν άνθρωπος που είστε αυτής της ηλικίας.
adreo (26.06.2008)
ΑΠΑΝΤΏ ΣΥΝΟΛΙΚΆ:
MPARA. Πράγματι λάθος το (ε)ναι θέλει (αι) . Μου ξέφυγε. Για το ότι δεν συνηθίζεται πλέον, αν και εγώ το χρησιμοποιώ μερικές φορές.Ζητώ συγνώμην.

Μικρή μου PASHALINA , σε ευχαριστώ για τον σεβασμό σου, στο έχω δηλώσει εξάλλου πως είσαι καλή και συναισθηματική κοπέλλα, και παρ΄ότι μου απαγόρευσες να σε διαβάζω, καμιά φορά σε διαβάζω. Καιρό είχα να σε διαβάσω, ως διαμαρτυρόμενη. Το BLOG σου το διαβάζω καμιά φορά.
Επίσης ευχαριστώ όλους όσους μου θυμίζουν την ηλικία μου, (εγώ παρεπιπτότως την έχω διαγράψει), όμως όπως έχω πει, ανάλογα με την διάθεση, έχω και ανάλογη ηλικία.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ και βέβαια την σιωπηρά πλειοψηφία. ΕΠΙΣΗΣ ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ (ΣΕΙΣ) και κανένα λαθάκι!!!
PASHALINA ποιος είναι ο κ. Σταύρος; Εγώ δεν έχω ονοματίσει κάποιον.
SILIA, δεν είχα καμιάπρόθεση να χτυπήσω κόκκινο. ΜΕΓΑΛΩΝΕΤΕ ΤΟ θέμα χωρίς ιδιαίτερο λόγο νομίζω.
MAGICADESPELL, φυσικά και έχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ασυδοσία να μην έχουμε. ΜΕΤΑ, ΓΝΩΜΗ ΕΞΕΦΡΑΣΑ. Που περιμένεις την διαγραφή σου... γιατί; ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ, ΝΟΜΙΖΩ, ΔΙΑΒΑΣΕΙ για να έχω την γνώμη αν πρέπει ή όχι να διαγραφείς, εξάλλου δεν έχω τέτοια δυνατότητα, ούτε βέβαια θα το έκανα!
STAYMAR, δύσκολο να παρακολουθώ την υπόθεση και μοιραία δεν μπορώ να απαντώ. Λογικά φαίνονται μερικά από όσα λες, αλλά χρειαζόμαστε πλατειά συζήτηση και πάλι δεν θα βγάλουμε αποτέλεσμα.
ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ο καθένας το βιολί του.
Καμία άμυνα δεν επιχειρώ. Την γνώμη μου λέω. ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΑΣ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕ μερικούς δεν φταίω εγώ.

ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Είπαμε η κριτική είναι σημαντική για τον καθένα μας.
adreo
PashalinaMakia (26.06.2008)
Κύριε Γιάννη το μέλος StavmanR λέγεται Σταύρος...
NaritekaGR (26.06.2008)
καλησπερες μαρα μου, τι ωραια που τα λες βρε, σε λατρευω!!!!!!!!
DITHEN (26.06.2008)
Κύριε Ανδρεόπουλε,

Επανέρχομαι με σχόλιο περί του κειμένου σας (τώρα που βρήκα λίγο χρόνο), διότι πολλή φιλολογία αναπτύχθηκε επί του προκειμένου και τελικά ένα απλό σχόλιο δεν φθάνει για να δώσει απαντήσεις.

Άλλωστε έχω ξαναδιαβάσει κείμενα σας που αναφέρεστε στο εν λόγω θέμα και έχουν περάσει ευτυχώς απαρατήρητα, διότι τα βρήκα πολύ επιθετικά και άδικα!

Το να ζητάτε σε ένα χώρο όπως αυτό όλοι να χειρίζονται απταίστως την Ελληνική γλώσσα, το θεωρώ τουλάχιστο ως ουτοπία!

Μην ξεχνάτε ότι ο κάθε ένας εκφράζεται ανάλογα με τις ικανότητες του και τις γνώσεις του. Όπως λέει και ο σοφός λαός «το κάθε πουλί με την φωνή του χαίρεται» (εσείς ως συνθέτης και ως λόγιος θα το ξέρεται φαντάζομαι πολύ καλά)! Δεν είναι δυνατόν όλοι να έχουν επτά ή οκτώ πτυχία όπως εσάς και να έχουν πάρει βραβεία λογοτεχνίας και συγγραφής συγγραμμάτων!

Δυστυχώς πρέπει να επισημάνω, ότι ακόμα κι εσείς που υπεραμύνεστε τόσο σθεναρώς της σωστής γραφής και του χειρισμού της γλώσσας, στα κείμενα σας κάνετε κάποια λάθη (εκ παραδρομής θέλω να πιστεύω) που απλά αποδεικνύουν ότι ο κάθε ένας μπορεί να κάνει συντακτικά ή ορθογραφικά λάθη.

Παράλληλα, επίσης δυστυχώς, βρίσκω ότι τα κείμενα σας εξακολουθούν να είναι λίγο δυσνόητα (σας το είχα επισημάνει και σε προηγούμενο σχόλιο μου σε κάποιο από τα κείμενα σας), ενώ ταυτόχρονα κάποιες στιγμές πλατειάζουν με αποτέλεσμα ο αναγνώστης να χάνει τον ειρμό της σκέψης του κειμένου!

Θεωρώ, πάντα με καλοπροαίρετη διάθεση και χάριν της εποικοδομητικής κριτικής, ότι πρέπει να το προσέξετε διότι δεν πρέπει αυτό να συμβαίνει στα κείμενα κάποιου που, όπως αναφέρετε και στο βιογραφικό σας, έχει τιμηθεί από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών Ελλάδας.

Τώρα όσον αφορά την ουσία του κειμένου σας:

Σας βρίσκω λίγο υπεραισιόδοξο αν πιστεύεται ότι ένας χώρος σαν αυτό μπορεί να μετατραπεί σε χώρο επανάστασης και ανατροπής του κατεστημένου, με τον τρόπο που εσείς το οραματίζεστε. Αν και μπορώ να αντιληφθώ το νόημα της επιδίωξης σας, και ομολογώ ότι είναι πολύ ευγενής η φιλοδοξία σας, νομίζω ότι υπερβάλλετε λίγο, με όλο τον σεβασμό!

Μην ξεχνάτε ότι αυτός ο κυβερνοχώρος είναι για να μεταφέρονται ελεύθερα οι ιδέες του καθενός, φθάνει να μην προσβάλλουν κανέναν και να μην αντιτίθενται στην κοινή αισθητική!

Ωστόσο, πιστεύω (χωρίς αυτό να είναι αιχμή για την ηλικία κανενός) ότι οι νέοι άνθρωποι που εκφράζονται μέσα από τα κείμενα τους, έχουν τους δικούς τους κώδικες επικοινωνίας και αναπτύσσουν τις δικές τους προσωπικές τεχνικές. Πιστεύω, ότι αν προσέξετε λίγο περισσότερο τα κείμενα τους και τα δείτε καλοπροαίρετα, όπως ο ίδιος ευαγγελίζεστε, θα διαπιστώσετε ότι οι νέοι αυτοί άνθρωποι κάνουν τις δικές του μικρές ή μεγάλες προσωπικές επαναστάσεις!

Ανταλλάσουν απόψεις, γελάνε, μιλάνε και επικοινωνούν, μοιραζόμενοι πράγματα, συναισθήματα και σκέψεις που δεν θα τολμούσαν να πουν δια ζώσης σε κανέναν. Ακόμα, λένε και συζητάνε πράγματα που δεν θα τολμούσε κανένας να πει ελεύθερα σε άλλες εποχές. Αλλά πολύ περισσότερο με αστείρευτο και πηγαίο χιούμορ παραθέτουν τους προβληματισμούς και την άποψη τους σε ότι τους συμβαίνει στην προσωπική και καθημερινή τους ζωή! Έχουν ακόμα το θάρρος να αυτοσαρκάζονται, γεγονός που συνιστά το πρώτο βήμα της οποιασδήποτε επανάστασης!

Αφού λοιπόν ισχυρίζεστε ότι η κριτική σας ασκείται καλοπροαίρετα, σας προτρέπω με τον ίδιο καλοπροαίρετο τρόπο να αντικρύσετε το τι γίνεται σ’ αυτό που κι εσείς εθελούσια επιμένετε να συμμετέχετε, και ανακαλύψτε τα μικρά διαμαντάκια που κρύβονται στα κείμενα, στα λεγόμενα και στις καρδιές των ανθρώπων που συμμετέχουν σ’ αυτό το site!

Έτσι θα νιώσετε πιο χαλαρός, θα το απολαύσετε, ίσως ακόμα και με κάποια κείμενα να γελάσετε, αλλά το πιο σημαντικό θα αφουγκραστείτε πίσω από τις λέξεις τις αγωνίες και την ποιότητα των νέων ανθρώπων!

Ίσως αυτό σας δώσει και νέα έμπνευση για τα τραγούδια που συνθέτετε και τα βιβλία που γράφετε!!

Με σεβασμό,

ΔΗΘΕΝ





pastella (26.06.2008)
Με όλο το σεβασμό κ.Ανδρεόπουλε, ας ξαναδούμε λίγο τι ΟΡΙΖΕΙ το MusicHeaven ως blog (ιστολόγιο στα ελληνικά). Αντιγράφω τα κείμενα από την ενότητα των Blogs:

***Τι είναι ένα Blog;

Τα blogs είναι ένα είδος site, που αποτελείται από καταχωρήσεις κειμένου και multimedia. Οι καταχωρήσεις εμφανίζονται στο blog με αντίστροφη χρονολογική σειρά, δηλαδή ψηλότερα εμφανίζεται η πιο πρόσφατη καταχώρηση. Είναι δηλαδή ένα διαδικτυακό σημειωματάριο, που χρησιμοποιείται για την καταγραφή και ταξινόμηση των σκέψεων του συντάκτη. Η θεματολογία τους εξαρτάται αποκλειστικά από τα ενδιαφέροντα του συντάκτη τους.

***Τι είδη blog υπάρχουν;

Τα blogs υπάρχουν σε διάφορες παραλλαγές, και σημαίνουν κάτι διαφορετικό για τον καθένα:

Για έναν απλό χρήστη, το blog μπορεί να είναι ένας τρόπος για να εκφράσει τις προσωπικές του σκέψεις, για γεγονότα ή την ίδια του τη ζωή, να τις μοιραστεί με τους φίλους ή τους γνωστούς του, να οργανώσει τα ζητήματα της ημέρας του ή απλά να ξεθυμάνει γράφοντας. Μπορεί ακόμα να χρησιμεύσει για να κρατηθούν παραπομπές από το σερφάρισμα στο Internet.

Για μια εταιρεία μπορεί να είναι ένα μέσο συλλογικής καταγραφής σκέψεων, νέων παραλαβών, υποδείξεων και επισημάνσεων.

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η θεματολογία των blogs είναι ανεξάντλητη, από τη στιγμή που ο καθένας μας έχει ξεχωριστά ενδιαφέροντα και το δικό του προσωπικό τρόπο να γράφει και να σκέφτεται.

*** Πότε ένα blog γίνεται Premium;

Για να γίνει ένα blog Premium, θα πρέπει καταρχήν να είναι ...blog. Να έχει δηλαδή στυλ ημερολογίου (όχι ποιήματα, όχι στίχοι, όχι βιογραφίες, όχι κείμενα από άλλα sites, αυτά τα έχουν τα sites και τα περιοδικά, όχι τα blogs), να έχει άποψη, να περιγράφει προσωπικές σκέψεις, ιδέες και συναισθήματα. Θα πρέπει να έχει σχέση με τις Τέχνες (και κυρίως τη μουσική), να ενημερώνεται τακτικά, να έχει σωστή ορθογραφία και να είναι δημοφιλές. Πάνω απ' όλα όμως πρέπει να έχει προσωπικό τόνο και άποψη και περιεχόμενο που να μην υπάρχει πουθενά αλλού στο web.
___________________________

Όπως διαβάζετε, οι φράσεις "προσωπικός χαρακτήρας/ θεματολογία του συντάκτη/ προσωπικός τόνος" είναι κυρίαρχες στις παραπάνω παραγράφους.

Δεν είναι ότι δεν σέβομαι την άποψή σας, απλά η προσωπικότητα του κάθε μέλους εδώ στο ΜΗ είναι αυτό που δομεί το ίδιο ΜΗ και εφόσον τα ιστολόγια είναι κομμάτι του ΜΗ, δεν γίνεται σε καμιά περίπτωση να γίνει άρση αυτού του χαρακτηριστικού. Θα πρέπει λοιπόν να γίνουν αποδεκτές και oι εκφάνσεις του καθενός μέσα από την κατεξοχήν προσωπική υπηρεσία που προσφέρει το ΜΗ, τα blogs.
adreo (27.06.2008)
κυρίες και κύριοι,
από τους 289 φίλους, φίλες, που επεσκεύτηκαν σήμερα το blog (με αναγκάζετε να το ανακοινώσω) 3-4 είστε που με σχολιάζετε ας πούμε δυσμενώς, (όχι και τόσο και μπορώ να πω κόσμια).

Όλοι οι υπόλοιποι, διαβάζουν και ξέρουν αν έχω δίκιο.
Εσείς μείνετε με τις απόψεις σας. και θυμίστε μου κάποια ελάχιστα ορθογραφικά λάθη, που συμβαίνουν λόγω ταχύτητας κυρίως και καμιά φορά από το κομφούζιο που συμβαίνει με την ορθογραφία που υπάρχει σήμερα.
Εγώ δεν ψάχνω για τέτοια, σπάνια λάθη, αλλά για την ουσία όσων γράφετε. Από σήμερα θα σας διαβάζω όλους, για να μορφώσω γνώμη για την γλώσσα που χρησιμοποιείτε, αλλά και να αντιλειφθώ τι σόϊ χαρακτήρες είστε.
ΤΙ ΕΚΘΕΤΕΤΕ ΕΔΩ, και γιατί υπάρχετε. Όχι πως με ενοχλεί, απλά να μαθαίνω.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΛΕΟΝ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΕΡΑ, και κάτι θα βρώ να γράψω για να σας φτιάξω την καρδιά. ΜΑΛΛΙΣΤΑ λέω να μου προτείνετε θέματα. Αυτά φίλοι μου να είστε καλά και μηηηην κόπτεστε περί των άλλων. Κυττάξτε να είστε εποικοδομιτικοί και μη χαλάτε την ζαχαρένια σας.
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ που με σκέπτεστε και σας απασχολώ.
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΖΗΤΩ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ;
ΑΥΤΑ γιατί μου είναι δύσκολο να ασχολούμαι με τον καθένα σας χωριστά, σας απάντησα συνοπτικά γιατί δεν μπορώ να απαντώ χωριστά.
γεια σας.
adreo
MagicaDeSpell (27.06.2008)
Κυριε Ανδρεοπουλε με αναγκαζετε να απευθυνθω και παλι σε εσας ΑΠΛΑ απαντηστε στην εξης ερωτηση: Εχετε διαβασει τι σκοπο εχουν τα blogs στο Musicheaven kαι τι αντιπροσωπευουν γιατι αν ειχατε διαβασει τα παμπολλα και αστοχα blogs σας δεν θξα ειχανε ποτε γραφτει....Απλα απαντηστε σε αυτο γιατι αποφευγετε συστηματικα να απαντησετε το συγκεκριμενο ερωτημα
MagicaDeSpell (27.06.2008)
Κι επειδη ισχυριζεστε οτι κατεχετε την ελληνικην θα σας υπενθυμισω οτι η λεξη θρασος καθολου φιλικη δεν ειναι κι εσεις ξεκινατε επιθετικα προς ολους εδω μεσα που εκφραζουν την ελευθερια της σκεψης τους μεσω των blogds τους... ειναι στον λογο μου το τελευταιο σχολιο που αφηνω στο blog σας και σκεφτητε πραγματικα τι παραδειγμα διδασκετε στους νεοτερους αο εσας
adreo (30.06.2008)
κυρία ή κυριε Dithen,

(από το προφίλ σου δεν φαίνεται τι είσαι, αλήθεια γιατι τόση μυστικοπάθεια;), τώρα που πέρασε η μπόρα που προήλθε από δυο-τρεις επικριτές μου, πάλι τους ευχαριστώ και επιζητώ την κριτική τους), αν μπορείς δος μου μιαν εξήγηση για κάτι που γράφεις στην επέμβασή σου εδώ.
ΛΕΣ "Αν και μπορώ να αντιληφθώ το νόημα της επιδίωξης σας, και ομολογώ ότι είναι πολύ ευγενής η φιλοδοξία σας, ".
Οφείλεις δημόσια να πεις τι εννοείς με την φράση αυτή, για να το ξέρω και εγώ, αλλά και όσοι μας διαβάζουν.
ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΗ ΔΙΑΘΕΣΗ, αλλά ουσιαστικά. Νομίζω πως πρέπει να μου το εξηγήσετε. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΗΛΩΝΩ ΔΗΜΟΣΙΑ πως δεν έχω κάποια σκέψη για να χρησιμοποιήσω το blog για κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Αν προκύψει οτιδήποτε σωστό, και είναι μέσα στον χαρακτήρα μου και τις συμπεριφορές μου, θα το σκεφτώ.
ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΝΑΛΙ, με τον ίδιο τίτλο που έχει το Blog μου και έφυγα όταν κοίταξαν να μου βάλουν περιορισμούς; Έτσι σκέπτεται ο adreo. Απλά σου αναφέρω ένα δείγμα του χαρακτήρα μου.

ΞΕΡΩ ΠΑΛΙ μπορεί να με κατηγορήσετε για αυτοπροβολή και λοιπά.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ άλλος τρόπος κάποιος να αντιμετωπίσει κάποιες εκτιμήσεις που γίνονται με ευκολία από τους άλλους.
ΕΠΙΣΗΣ θα πρέπει να μην ειρωνεύεστε με πολύ κομψό , οφείλω να το πω αυτό, τρόπο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ Ο καλύτερος για να αντιμετωπίσετε κάποιον. Για τον τρόπο έκφρασής μου, όπου ρίχνεις τα βέλη σου και μου δίνεις συμβουλές, χρειάζεται κάποιος να έχει γερό μιαλό για να μην χάνει τα νοήματα και βέβαια να δίνει βάση στα σημεία στίξης.
Στην γρηγοράδα μου επάνω μπορεί να μου ξεφύγει κάτι. ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ δεν το παίζω σπουδαίος. Το κατά δύναμη πράττω.
Πάντως για να έχουν επισκευθεί το blog μου 2850 άτομα περίπου αυτό τον μήνα, φαίνεται με καταλαβαίνουν.
Εξάλλου γι' αυτό έγινε PREMIUM BLOG σε τόσο μικρό διάστημα.
Μην ξεχνάτε ότι είναι 2 και 1/2 μηνών το blog. Και το νούμερο είνα αρκετά υψηλό, για μένα βέβαια.

Πάλι φιλικά, χωρίς ίχνος εγωισμού κ.λ.π, εκφράσεις που τις συνηθίζω ειλικρινώς και που σε ελάχιστους κάθονται στο στομάχι τους...
adreo
DITHEN (30.06.2008)
Αγαπητέ κύριε Ανδρεόπουλε,

Πραγματικά είχα την αίσθηση (και την ελπίδα), μετά και το τελευταίο σας κείμενο «Ας σιγήσουν τα κανόνια», ότι το είχαμε κλείσει αυτό το ζήτημα και ότι το αφήναμε πίσω μας εποικοδομητικά. Ωστόσο, επανέρχεστε με το σημερινό σας σχόλιο ζητώντας να ξανανοίξουμε την συζήτηση.

Θα σηκώσω ξανά το γάντι που μου πετάτε, απλά για να ξεκαθαρίσω την θέση μου, έτσι για να μην υποβόσκει κανένα άσχημο συναίσθημα μετά την τελευταία καταγραφή των απόψεων μας:

1. Δεν σκέφτηκα και ούτε προσπάθησα στιγμή να σας ειρωνευτώ! Νομίζω το κείμενο μου ήταν αρκετά ξεκάθαρο και έδειχνε με περίσσιο τρόπο έναν σεβασμό προς το πρόσωπο σας και την γνώμη σας! Λυπάμαι, αν οποιοδήποτε σημείο των απόψεων μου σας έδωσε την εντύπωση ότι είχα οποιαδήποτε διάθεση ειρωνείας! Αν συνέβηκε κάτι τέτοιο, πραγματικά απολογούμαι!! Κι αφού εσείς έχετε περιγράψει κάποιες πτυχές του εαυτού σας, επιτρέψτε μου να σας πω ότι κι εγώ δεν συνηθίζω με κανέναν τρόπο να ειρωνεύομαι κανέναν, ιδίως για τις απόψεις του και μάλιστα ανθρώπους που δεν γνωρίζω!

2. Εγώ δεν μπορώ να σας κρίνω σαν άνθρωπο, και θα ήταν ανόητο να προσπαθήσω να το κάνω, από την στιγμή που δεν σας γνωρίζω προσωπικά! Αυτό στο οποίο εκφράζω την άποψη μου με πολύ σεβασμό, είναι επί των απόψεων σας σε συγκεκριμένο θέμα, από την στιγμή μάλιστα που τις εκθέτετε δημόσια σε αυτόν εδώ τον χώρο.



3. Να είστε σίγουρος ότι γνωρίζω πολύ καλά να διαβάζω και να καταλαβαίνω τα σημεία στίξεως. Βλέπετε δεν είστε μόνο εσείς που έχετε το προνόμιο να διαθέτετε κάποια πτυχία, υπάρχουν κι άλλοι και ίσως με περισσότερα πτυχία από τα δικά σας (χωρίς αυτό να υπέχει οποιαδήποτε μομφή)! Ωστόσο, έχω το δικαίωμα να είμαι τουλάχιστον περήφανος για την μόρφωση και την παιδεία που έλαβα, με πολλές θυσίες πρέπει να ομολογήσω! Επίσης, ξέρω πολύ καλά να αντιλαμβάνομαι το νόημα των κειμένων που διαβάζω (όσο μπερδεμένα και να είναι) και τουλάχιστον όσοι με γνωρίζουν θεωρούν ότι είμαι ιδιαίτερα έξυπνο άτομο! Αν και κανένας δεν μπορεί να είναι αντικειμενικός όταν μιλά για την προσωπική του εξυπνάδα! Ας μην ξεχνάμε το τόσο σοφό αξίωμα ότι «κανένας βλάκας δεν παραδέχεται ποτέ ότι είναι βλάκας»! Είναι νομοτέλεια!


4. Το γεγονός ότι είσαστε τόσο δημοφιλής στο Site και το blog σας σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα έχει γίνει premium, είναι πολύ ευχάριστο! Σας συγχαίρω πραγματικά (αν αυτή ήταν η επιδίωξη σας) διότι αυτό σημαίνει ότι οι απόψεις που εκφράζετε και οι προβληματισμοί σας, ενδιαφέρουν τους συμμετέχοντες στο Site! Ωστόσο, επιτρέψτε μου να μην με εντυπωσιάζει τόσο το γεγονός, διότι εγώ είμαι ένας απλός άνθρωπος που θεωρώ ότι έχω πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μου να ενδιαφέρομαι από το αν το blog μου έχει γίνει premium σε ένα Site του Internet ή όχι! Βλέπετε οι προτεραιότητες των ανθρώπων στην ζωή διαφέρουν! Αλλά μια και το σχόλιο σας είναι τόσο δεικτικό, απλά πληροφοριακά, σας λέω ότι εγώ έχω αρκετή και καθημερινή δημοσιότητα στην πραγματική μου ζωή (όχι στο internet) με συχνή παρουσία σε τηλεοράσεις, συνεντεύξεις σε περιοδικά και εκπομπές στο ραδιόφωνο! Γενικά κάποιοι που «μετράνε» πιστεύουν, κι αυτό με τιμά αλλά δεν με κάνει να πετώ στα σύννεφα, ότι είμαι ένα πετυχημένο άτομο σ’ αυτό που κάνω! Έτσι δεν έχω ανάγκη να βαυκαλίζομαι στο internet για να επιβεβαιώσω την αυτοεκτίμηση μου!

5. Τέλος, λυπάμαι που δεν αντιληφθήκατε τι σήμαινε η φράση στο κείμενο μου στην οποία αναφέρεστε! Είναι πολύ ξεκάθαρη και γράφτηκε πολύ καλοπροαίρετα (όπως σας αρέσει κι εσάς να επικαλείστε)! Αφού δίνετε τόση σημασία στις λέξεις θα αντιλαμβανόσασταν ότι όταν λέω ότι η «φιλοδοξία σας είναι πολύ ευγενής» σημαίνει ότι πραγματικά την θαυμάζω! Δεν εννοούσα τίποτα άλλο, ούτε κάτι κακό περί των επιδιώξεων σας. Το αντίθετο μάλιστα, θεωρώ πολύ ευγενές να θέλει κάποιος να συζητιούνται όλα τα σημαντικά προβλήματα που μας βαραίνουν σαν κοινωνία και να ανταλλάσσονται υγιής απόψεις ώστε όλοι να διαμορφώνουμε άποψη και να αντιστεκόμαστε σ’ αυτά που μας πληγώνουν σαν ανθρώπους και σαν Έθνος!


Αυτά τα λίγα (;) και αν χρειαστεί θα επανέλθω για να σας λύσω κάθε απορία, διότι πραγματικά σέβομαι την άποψη σας και θεωρώ ότι αυτό είναι το σωστό! Άλλωστε έτσι σφυρηλατούνται οι σχέσεις των ανθρώπων που επέλεξαν να μοιράζονται τον ίδιο κυβερνοχώρο, τις απόψεις, τα συναισθήματα και τις ιδέες τους!

Με πραγματικό σεβασμό,

Δήθεν





adreo (01.07.2008)

αγαπητέ ΔΗΘΕΝ,
μετά τις σαφείς εξηγήσεις σας για την φράση που ζήτησα την "ερμηνεία" της από μερους σας, ναι θα σιγήσουν από μέρους μου τα κανόνια. Αυτό δεν είναι κάποιος τρόπος υποχώρησης, απλά το θέμα έχει καλυφθεί.
΄Εγώ να ξέρεις πως δεν γράφω κάτι εγωϊστικά -θέλω να ελπίζω πως το πιστεύετε αυτό-, όπως παράδειγμα η αναφορά μου στα πτυχία μου, τα οποία εξάλλου είναι πάνω στην μουσική.
Κατά τα άλλα πήρα μια μόρφωση καλή που την ανέπτυξα με μελέτη και διάφορες γνώσεις διαβάζοντας χίλια δυο πράγματα, εκτός σπουδών. Και βέβαια αυτό δεν σημαίνει πως το παίζω παντογνώστης.
Επίσης με χαρά δέχομαι το ότι έχετε αξιόλογη μόρφωση που δεν είναι και συνηθισμένη μέσα στην ξεραϊλα των BLOGS.
Και θα σας παρακαλέσω να μην σπεύσετε να με παρεξηγήσετε για ότι λέω. Είναι μια πραγματικότητα.
Και βέβαια δεν έχω πρόβλημα να δεχθώ και εκείνους που γνωρίζουν να γράφουν και αυτούς που δεν γνωρίζουν, φθάνει ο λόγος τους να είναι ευπρεπής.
Θα τα λέμε προβλέπω συχνά σε ευγενή αντιπαράθεση, γιατί και εσείς με διαβάζετε και εγώ θα σας διαβάζω. Έτσι θα έχουμε επαφή. Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο.
Τελειώνοντας πιστέψτε με πως δεν με στενοχωρείτε με τις παρεμβάσεις σας, τουναντίον τις θεωρώ απαραίτητες.
Απλά αυτή την φορά σκέφτηκα -κακώς- μήπως έχω δώσει την εντύπωση στος αναγνώστες μου ότι έχω κάποιο ιδιοτελή στόχο χρησιμοποιώντας ως μέσον το Blog μου, πράγμα που θα με στενοχωρούσε πολύ και έπρεπε αν χρειαζότανε να δώσω τις απαραίτητες εγηγήσεις.
Και ακόμη, δεν με πολυενδιαφέρει αν το BLOG μου έχει αναγνώστες ή όχι. Αν κάτι που γράφω ενδιαφέρει κάποιους εδώ, έχει καλώς, αν όχι δεν πειράζει.

φιλικά
adreo
Kinezes_trexoun_gimnes (01.07.2008)
Αν και έχετε αρχίσει να μας χαρίζετε άφθονο γέλιο με τις αναφορές σας σε premium και μεγέθη αναγνωσιμότητας να σας πω τα εξής...
το μεγαλύτερο ποσοστό των κειμένων σας έχει να κάνει με το τι γράφουν οι άλλοι... πως θα έπρεπε να γράφουν κτλ...
Ήρθατε μια μέρα...σας υποδέχτηκαν όλοι με τις καλύτερες προθέσεις... και εσείς αρχίσατε... τι γράφει αυτός....τι γράφει ο άλλος... γιατί να είναι έτσι τα blogs....
τα βάλατε ακόμα και με κάποιους ανθρώπους που γράφουν ποιήματα στοίχους... κτλ...
τα δικά σας είναι καλύτερα? Και γιατί να μας αρέσουν? Απολαύστε κύριε τα σχόλια κάτω από τα κείμενα σας... και ας τελειώσει εκεί...γιατί πρέπει να τα φέρετε στα μέτρα σας όλα? Και στο κάτω – κάτω αυτοί που επικροτούν τα κείμενα σας είναι αυτοί που επικροτούν και τα άλλα ..τι σας κάνει να πιστεύετε ότι έχετε κάτι παραπάνω από κάποιους άλλους?
Σαν να πηγαίνετε σε ένα μαγαζί ... να μη σας αρέσει το φαγητό και αντί να πάτε σε άλλο προσπαθείτε να πείσετε το μάγειρα να το μαγειρέψει όπως θέλετε...
Επειδή εγώ μαζί σας είχα μια διαδικτυακή κουβέντα μια προηγούμενη φορά που φυσικά δεν έβγαλέ πουθενά πραγματικά ένιωσα θαυμασμό για την υπομονή που δείχνει ο φουκαράς ο DITHEN...
Εγώ τέτοια υπομονή δεν έχω... και κακώς εμπλέκομαι τώρα αλλά ο κατήφορος δε φαίνεται να έχει τέλος... όχι πως θα τον σταματήσω εγώ αλλά θέλω να πω το εξής...

Ποιηματάκια ο Adreo? Σχόλια 0 ή 3
ιστοριούλα ο Adreo? Τα ίδια...
φασαρία ο Adreo για το πως γράφουν οι άλλοι? 20 σχόλια ...

καταλαβαίνουμε όλοι νομίζω τι συμβαίνει...

εγώ στη θέση σας θα ήθελα να συνέβαινε το αντίθετο...
adreo (01.07.2008)
NIKOLAKI από την Γκάτζα,
έχεις κάψει και την φλάντζα,
το μυαλουδάκι σου ρετάρει,
λες ο διάολος να με πάρει;

Με το χαμόγελο στα χείλη σε αντιμετωπίζω τρελλούλη μου, ΚΙΝΕΖΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΥΜΝΕΣ... Πω, πω βρε αδερφέμου τι τίτλος και αυτός! πραγματικά τρελλός. ¨οπως τρελλά γράφεις στο προφίλ σου, τρελλά και αυτά που έγραψες σε μένα, ΣΧΕΤΗ ΚΟΜΠΡΑ φίλε μου είσαι.. και να σκεθείς πως είσαι 32 χρονών.
Άμα μεγαλώσεις δεν θα διορθώσεις τον χαρακτήρα σου;
Δεν με ενδιαφέρουν οι απόψεις σου αγαπητέ μου.
Τις διαβάζω και μετά λέω... Να ένας τρελλός. που ξεφύτρωσε και αυτός;
Να όμως που ξεφύτρωσες και εκτονώθηκες, βρήκες ευκαιρία δηλαδή να μου τα πεις.
Και λοιπόν; Εγώ δεν χαμπαριάζω. Θα λέω την γνώμη μου μέχρι Θανάτου. Νομίζω πως αυτό το είπε ο ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ. Ευπρόσδεκτος λοιπόν, άσχετα με τον τρόπο που με αντιμετωπίζεις, γίνεσαι λοιπόν λίγο πιο διάσημος να ασχολείσαι μαζί μου.
Αυτό όμως που δεν πετυχαίνεις είναι πως δεν θα διορθώσεις ποτέ τον χαρακτήρα σου.
Και 100 χρονών να γίνεις , εσύ θα γράφεις με αυτό τον τρόπο.
Όμως ο άνθρωπος κάποτε μεγαλώνει και παύει να φέρνεται σαν κακομαθημένο παιδί.
Σοβαρέψου φίλε μου, δεν θα χάσεις.
Αυτά από τον
adreo
με αγάπη.
Και με το πραγματικό μου όνομα, να μην το ξεχνώ δηλαδή
ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΌΠΟΥΛΟΣ
ΠΩς ΕΊΠΑΤΕ ΕΣΕΙΣ; KINEZES TREXOUN GYMNES; ΆΛΛΑΞΕ ΤΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
adreo
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ
Μουσικοσυνθέτης
από ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/adreo

Σκοπός του BLOG μου είναι η προώθηση και προαγωγή της ΜΟΥΣΙΚΗΣ, οποιασδήποτε μορφής τέχνης (των λεγόμενων ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ) και του λόγου, (ΠΟΙΗΣΗ, ΣΤΙΧΟΣ, ΔΙΗΓΗΜΑ, ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ), σχετική αρθρογραφία και προσωπικές απόψεις, κρίσεις και εκτιμήσεις.



Tags

Γάτες να αφυπνιστούμε ολοι ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ www.musicheaven.gr/html/story.php?id=1523 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΔΙΗΓΗΜΑ Η ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ



Επίσημοι αναγνώστες (7)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links